29.3.2024 | Svátek má Taťána


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Haf 18.6.2008 22:47

Tak takovýho advokáta si pak zaplaťte

Rv  Když to má v hlavě převrácený ! :-/

Haf 18.6.2008 23:31

Re: Tak takovýho advokáta si pak zaplaťte

A nebo že by psal takovejto nesmysl za peníze ? Nevěřím, to advokáti nedělaj !  :-/8-o

hh 18.6.2008 21:55

reklama nade všechno

Nevěřím, že tu reklamu nepotřebuje. Dokud se o ní píše, tak z toho profituje. A v tom věku už moc nových kousků neobjevíte..

xxx Kubeš 18.6.2008 20:33

Normálně

myslící žena, zvláště v jejím věku, by nahatá na balkon nelezla. Vinu na celé kauze nese sama, i když tím bulvár nikterak neobhajuji.

www racek 18.6.2008 23:37

Re: Normálně

myslící žena by klidně na balkon vylezla. ovšem nikdo myslící by ji nefotil.

O.D.S. 18.6.2008 19:28

Hanbářka Bohdalová

Proč leze na veřejnost nahatá? Tuhle hanbatou estrádu by si určitě vyfotil každý. Zvlášť když to tam bylo na denním pořádku. ;-D

PETE 18.6.2008 20:52

Re: Hanbářka Bohdalová

úchylee,to stačí

plor 18.6.2008 19:24

Vlk mystifikuje !!!

Bohdalka dávno dobrovolně přistoupila na hru s bulvárem, protože každá zmínka o ní jenom zvyšovala její "sledovanost" a tím pádem i cenu za natáčecí hodinu v čemkoliv. A že je ochotná hrát takřka v čemkoliv, co je za peníze, je nepochybné. A že ochotna jet kamkoliv, co je zadarmo, dokazují její výlety s partou socialistických vy.ůránků Amfora. Tentokrát jí ale bulvár trochu převezl, asi ve stylu "pokropený kropič". A průhledný hotelový balkón-terasu  snad nebude považovat za soukromí ani advokát pan Vlk, notabene, když se tam nejspíš někdo promenuje dobu delší než nutnou. Takže PRRR - na takovou "celebritu" platí jiné zásady ochrany soukromí, než na Nováka ze Lhoty.

Jan 18.6.2008 15:45

Bez šatů na balkon nelez!

Otevřený balkon je sice soukromý prostor, ale veřejnosti viditelný, např. stejně jako soukromá zahrada s průhledným plotem. Zveřejnění fota pí. Bohdalové byla sice prasárna, na druhé straně potrefená osoba má mít soudnost a nahatá na balkon nelézt. Bude-li se soudit, bude to soud o její hlouposti.

svoboda 18.6.2008 15:08

svoboda v Česku

čeká na své mantinely. Nic netrvá věčně.

Katr 18.6.2008 14:48

Je-li na dovolené

na balkóně nahatá ženská, tak nutně musí být v její blízkosti nahatý chlap, jinak to nemá smysl.Tak to dopadá, když bulvár najímá amatéry a laskavý čtenář se nedozví, kdo byl ten tajemný milenec.

J.G. Pašek 18.6.2008 18:28

Re: Je-li na dovolené

Ten je na Adama v koupelně pod sprchou  . . .  Bohdalová na Evu zabloudila na balkón . . . 

PETE 18.6.2008 20:55

Re: Re: Je-li na dovolené

je vidět že mnoho lidí má místo mozku,pivní kostku!

Samson 18.6.2008 14:14

....???????????????

Jiz jednou dala priklad k tomu,aby donaseci a bonzaci Stbaku si sli bez bazne a hany rici soudu o sve vymazani ze seznamu.Povedlo se ji to,proc ne jinym.Jinak k pripadu z Turecka nemam komentare,protoze tady jde ciste o soukromi,za jeho prolomeni a zneuziti bych dal tedy dardu,az by se ten fotograf prohnul.

Karel 18.6.2008 15:16

Re: ....???????????????

Pokud bude nafocena doma, v koupelně, v hotelovém pokoji, na své zahradě pomocí vrtulníku - je to hrubé prolomení soukromí.

Ale podle podobně řešeného případu z USA, pokud se někdo producíruje nahej na balkóně, na ulici, v restauraci, pak jeho fotka není prolomením soukromí. Pokud se nahý prochází v místech, kde není zakázáno focení, kde se vyskutuje veřejnot a nebo na takové místo je normálně vidět z okolí, nelze někoho soudit, pokud udělá snímek.

Pokud by se paní Bohdalová nepohybovala naná na balkóně, nikdo by její nahou fotku neměl.

Bretislav Albert 18.6.2008 14:04

Predem prohrana bitva s bulvarem

Pane Vlku, sledujete vubec, co se s nasi spolecnosti deje, ze vsechny ty slavne osobnosti se rvou o to, aby se dostaly na predni stranky bulvarnich tiskovin? Manzelka Karla Svobody byla cely rok den co den na titulni strane jednoho bulvaru a z ubrecene vdovy se nyni dostala opet na jejich titulni stranu s prihodami ze sve postele s novym milencem. A to neni Vendula rozhodne sama, vsichni delaji vsechno pro to, aby se o nich psalo. Spatne ci zle, je to fu(c)k, jen kdyz jsou na forhonte. Vse zvysuje jejich cenu. Takze se zklidnete s pseudokauzou pani Bohdalove a zamyslete se nad tim, proc jinak vcelku rozumna dama exhibuje v tureckem hotelu na balkone naha. Copak ona nema elementarni davku studu? Neni preci zadny bezpohavni Kremilek ani Vochomurka a objevit se v Evine rouse na balkone je velmi odvazne. Je take smulou celebrit, ze prisli(y) o soukromi, ale oni to vedi od okamziku, kdy se dostali do High society, tedy tam, kam Vy ani ja nikdy nebudeme usilovat vstoupit. Ja, na rozdil od Bohdalove, mam rad sve soukromi a pokud bych snad v docasnem pomateni smyslu vystoupil na balkon nahy a nekdo si mne vyfotil, jiste se na titul bulvaru nedostanu a tak by autorovi fotek nezbyvalo, nez mym aktem strasit deti ci svoji manzelku. Bohdalova neni prvni, kdo se dostal svleceny do objektivu paparazziu a na titul. Ale bude prvni, kdo prohraje bitvu, pokud se s nimi pusti do boje za tento konkretni cin. V bulvarni novinarine plati principy prodejnosti a nikoliv eticke kodexy vymyslene mravnymi novinari. Ti si pani Bohdalovou "bez" na sve stranky nevlozi a tak mohou vest ucene disputace o hranicich novinariny. Pokud se bojovnikem za naha prava celebrity Bohdalove chcete stat Vy osobne, vezte, ze budete zklaman prohrou. Cimz nerikam, ze se me tento stav libi, ale je to dan specificke ceske demokracii a tu jen tak, mavnutim kouzelneho proutku, nezmenite. Pockejte si tak jeste jednu generaci, nebo radeji dve...

bopeharo 18.6.2008 13:44

Nebyl to nahodou Vlastimil Lenz?

Tak jak znam tiskoveho mluvciho porodnice v Podoli  Vlastimila Lenze bylo by mu to podobne.

Je to taky takovy chlivak, ktery parazituje na zenskych. Neumi makat, jen keca, fotografuje a je to prizivnik.

HODNE STESTI, mila porodnice v PODOLI

ok 18.6.2008 13:42

Soukromí?

Je třeba si uvědomit, kde končí a začíná soukromí. Pokud by někdo fotil pí Bohdalovou, jak chodí nahá po pokoji nebo v bytě - je to sprosté. Ale je nutné, aby se dáma producírovala nahá po balkoně, kam je vidět ze všech možných míst v okolí?  Myslím si, že toto není chování pravé dámy, ta si nechá na sobě záležet za všech okolností a jenom někdy a někde.

MIG 18.6.2008 14:42

Blbá bohdalka

Třeba byla vožralá, jak zákon káže. Jinak si neumím vysvětlit, že leze na balkon odkud vidí na jiné balkony a tudíž ostatní viděj na ni. Delší dobu je evidentní, že bohdalka je stará dáma a krátce je zřejmé, že je navíc i blbá ;-D

bašata 18.6.2008 14:57

Re: Soukromí?

Plně s Vámi souhlasím,jen jste mi připoměl vtip z mého mládí . Mami vyjdi na balkon.Proč? Kluci nechtějí věřit, že jsi hrbatá!

 Takový už je života a přesto sa každý ráno , rosa se na louce zatřpitíí !!!

ubu 18.6.2008 15:18

Re: Soukromí?

jak víš, že se producírovala? Jsi taky šmírák uchyla?

Luboš 18.6.2008 20:47

Re: Soukromí?

....a teď ,kdo je úchyl : ten , kdo se vystavuje , nebo ten ,kdo čumí.....

Haf 18.6.2008 12:59

No to ste to servilně pěkně votočil, Vlku

až Vám někdo plivne do vočí a kopne Vás do rozkroku, vy mu za to přerazíte sanici, tak Vám přeju, aby Vám usekli ruku, za trest za to, jak ste blbej právník.

 Přece není normální vylézt ve vosumdesáti nahatej na votevřenej balkon (s trubkou jako zábradlím), na kterej má veřnost výhled odkudkoli. Normální člověk, když chce chodit na hotelu v pokoji nahatej a N e c h c e , aby ho někdo viděl, tak zatáhne roletu. Když navopak chce, tak ji nezatáhne. A když just nikdo nekouká, no tak vyleze na balkon pro přilákání pohledů. A když to tak dělá vopakovaně, jako Bohdalka v Turecku, tak si možná vo něco říká, ne , Vlku ?  A nechtějte, abych napsal, vo co si říkala !  

renata 18.6.2008 12:52

njn, ale proč chodí nahá na balkon

osobně si myslím, že i když si paní Bohdalové vážím, pokud chodí nahá na balkon, že může počítat , že jí vždy někdo šmírovat bude-šmírujou i mě a celebrita nejsem. prostě lidi se rádi koukaj .

bubak 18.6.2008 13:32

Re: njn, ale proč chodí nahá na balkon

Souhlas. Uverejneni te fotky je sprostarna, ale takhle by nemel na balkon vylezat nikdo. Neumim si predstavit svoji babicku, za by takhle vylezla.

ubu 18.6.2008 15:20

Re: Re: njn, ale proč chodí nahá na balkon

já si tvou babičku radši ani nepředstavuju

El Che 18.6.2008 12:50

Kdoví jak to všechno bylo

Tzv. bulvární tisk je pro „celebrity“ živná a nezbytná půda a bez něj by „přestaly existovat“, protože kdo by o nich jinak psal? O jejich chlastání, rozhazování peněz, fetování, sexu, podvodech a jiných „zajímavých“ skutečnostech jejich životů.http://ahaonline.cz/cz/spolecnost  

Časopis Aha! tvrdí, že hovořili s Bohdalovou před uveřejněním fotek a konzultovali to s ní:

Věděla Jiřina Bohdalová předem, že fotografie existují?

O jejich existenci se dozvěděla den před jejich otištěním. V předvečer, než vyšly, již o nich komunikovala s reportérem deníku Aha!. O tom, co je na fotkách, byla informována, požádala i o přetlumočení článku. K celé věci přistupovala s chladnou hlavou, spíše pragmaticky, vyjádřila jen rozčilení nad morálkou autora fotografií a naznačila úmysl podat žalobu na neznámého pachatele. S redakcí se domluvila na další komunikaci na druhý den, až spatří fotky v novinách. Včera však již měla celý den vypnutý telefon.

http://ahaonline.cz/cz/spolecnost/27272/naha-jirina-bohdalova---co-fotky-neprozradily...

JK 18.6.2008 12:40

".. v naší zemi máme svobodu slova a tisku... "

Každý řadový občan může vidět, že v ČR není svoboda slova, i když na druhou stranu je zde stále ještě větší než v Evropě. Není už ani vhodné ukazovat na potlačovaná témata. Vše je podrobně popsáno v zakázané knize, vydané před více než sto lety, včetně návodu na mravní rozvrat společnosti prostřednictvím medií na straně jedné a skrývání nevhodných pravd na druhé.

Honza 18.6.2008 12:34

Bohdalová se nemusí bránit

Rozumím paní Bohdalové.

Soud je jen prezentace pro ty, kteří dělají humbuk z jednání člověka, který si nezaslouží žádnou pozornost. Morálka je obecný pojem, který se týká člověka. Netýká se novin, fotoaparátu ... jej a jen lidé stojí za aktem vyfocení, porušení soukromí, prezentace v médiích - je to o jejich chápání, co je přijatelné a co ne, a nezlobte se, v praxi ani soudní rozhodnutí, ani zákon jednání těchto lidí nezmění.

Svoboda je příliš cenná na to, než aby se vymezovala zákonem či soudním rozhodnutím.  Skutečně účinný trest pro autora fotografií jen ho odmítnut, že se s ním nebude nikdo bavit, nikdo ho nebude obdivovat ... , protože o to stojí, o pozornost médií, o pozornost lidí ... sebejistý a úspěšný člověk takovou berličku prostě nepotřebuje.

Paní Bohdalové si Vážím za její práci, umění, za to mi tím dává. Z mého pohledu se tím ztrapnil a zesměšnil někdo úplně jiný.

A na to, abych to poznal mi, rozum stačí.

žaba(k) na prameni 18.6.2008 12:34

Další prosťáček, který skočil na reklamní trik

Z dobře informovaných kruhů se proslýchá:

1) paní J.B. si ty snímky předem zaplatila (z reklamních důvodů)

2) další "hrůzy", "kolapsy", "znechucení" atd. jsou v ceně, čili  taky předem zaplaceny.

Pane mladší Vlku. Napsal jste ten článek z blbosti, nebo za peníze?? Nebo jste to sežral i s babičkou jak kdysi Karkulku?? Ale že umí ta Bohdalka vzbudit zájem hloupé veřejnosti  o  vysloužilou hérečku.  No tak zase nějaká ta role pro ní  bude. Inu kdo reklamu umí, ten jede, pardon HRAJE  !!!!!!