16.4.2024 | Svátek má Irena


Diskuse k článku

ZÁŽITEK: Pop-šance Andreje Babiše

Populistou musí být každý politik. Drobet. U Andreje Babiše je však schopnost nadbíhat většině markantní; bije to do očí. Osobně ho neznám a setkali jsme se jednou, samozřejmě na to nikdy nezapomenu; taky proto chápu Babišův úspěch.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Dvořák 6.9.2022 6:43

No - a je to k vzteku, k breku, k závisti či k poučení?

I. Fencl 6.9.2022 8:09

nejsem učitel, ale je to poučení a osobně tipuju, že bude Babiš prezidentem

V. Němec 5.9.2022 22:07

Nikdy ve svém životě bych nevěřil, že bych vůbec uvažoval o tom, zda takové osobě dát hlas, aby rozhodovala o mém životě.

Nikdy ve svém životě bych nevěřil, že se nikdo méně horší, natož lepší, nenajde.

Jako Delon prohlašuji, že mi nebude líto, až budu opouštět tento svět.

J. Herink 6.9.2022 10:38

Pana Delona jsem jako herce uznával, ale jinak jsem ho tak trochu měl za "fouňu". Rád jsem se zmýlil a v duchu jsem se mu omluvil, protože naprosto sdílím jeho hodnoty.

V. Čermák 5.9.2022 19:14

Pan autor je takový intelektuál a knihomol, tak by mohl vědět, že každý moudrý král se v přestrojení vypravil mezi prosté lidi aby zjistil, co nutně potřebují a následně jim to zajistil. Podle pana autora typický Populista. Tak příště více Myslet a méně Propagandovat a umetat cestičky Neumětelům z 5koly.....;-DRv

I. Fencl 6.9.2022 1:22

BERU! NEJMÍŇ V ÚVAHU

P. Hák 5.9.2022 14:24

Babiš populista je, o tom žádná. Nepozoruju, že by měl nějaké pevné názory, prostě oportunisticky nadbíhá lidu. Ovšem na druhou stranu postoj "uděláme tohle, protože se nám chce, a voličům po tom nic není", a ten pocit mám z 5K, je ještě o dost horší.

P. Molík 5.9.2022 13:00

Babiš není populista !!! Babiš je vykreslován svými zavile vztekajícími se nepřáteli jako nějaká pohádková obluda, které se musíme bát. Babiš je člověk a též politik více vnímavější k potřebám miliónů občanů ČR než vlády před ním. Opakem Babiše je Fiala, který servilně nadbíhá požadavkům Bruselu a Berlína a sabotuje zájmy občanů ČR. Nelze nadbíhat těm, kteří sobecky prosazovali své zelené šílenství a poškodili trh s energiemi a národní energetická hospodářství - a nyní chtějí aby občané jimi způsobené kolosální škody hradili ze svého v podobě placení nákladů na uměle a drakonicky předražené energie.

V. Kuhaj 5.9.2022 9:35

No jasně, že se s vámi nikdo hádat nebude. Kdo má jiné než vládní názory, je desinformátor. Kdo se opírá o hlas lidu a chce řešit problémy, o kterých se mluví, je populista. To je takový opak eurobyrokrata, který se o názory lidí neopírá. Annalena Baerbocková, zelené trdlo, toho času spolková ministryně zahraničních věcí, to vyjádřila pregnantně - Ukrajině budeme pomáhat, i kdyby si to lidi nepřáli. Vpravdě opak populisty, to vám řeknu.

Ano, je to majstrštyk dnešní doby, vydávat tenhle hnus za přednost, a ty ostatní za ošklivé populisty. Tedy ono to tady bylo už za komunistů, majstrštyk spočívá ve schopnosti nabulíkovat to lidem. Aby tomu věřili jako třeba teď vy.

P. Pepax 5.9.2022 10:16

R^

V. Kučer 5.9.2022 9:12

Ať se to komu líbí nebo ne je Andrej Babiš v současnosti nejvhodnější kandidát na premiéra, určitě vhodnější než ten dosavadní.

V. Kuhaj 5.9.2022 9:36

Souhlas!

V. Kolman 5.9.2022 23:49

Nesouhlas!

I. Pávek 5.9.2022 11:26

Přesně tak. A v podstatě i celá jeho vláda. Prezidenta může dělat kterýkoli, kdo bude zvolen občany.

P. Dvořák 5.9.2022 9:06

K definici populisty:

Populista je ten, koho tak označí ČT.

I. Fencl 5.9.2022 8:57

K té definici populismu. Je fakt, že každý ji může mít trochu jinou. - Podle mě je populista, kdo odhadne, co chcete slyšet, a říká to. Už přitom ví, že velkou část z toho nesplní, není to často ani možné splnit.

P. Pospisil 5.9.2022 16:32

Což teda na Babiše pasuje na 100,00 %.

V. Kolman 5.9.2022 23:50

V tom případě je kromě "populisty" i "vědomým lhářem"!!

R. Meišner 5.9.2022 8:31

co tím vším chtěl autor říci, ví asi jen on sám.---názory se různí,- jedni říkají škoda času to číst, druzí zas škoda energie......tož si vyberte......;-)

F. Navrátil 5.9.2022 8:21

V tomto povrchním užvaněném komentáři mi chybí zásadní dilema Andreje Babiše. Hájit zájmy českých občanů nebo Agrofertu? Podle poznatků z jeho působení ve vládách se mi jeví, že pokud se v Bruselu vyskytne tato zásadní otázka, vymění zájmy státu za mísu eurodotační čočovice.

S. Ševeček 5.9.2022 0:24

nejprve bych prosil definici populisty a populismu.

V. Vérosta 5.9.2022 6:26

to jsou snad synonyma demokrata a demokracie, ne? ;-D

V. Kuhaj 5.9.2022 9:39

Ano!

I. Pávek 5.9.2022 7:13

Jo, u jeho přípisky čtu už zásadně jen nadpis. Nicméně i mě zaujala ta první věta. Hej ty, pane Fencle, čo si vlastně predstavujetě pod hen tym slovom ,,populista"? A vysvetlitě to rázně, po bolševicku a nejlépe velkými písmeny ať se to nese a mají v tom všetkí jasno.

B. Bublina2 5.9.2022 7:34

...a do ruky si vemte nie ten hentý papek ale poriadny gulomet!!;-D

S. Ševeček 5.9.2022 7:40

vzhledem k tomu, že každá demokracie končí totalitou, populista je ten, kterej prohrál ... a Fencl je vždy na straně vítězů.

J. Herink 5.9.2022 8:19

Já osobně si myslím, že populista je ten, který "pustí nějaký ten chlup" i mezi plebs, zatímco ti nepopulisté hrabou pouze pod sebe.

I. Fencl 5.9.2022 8:53

podle mě je definice jasná: Populista říká, co chcete slyšet, protože to odhadne. Mnohé z toho nemůže splnit, ví to.

Z. Lapil 5.9.2022 8:54

Je soucasti prace politika leží do zadele prostému lidu. Populista je ten, který nedělá noc jiného.