25.4.2024 | Svátek má Marek


Diskuse k článku

VOLBY: Nebezpečné emoce kolem Babišova rozsudku

Soud s Babišem tak dle mého významně ovlivní výsledek voleb ať už si to chceme nebo nechceme přiznat. Vládní tábor rozsudek respektuje, ale objektivně s takovým vývojem vůbec nepočítal. Takže uvidíme.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Skřivan 15.1.2023 21:27

Líbilo se mi hlavně to, že ten nepravomocný rozsudek vydávali za totální osvobození. :-)

K. Vengi 14.1.2023 22:39

Kam čert nemůže, nastrčí babu...

V. Petr 14.1.2023 16:15

Dnes nejde o ušpinění si rukou bolševizmem, ale ušpinění si rukou ekologismem, v čemž Nerudová vyniká!

P. Sura 14.1.2023 13:56

Zajímavý postoj pane Bartoni - " .... Danuše Nerudová nikoliv kvůli svým schopnostem, ale hlavně proto, že již patří do generace, která se nestihla ušpinit bolševismem....."

Ale že se stihla umazat anarchoekozeleným bolševismem, to jste si taky nevšiml? Pokud dokáže "ekonomické" závěry modifikovat do zeleně demagogie, popírající fyzikální zákony, je ideologicky umazaná taky, jen moderněji.

J. Jurax 14.1.2023 14:47

Ano.

A o tu modernost je víc nebezpečná než byvší komanč; je komančem mladým, současným, progresivním, melounovitě zelenorudým.

P. Hák 15.1.2023 9:23

Když ono se za "boj proti komunismu" schová cokoli. Ideální téma pro šiřitele dobra za každou ccenu, i kdyby nás měli všechny postřílet.

J. Pokoutný 14.1.2023 13:31

Osoba, která to zvládne za 10 let od magisterského titulu na rektorku u mne valné důvěry nevzbuzuje.

J. Jurax 14.1.2023 14:50

Proč? Zrovna tohle bych jí nevyčítal; koneckonců primárně nebyla a není vědec, ale administrátorka, byť působila na vysoké škole. Rektor je funkce manažerská.

K. Vengi 15.1.2023 6:53

Já vtěch titulech mám nějaký bordel. Od VŠ jsem obdržel lejstro, že jsem před jménem oprávněn pímenka Ing. Pak mne zachvátili vize nějaké habilitace, za jménem se ozdobit titulem CSc (celkom spokojný cigáň). Nu, přišel "plyšák" a odpadla výuka MHD, marx leninismu a vědeckého komunismu. Ideologie zmizela, ale osvěčené kádry na amtech zvostaly, naco se honit za tituly. Ale ouha, ve svých 72.letech jsem dostal nabídku, zdali bych si nechtěl za 82 litříků doplnit vzdělání MBA. Docela mne to pobavilo, státi se "mladým, blbým a arogantním". Jednoho politologa Bc. MBA jsem poznal. Tomu dát do pazoury šramcír, tak si vypíchne oko. Pravda, byl to historický politolog, gordický uzel by uměl rozetnout, kdyby měl damascenské ostří.

J. Vorlický 14.1.2023 12:32

Souhlasím zde s pány Vávrou, Krásenským a Grundmannem. Jen dodám.

Nevyčítám lidem, ať již politikům, novinářům, laické nebo profesní veřejnosti, že nejsou schopni rozeznat co je a co není trestný čin. A již vůbec jim nevyčítám, že neví jak za podezření ze spáchání trestného činu, tedy z porušení zákona, někoho soudit a případně trestat.

V českém právu (law and order) není možné se vyznat. Na předešlým režimem przněné právo bylo navázáno a jeho zprznění dokonáno. Hybatele prznění vidím i v těch, kteří poměrně nedávno dali popud k nahrazení v Ústavě slova ,ústavní ́ pojmem ,ústavní pořádek ́. Pořádek!!

Vyčítám však všem těm, kdo mají povinnost se vyznat, že se neptají sebe sama, PROČ se nevyznají. Jak je možné, že státní instituce nechápou tak základní věc jako je zákon? Dokáži si to vysvětlit pouze tak, že jim stačí se důstojně tvářit při plkání nesmyslů, než něco důstojného říkat a činit. Hrůza.

C. Berka 14.1.2023 12:49

Zákon způsob přidělování dotací neřeší. Pravidla vyhlašují dotační orgány- české a evropské. A český dotační orgán vyšel firmě Čapí hnízdo a.s. velmi vstříc- odpustil dvouletou dobu podnikání v oboru a spokojil se s ujištěním, že projekt je ekonomicky udržitelný ( posudek znalce o tom pochyboval). Dotačnímu orgánu také nevadilo, že jsou akcionáři anonymní a mohou se změnit z hodiny na hodinu.

P. Sura 14.1.2023 13:43

Dotační politika je jen převlečené levičáctví. Někomu (všem) vezmeme peníze a rozhodneme, komu je dáme. My to totiž víme nejlíp, kdo je opravdu potřebuje.

J. Vorlický 14.1.2023 14:45

Zákon způsob přidělování neřeší?? Proč by měl? To tady podvody se kryjí tzv. zákony, aby darebáci se na ně mohli vymluvit.

Před soudem by měly stát české dotační orgány a možná i ten/ti, kdo podepsali žádost o dotaci, je-li podezření, že 50 mil dotace byla dána protiprávně. Celá soudní kauza Babiš ,dotace pro Čapí hnízdo ́ je naprostá blbost od samého začátku. Naznačuje pan Berka, že český dotační orgán byl podplacen?

Potom, nemám na mysli jen tuto kauzu, ale celé to, čemu se tu říká právo. Kauza ČH to jen ukazuje v nahotě.

srdečně

J. Jurax 14.1.2023 14:53

Dotace jsou zlo. Křiví trh a generují korupci.

Z. Zavadil 14.1.2023 10:31

Rozsudek tuším ještě stále není konečný. Stále se může prokurátor odvolat.

Nicméně mě v debatách zarazilo, jakými politickými a ekonomickými diletanty jsou Babišovi odpůrci.

To, že Nerudová ani neví, kolik musí ČNB platit bankám za zvýšené úrokové sazby je opravdu tragické. Jak "toto" mohlo dělat nějaké ekonomické poradenství vládě ?

;-(;-(;-(

L. Novák 14.1.2023 10:45

A vy to víte? Poučte nás! :-P

J. Vávra 14.1.2023 12:52

Hm, hm, tak mi byla zablokována reakce a ani nevím proč. V jiných příspěvcích jsem byl ostřejší. ;-D

Tak zkusím znova. Vysvětlíte mi, proč musela intervenovat ČNB po nástupu Michla pro podporu koruny, kolik ji to stálo a kolik už Michl prošustroval z toho, co našetřili guvernéři před ním? Vyvrátíte mi, že nezvyšování úrokových sazeb udrží inflaci vysokou po delší dobu a že to pomáhá Babišovy splácet dluhy jeho zadluženého impéria, jak mu Nerudová připomněla?

M. Šejna 14.1.2023 14:05

Vám i Nerudové uniká, že Babiš má půjčky v eurech, takže ho vysoká úroková sazba ČNB netrápí.

J. Vávra 14.1.2023 14:25

Ano a to víte odkud? Od Babiše? Nerudová tvrdila, že to má z uzávěrek jeho firem v Česku.

J. Vávra 14.1.2023 14:38

P.S. A co poznamenáte k tomu, že to, že Michl nezasahuje, udrží inflaci déle vysokou a připraví nás víc o úspory?

J. Vávra 14.1.2023 17:12

Tak jak, bolševiku, dočkám se odpovědi?

L. Novák 15.1.2023 1:37

Od bolševického demagoga Šejny sotva.

J. Vávra 15.1.2023 16:55

Ano, to už jsem pochopil. Tihle zastydlí komouši už jsou naštěstí v defenzívě a na vymření a zůstávají jim jen řetězové maily a takováto fóra. Zato nastupují nahnědlí Okamurovi blbci a je jich hodně. K tomu se přidávají Burešovi nešťastníci, co si taky myslí, že stačí, aby vláda chtěla a luskla prsty a peníze budou a všechno bude - a Bureš s Dluženou Šílenou, Žvanivým Karlem a nově Medúzou jim to slíbí dodat ihned. Kritické myšlení v naší společnosti je na žalostné úrovni. Ti Svědci Burešovi by ho mohli požádat alespoň o lepší ceny potravin, protože tam toho má pod palcem mnoho a agrobaroni na ceny přitlačili víc, než je v EU obvyklé. Tam by to šlo lusknutím Burešových prstů, kdyby chtěl.

J. Ptáček 14.1.2023 10:24

Pořád si myslím, že správnější je nekrást, než aby stíhaný dodatečně arogantně nařizoval, kdy může nebo nemůže začít soud, byť jistě účelový. Jak říká nesmrtelný Gogol v Revizorovi: "KRADL NAD SVOU FUNKCI". Ať si to teď pěkně vypapá.

Z. Zavadil 14.1.2023 10:25

Co to píšete za blbost ?

8-o

J. Ptáček 14.1.2023 10:31

Blbost je to udělat, ne dodatečně komentovat.

L. Novák 14.1.2023 10:46

R^

I. Širůček 15.1.2023 4:39

Kdybys byl mlčel, zůstal bys filosofem ...

F. Kusák 14.1.2023 9:58

Zdá se mi, že diskutovat na téma "Babiš" je naprosto zbytečné. Vše už bylo řečeno a pouze se znovu rozmáznou emoce, pozitivní i negativní. Důležitá jsou fakta. Babiš je mimořádně úspěšný člověk, v byznysu i politice. Právě proto vyvolává tolik neproduktivních a zbytečných vášní. Nechte to být. Uvidíme, jak dopadnou volby. A pokud se stane prezidentem, žádná katastrofa to nebude. Jen dalších pět let budeme svědky nekonečných útoků medií a ostatních nenávistniků. A Andrej Babiš bude dokazovat, jak velký a moudrý je státní, bojím se. A nebo třeba ne. Ale zatím nic nevíme. Já jsem volil Diviše. Volil jsem srdcem i rozumem, přestože předpokládám, že se do druhého kola nedostane.

M. Šejna 14.1.2023 10:07

Já bych byl radši, kdyby ve druhém kole Babiš prohrál. Na kladeče věnců je ho škoda. Pavel by byl lepší kladeč.

Babiš by měl být znovu premiérem, protože exekutivu umí líp.