17.4.2024 | Svátek má Rudolf


Diskuse k článku

VOLBY: Mráz přichází z Washingtonu

Píšu tento pondělní komentář vždy s předstihem, tentokrát již v pátek, a tak když budete číst tyto řádky, bude mít Amerika už možná prezidenta a situace bude zcela klidná. Ale nemyslím si.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Církva 11.11.2020 19:05

Tak jste se představil. Jste ruský troll.

P. Haraším 11.11.2020 17:16

tady má nepříliš vzdělaný klausmlvl jména trumpova demokratického souborů písní a tanců...bolsonaro, Viktor Orbán, Tayyip Erdoğan, Vladimir Putin, Nicolás Maduro, Andrés Obrador, Imran Khan, Rodrigo Duterte, Janez Janša , medvídek si a další klauni..od těchto diktátorů a autokratů jde mráz a nikoli z demokratické strany v USA.

V. Kain 11.11.2020 17:54

To bychom dopadli kdyby naši zem měli vést takoví levicoví paznehti jako Haraším s Kubíkem a dalšími trotly.

J. Hovorka 12.11.2020 4:23

Kaine vy hlupaku levicovej je prave Klaus ktery by nas vsechny vymenil za par milionku rusum ,tak kdo je levicovej jasne Klaus a ten jeho nepodareny pro rusky synacek Tak zmlkni a neurazej zde kazdeho kdo ma jiny nazor nez vy komousiRvRv

J. Kubík 11.11.2020 17:12

Kdo sledoval Trumpovo počínání v minulosti pro toho je snadno pochopitelné, proč Trump v rozporu s tradicí mobilizuje své voliče hesly o ukradených volbách. Proč o tom píše mladý Klaus může mít několik důvodů, jedním z nich může být snaha zviditelnit se za každou cenu tím, že se bude vyjadřovat k události, kterou většina lidí sleduje. Pokud by tomu tak nebylo, pak by v tom mohla též být ideologická zaslepenost.

K. Salajka 11.11.2020 21:42

Čtyři roky nás demokrati živili volbou Hillary ukradenou za pomoci ruských trolů , takže se s nimi teď rozčilujte nad tím, že se přepočítávají hlasy a podává žaloba na soud. CNN má jasno už několik měsíců, jak volby dopadly.

J. Kubík 11.11.2020 17:10

Kdo sledoval Trumpovo počínání minulosti pro toho je snadno pochopitelné, proč Trump v rozporu s tradicí mobilizuje své voliče hesly o ukradených volbách. Proč o tom píše mladý Klaus může mít několik důvodů, jedním z nich může být snaha zviditelnit se za každou cenu tím, že se bude vyjadřovat, kterou většina lidí sleduje. Pokud by tomu tak nebylo, pak by v tom mohla též být ideologická zaslepenost.

V. Církva 11.11.2020 19:19

A co tato.

Kdo se trochu zajímá o politiku a není zaslepený progresivista ví, že není normální když na americké university nepustí přednášet lidi s konzervativními = "neprogresivistickými" názory. Když se řeší 73 pohlaví a spekuluje o marxismu, zaostalé islámská kultura je podporována a positivní diskriminace celkově nefunguje.

Trump je opozicí proti těmto šílenostem. Stejně tak oba Klausové jsou konzistentně proti tomuto progresivismu. Proto je tento článek naprosto očekávaný. Mimo to je velmi logický. Naprosto jasně ukazuje problémy korespondenčního hlasování. Opravdu to nechápete?

Což samozřejmě neznamená že nemůžete mít protiargumenty. Mým je, že když je tu riziko Covidu19 musí se dělat věci i jinak a ne vždy ideálně.

P. Haraším 11.11.2020 20:15

konzervatívní také znamená, že jsou dodržovány tradice a vzory z minulosti...třeba takové korespondenční hlasování, nebo taková konzervatívní lapálie, jako je předání úřadu a uznání prohry v demokratických volbách...ale to od proruského autokrata trumpa a jeho republikánů jaksi čekat nemůžeme a od smíchdua Klausů už vůbec ne...bláboly o tom, že na americké univerzity nemůže konzervativní osobnost je taktéž hloupost prvního řádu...do diskusí ovšem nepatří fašisté, nacisté, rasisté, xenofobové a ruští kolaboranté...nemaj tam, co dělat, ať si přednášejí na svých konzervatívních školkách...

J. Kouřil 11.11.2020 17:09

Ještě v 90. létech minulého století bylo v USA mnoho aktů založeno na čestném prohlášení. Pamatuje si to určitě většina z těch, kteří tam v té době byli, byl to pro středoevropana šok. Žě je společnost ze značné části založena na daném slově a že většina populace nelže. V té době má základ postup korespondenčního hlasování. Tenkrát drtivá většina USA nelhala. Bohužel, s globalizací, příchodem kvanta imigrantů, pozitivní diskriminace a lži do politiky se vše mění. [>-]

P. Haraším 11.11.2020 16:54

vyslechl jsem si tady lkaní na to, že korespondenčně ne, že lid musí defilovat do volebních místností...pak bych tedy očekával vysvětlení chování republikána abbotta...který na volební okrsek umístil jen jednu volební místnost pro cca 2.5mil voličů...pochopitelně a ryze demokraticky se to týkalo oblastí, kde žijí převážně předpokládaní voliči strany demokratické..a podobných volebních podvodů se republikáni dopustili nepočítaně.

J. Kubík 11.11.2020 16:39

Bůh nás ochraňuj před Klausem a Putinem.

J. Pankovic 12.11.2020 21:44

...a taky před Kubíky a Haraśìmy :-)

V. Církva 11.11.2020 16:27

Klaus tentokrát skvěle:

„Vdávám se.cz“ (že to jako usnadní svatby lidem na cestách a lidem, co se jim nechce na úřad, a že lidí se žení vůbec málo, což by se mělo zvýšit, a že...)

Je to tak ti co vidí problém dojít do volební místnosti ať nevolí. Omluva je jen letos ten Covid19 který Klaus nezmiňuje, to by snad byl jediný důvod proč korepondenční volby letos ještě akceptovat.

M. Varadinková 11.11.2020 16:36

Ani covid není omluva. Covid by měl být důvodem pro otevření více volebních místností, aby se před nimi netvořily sáhodlouhé fronty. Popřípadě prodloužení doby, po kterou se volí, třeba na více dní. Upozornit lidi, aby se co nejvíc chránili rouškami a respirátory. Vybavit volební komise ochrannými prostředky. Ale rozhodně trvat na tom, aby každý volič byl osobně přítomen a řádně identifikován.

J. Kubík 11.11.2020 16:42

Zavolejte do USA rádi si nechají z Česka poradit pokud ovšem budou vědět kde Česko leží.

V. Církva 11.11.2020 19:27

Paní Varadinková pouze ukazuje že řešení jsou.

J. Svoboda 11.11.2020 17:22

Jasně, nejjednoduší je ignorovat platný zákon ;-D;-D;-D

Pěkný den.

V. Církva 11.11.2020 19:25

Zákony vznikají a zanikají. Korespondenční hlasování se dá zrušit (samozřejmě je to déletrvající procedura, ale hlavně si kapři rybník nevypustí). Co se týká těch více místností, tam se snad zákon neporušuje. Více dní - kvůli Covidu19 se mohla přijmout úprava. Což možná není tak snadné. Pak je ale americká demokracie na problémy nepřipravená.

V. Církva 11.11.2020 19:20

Ano, to by bylo řešení.

P. Haraším 11.11.2020 17:20

trumpův elektorát, stejně jako ten zemanův je prostě staršího ražení, prostoduchý a nezvládá o mnoho víc, než vhodit bumažku do urny...

J. Kubík 11.11.2020 16:25

Že by ex oriente lux. Proč Klaus a jeho proruští trollové prskají jako vzteklí na tím, že přehazovačka prohrála volby?

J. Kubík 11.11.2020 16:21

Netušil jsem ,že Klausové mají tolik podpůrných trollů.

J. Jurax 11.11.2020 16:28

Jak z Vašich příspěvků patrno, nevíte toho víc ... :-)

J. Kubík 11.11.2020 16:38

Juraxi trolle Ty dobře víš o čem to je. Co ten komouš Vajgl co dělá prokremelskému staříkovi direktora v IVKTen Ti ́nevadí?Klausova podpora Putina v případě Gruzie a Ukrajiny také nevadí?

J. Jurax 11.11.2020 20:31

Dobrý muži, bez vyzvání tykají pouze soudruzi nebo burani. Kam se vřadíte, nechám na Vás.

J. Kubík 12.11.2020 7:12

Vy si tykáte s bolševikem Wieglem?

J. Pokoutný 11.11.2020 16:14

R^

J. Jurax 11.11.2020 16:13

Dobře napsáno.

A volby by měly být organizovaný nikoliv primárně tak, aby bylo jednoduché volit, nýbrž tak, aby bylo jednoduché kontrolovat jejich regulérnost.

Tedy mimo jiného žádné korespondenční hlasování. Volby jsou natolik závažná věc, že občan, jenž hodlá volit, by si měl najít čas a osobně se obtěžovat do volební místnosti.

L. Severa 11.11.2020 14:49

Dík redakci N.P. , že uvedla tento článek.