29.3.2024 | Svátek má Taťána


Diskuse k článku

VOLBY: Koho nevolit

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Bomar 15.5.2010 13:27

v demokratickem state

plati pro volby zlate pravidlo: nevolte stranu, ktera je dve volebni obdobi u moci. potom je velke nebezpeci korupce a klientelismu. my zatim nejsme demokraticky stat, nebot nam do demokracie prilis fusuje kscm + cssd. volme tedy strany jine (moje doporuceni: zelene). tato strana se zbavila zradcu demokracie. je charakterni, pecuje o dobry zivot obyvatelu ceske republiky. velmi bych si pral, abychom dospeli do stadia, kdy bychom se mohli chovat podle doporuceni v prve vete. tedy: volme zelene!

V. Bok 14.5.2010 14:06

No, z přibližně

1100 mld státníhioo dluhu zospovídá ODS za 800, z toho 300 jen za poslední 2 roky. To už se píše a mluví i oficiálně.  Konec konců, i to Řecko šlo do problémů za vlády pravice.takže, jsou to vše jen bláboly a kdo chce, tak to ví.

takže, zadlužováním hrozí voličům autor největších schodků v historii republiky (a to ještě použil 100 miliard rezev, co socani naškudlili, z toho jen loni najaře 32 mld) , ano, jistě tedy ví o čem hovoří.  A Ods? Stát předala socanům se sekyrou skoro 600 milird ukrytých v konsolidační bance, které dovedně ukrývala ve statistikách. Ze tmy skříně je vytákhla až Tošovského a vlády a všichni koukali.

Jo a sliby? Těch má ODS taky hodně. Všechny k zvýšení deficitu.  Jak ho sníží, nevíme. U socanů ovšem taktéž.

Takže, můžete mi vynadat. Bohužel, pro Vás i proi mě, mám pravdu. I když je nusná.

V. Bok 14.5.2010 14:10

Re: No, z přibližně

Ano, volil jsem dosud ODS. Tohle však nikdy. Ani socany, tedy. Jedna verběž.

J. Václavíková 14.5.2010 19:08

Re: No, z přibližně

No, nevím, kde jste na ta impozantní čísla byl, ale teď jsem sečetla, že za roky 2007 a 2008 byl schodek 86 mld, kdežto za roky 2003- 2006 byl 356 mld Kč.

V. Bok 15.5.2010 1:01

Re: No, z přibližně

To jste sečetla bohužel hrušky z jablky (obojí jsou ovoce). V schodku socanů je započítáno cca 100 mld rezerv a u ods 100 mld jejich utracení. No jo.

J. Václavíková 15.5.2010 14:48

Re: No, z přibližně

Běžte si udělat jasno, jestli schodek SR jsou hrušky, nebo jablka, a potom můžete ještě někde jinde bavit lidi povídáním o tom, jak socani škudlili. Zaručuju, že budete mít úspěch!

J. Urban 14.5.2010 11:40

ODS a ČSSD

jsou dvě obchodní společnosti, tvářící se jako politické strany a tvářící se, že dělají politiku, ač její protagonisté, nazývající se např. Řebíček, Gross, Kraus, Novák atd. dělají toliko svůj byznys (z velké části nebo výhradně za naše peníze ovšem). A vzkaz I. Řápkové z ODS, dvojce na kandidátce v Ústeckém kraji: dámo, ke studiu je třeba mozek. Na ten jste vy ovšem nevsadila, jak je vidět z vašich 100%ně chybných odpovědí na pár pro vystudovaného právníka naprosto triviálních otázek. Vy jste při své kariéře patrně používala jiný orgán, za jehož používání se ovšem v normální společnosti tituly neověšuje - jinak byste už byla nejen Mgr., ale určitě PhD.

V. Bok 14.5.2010 14:06

Re: ODS a ČSSD

Jo, to je přesné.

M. Procházka 14.5.2010 23:57

Re: ODS a ČSSD

Pane Urban,chtěl bych věřit,že vy ten mozek máte,ale bohužel nikam nekandidujete,což je velká škoda,protože za vaše hrubé urážky,by vám patřil titul Ma-Gor.

R. Langer 14.5.2010 10:33

Je to jednoduché,

prostě nevolte ŽÁDNÉ současné parlamentní strany (v to počítám i Top09). Pokud to uděláte, nedivte se potom, čeho se dočkáte...

J. Schwarz 14.5.2010 9:25

Levičáci

jsou prostě zločinci. Nikdo jim nebrání se sdružovat, podporovat se, společně hospodařit... Ale oni chtějí vnutit své představy všem. K tomu  jim slouží představa "sociální soudržnosti". Přitom těm, co nesdílí jejich představy o "sociální spravedlnosti" nevybíravě spílají a vyhrožují. Prakticky říkají - my jsme pro společnost, ve které panují láskyplné vztahy - tak  nás fofrem mějte  rádi nebo vám rozkopem držku... A na nějaké něžnosti vám se..em, láska pro nás znamená, že budete hezky klopit... Tak na takovou "solidaritu" vám, sousedé, se..u! To raděj boj!

J. Blažek 14.5.2010 6:23

Nic nového v Neviditelném psu

Co jiného by mohlo být napsáno v Neviditelném psu než že nevolit ČSSD. A jako obvykle na základě lživých obvinění. .... Pro důkaz pravdivosti svých slov přikládám několik vět z programu ČSSD?

Cílem naší hospodářské politiky bude rychlé překonání krize, obnova ekonomického růstu a zvyšování zaměstnanosti. Aktivní rozpočtovou politikou na straně příjmů i výdajů zastavíme růst zadlužování státu. Budeme postupně snižovat schodek veřejných rozpočtů tak, aby v roce 2013 klesl pod 3% HDP. .... Sociální demokracie představila veřejnosti realistický program boje proti krizi a dalšímu zadlužování naší země. Jsme přesvědčeni, že aktivní hospodářskou a rozpočtovou politikou můžeme zmírnit dopady hospodářské krize na obyčejné lidi, podniky i veřejné finance. Touto politikou chceme rychle obnovit hospodářský růst, který s sebou přinese také nová pracovní místa a více zdrojů pro veřejné rozpočty.

Zastupujeme ty spoluobčany, kteří jsou, byli nebo budou závislí výhradně na vlastní poctivé práci. Bez ohledu na to, zda to jsou zaměstnanci nebo podnikatelé, studenti nebo důchodci. Poctivá práce a poctivé podnikání jdou ruku v ruce a mají naši plnou podporu. Jsme proti zlodějnám, krácení daní, pojistného či zneužívání dávek. Na všech frontách zahájíme boj s korupcí, která je mimořádně vážným problémem české společnosti, včetně korupce v politice.

J. Bořický 14.5.2010 7:40

Re: Nic nového v Neviditelném psu

Jak jste přišel k tomu názoru,že to,co je v programu ČSSD je splnitelné? Pokud pomineme,že chtějí nějaké peníze od ČEZu,tak ani náznak,jak chtějí řešit situaci.Je to jako chtít z pr.u udělat kuličky.

J. Blažek 14.5.2010 16:50

Re: Nic nového v Neviditelném psu

Škoda že neuvedete to sladké tajemství, jak budou pravicové strany z p.du dělat kuličky!

J. Bořický 14.5.2010 17:11

Re: Nic nového v Neviditelném psu

Všichni zdrávi,až na tu hlavu.Já o voze,Vy o koze.Já nikde nepíši ,že čekám zázrak od  pravicových stran,tak jako Vy o ČSSD.Jak typické od voliče ČSSD.Když někdo kritizuje jejich oblíbence,tak hned ukazují na druhé.

F. Eliáš 14.5.2010 9:41

Re: Nic nového v Neviditelném psu

Vždyť jsou to samé fráze, tam není jediný reálný skutek, který by vedl ke snížení našeho zadlužování. Jakýkoli počin socialistů náš zahraniční dluh vždy jenom zvýšil. Uvedeným řečičkám může uvěřit jenom hlupák.

J. Blažek 14.5.2010 16:45

Re: Nic nového v Neviditelném psu

Škoda, že neocitujete nějakou pasáž z programu pravicových stran JAK toho chtějí dosáhnout.

A jestlipak víte, v kterém roce bylo zadlužování největší? Pokud to nevíte, tak v roce 2009. A kdo sestavil rozpočet pro rok 2009? Nějaký chemik z KDU-ČSL Ing. Kalousek.

J. Bořický 14.5.2010 17:52

Re: Nic nového v Neviditelném psu

Takto diskutovat umí každý bl.ec.Vy předkládáte zářné zítřky pod praporem ČSSD a když se někdo zeptá,jak si myslíte,že to dokáží,odpovíte otázkou,co pravicové strany.To je "argument"jako řemen.Umíte něco jiného,než papouškovat Paroubka?Zdá seale ,že né.

J. Václavíková 14.5.2010 18:48

Re: Nic nového v Neviditelném psu

Prosímvás běžte už tyhle nesmysly předčítat raději dětem místo pohádky. Pokud nevíte, tak Kalousek ani v době krize nezvládnul udělat takový schodek, jako před ním Paroubek v době hosp. růstu. Jenže to byste si musel sundat klapky co máte na očích, aby Vám konečně došlo, jak to je.

V. Mlich 14.5.2010 10:11

Re: Nic nového v Neviditelném psu

Vidíme to i na bilboardech. První věta pěkná a ta druhá to celé zabije. Třeba "Budeme snižovat nezaměstnanost. Zvýšíme minimální mzdu" :-) nebo "Budeme snižovat schodek státního rozpočtu. Dáme 13. důchody" :-)

Líbil se mi jeden bilboard na Slovensku. Fico tam taky slibuje 13-tý důchod a někdo tam dopsal "Gréci sa nám na to zložia".

J. Blažek 14.5.2010 16:48

Re: Nic nového v Neviditelném psu

A co říkáte bilboardům ODS, v nichž se říká, že ČSSD podporuje povaleče, přičemž v programu ČSSD je jasně uvedeno, že ČSSD je proti zneužívání sociálních dávek?

R. Langer 14.5.2010 10:34

Re: Nic nového v Neviditelném psu

Já klidně řeknu i nevolte ani ODS. Ale ČSSD tuplem!

V. Kain 14.5.2010 10:46

Re: Nic nového v Neviditelném psu

Jako důkaz o pravdivosti svých slov přikládám část programu ČSSD.Pane Blažku nic ve zlém,ale jinak jste zdráv? Nezaměstnanost 10% v době růstu HDP 6%,nezaměstnanost stejně vysoká jako dnes v době krize.Korupce,pokud je mi známo tak to byli vaši lidé kteří si s korupcí podávali ruce a byli to rovněž vaši lidé kteří museli odejít z politických funkcí.Bohužel jenom jeden do kriminálu.Celý program dnešní ČSSD je jedna velká lež.

Od roku 1998 do 2006 celých osm let měli socialisté možnost splnit to co mají dneska ve svém programu.Ptám se, proč to neudělali?

J. Blažek 14.5.2010 16:56

Re: Nic nového v Neviditelném psu

No vidíte a já jsem zase četl v novinách články o korupci představitelů pravicových stran. A v kriminálu jich skončilo víc než jen jeden. Nedávno třeba články o povedené dvojici z ODS z Brna-Žabovřesek, před tím z jiných míst Česka. Takže jak se zdá, vidíme každý jen co chceme. Ale přesto pozoruji, že u pravicových stran té korupce a nepravostí bylo víc a větší kapky!

M. Procházka 15.5.2010 0:05

Re: Nic nového v Neviditelném psu

Pane Blažek,mám takový dojem,že jste si nevšiml,že velká část zlodějů působila a stále působí v ČSSD a korupce bych řekl,že je skoro vynálezem politiků této strany,kromě toho,že jsou ještě perfektní lháři.

J. Valenta 14.5.2010 5:12

Koho nevolit

Pane písálku,vy máte od všeho klíče a někde jste byl dvakrát.Vás ten spot Mádla a Issové zasáhl přímo do hlavy(duté).

J. Václavíková 14.5.2010 10:47

Re: Koho nevolit

Fandím takovéto VĚCNÉ a ÚDERNÉ kritice. Nebyl jste někde na školení?

V. Bok 14.5.2010 14:09

Re: Koho nevolit

No, zato Vaše reakce je hvězdná.