6.6.2023 | Svátek má Norbert


Diskuse k článku

VOLBY: Jednou budem dál

Podíváme-li se na dějiny Německa, Itálie, Rakouska či Francie, víme, že ještě 30 i více let po válce stáli ve vládách těchto států např. v Německu bývalí vysoce postavení nacisté, stejně tak jako v Rakousku. V Itálii Mussoliniho fašisté překabátění na nové demokraty ovládali Itálii až do 80. let.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
I. Širůček 1.2.2023 14:53

Není nejlepším doporučením pro Pavla, že ho horlivě ve webových diskuzích pomlouvají komunisté pro jeho komunistickou minulost?

Což není psáno, že nad jedním polepšeným hříšníkem je větší radost, nežli nad devadesáti devíti spravedlivými?

L. Písařík 1.2.2023 10:45

Nejste sám. Zde je diskuze na lepší úrovni.

P. Pilík 1.2.2023 1:31

Asi jsou v NATO chytřejší než jste vy a nedívali se na CNN Prima News. Oni věděli přesně co se v takovém kursu cvičí a jaké má jeho absolvent schopnosti. A neskočí každému žvanění na špek.

J. Majzlík 31.1.2023 23:13

Je naší společnou hanbou, že jeho způsobu vládnutí nebyl ukončen prostředky, které jsou údajně v rukou voličů a příslušných státních institucí.

K. Nový 31.1.2023 22:33

Nicméně má pravdu.

Pavel byl na straně rozvědčíků, tzn. vyděračů. Již samotným studie dokázal, že byl ochoten se rozvědčíkem stát.

Babiš byl maximálně agent, tzn. na straně vydíraných, a ani není jisté, zda o tom vůbec věděl. Existují příklady, kdy byl člověk veden v seznamech StB bez svého vědomí -

https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/herec-kanyza-se-dockal-zmizi-ze-seznamu-spolupracovniku-stb.A100804_102948_domaci_zep

H. Rybnická 31.1.2023 22:02

Nápodobně pane Břichu, nápodobně.

P. Sura 31.1.2023 21:58

Jo. A vy jste tady rozhodčí... Mate píšťalku, když už máte ode všeho klíče?

P. Brich 31.1.2023 20:19

Teda, ti Němci se množí jako švábi. Už sedmá generace!!8-o

Vám přeji, aby léčba Vaší mozkové nedomykavosti byla úspěšná!!

F. Pavelka 31.1.2023 19:56

Jo jo, dnes v Rusku, zítra u nás EUEUEU

K. A. 31.1.2023 19:27

Herec má také právo se angažovat jako občan, ne? Vy také říkáte druhým své názory. Já s ním nesouhlasím, ale nedělá nic horšího než novinářští agitátoři, on ovšem na rozdíl od nich odvedl v životě i nějakou dobrou práci.

K. A. 31.1.2023 19:17

Sympatické. Také mám rád Srbsko. Češi by měli víc pěstovat přátelství s národy bývalé Jugoslávie a s Polskem i s Maďarskem. Jsme si kulturně blízcí a máme společný zájem na tom, aby se střední Evropa nestala pouhou kolonií západních velmocí.

J. Mk 31.1.2023 19:13

Nevěřím, že kandidáti na prezidenta nebyli pečlivě vybráni mezinárodní mafií , která ovládá naše vrcholné politiky přez vydírání a podplácení.A občanům byli tito předloženi aby si mohli zavolit.To vysvětluje , proč politici nehájí zájmy občanů ČR, ale sledují pouze jejich

osobní zájmy jak v přijímání nových zákonů, tak v ,,opatřeních sledujících obcházení právního řádu a ústavy ČR.. Je nemožné aby v ČR nebyl jediný intelktuálně na úrovni , inteligentní kandidát na prezidenta morálně čistý s důstojným vystupováním.To ani jeden z těch pánů není.Pavel by nebyl bez členství KSČ generál ,což osvětluje jeho mravní kvality.Doufám,že se mylím a že mne mile překvapí.

To, že mnozí občané, podlehnuvší mediální masáži mysleli, že něcco vyhráli nebo prohráli...Přímá volba prezidenta je pod úroveň a dá se zcela přirovnat k projevům fanoušků při fotbalovém zápasu.Tupá masa si volí svatého vola.

Jestli byl zvolen Andrej nebo Pavel je zcela nepodstatné - oba pracují pro stejného šéfa-a tím nejsou občané ČR.Ani jednomu z nich nevadí zavádění cenzury svobodného projevu.Naopak.

H. Rybnická 31.1.2023 19:12

Paní Lukešová demokracie je velmi křehká veličina. A musí se dávat moc pozor aby se nerozbila. První zásada je, nakouknout co se dělo v minulosti, pokud byl "lid" polarizován a určité zásady zavrhl, na příklad právě dělbu moci.

H. Lukešová 31.1.2023 19:09

A co takhle zrušit demokratické volby? Když vůle národa nic neznamená... Vlády by se mohly jmenovat samy bez voleb.

H. Rybnická 31.1.2023 19:06

Tak je to také správné, soudci nesmí být voleni ale jmenování, právě aby se zabránílo jejich podlehnutí jakékoli "vůli lidu: Tu "vůli lidu" zastupovali ti Freisleři a Urválkové také.

H. Lukešová 31.1.2023 18:57

Izraelský nejvyšší soud v Izraeli je filiálkou krajní levice, reformy izraelského soudního systému jsou nezbytné k záchraně demokracie, dnešní Izrael je juristo-kracií, tj. soudní diktaturou, tzn. 10 až 11 levicových soudců ruší a maří zákony přijaté Knessetem, který vzešel z výsledků demokratických voleb.

Soudci Nejvyššího soudců nebyli zvoleni lidem a vnucují svou vůli, prakticky se nejedná o vládu Knessetu, ale o vládu Nejvyššího soudu.

H. Rybnická 31.1.2023 18:40

No ono je to spíše tak, že fakta hovoří sama o sobě. Demokracie má jasné zásady, a pokud se pokouší vláda prosadit moc parlamentu nad nezávislou justicí je to prostě tunelování demokracie, uvidíme jak to dopadne. Tak to bývá v diktaturách.

Množství voličů neříká nic o kvalitě následné demokracie a struktury státu - i Hitlerova partaj měla nejvíce voličů 1933 a v roce 1946 komunistická strana v CZ stejné - také zvítězila v (ještě) naprosto demokratických volbách.

Věřím Vám, že proruský postoj pana Zemana neřešítě, Vlastně přehlížíte a omlouváte. Někteří (a nejen) němečtí občané také kdysi přimhuřovali oči a laskavě přehlíželi názory extrémní pravice již ve 20tých letech otevřeně zveřejňované. Na př. šovinismus, antisemitismus atp.

M. Moravcová 31.1.2023 18:36

Ano, bolševickej slovník vám zůstal. To je hrozný, že si lidi pamatují, že?

M. Moravcová 31.1.2023 18:32

Od patnácti let si aktivně nechával vymývat mozek. Stejně jako svazáci ČSM v padesátých letech. On to aktivně chtěl a pomáhal tu zrůdnost rozvíjet.

H. Rybnická 31.1.2023 18:28

Vidíte pane Brichu, stejné nené všude stejné. U nás to nestojí za řeč ale těm oškivým Němcům to nedáme ani v sedmé generaci. Přeji zlepšení Vašich žaludečních vředů.

M. Moravcová 31.1.2023 18:28

A že vám donedávna ruské suroviny, na kterých jme byli závislí, nevadily? Dokonce i ruský titan byl vyjmut ze sankcí EU a USA. Jak co, že?

F. Hasek 31.1.2023 18:22

ano , "budte pripraveni"

vsak ten špion nelenil a hned běžel na BIS se hezky špionsky domluvit. Jak se říká-krev není mlíko a co se v mládí naučíš.........

takže jsem udělal dobře , že jsem nevolil ANI jednoho!!!!!

P. Brich 31.1.2023 17:59

Podobné to bylo s nacisty v Německu, ne?8-o

P. Brich 31.1.2023 17:58

Smutný konec jednoho herce ...

H. Lukešová 31.1.2023 17:54

To jednoznačně. Izraelští levičáci pomlouvají svou zemi v zahraničí, protože jsou naštvaní, protože demografická většina svědčí ve prospěch pravicově-náboženských Izraelců. izraelští prvovoliči jsou drtivě pravicoví.

Odpovídá tomu demografická struktura, roku 2020 měly ultraortodoxní židovské ženy v průměru 6,64 dětí, ortodoxní židovské ženy 3,92 dětí, zatímco ty sekulární 1,96 dětí.

Ovšem i těch 1,96 je mnohem vyšší číslo než na pokrokovém Západě, kde má Německo 1,5, Itálie 1,1, Česká republika 1,8...

No a to se levičákům v Izraeli nelíbí, že ztrácejí moc.

K. Křivan 31.1.2023 17:48

Levice je svinstvo všude na světě. I v Israeli.

H. Lukešová 31.1.2023 17:39

Paní Rybnická, to co čtete v liberálně levicovém mainstreamu, jsou jen samé lži. Izraelci drtivě zvolili konzervativní pravicově náboženskou vládu, je to vůle izraelského lidu, o tom je demokracie, o vítězství většiny lidé ve volbách.

A kdo řve v Izraeli? Poražená levice. Proti izraelské vládě demonstrovalo pouhých 80 tisíc lidí, zatímco voličů Shasu je téměř 400 tisíc, Náboženského sionismu přes 0,5 milionu, Likudu přes 1 milion a kolem 300 tisíc UTJ. Ať se Vám to líbí nebo ne, v demokraciích vítězí vůle většiny a ta je v Izraeli, pravicová, vlastenecká, pro-náboženská a sionistická, jenže to se západní levici samozřejmě nelíbí.

Tak o jakém to "vytunelování demokratických" zásad mluvíte?

A kdysi pro-ruský postoj prezidenta Zemana? Ten neřeším. Mám jiné jasné priority.

H. Rybnická 31.1.2023 17:29

Pro-iztaelský postoj za každou cenu? Asi tak jako pro-ruský postoj pana prezidenta do nedávna? To co o izraaelské vládě čtu a slyším není zrovna to co bych si přála o jakíémkoli státu slyšet - korupce, vytunelování demokratických zásad - a zřejmě se to ani občanům Izralele moc nelíbí.

V. Němec 31.1.2023 17:25

Omlouvám se, že to dávám sem, ale v tuto chvíli jsem nevěděl, kam, na Novinkách mám doživotní ban za větu, že "ti Arabové, kteří podřezali krky 3 evropským turistkám už i vypadají, jako divoká zvířata". Prý jsem "přirovnal lidi ke zvířatům!":

"Pro ruský pár si do restaurace přišla policie. U jídla si povídali o Ukrajině".

Vítejte zpět, Herr Brettschneider.

B. Novák 31.1.2023 17:19

Pana Vlku, já Vám rozumím- Jsme vrstevníci, vnímáme ty rozdíly obou kandidátů, protože jsme si tu dobu odžili. Ta zkušenost je nepřenositelná na nepamětníky, asi to je normální. I oni se budou za pár let dívat na dnešní dobu zcela jinak. A budou se divit. Pokud ovšem nedojde k maléru, na který nechci ani pomyslet.