Diskuse
ÚVAHA: Politický terorismus
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Nějaká dtat by nebyla? Asi ne co.
Tak hned na začátku pan Chrastina píše, že máme jeden kilometr dánice tak drahý proto, že se různé aktivistické organizace stáe odvolávají. Zajímavé tvrzení, škoda jen že není podložené. Takto je to jen další plknutí pana Chrastiny bez jakékoli důkazní hodnoty.
Re: Nepochopil jste téma článku. Plkáte tady tudíž vy 🦍
Pokud to nesouvisí s tématem článku tak kdo to do toho článku autorovi propašoval? Asi nějaký ekoterista zřejmě.
"Už mnohokrát kvůli neschopnosti, ba přímo tuposti našich zákonodárců
zvítězili, a proto pak vedeme ve světovém žebříčku ceny za 1 km dálnice,
ačkoli ta silnice nevede ani skalnatými horami, ani písečnými dunami,
ani močály a bažinami, ale jen mírnou středočeskou pahorkatinou."
Re: Nějaká dtat by nebyla? Asi ne co.
Nerozporuji zpoždění, zaviněná jednak mizernou přípravou a následně úspěšným napadením té pžípravy u soudu ze strany aktivistů. Kde jsou ale data o prodražení? Někde jsem dokonce četl, že vedení D8 trasou požadovanou aktivisty by vedlo k dřívějšímu dokončení a ke snížení ceny proti současému vedení dálnice ujíždějícím svahem.
Re: Nějaká dtat by nebyla? Asi ne co.
To víte, přečíst se dá ledacos. Obvykle blbě zjednodušené.
Příprava tras dálnic trvá velmi dlouho, zákony jsou strašně složité. Trasa D8 byla připravena a stavební uzávěry jsou ještě od bolševíka. Vybrat najednou z ničeho nic jinou trasu je zpoždění o cca 10 let minimálně a nikde není zaručeno, že nebude také problematická, stačí cestou najít sysla nebo rozsypat rosničky nebo chřástala.
Takže se nedivte, že všem připadá rozumnější pokračovat v té započaté trase. Pamatujete tahanice kolem obchvatu Plzně? Melouni protestovali a auta roky jezdila centrem.
P. Grigar
Re: Nějaká dtat by nebyla? Asi ne co.
..nějaká data? To asi těžko v situaci ochrany hospodářské soutěže. Snad jen příklad, jak se to dělá běžně. Vypíše se soutěž na konkrétní zakázku, někdo ji vysoutěží a nikoho ani za mák nezajímá, že už v okamžiku podání přihlášky nedisponoval kapacitami potřebnými pro splnění dodávky. Následně se zakázka rozdrobí mezi menší až nejmenší subdodavatele, jako je např.majitel a současně řidič jednoho bagru. Všichni mají náklady, neb na pracovní místo najíždějí denně až stovku kilometrů a všichni také chtějí mít zisk. Do toho se vhodně zamíchají ekoteroristi, stavba se zastaví, staveniště zakonzervuje, vypracovávají se studie ( 4 měsíční pozorování zvyklostí křečka polního za 2,5 milionu Kč..), mezitím skončí platnost nějakých certifikátů.. a potom se začíná téměř nanovo. Nedokážu si vzpomenout na jedinou investiční akci z veřejných peněz, která by byla dohotovena za původní cenu.. vy snad ano?
Re: Nějaká dtat by nebyla? Asi ne co.
Souhlasím s vámi. S jedniným s čím polemizuji, je autorovo tvrzení, že za vysokou cenu dálnic za kilometr mohou "ekoteroristi". Možná k tomu přispívají, ale rozhodně nejsou jediným důvodem, některé další důvody ve způsobech výběrového řízení jste popsal i ve svém příspěvku.
A. Nový 840
Už jste postavil aspoň hajzlík?
To co popisujete je možné u nějakých místních staveb, nikoliv u takových, jako jsou dálnice. O nějakém proplácení stovky kilometrů denně najetých při cestování z bydliště a zpět je pěkná pohádka, nikoliv fakt. Zkuste jet sto kiláků bagrem, vy rozume. Ten se totiž převáží na valníku.
Re: Nějaká dtat by nebyla? Asi ne co.
Mimo jiné i proto, důvodů je více.
Vyhledávání
TIRÁŽ NEVIDITELNÉHO PSA
Toto je DENÍK. Do sítě jde obvykle nejpozději do 8.00 hod. aktuálního dne. Pokud zaspím, opiji se, zešílím nebo se zastřelím, patřičně na to upozorním - neboť jen v takovém případě vyjde Pes jindy, eventuálně nikdy. Šéfredaktor Ondřej Neff (nickname Aston). Příspěvky laskavě posílejte na adresu redakce.
ondrejneff@gmail.comRubriku Zvířetník vede Lika.
zviretnik.lika@gmail.comHYENA
Tradiční verze Neviditelného psa. Sestává ze sekce Stručně a z článků Ondřeje Neffa - Politický cirkus a Jak život jde. Vychází od pondělka do pátku.
https://www.hyena.cz