25.4.2024 | Svátek má Marek


Diskuse k článku

ÚSTAVA: Nevítězný únor aneb Absurdita žalování Klause

Tak nám v Senátu už svolávají mimořádnou schůzi za účelem obžalování Klause z velezrady. Pojďme se tedy, milé děti, na jejich účet právem trochu pobavit, tak jako se jím oni baví na ten náš.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Khail 4.3.2013 13:13

Re: Promiňte

P. Podešvo máte pravdu. Ale v tom případě by jste i vy měl platit za "kecy" svých oblíbenců. Jinak je vaše argumentace na úrovni bývalých politruků KSČ.

R. Gramblička 4.3.2013 13:09

x

x

J. Kanioková 4.3.2013 12:51

Přesně..

J. Kanioková 4.3.2013 12:50

Jen málokteří lidé mohou být šťastni, aniž by nenáviděli nějakou osobu, národ nebo tvora. : Bertrand Russell

J. Kanioková 4.3.2013 12:49

Zdiskreditovat, ale hlavně - ponížit, plivnout v poslední chvíli,

když mají jistotu, že už  jim to z nadřízené pozice nebude moct "oplatit"...

"Hrdinové"....  

Boj stvořila příroda, nenávist vynalezl člověk. : Karel Čapek

Jen málokteří lidé mohou být šťastni, aniž by nenáviděli nějakou osobu, národ nebo tvora. : Bertrand Russell

Kdykoli nás nenávist strhne příliš, pak vždycky pod úroveň toho, koho nenávidíme. : Francois de la Rochefoucauld

J. Kanioková 4.3.2013 12:40

Destrukce spravedlnosti?

http://jdem.cz/w9gw4

V. Křepelka 4.3.2013 12:32

Velezrada to samozřejmě není; je to prasárna!

Nejsem právník, ale dovolím si malý exkurs do této oblasti: To co spáchal Václav Klaus pochopitelně velezrada není, pouze je to prasárna či nemravnost, zejména tedy článek 2 s abolicí. Je to výsměch všem policistům, státním zástupcům i soudcům a v neposlední řadě stovkám a tisícům poškozených. VK ovšem nikdy za celých dvacet let korupčníky a gaunery nepojmenoval, dokonce je adoroval a na rozdíl od Miloše Zemana to, jak se mýlil v politice nikdy nepřipustil. Za všechno připomenu pouze šikovné kluky z Motoinvestu či původce Harvardských fondů. Toto ovšem nejsou právní pojmy. President pochopitelně jinak než přes velezradu postižen být nemůže, takže toto je jediná cesta. Toto je široké veřejností stále dlužen, takže tento postup je jedinou možnou zábranou zametení pod koberec.

J. Kanioková 4.3.2013 12:29

Souhlasím..

Jo a... neměli by jedním vrzem,  když už se tak zaštiťují amnestií, zažalovat im memoriam, i Havla ?  Když amnestoval 23 360 lidí jen pár dnů poté, co vyhlásil velkou amnestii odstupující Husák ?

Jo, jo, objektivita.... ta tu umřela na úbytě...  a Dvojí metr, to je to pravé ořechové, co nás, Čechy, fakt proslaví..

J. Boleslav 4.3.2013 12:23

Re: Boleslav je prostě intelektuální hvězda

Děkuji za pochvalu. :-)

P. Podešva 4.3.2013 12:12

Re: Promiňte

"A ta žaloba je jedním ze způsobů jak mu říct, že to nebylo dobře. Toť vše."

A co kdyby mu to pravdoláskaři řekli za svoje? Já na ty jejich kecy nejsu zvědavý a ještě to mám platit stejně jako když si levice plácá játra v parlamentě když vyvolávají ducha nedůvěry. A ještě tyhle kydy přenáčí celý den televize. Běžte si za Janečkem, ať vám to zaplatí.

P. Brodský 4.3.2013 12:03

Boleslav je prostě intelektuální hvězda

Neviditelného Psa.

M. Martin 4.3.2013 11:41

Re: Nevím, máte-li právnické vzdělání,

M. Hoblík 4.3.2013 11:26

Re: Promiňte

Ta čeština od Vás dostává pěkně po patičkách!

M. Hoblík 4.3.2013 11:24

Zkráceně -

několik chudáků se chce realizovat, ač dobře ví, že je to stejně marné, jako pro každou hloupost vyslovovat vládě nedůvěru. Trapné a nás to stojí dost peněz! Neztrácejte proto čas tlacháním v diskuzi a mazejte makat!

J. Boleslav 4.3.2013 8:38

28 senátorů je prostě

tlupa blbců a grázlů, kteří nenávidí Klause.

M. Kosejk 4.3.2013 8:32

Re: Promiňte

Vy si myslíte, že to Klaus posral - Vaše demokratické právo. Já si myslím opak - a je to moje demokratické právo. A Klaus činil tak, jak mu to dovoluje Ústava ČR - můžete s tím souhlasit/nesouhlasit, ale právo na to měl.

Jenže senátoři a spol. hodlají zneužít justici pro to, aby určitý demokratický názor potřeli - to už tady v minulosti bylo - a říká se tomu politický proces.

M. Hatlák 4.3.2013 8:24

Promiňte

Když se spojí mnoho dobrého, ve vašem případě Werich, Sováka, Švej, Cimrman a Kocourkovští, Včelaka Mája, brouk Pytlík a asi i Pat a Mat, tak z toho nic dobrého nevznikne. A stejně na mě působí váš, dovolí si říct, blábol. Pan Klaus, v první řadě a jako již vícekrát, udělal abolicí věc, kterou ublížil spostě lidí, kterým měl prezidentovat a kteří ho možná až do té doby i uznávali a třeba i obdivovali. Lidově se tomu říká, že je kopl do k... (rozkroku).

Řekl bych, že jako člověk prostě selhal a ještě to všem dává na odiv, neboli to pos... a ještě to rozmazal. Prostě klasický ješitný dědek, který ví, že je třeba, aby se o něm hlavně mluvilo. Jakkoliv. A ta žaloba je jedním ze způsobů jak mu říct, že to nebylo dobře. Toť vše.

Nicméně, ve vašem stylu, se omlouvám za neslušné výrazy, ale příhodnější komentáře mě na konání pana Klause nenapadají.

P. Lenc 4.3.2013 8:20

Re: Z článku jsem jasně pocvhopil

A jakpak nazvete milovaného Havla za propuštění 20.000 zlodějů a dokonce vrahů a omilostňoval své kamarády, barabe Grůbře?

M. Kosejk 4.3.2013 8:14

-

Na téma "vlastizrady" je škoda slov. Stejně nejde o nic jiného než o snahu zdiskreditovat Klause. A tzv. právo má k tomu má být jen zneužito.

Dnes už tohle všechno vnímám jen jako hysterický strach pravdoláskomilných eurohujerů, že by Klaus jim mohl dále ztěžovat jejich snahu o vytvoření byrokratické eurodiktatury. Proto tohle divadlo.

H. Grúbr 4.3.2013 6:54

Z článku jsem jasně pocvhopil

že si tuneldědek, jako představitel mafie, co propustil a omilostnil svoje bratry v triku nemusí dělat starosti.

V. Němec 4.3.2013 6:08

Ona je tu ještě jedna možnost

Ona je tu ještě jedna možnost že osnovatelé toho nesmyslu to tak naplánovali aby pak mohli tvrdit že nebyl odsouzen jen proto že se to nestihlo kdyby totiž žalobu zamítl soud byla by jejich možnost k napadání Václava Klauze přece jen menší ale že si klacek i přesto najdou jsem si jist

P. Brodský 4.3.2013 2:11

Re: Autor si zřejmě neuvědomuje, že o rozsudku nerozhoduje logika, ani

s duchy(sedmý pád).

P. Brodský 4.3.2013 2:04

Re: Autor si zřejmě neuvědomuje, že o rozsudku nerozhoduje logika, ani

Myslím, že Klausovi by vůbec neuškodilo, kdyby zjistil, že je na tom stejně jako kterýkoli řadový občan, t.j. že se musí potýkat z duchy, které mu není dovoleno chápat, stejně jako doktoru Faustovi nebylo dovoleno chápat Ducha země, či jak se ta nafoukaná bytost jmenovala.

P. Brodský 4.3.2013 1:53

Autor si zřejmě neuvědomuje, že o rozsudku nerozhoduje logika, ani

litera zákona či ústavy, ale jejich duch.Případně dokonce duch materiálního základu ústavy. A co říkají tito duchové, to nevědí ani laici ani advokáti či libovolní soudci, ale pouze soudci příslušného soudu, v daném případě soudu ůstavního. Vy si zřejmě představujete, že o tom, co je dovoleno či zakázáno může mít povědomost kařdý logicky uvažující občan, to je ale omyl. Od toho máme profesní komory, aby takovéto anarchii zabránily.

P. Han 4.3.2013 1:06

Re: když může Klaus na koleni spíchnout amnestii, tak proč ne elektrotechnik jeho obhajobu... :-))))

"Ale nechť mi někdo laskavě, pokud možno, moji úvahu úplně vyvrátí stejně

systematicky, jako jsem ji zde pro pobavení sebe i možná některých

čtenářů sestavil já."

To jste to opravdu systematicky vyvrátil. Odkláníte. Jako obvykle, nakonec.

P. Pavlovský 4.3.2013 0:44

Nevím, máte-li právnické vzdělání,

ale někteří z těch senátorů ano.

Ovšem k autoritativnímu vykládání zákonů je tu soud  a nikdo jiný. Doufám.

J. Ryba 4.3.2013 0:20

když může Klaus na koleni spíchnout amnestii, tak proč ne elektrotechnik jeho obhajobu... :-))))

až se přestane u nás v hospodách kouřit, přestanete se vracet? :-)