Pondělí 28. dubna 2025, svátek má Vlastislav
  • Premium

    Získejte všechny články
    jen za 89 Kč/měsíc

  • schránka
  • Přihlásit Můj účet

První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Wabi.

24. 1. 2008 21:31
Evropské právo je přitom nadřazeno právu členských zemí...

Kdyby jsi Doležale hloupě nekecal!!;-(

0 0
možnosti

Ivan

24. 1. 2008 19:43
Doleschal jako obvykle lže.

Z Československa byli vysídleni říšští státní občané, tedy cizí státní příslušníci, kteří se dopustili velezrady na Československé republice přijetím cizího občanství.  Československá republika se zachovala velkoryse a plnoleté velezrádce nepopravila, jak by podle zákona mohla (možná tím udělala chybu) a pouze je i s jejich dětmi vysídlila. Samozřejmě jejich majetek propadl státu a byla jen velkorysost Československy, že si směli odvézt kufřík osobních věcí.  Za zločin, který spáchali, to byl jen velmi mírný trest.

0 0
možnosti

vašek

24. 1. 2008 21:15
Re: Doleschal jako obvykle lže.

naprosto souhlasím.v roce 45 byl Český národ velkorysý.Němci by tak nejednali.to p.Doležlhal neví nebo nechce vědět.

0 0
možnosti

Marat

24. 1. 2008 18:07
Račte se vlastenčící nejprve podívat na sebe.

Vašnostové.Myslím že vůbec nevíte,co stateční a hrdiní čeští politici a vlastenci podnikali proti bojovníkům UPA,kteří nechtěli už bojovat,jen projít Slovenském a Moravou do Rakouska a Německa.Nechtěli bojovat,jen projít.A jak se zachovali Němci,když čeští politici a "demokratičtí vlastenci" v únoru 48 po zásluze proháli s komunisty mač o moc? Mazali k těm nenáviděným Germánům také je to nenávidění Germání stříleli a co nezastřelili předali zpět českým krvežíznivím bolševikum? I vtom je rozdíl mezi těmi vámi nenáviděnými Germány a mezi vámi ctihodnými Čechy.Tvrdím,že všechny  české politiky a vlastence,kterým se podařilo dostat se do Něměcka,měli Němci předat zpět,tak jak to Češi dělali "Banderovcum". Mě nejde o nic jiného,nežli aby ste ráčili přizant,že v ničem nejste lepší jak ti Germáni,dokonce ani Němčetí nacisté.Ba v mnohém jste jetě horší.Prostě nesuďte pořád jiné zvlášte né v tom,v čemn jste daloko horší.Vy by jste se smířili se svým oloupením o všecnno a vyhnáním z domovu?

0 0
možnosti

LAIK

24. 1. 2008 18:19
Re: Račte se vlastenčící nejprve podívat na sebe.

MARATE,"HODNÍ" BANDEROVCI CHTĚLI JEN PROJÍT K AMERIČQANŮM,STEJNĚ JAK "HODNÍ" NĚMCI  S LEBKAMI A ZKŘÍŽENÝMI HNÁTAMI NA ČEPICÍCH NA KONCI VÁLKY

 NEVÍŠ NIC O TOM CO BYLA UPA,BYLI STEJNÍ JAK SS.NA ROZDÍL OD TEBE MÁM INFORMACE Z PRVNÍ RUKY.

0 0
možnosti

vašek

24. 1. 2008 17:11
Sudety

Zajímá mě čí písen zpívá pan Doležal.Němci válku vyprovokovali a taky prohráli.Kdyby němci napadli USA a s nimi válku prohráli,amíci by nebyli tak velkorysí jako Rusové v roce 1945,

srovnali by německo se zemí.Přál bych p.Doležalovi pár měsíců v Osvětimi.Pokud jde o p. Železného,taky na něj dojde.ohánět se Železným a litovat Němce?no fuj.

0 0
možnosti

Marat

24. 1. 2008 17:25
Re: Sudety

Vašku,přesně tu samou zásluhu na rozpoutání a vyprovokování války měli i Sověti.To ovšem čeští vlasteneční omezenci neberou na vědomí.Nehodí se to do jejích germanožoutské víry.Dokonce se Sověti vydali do válčení před Německem.

0 0
možnosti

Farniente

24. 1. 2008 16:44
Okradení zloději

Sudetští Němci musí se svým požadavky na "vrácení" majetku hodně spěchat, než se zjistí, že se převážně jedná o "arizovaný" (uloupený) židovský majetek. Procestoval jsem západní pohraničí a objevil mnoho nových pomníčků, které odsunutí Němci postavili v místech komunisty zlikvidovaných vesnic. Je to dojemné, dokud nezjistíte, že ve většině těch míst existovaly prosperující židovské obce, do kterých se už nikdo z koncentráků nevrátil. O tom pomníčky i Doležal cudně mlčí. Navíc, neustálé vytahování nenasytných německých požadavků straší hlavně starší generaci a vhání jí do náruče komunistů a jiných rychlovlastenců.

0 0
možnosti

Hnyk

24. 1. 2008 17:05
Aha, teď jste nám to vysvětlil

Takže Benešova druhá republika těmi degréty vlastně neokradla Němce, ale Židy. A tím pádem se není o čem bavit, že?:-/  

0 0
možnosti

F.VÍZEK 88.100.57

24. 1. 2008 16:34
Zajímavý článek - také o EU

Komentátor Jiří Hanák (doslovný přepis):  V cizích šatech 

Ministr vnitra Ivan Langer předal prezidentu Václavu Klausovi medaili za zásluhy spojené se vstupem ČR do schengenského prostoru. Při pohledu na fotografii onoho aktu napadla mne parafráze prastaré odrhovačky: jaký to rajský cit, Evropskou unii (místo kanonýra) v lásce mít! Schengen je totiž vlastní dítě EU. Kdy oba pánové takovou láskou k Evropské unii stačili vzplanout?

Pokud si vzpomínám, Ivan Langer se ještě po referendu o vstupu České republiky do Unie chlubil, že hlasoval proti vstupu. A z Václava Klause před referendem i po referendu by ani kasař nevypáčil přiznání, jak hlasoval. Při známé lásce našeho pana prezidenta k „Bruselu“ hádám, že ani on pro vstup Česka do Unie nebyl. A najednou se oba procházejí v šatech, které jim nepatří. Kdyby byl Václav Klaus důsledný chlap, musel by se zachovat jako vídeňský kardinál Innitzer v roce 1938. Ten při audienci praštil Hitlera křížem po hlavě. Václav Klaus mohl k tomu účelu vůči Ivanu Langerovi použít schengenskou medaili.

On ten vstup Česka do Schengenu a pávení se zásluhami o něj onou dvojicí má ještě další komický rozměr. Zrušení hraničních kontrol spolu se společnou evropskou měnou je zásadní omezení státní svrchovanosti, jakési první schůdky k federalizaci Evropské unie. Neznám většího odpůrce této budoucnosti našeho kontinentu nad Václava Klause. Včetně jeho poměrně rodné ODS včetně Ivana Langera. Za co si tedy potlapkávají po ramenou?

Zavedení eura se odkládá možná více z politických než ekonomických důvodů, i když připouštím, že něco ekonomicky racionálního na odkladu být může. A co až se nakonec zavede? Zase někdo potlapká prezidenta Klause za zásluhy o jeho zavedení? Pokud by byl ještě v úřadu a u moci modrá vláda, Klausovy zásluhy o euro by jistě byly opět odměněny. Neboť modré pokrytectví hvězd se dotýká.

0 0
možnosti

Jan Synes

27. 1. 2008 23:56
Re: Zajímavý článek - také o EU

Jistě nikoho nepřekvapuje komentář pana Hanáka  k panu Langerovi a panu prezidentovi. Není to nic nového. Nová u Hanáka není ani krkolomnost propojení událostí. To vše by proto nestálo za komentář.  Z historického hlediska je, ale třeba komentovat osobu vídeňského kardinála Innitzera. Těžko budete v dobových informacích hledat "křížem praštěného Hitlera" , zato určitě naleznete, že  vídeňský kardinál nadšeně vítal připojení k Německu. V průvodním dopise k tzv. biskupskému dopisu, který pomáhal legitimizovat obsazení Rakouska , neopomněl zdůraznit svou naději ve spolupráci a hlubokou úctu. V dopise Hitlerovi připomíná, aby Hitler "nezapomněl na své sudetské děti" trpící pod českou krutovládou , za což si vysloužil předvolání k papeži Pius XI. Jak to již v Rakousku bývá, kardinál se narodil v Čechách.  Ještě v průběhu války u sebe schovával židy a nešťastná formulace v kázání jej nakonec dostala u německých nacistů do nemilosti. Jeho politická dráha, podpora diktátorského režimu kancléře Dollfusse a další  viditelná veřejná prohlášení však jasně ukazují velikost náklonnosti pana kardinála k nacizmu.

Vše je nalezitelné na internetu a o čem to svědčí? Netřeba psát víc než televizí oblíbené: No comment

0 0
možnosti

Magor Milda

24. 1. 2008 15:32
Němci nejsou Germáni, jak si myslí Marat, ani Keltové

dokonce etnicky se obyvatelstvo různých koutů Německa výrazně liší Potvrdí vám to lékaři, provozující banku kostní dřeně pro pacienty postižené leukémií. Teprve Bismarck slepil z mnoha drobných států jedno Německo, ještě dnes si vidláci ze Šlesviku nerozumí s vidláky z alpských údolí. Doba německého obrození se tak opozdila, z Horní a Dolní Lužice, Slezska, Pomoří a Pruska udělali německé státy, přitom aborigines byli vesměs slované. Třeba ve Freiburku potkáte zcela jiné Němce, než třeba v Lipsku nebo Drážďanech. Řeč se naučíte rychle, nezmění však váš etnický původ.Proto je rasismus mezi Evropany úplně mimo realitu, jakési rasové rozdíly poznáte pouze na imigrantech, ti jsou z celého světa.

Na severu Evropy , t.j. Skandinávie, Nizozemí, Velká Británie, Irsko, Vlámsko, Dolní Sasko převládá anglosaský živel. Uprostřed zase převládají původní germanizovaní Slované, zejména v Porúří, Duryňsku, Braniborech a Meklenbursku.

Jižní část Německa zase byla oblastí Ladinců, alpského to národa, a v Podunají zase tmavšího lidu, pocházejícího etnicky od Černomoří. Už ten název - Němci, čili Teutsche znamenal za římských dob národy nemluvící latinsky, zdaleka ten pojem neznamenal Germány. Původní Germáni byli kočující sběratelé a lovci, přiležitostně i loupežníci. Germánským humorem vynikli zejména Vandalové, co na svých loupežných výpravách nemohli vzít ssebou, legračně zničili a těšili se na dlouhé tváře svých protivníků.

0 0
možnosti

ok

24. 1. 2008 16:02
Re: Němci nejsou Germáni, jak si myslí Marat, ani Keltové

germanizovaní Slované se vyskytují jen na východ od Labe - na západ od Labe byli v době příchodu Slovanů Sasové (Slované opravdu nejsou žádní aboriginies). Právě porůrští a i všichni jižní Němci na jih od Mohanu jsou keltsko-germánského původu. Jen ti Sasové jsou jakž-takž "praví" Germáni. Mimochodem Slované byli mnohem vyspělejší zemědělci než Germáni, kteří raději loupili, válčili a organizovali jiné národy. Slované znali 2x tolik zemědělských plodin než Germáni. Germáni  a kelto-germáni byli ovšem mnohem lepší řemeslníci než Slované (především díky keltskému dědictví) - na rozdíl od Slovanů měli smysl pro geometrii - tento zásadní rozdíl ve vnímání světa přežil dodnes.

0 0
možnosti

No ..... hmm

24. 1. 2008 14:50
Benešovy nejenom dekrety ...

ale i jiná rozhodnutí jsou pro mne těžko stravitelná. Z pohledu právního jsou asi vpořádku. Morálka a lidskost však vzala za psí. Chápu poválečné emoce, ale nesouhlasím a neztotožňuji se s nimi. Prezident má stát nad emocemi. Trochu velikášská nátura a trochu strach a poklonkování Stalinovi dovedly pana prezidenta Beneše až na ta místa. Oni mu to soudruzi na stáří osladili. Je mi ho líto, ale on se ke svému předchůdci panu prezidentovi Háchovi, kterého nechal umřít o samotě v kriminálu a který vlastně za něho tahal kaštany z ohně, také nezachoval jako prezident velkoryse, státnícky a lidsky. Na čí asi pokyny nebo z jakých pohnutek. Jeho dekrety způsobily mnoha obyčejným Němcům životní trauma. Už slyším námitky k obyčejným Němcům. Pro srovnání. To měli být obyčejní komunisté po r.1989 vyhnáni do Ruska? Jaký je rozdíl v totalitě? Ten, že sověti ještě nebyli tak silní a neprozíraví aby rozpoutali 3. světovou válku? A že u nich začal vládnout slušný a lidský pan Gorbačov? Pan Železný hledá nové partnery, kteří ho vezmou do politického cirkusu, aby mohl dál ukájet svoje ego a aby mohl lépe krýt svoje podfuky. To není typ politika, který hledá právo a pravdu a slouží jí.

0 0
možnosti

NP

24. 1. 2008 15:08
Re: Benešovy nejenom dekrety ...

Jaká životní traumata. V době vyhlazovací války. Pokud by měl Hitler dost času, tak jsme jako národ už neexistovali a ty blbosti byste mohl psát tak akorát v němčině. A sudetští Němci by proti našemu vyhlazení bojovali jako jeden muž. Podle vás. Nejsem žádný militarista ,ale když čtu některé příspěvky jsem pro, aby se US armáda zakopala už v Krušnohoří.   

0 0
možnosti

S/kepticus M/aximus

24. 1. 2008 14:41
Žid Železný hájí národní zájmy. Teď jenom tušit, co je národním zájmem Židů, tedy mimo vlastního obohacení a rozesírání světa.

To u Bohouška je zřejmé, že chrání zájmy Sudetoněmeckého landsmašaftu, který ho vykrmuje.

0 0
možnosti

Adolf

24. 1. 2008 15:30
Re: Žid Železný hájí národní zájmy. Teď jenom tušit, co je národním zájmem Židů, tedy mimo vlastního obohacení a rozesírání světa.

Fuck off and die!

0 0
možnosti

Historik

24. 1. 2008 13:45
Pro Marata který po NP roznáší pořád svoje sudeťácké jedovaté sliny na Čechy

S Maratem a jeho sudeťáckými protičeskými výlevy (viz včerejší diskuse na NP na téma Sudeťáci) je to úplně stejné jako s panem Doležalem. Mohli by se vzít za ruce a jít někam hodně daleko, však on už Marat ví kam.

http://youtube.com/watch?v=0oqU0NModSQ

0 0
možnosti

Vyhledávání

TIRÁŽ NEVIDITELNÉHO PSA

Toto je DENÍK. Do sítě jde obvykle nejpozději do 8.00 hod. aktuálního dne. Pokud zaspím, opiji se, zešílím nebo se zastřelím, patřičně na to upozorním - neboť jen v takovém případě vyjde Pes jindy, eventuálně nikdy. Šéfredaktor Ondřej Neff (nickname Aston). Příspěvky laskavě posílejte na adresu redakce.

ondrejneff@gmail.com

Rubriku Zvířetník vede Lika.

zviretnik.lika@gmail.com

HYENA

Tradiční verze Neviditelného psa. Sestává ze sekce Stručně a z článků Ondřeje Neffa - Politický cirkus a Jak život jde. Vychází od pondělka do pátku.

https://www.hyena.cz