23.4.2024 | Svátek má Vojtěch


Diskuse k článku

UDÁLOSTI: Vystoupíme z Unie?

Bohuslav Sobotka poskytl v sobotu rozhovor Právu. Jeho podstatná část se týká problémů vzniklých v souvislosti s brexitem. Neklid ve veřejnosti už předtím podle svého zvyku přiživil Miloš Zeman.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
F. Doušek 6.7.2016 9:28

Za sebe musím říci, že v případě referenda

bych hlasoval proti vystoupení. Nevrátím svou zemi do područí východních hord.

P. Lenc 6.7.2016 9:27

Re: A znovu Zeman.

Ale já pane Prokope nezakazuji panu Doležalovi jakoukoliv kritiku, já na ni pouze reaguji.Nakonec píši, že vůči němu mám sto plus jedna výhrad.Problém pro jeho kritiky je, je že ho ho kritizují, případně opravdu hrubě nadávají, ale alternativu nemají.A pokud to zdravotně zvládne, tak bude, bohužel, znovu zvolen.

V. Klepetko 6.7.2016 9:19

Souhlasím s tím, že je nezbytné,

"aby každý projekt vystoupení z EU byl doprovázen jasným a realistickým projektem „co místo toho“.

Jinak, slovo "Zeman" nebo "Babiš" vždy emocionálně paralizuje autorovy analitické schopnosti. S tím referendem je to jednoduché. Zákon o referendu (obecně) je v souladu s našim ústavním pořádkem a zná ho většina liberálních demokracii. Už jenom z tohoto důvodu musí být schválen! Vláda pak musí prosadit takovou reformu naší Unie, aby se stala pro většinu obyvatel znovu atraktivní. A potenciální hrozba Czexitu přinutí každou vládu, aby jednala zodpovědné a hledala pro reformu Unie spojence svižněji, než bez ní, bez hrozby! Czexit je nesmysl, transformace Unie ale nemá alternativu, jen živelný rozpad!

T. Kočí 6.7.2016 9:10

Propíchněte tomu volovi člun !

E. Erat 6.7.2016 9:00

Re: Ano, vystoupíme z EU,

Máte pravdu, bohužel. Zůstaneme na EuroTitaniku do poslední skladby kapely před potopením. Ovšem záchranné čluny už nebudou. Je to takové tradiční, i v případě rozpadu RVHP jsme byli předposlední kteří utekli, po nás bylo pouze Rumunsko. Smutný příběh, bohužel lidé jsou zde nepoučitelní, a tak stále věří na světlé zítřky EU.

K. Krbálek 6.7.2016 8:50

Zemana neradno podceňovat.

To prokázal splněním téměř nesplnitelného slibu, že svrhne Nečasovu vládu. A když to nešlo ústavním postupem, šlo to jinak: policejně-prokurátorským pučem. Pořád doufám, že vyrvat nás z EU a NATO je mnohem těžší, ale jistě ne nemožné a ten Putinův agent může mít Plán.

M. Prokop 6.7.2016 8:49

Re: A znovu Zeman.

Vy to nazýváte "propaganda proti němu", já "zákonitá reakce na ty 3,14čoviny, které z něj padají".Zvolen byl, to ano, ale to neznamená, že by pan Doležal nemohl kritizovat to, co po zvolení vyvádí. Pokud by byl zvolen jiný kandidát (máte pravdu, že výběr byl příšerný), Doležal by ho nejspíš kritizoval také.

P. Lenc 6.7.2016 8:34

A znovu Zeman.

Když pominu plácání o EU, tak je tu strašák Zeman.Mám vůči Zemanovi sto plus jednu výhradu, ale byl zvolen většinou, ať se do Doležalům líbí nebo ne. To za prvé.Za druhé, to panoptikum hrůzy, které si říkalo prezidenští kandidáti jednoznačně převálcoval, včetně knížete.A propaganda proti němu neustává, přitom se stává naprosto kontraproduktivní.Zeman říká věci, které se samozřejmně "intelektuálům" nelíbí, ale slyší na ně "venkovští prosťáčci", kteří si vydělávají na chleba prací, nikoliv filozofickou úvahou.A to je ten podstatný rozdíl.Je to podobné myšlení jako myšlení britských "důchodců a venkovanů".Nakonec, vždyť intelektuálové byli v první řadě těch, co žádali přímou volbu prezidenta.Mají co chtěli.A je legrační, jak se znovu snaží "vytvořit" protiZemanovskou frontu.

J. Kopeček 6.7.2016 7:44

Ano, vystoupíme z EU,

ale ne za této kolaboranstké vlády. Musíme si chvíli počkat. A jestli stále někdo argumentuje, kolik peněz z EU dostáváme, pak tvrdím, že v takovém případě takový stát, kterého musí dotovat a živit někdo jiný, nemá právo na existenci.

E. Vašátko 6.7.2016 6:56

O Zemanovi se tady už napsalo dost.

Jestli je nebo není ruský agent dnes už není otázka, je to v podstatě jasné, jak podle jeho vystupování, tak i skutků. Ostatně právě teď jsou bilboardy u některých silnic plné jeho osobní propagandy o tom, že je nejlepší a nejdůvěryhodnější. Jenom včera jsem jich napočítal asi 8 a to jsem ujel asi 120 km. Když uvážím, kolik stojí takový bilboard na měsíc, určitě si je neplatí Ovar sám. Tak kdopak je asi platí tak dlouho před volbami ? Brouk Pytlík nebo Jára Cimrman ?

P. Sulc 6.7.2016 4:03

Re: Nevystoupíme.

Takze jak to udelat, aby Cesi byli se ''silaky'' ? Ze by slo obnovit Protektorat? To se alespon kverulantni Cesi mezi ssebou nehadali, jako stado kopajicich beranu je hlidal baca s bicem.

J. Pospíšil 6.7.2016 3:20

Nevystoupíme.

Ne, nevystoupíme z EU. Než mnoha lidem, kteří umí napsat, v čem je nesmyslná a pak napíší, že jsou pro pokračování, dnes je to už druhý podobný článek, dojde, že jejich závěr je chybný, že nechtějí, aby pokračovala EU, že chtějí, aby pokračovaly jejich dětinské sny na fakt dobrou partu, co nás ochrání a pohlídá, a že ani tahle parta to zase není, nás na to vystoupení nebude dost. Tolikrát opakovaná víra, že car je dobrý, že myšlenka je dobrá, že jen ti lidi (úředníci) to kazí, zase zmaří ...

My tedy nevystoupíme, rozpadne se sama. My tam budeme jedni z posledních. Dopadne to jako vždycky.

A hned potom začnou hlásat, že kdybychom se spojili, tak bychom byli velcí, tedy ne velcí, ale s velkýma, tak bychom byli silní, tedy ne silní, ale se silnýma, byli bychom byli v hlavním proudu a to je přece hlavní, být v hlavním proudu, nebýt v hlavním proudu hrozí nedozírnými následky... (To přesvědčení, že jsme malí, slabí, že bez začlenění pod Rusa nebo Němce nás pohltí Rus nebo Němec, vyberte si dle libosti, my sami podle nich nejsme rovnocenní, to se musí do lidí vtloukat furt. Kdo si myslí, že bychom mohli být rovnocení, bude označen za ruského nebo německého agenta, vyberte si dle libosti.)

To bude furt pokračovat.