16.4.2024 | Svátek má Irena


Diskuse k článku

TERORISMUS: Univerzální slovní omáčka

Milí čtenáři, toto nebude můj typický věcný blog o číslech a skutečnostech. Toto bude emocionální, zahořklý a naštvaný text, plný expresivních výrazů. Bohužel jej napsat musím, protože toto téma mě pálí už velmi dlouho a potřebuji je nějak „shodit z hrbu“.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Jurax 14.4.2017 1:36

Ještě k Chamberlainovi

Neville Chamberlain (premiér Velké Británie) pravil po Mnichovu ústy gentlemana, jenž nebyl zlý ... :

"Bylo by hrozné, kdybychom museli kopat zákopy a zkoušet plynové masky, protože se v nějaké vzdálené zemi (Československu) hádají mezi sebou lidé, o nichž nic nevíme. Kdybychom měli bojovat, museli bychom mít větší důvod."

Jak typicky britské, jak typicky názor velké země - a platí to dodnes, nedělejme si iluze - a kdybychom si je dělali a nějak si vyskakovali, utřou nás, že "jsme propásli příležitost mlčet" - to je zase z úst francouzských.

J. Jurax 14.4.2017 1:27

Skvěle napsáno!

O. Zuckerová 13.4.2017 23:29

Skvělý článek -jako obvykle!

Jen škoda, že si ho nepřečtou autoři/opakovači zmíněných sloganů!! Ale aspoň jeden "trouba" (viz níže) si ho přečetl...

J. Kanioková 13.4.2017 20:16

Hořce souzním,

je to UHO, chucpe, hnus !

P. Rudolf 13.4.2017 20:10

On tyhle

univerzální slovní omáčky tohoto trouby fakt někdo čte?

V. Klepetko 13.4.2017 20:08

Emotivní. Neideologický. A proto mocně působící text!

I já děkuji.

J. Novak 13.4.2017 17:43

UHO

Uho mělo základ z cibule a bylo mnohem méně škodlivé než to, čím nás výrobci potravin krmí dnes.

Jinak máte pravdu, dnešní "vládci Evropy" se snaží obyvatelům hlavně snížit jejich obranyschopnost zlu, které do jejich domoviny sami táhnou.

V. Novák 13.4.2017 17:24

Ano, Neville Chamberlain nebyl zlý,

byl klasickým anglickým gentlemanem staré školy, který bral svoje soupeře rovněž jako gentlemany ze starých škol. Takové gentlemany, pro něž nebylo krutostí pozorovat od Timesů a krbů v klubech přes Irské moře, jak miliony Irů hladoví, umírají nebo emigrují - a pak se přiživit na přerozdělení zbytku pozemkového majetku po nich.

On nás v tom Mnichově nepředhodil Němcům proto, že by chtěl ublížit malému národu z lhostejnosti či krutosti. Po něj bylo přirozené, že rozhoduje o osudech "méněcenných národů" - tedy všech kromě bohatých anglosasů. Třeba Irů, Indů, Boerů, Bantuů nebo Čechoslováků...

P. Vaňura 13.4.2017 17:55

On třeba Winston Churchill na tom byl dost podobně, ALE

na rozdíl od Chamberlaina neměl iluze o Hitlerovi a na rozdíl od Roosevelta o Stalinovi...

P. Vaňura 13.4.2017 16:02

Na hákový kříž se upíná zrak a naděje milionů...

Možná to ZASE bude pravda. Neb jak říkal F. D. Roosevelt, Němci zvolili Hitlera poté, co demokraté opakovaně selhávali. S tím, že "musíme problémy vyřešit dříve, než se totéž stane u nás v USA."

I. Schlägel 13.4.2017 16:01

Velmi dobře napsáno.

Autor odvádí systematickou a kvalitní práci. Jako povinné čtení se to asi prosadit nepodaří. Škoda.

M. Prokop 13.4.2017 17:00

Re: Velmi dobře napsáno.

Já bych to spíš zakázal. Pak by to četlo mnohem více lidí, než kdyby to bylo povinné. Možná by se to i snažili pochopit.

J. Pražák 13.4.2017 12:24

Můžeme to změnit

Už víte koho nebudete volit? Já ano. Nezvolím současné strany, které vládli. Nechci "řešit" problémy obrázků na krabičkách cigaret a obdobné, ale chci, aby v ČR zbyly alespoň trochu vzorce chování, které zde po staletí byly běžné. Nechci si zykat na ženy ve stanovém oblečení, vytí muezzinů, vraždy ze cti, atentáty, ani další standardy islámské "kultury". Chci aby hranici mohli překročit pouze osoby s platným pasem a vízem, nechci být občanem totalitní bruselsko-berlínské diktatury s fašisuícími postupy, ani obyvatelem druhé kategorie v Evropském chalifátu.....

M. Prokop 13.4.2017 13:29

Re: Můžeme to změnit

To já vím už od dob raného mládí, koho NEvolit.

Zajímavější je, koho volit: Pro mne musí být liberální v klasickém slova smyslu.

V. Kain 13.4.2017 15:17

Re: Můžeme to změnit

S tím s vámi souhlasím,ale není náhodou pro boha snad váš faforit Babiš?

V. Kain 13.4.2017 15:20

Re: Můžeme to změnit

Oprava:favorit

J. Pražák 13.4.2017 16:50

Re: Můžeme to změnit

Ten už se ukázal. ANO, umí si odčerpat dotace, ale to je málo....

J. Jurax 14.4.2017 1:40

Re: Můžeme to změnit

Koho nevolit není problém.

Problém je, že NENÍ KOHO VOLIT. Nabídka je tristní.

J. Milota 13.4.2017 12:10

Dík

pane Kechlibare. Zdraví Milota

O. Dvořák 13.4.2017 11:31

Prohlídky a kontroly

Nevím nakolik jsou prohlídky a kontroly změnou způsobu života, ale jsou v pořádku. Nějak reagovat je potřeba.

J. Kombercová 13.4.2017 11:59

Re: Prohlídky a kontroly

Přísně tak. Proto se začalo s kontrolami na slovinsko-chorvatské hranici.

Dala bych smajlíka, ale byl by to smích skrze slzy.

M. Prokop 13.4.2017 13:30

Re: Prohlídky a kontroly

Asi i jinde, ale na té turistické trase to vzbudilo největší zájem.

O. Uživatel 13.4.2017 12:03

Uživatel požádal o vymazání
M. Prokop 13.4.2017 13:30

Re: Nevíte co je změna?

Co Hrad?

Ale tam je to spíš z nabubřelé blbosti, než z nutnosti.

J. Novak 13.4.2017 17:48

Re: Nevíte co je změna?

Bezpečnostní rámy to vyřeší asi tak, že cílem teroristického útoku se stane fronta před nimi, čili se problém pouze odsunul o pár metrů vpřed (nebo vzad?). Terorismus a teroristé jsou vřed společnosti a ten je potřeba vyříznout bez ohledu na humanitu. Pokud se to neudělá, společnost zahyne.

M. Vondráček 13.4.2017 12:03

Re: Prohlídky a kontroly

Pro mě ano.

J. Vintr 13.4.2017 12:09

Re: Prohlídky a kontroly

Reakce by byla, kdyby se ty prohlídky (a jiná buzerace) přednostně soustřeďovaly na muslimy, nebo osoby takto vyhlížející. Nelze detailně kontrolovat všechny a všechno, takže ten "politicky korektní" systém, že se nijak nerozlišují kontrolované osoby, obecně značně snižuje účinnost tohoto opatření.

Další věcí je to, že tahle práce asi nebude nějak excelentně placená, takže personál, vykonávající tyto kontroly se obecně nevyznačuje nějakou výraznější inteligencí a proto jsou tyto kontroly vesměs zcela formální a jejich jedinou faktickou "hodnotou" je pouze plošná buzerace.

Z. Čábelka 13.4.2017 12:59

Re: Prohlídky a kontroly

Pane, nutnost šmírování a buzerační prohlídky nejsou řešení problému! To je projev absolutní neschopnosti nebo záměrné neochoty změnit své zločinné úmysly a pravdivě pojmenovat a definovat problém a řešit jej!!!!! Na toto fašistické civilizační svinstvo srovnatelné s Mengeleho pokusy na lidech nejsem vůbec zvědav. A věřte, ani jen tak si zvykat nebudu!

R. Dubravský 13.4.2017 14:39

Re: Prohlídky a kontroly

Proto nechodím na hokej, na hudební vystoupení, na festivaly a leckam jinam. Tam všude si myslí, že jsem terorista s bombou v kapse a nechají mne čekat hodinu před bránou. Takový ponižující zážitek si rád nechám ujít.

S. Kneifl 13.4.2017 11:14

Náhodou, ve Švédsku mají připravená i skutečná řešení!

Například redaktorka mainstreamových novin Aftonbladet navrhuje, aby z ulic měst jednoduše zmizela auta, protože se dají snadno použít jako zbraně.

http://www.aftonbladet.se/ledare/a/lo7r9/rensa-stockholm-stoppa-bilarna

Což skvěle rezonuje s názorem ministryně životního prostředí, která tvrdí, že auta na ulicích nemají co dělat, protože jde veskrze o mužskou záležitost a muži tak zabírají místo na úkor žen.

http://www.gp.se/nyheter/g%C3%B6teborg/bilen-stj%C3%A4l-plats-fr%C3%A5n-kvinnorna-1.4187663

V angličtině a s komentářem k nalezení na beritbart.net