25.4.2024 | Svátek má Marek


Diskuse k článku

ROZHOVOR: No, když to říká BISka…

V otázce tolerance nerovností se spěje jednoznačně k rezignaci stejně jako v otázkách jiných forem nespravedlnosti. Najdou se politici, kteří tvrdí, že nízká volební účast je znakem toho, že lidé jsou spokojení, takže nemají potřebu ani chodit k volbám.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Jurax 16.11.2019 15:44

Inu, bylo to jeho důležitým úkolem. Aby nedošlo k nežádoucím otřesům, že. Ne vše by sprostný lid klíči cinkající správně pochopil.

J. Jurax 16.11.2019 15:41

No jo, akorát s více diplomaticky řečeno emocemi jen rozvíjíte třetí bod mého příspěvku. :-)

J. Jurax 16.11.2019 15:38

Rád bych Vám připomněl, že bez vyzvání tykají jen soudruzi a burani. Je jen na Vás, do které kategorie se vřadíte.

J. Jurax 16.11.2019 15:33

No jo, když Vy jste takový binární - zde krystalické dobro, jež jest jedině nadšeně velebit a jež nelze jakkoliv kritizovat, zde naopak čiré zlo, jež jest nezbytné razantně odsoudit a nikdy jinak.

A když někdo poukáže na méně krásné stránky toho, co Vy vnímáte jako ono dobro, berete to téměř jako osobní urážku, popuzuje Vás to a nepříjemného poukazatele chápete jako nepřítele a/nebo hlupce, jehož je třeba nenávidět, dehonestovat a lze-li, i zničit.

Ono totiž to, co máte za z prstu vycucané kydání špíny jsou jen vypíchnutá nepříjemná fakta, jež si pravověrní nepřipouštějí. Přitom chceme-li si uvědomit skutečnost v celé škále odstínů, ne jen černobíle, musíme si tato fakta připustit. A chceme-li nápravu, je nezbytné si nezakazoval tato fakta pojmenovat. A pochopitelně Vám tato fakta s gustem pojmenuje někdo jako Keller, geneticky levičák, byť skeptický, a případně jim přiřadí větší váhu než mají, aby to líp vyniklo, nikoliv zavilý "pravicový" fanoušek, jež zápory svého přesvědčení nechce vnímat, natož reflektovat, resp. není uzpůsoben je vůbec vidět.

Celkem Vás chápu, ale celkově se shodneme stěží. Byť v jednotlivostech to není vyloučeno ... :-)

P. Pavel 16.11.2019 10:30

Rozdíl je v tom, že já si svůj postoj dokážu zdůvodnit. Kellerovo většinou z prstu vycucané kydání špíny na EU nesvědčí naprosto o ničem a nejméně o nějakém jeho poučení nebo politické orientaci. Jak píši výše to dnes dělá kde kdo, včetně komoušů, protože je to módní a přináší to politické bodíky. Ovšem stejně tak nepřestal kydat opět z prstu vycucanou špínu na kapitalismus, volný trh, privatizaci, restituce, BIS, NATO, atd. atp. To o nějaké středové orientaci vůbec nesvědčí. Naopak, jasně to dokazuje, že keller je ultralevičáctvím prosáklý jako ovar chlastem a cigaretovým dýmem. Dokážete si vy svůj postoj také zdůvodnit, nebo jsou to jen vaše dojmologie?

J. Fridrich 16.11.2019 7:11

Hláskování nechám vám... Asi jste se stejně při studiu dál nedostal.

J. Jurax 16.11.2019 1:23

No jo, no ... neberu Vám to, ale nesouhlasím. Dojmologie jsou holt různé. a ta Vaše holt jiná.

P. Pavel 16.11.2019 0:01

Nebo-li další z haškových nočních můr na téma EU. Realita je taková, že byrokracie a různé ideologické regulace mohou být škodlivé ale nezpůsobí katastrofu takového rozsahu, aby to skončilo samozásobitelnou komunou. To dokáže jen a pouze totalita alá rusácko. A tu totalitu by keller jako každý správný ultralevičák velmi rád zaváděl. Okopováš brambory hašku? No tak se připrav na to, že jestli keller zrealizuje svoje představy, tak budeš muset motyčkou okopávat hlavy těch, na které ukáže keller a když neokopeš, tak sám bude okopán.

P. Pavel 15.11.2019 23:51

Na dojmologii jste byl vždycky odborník. Realita vás míjí širokým obloukem. A ta realita je, že keller byl, je a bude ultralevičák, který si jako mnoho jiných jemu podobných (včetně ksč) hraje na dnes módní konzervu.

P. Pavel 15.11.2019 23:47

Nebezpečí je jinde. Při zvýšení svého mizivého IQ bys mohl dostat fatální depresi z toho jakým hlupákem jsi byl a zabít se sám.

P. Pavel 15.11.2019 23:42

Smysl dává a ještě se bavím nad tím hysterickým záchvatem, který jsi dostal, když jsem ti sáhnul na tvého vemenózního gurua kellera.

P. Pavel 15.11.2019 23:37

A proč hysterčíš pod mým komentářem, čermáku? Napiš to menšinovému harabaskovi (nebo ještě někomu výše), který si DOVOLIL kritizovat člena veleúspěšné burešovy vlády ministra plagu. Já jen píšu, že za složení vlády je zodpovědný premiér, tedy v tomto případě bureš, a pokud plaga nějak rozhodl (v tomto případě o pokračující likvidaci maturity, jinými slovy o dalším hřebíku do rakve českého školství) tak bureš nese stejný díl zodpovědnosti.

P. Pavel 15.11.2019 23:30

V čem konkrétně se vyjadřuje moudře? Poučený je leda v tom, že jeho ultralevičácké ideologii se každý vysměje. Takže jen populisticky opakuje co je zrovna v módě, což jsou rádobykonzervativní floskule. To samé dělají komouši.

V. Čermák 15.11.2019 23:30

Tak Premiér se jmenuje Babiš a jeho vláda je velmi úspěšná. Proto má trvale značnou podporu. Ale Vy, jakožto nespokojený Menšinový volič si můžete v příštích volbách zvolit úplně jiného premiéra. Zatím si můžete třeba burešovat, či jinak uklidňovat svoji frustraci.;-O;-O;-O

P. Pavel 15.11.2019 23:22

Možná vám nedošlo, že to je reakce na burešovu podrtažku výše, kterému nedochází, že plaga je burešovým ministrem a je tedy spoluzodpovědný za jeho rozhodnutí.

P. Pavel 15.11.2019 23:19

Blábol. Karty rozdávají voliči ale to jak se s nimi hraje záleží jen a pouze na tom, kdo s nimi hraje. Burešovy výmluvy, nebo výmluvy jeho podržtašek na to, že některé strany s ním jako se zlodějem a podvodníkem nechtějí nic mít byly slaboduché až dětinské. Rozhodnout se mohl jakkoli, nikdo ho nenutil s pistolí u hlavy k tomu, aby skládal vládu zrovna takto a nebo, aby ji složil vůbec. Za složení vlády je zodpovědný výlučně premiér. A to, že bureš není premiér ale hadr na podlahu svědčí už ty několikanásobně trapné scény se jmenováním jednotlivých ministrů.

Š. Hašek 15.11.2019 22:23

Pokud bude štrasbrusel postupovat nadále se stejným zápalem ........ buďte si jist, že budou komunity.

Co umíte? Bojíte se myší? Bojíte se tmy? Umíte střílet? Umíte okopat brambory? Vydržíte bez televize? ........

Utopický ultralevičák je Minář/Patočka, tak mě napadlo. A sicher Dienstbier.

Š. Hašek 15.11.2019 22:18

Netrápil bych pana Fridricha složitými věcmi. K ničemu to nevede.

Š. Hašek 15.11.2019 22:16

Marné, marné, marné.

Š. Hašek 15.11.2019 22:15

Jo.

Š. Hašek 15.11.2019 22:13

Znovu jsem přečetl ...... a nechápu, proč si zvou do televize Jelínka a Taberyho. Mimo jiné.

Zkráceno.

P. Dvořák 15.11.2019 19:37

Když už nic, zkuste si přehláskovat aspoň ten jeden konkrétní, ale celý odstavec.

P. Dvořák 15.11.2019 19:34

To je fakt zvláštní, že se Sacherovi pár měsíců po revoluci podařilo šikovně zašantročit spisy vrchních chartizánů, Havlem počínaje.

Spíš bych řekl, že to s nimi bylo stejně jako se Štěchovickým archivem. Padesát let díky němu měli Američané v hrsti spoustu konfidentů.

J. Kanioková 15.11.2019 18:32

Ano, souhlas

P. Grigar 15.11.2019 17:23

.. řekl bych, že rovnost svobody každého jednotlivce oproti svobodám jiných.

Snad Samuel Colt k tomu kdysi výrazněji přispěl..;-D

P. Grigar 15.11.2019 17:20

.. marjapanno čenstochowská, jenom to ne!! Co bych s tím dělal, už teď mě můj současný stav přivádí do častých konfliktů s hlupáky, při dalším zvýšení by mě mohli zabít. Závist je strašná..

J. Jurax 15.11.2019 17:19

Mýlíte se, a to tak, že úplně.

Kellera bych nazval levičákem ztrativším iluze a inklinujícím k skepsi a levému středu. Jako echt levičák se jevil leda před svým angažmá v EP.

P. Harabaska 15.11.2019 17:17

Já jsem se učil spíše některé jiné jazyky. A studoval jsem fakultu technickou nikoli pedagogickou.

P. Harabaska 15.11.2019 17:15

Keller je sklep a vemeno jsi ty. A přečti si, zda tvým mozkem sestavená věta dává smysl.

L. Novák 15.11.2019 17:14

Soudruzi Keller a Babiš si musí pomáhat... A že nebyly skartovány Babišovy spisy v StB? Ale byly... Jenomže dokumentace je tak rozsáhlá, že ještě hodně zbylo... ;-)