24.4.2024 | Svátek má Jiří


Diskuse k článku

ROZHOVOR: Klukovina nedospělého politika

Považuji ji za klukovinu, za klukovinu nedospělého, nezodpovědného a principy zahraniční politiky nechápajícího politika.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Valenta 15.6.2020 13:31

Jak jsem napsal, když není argument, tak přijde na řadu podpásovka.

L. Kubeš 15.6.2020 13:29

Ta poznámka patří ke článku pana Jouzy !!!!!!!!!!!

P. Kmoníček 15.6.2020 13:27

No, také ho to nenapadlo, ale už to nenapraví. Ale tento exprezident by mohl, aby byl aspoň v něčem větší než pan Havel.

L. Kubeš 15.6.2020 13:27

Naprostý souhlas, lépe bych to nenapsal. Klausova závislost na Rusku a Číně má společný jmenovatel- Kellnerovy peníze. V tom je stejný jako Zeman. Jeho stálé obhájce lze nazvat "užitečnými idioty" Ještě jednou díky za výstižné hodnocení.

I. Jouza 15.6.2020 13:23

Kdo nechce vidět, tomu nepomůže ani světlo ani brýle.

S. Donát 15.6.2020 13:17

No jo, ve válce k nějakým kontroverzím zřejmě není daleko.

M. Panter 15.6.2020 12:55

Asi všichni vůdcové za druhé světové byli kontroverzní....jen u nich se říká, že výroky a jednání je nutno posuzovat v kontextu doby. ;-D

M. Josovič 15.6.2020 12:49

Pane Jouzo,

Váš příspěvek není vůbec k věci ale k osobě pisatele. A tam jste v jeho hodnocení neuvěřitelně zaujatý. Proto ač je dost dlouhý ten příspěvek, tak nikam tu diskuzi o našem vztahu k Číně nikam neposouvá. Jen za sebe Vám musím říct, že Vaše hodnocení Václava Klause je naprosto hloupé. A to jsem použil zdvořilé slovo.

S. Donát 15.6.2020 12:48

Zdravé a rozumné názory, řekl bych. Akorát s tím Koněvem jsem poněkud rozpolcený. Na jednu stranu velmi kontroverzní osobnost, na druhou stranu přeci jen stál v čele vojsk, která osvobodila podstatnou část Evropy.

S. Donát 15.6.2020 12:46

Ještě, že jste to sem napsal. Mnozí lidé by bez této informace dnes určitě neusnuli.

D. Polanský 15.6.2020 12:43

Naopak, i dotazovaný jasně uvádí, že si přeje Tchaj-wan coby nezávislý, samostatný stát, což jistě není sražení podpatků. To si jistě přejeme všichni, nebo ne? Ovšem to je potřeba jasně deklarovat, což by měl především učinit Prezident a celá vláda. Nakonec i Vystrčil, ale zcela jasně a nekompromisně!

D. Polanský 15.6.2020 12:37

On ale dělá svou politiku proto, aby měl plnou kapsu. Takže váš názor ohledně jeho kapsy je úsměvný.

D. Polanský 15.6.2020 12:35

Každý hájí především osobní zájmy, proč by měl být V. Klaus v tomto exotem?

D. Polanský 15.6.2020 12:34

Vystrčil ví dobře chce, chce být opět zvolen na pohádkově lukrativní flek senátora. Ovšem že by byl výjimkou, tím že mu jde jen a jen o osobní zájem?

R. Vacek 15.6.2020 11:52

Tchaiwan investuje u nás zhruba jako Čína. Přitom potenciál Číny je násobně větší. Obchodní výměnu (a to jak export, tak import) máme s Čínou nejméně řádově vyšší.

https://www.businessinfo.cz/navody/cina-obchodni-a-ekonomicka-spoluprace-s-cr/

https://www.businessinfo.cz/navody/tchaj-wan-zahranicni-obchod-a-investice/

J. Vocilka 15.6.2020 11:52

Pane Viktorine co je prosím etického na tom,že v kritice pana exprezidenta Klause napadáte otce jeho ženy! To je etika naruby a pokud chápete etiku takhle tak potěš .

P. Staronový 15.6.2020 11:46

Emigrant jako Kožený nebo Jiří Včelař Kotas? :-P

Neargumentuji ani tak v prospěch Klause, jako proti hlouposti.

I. Schlägel 15.6.2020 11:37

Přesně tak, jak Číňan houkne, je potřeba poníženě srazit patky, on se zastydí. Má to v povaze.

M. Valenta 15.6.2020 11:34

"výborný" argument zvláště vůči emigrantovi. Ale na druhou stranu Vás chápu. Argumentovat ve prospěch Klause je asi docela fuška.

I. Semrád 15.6.2020 11:20

Předseda Senátu Vystrčil jen dokončuje to, co započal jeho předchůdce, podle Klause "nedospělý kluk" Kubera.

A je to tak v pořádku.

Z. Ukolébavka 15.6.2020 11:09

Hned za oslovením "pane prezidente" jsem přestal číst.

P. Staronový 15.6.2020 11:09

Vy Češi prostě máte jiné problémy než my Češi. :-P

Doporučuji psát jen sám za sebe.

P. Staronový 15.6.2020 11:08

Proto to taky nedělám.

O přínosnosti Klause po plyšáku a Havla před plyšákem jsem nepsal nic.

P. Staronový 15.6.2020 11:06

Někdy ho hájím, někdy ne, dnes spíše ne. Proto jsem komentoval váš styl, ne obsah.

Nesouhlasím s jeho názorem na cestu na Tchajwan, jak jsem napsal už výše, souhlasím s druhou částí článku.

P. Staronový 15.6.2020 11:03

Nepopírám, ale byla to prostě pomoc.

I. Pávek 15.6.2020 11:02

Zdravím pane Victoríne chichi, no kdyby maršál Koněv tehdy jen tušil, že se po něm po 75 létech bude tak plivat za to jeho několikahodinové zpoždění - tak by na smrt unavené vojáky hnal na Prahu osobně v pravé ruce s maršálkou holí a levé s pistolí. A vlasovci? Nemyslím si, že by jejich klady převyšovaly nad zápory. V poslední chvíli prozřeli a zjistili, že jsou POMÝLENI. Ale jejich pozdější ,,pracovní zařazení" bylo věcí tehdejšího SSSR jako jeho občanů. Vlasovci jako minimálně ,,převlékači kabátu" žádný pomník nezasluhují ale přesnější by bylo zrádci. Děda měl stejný názor na legionáře i vlasovce. A já jej sdílím.

P. Staronový 15.6.2020 11:02

A vy byste ještě dnes stál ve frontě před Pramenem nebo RaJem. :-P

P. Adámek 15.6.2020 11:02

Pane Křivane, říkáte tedy (jako v cizích jazycích): "vidím nikoho" - "Nic se stalo" - "Koho jsi cestou potkal?" "Potkal jsem nikoho"?

K. Křivan 15.6.2020 10:56

Jó a správně by mělo být " zásadně ve všem nesouhlasím". Nic a nesouhlas jsou dva zápory, tedy zesílený plus. Nic si z toho nedělejte, v Bavorsku to k..ví stejně jako vy.

J. Nevrkla 15.6.2020 10:52

To se zásadně lišíme v názoru, podle toho mého mají žalostně chaby úsudek lidé, kteří si neuvědomují, že bez Rudé armády bychom tu nebyli, tedy pokud bychom se neponemcili. A kdo si myslí, že tomu zabránili Vlasovci, je podle mě idiot neschopný chápat souvislosti.