24.4.2024 | Svátek má Jiří


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Mirek F. 10.1.2008 14:53

Re: Re: Re: tak to vždy bylo

Já jsem zatím žil v domnění, že pakt Molotov-Ribbentrop se uskutečnil až v srpnu 1939. A ono ejhle, i když nás tehdy zřetelně okupovalo Německo, tak nebezpečí hrozilo vždycky jen z východu. Asi to pacifista Hitler udělal s pláčem a na přímý rozkaz echt Rusa Stalina.

gerontusinza 10.1.2008 14:51

Správně, jen ten Šnek je stále pomalejšího myšlení....Re: Re: Nicméně stokrát opakovaná lež se stává pravdou.

ten nepochopí nikdy nic, nebo je  amerikanofil...... mimochodem je to na stejné duševní úrovni jako dříve rusofil...... tedy ve formě náboženství;-D

gerontusinza 10.1.2008 14:47

Pacnere po předčtení 1 odstavce

cituji "Občas chodím na obědy s některým z bývalých šéfů tajných služeb, anebo pokud nebydlí v Praze, tak si mejlujeme. I když už nejsou v činné službě, ze zpravodajské branže neodešli - to není myslitelné. Pořád udržují styky s kolegy doma i v zahraničí, pořád mají co říct.

Před Vánocemi jsem si dal s jedním z nich oběd v oblíbené hospůdce. Přišla řeč taky na americký radar u nás....."

jsem zjistil že jste obyčejný ukecaný žvanda....... Takovéhle kydy je slyšet v hospodě po 10 pivu.... ledaže by vaše míra alkoholu v krvi byla již konstantní a mozkové závity zcela vybíleny.....;-D;-D Sbohem už vás číst nebudu.....

zdeněk 10.1.2008 14:43

Re: Re: mýlíte se

v případě hlavice v řádu kT jako v Hirošimě by podle mě rozptyl 1 km na celkový počet mrtvých neměl až zas takový vliv.

www racek 10.1.2008 14:40

Re: Re: Re: Re: Pane Pacnere

obě jsou činnosti, jež mě neobyčejně zajímají, i když je nahlas odsuzuju :-D

zdeněk 10.1.2008 14:40

Re: Re: mýlíte se

dřevo hoří:23,2-38km

Popaleniny 3.stupně:34,8-50,4km atd.

Přesnost je zřejmě na zničení nepřátelských zařízení na vypouštění mezikontinentálních raket, pokud byste ji ale chtěl použít  pouze proti lidem na civilní cíle, přesnost nepotřebujete. Jeden zásah by pravděpodobně zabil většinu obyvatelstva ČR.

www racek 10.1.2008 14:39

Re: Re: tak to vždy bylo

ovšem, souhlasí s tím, že do evropy patří jejich ropa a plyn s tím, že do ruska patří evropské peníze ... :-D tedy, zatím. možná že pod vlovem číny změní názor. :-P

Štváč 10.1.2008 14:39

Re: Re: tak to vždy bylo

podpora ruských komunistů Hitlerovi, byla nemalá a svět chtěli ovládnout oba. Rusové z velké chudoby, Němci přidali nacionalismus.

www racek 10.1.2008 14:38

Re: Nicméně stokrát opakovaná lež se stává pravdou.

no, tak mě to smázlo ... se vším bych souhlasuil, dodal bych že ten systém není určen na ochranu česka či polska, to prostě neumí ...

no a 70% čechů tohle už stačilo pochopit a domyslet si, že si jen velmoci vyřizují problémy na našem uzemí, tak jako již mnohokrát v historii za posledních 300 let.

zdeněk 10.1.2008 14:37

Re: Re: mýlíte se

a na co by to Iránu bylo? 10 megatunová bomba má takové účinky:

Tepelný účinky:

Vypaření kovů-0-1,9km

Roztavení kovů:8,7-16,km

plasty hoří a tají:15.8-32,6km

Idealista z města 10.1.2008 14:34

Re: blábol na entou

Ano, doba je jinačí než za Brežněva, ale blbci a zločinci jsou v Rusku stále titíž (a byli tam a bohužel ještě asi dlouho i budou...).

kapitán 10.1.2008 14:33

Re: Pacnere,Pacnere ...

Číst se dá všechno - jinak by se tolik nechatovalo.

www racek 10.1.2008 14:33

Re: mýlíte se

že mezikontinentální rakety nepotřebují přesnost, toť novinka převeliká. nechápu opravdu, proč by se mělo střílet tak drahým, avšak nepřesným zažízením.

mezikontinentální rakety jsou naopak velice přesně naváděny. rozptyl je od 90 m u typů MX či nejnovějších topolů až do cca 300 metrů u starších verzí např. ruských ur 100 nebo S 36 satan. ovšem, s s dvacetimegatunovou hlavicí nebo s 10 samostatnými .

-ferry- 10.1.2008 14:27

Pacnere,Pacnere ...

... už první věta tohoto Vašeho článku mě odradila od dalšího čtení.Dopuručuju všem pisatelům,aby se na touto větou trochu zahloubali a pak posoudili,jestli se "dáte" číst,či ne.

Šnek 10.1.2008 14:26

Nicméně stokrát opakovaná lež se stává pravdou.

V tom má autor pravdu. Odpůrci radaru nejsou první. Právě tak, už od poloviny osmdesátých let, lžou zelení o stavu Země. Jinak ale nesouhlasím s tezemi pana Pacnera:

1. Radar je samozřejmě na obranu proti ruským raketám. Írán, v případě potřeby, ba stačili zpacifikovat, třeba jen sami, Židé tak, jak to udělali s iráckým jaderným reaktorem.

2. Íránci sami nejsou schopni stvořit žádnou relevantní raketu. Pokud něco vyrábějí, pak je to pod ruským vedením a nebo tím odstřelí, dříve nebo později, sami sebe.

3. K čemu tedy všechny ty tajné služby jsou a co umí, když nejsou stavu vypátrat původ pár milionů? I kdyby to nešlo jinak, dalo by se vyhlásit pátrání o praní peněz a celá EU by musela pátrat sebou.

Údajně je 70% Čechů proti radaru. Mají tato část našeho národa opět chuť nechávat si poroučet od Rusů?

zdeněk 10.1.2008 14:18

Re: tak to vždy bylo

jestliže netouží po válce zavedené demokracie, jak vybudovala své impérium velká británie?

Nebo kolik let ve 20 století USA nevedli žádnou válku? Myslím že je to trochu jinak, i válka je bussines a ti kdo na ni mohou vydělat do ni jdou.

Mirek F. 10.1.2008 14:17

Re: tak to vždy bylo

vždy z východu, zvláště pak třeba 15.3.1939, to byla od rusů a komunistů zvláště ošklivá okupace....;-(

Gonzales 10.1.2008 14:16

Re: Re: Re: Těžký kalibr vládní propagandy.

Už jsem to tu psal - pan Tamáš řekl, že financování nehodlá komentovat a Melichar přiznává řadu "soukromých" sponzorů, které z důvodu jejich bezpečnosti nemůže jmenovat. Mně je to osobně fuk, ať si každý tvrdí "o svém" humanistickém konání co chce. U vás jen nechápu, že od původní otázky hbitě ukročíte k ODS a Klausovi.

Ladislava 10.1.2008 14:15

Re: Re: Samozřejmě,

Píšete moc pěkné, pravdivé a pochopitelné komentáře, díky.R^

Ovšem pro některé šílence typu "hm" je to plýtvání časem i snahou - není jim pomoci!  Ovšem nerada bych to "kdo se nepoučí z historie, prožije ji znova" musela prožívat s nimi(Y).

Jiří K. 10.1.2008 14:15

Re: Re: jinak k těm zbraním - TRUBKA kapitán -

"Raketa je neskonale jednodušší než nadzvukové letadlo.

Tyhle TRUBKY si vyrábějí palestinští výrostci a střílejí to na Izrael. Sice to není přesné a strach to dokáže nahnat."

Tak to je na nominaci na nejpitomější argument dnešního dne.

Ačkoliv, ... není raketa jako raketa, že? Světlice nebo ta palestinská samo-domo trubka, rčená (bůhvíproč) kaťuša, určitě jednodušší než Gripen nebo Raptor bude. Nejsem si už tak jist, že to platí též o mezikontinentální raketě s nosností dostatečnou pro jadernou hlavici.

Mirek F. 10.1.2008 14:12

Re: blábol na entou

No, ať oni předáci transparentně zveřejné svoje sponzory, to bych bral jako obvyklou věc.

kapitán 10.1.2008 14:12

Re: tak to vždy bylo

Pravda. Ostatně vetšina Rusu se v průzkumech vyjadřuje, že nepatří do Evropy.

Mirek F. 10.1.2008 14:12

Re: Re: Re: Re: tomu nerozumím-JSTE SNAD NEMOCNÝ?

Od odbornice se rád nechám poučit...

Ladislava 10.1.2008 14:10

Re: Re: Re: tomu nerozumím-JSTE SNAD NEMOCNÝ?

Nedělejte si iluze! V Rusku už je málo bolševiků, ale velmocenské ambice mají všichni...

kapitán 10.1.2008 14:10

Re: blábol na entou

Proč sem pořád ZVETE Rusy - vy v tom máte už nějakou praxi z minula ???

Štváč 10.1.2008 14:08

tak to vždy bylo

Radar tu musí být, neboť jediné nebezpečí pochází vždy z Ruska od komunistů a Evropa se spojí čím dřív, tím líp, aby se v budoucnu společně se Státy, této východní hrozbě mohla postavit. Máte-li děti, měli byste podporovat jak EU, tak Státy. Zavedené demokracie a život v jistém blahobytu po válce netouží. Tu chce jen chudák a žebrák, který nemá co ztratit.

kapitán 10.1.2008 14:08

Re: Re: Re: Pane Pacnere

Každej novinář se nějak živí - někdo píše o buchtách do Receptáře, někdo o Buchtách do NEIreportu

www racek 10.1.2008 14:07

Re: Re: Re: Re: jinak k těm zbraním

jo jo, největším nebezpečím pro svět byly saddámovy delfíny l 29 vybavené postřikem... jak se psalo před pár lety.

ovšem, s těmi letadly to už párkrát někoho napadlo. :-P

realista z vesnice 10.1.2008 14:07

blábol na entou

kdyby rusové platili tuto iniciativu,těžko by její předáci prosili všechny kdo jim npíše nějaký ohlas ,aby jim přispěli penězi na činnost...

to je to samé jako kdybych tvrdil,že iniciativu PRO základny platí Američané....

nenasazujte rusům psí hlavu,doba je jinačí než za Brrežněva...

a jestli je radar neškodný a určený k sledování někoho jiného než Ruska,proč tu nedovolí vláda pět ruských odborníků na kontrolu???jsem pro všema deseti,buĎ rusové i američané,nebo nikdo....

Ladislava 10.1.2008 14:05

Re: Re: Re: Re: jinak k těm zbraním

A co takhle s Doleželem a spol.?

A nezačala jednání o radaru NÁHODOU socdemácká vláda "zadlužovačů našich dětí"?