Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
PRÁVO: Jak pokračují kauzy kolem Nagyové
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
P. Běhounek 12.10.2013 15:00NEUVĚŘITELNÉ JAK ROZKRÁDÁNÍ DESÍTKY MILIONŮ RÁTHA JE OKRAJOVOU KAUZOU a už moc lidé ani nevzrušuje, poslední odposlech kdy se Pencová domlouvá s ředitelem Metrostavu že za óčko 10, 6, 4 ... nebo to co v krátké době sledování na Rátha policie má, škoda za 1,2 mld., a to kradl již dlouho předtím než se dostal do hledáčku policie, snad je to úrovní levicových voličů, kteří jsou více pudovější a jednoduší a nejsou ochotní kritizovat své reprezentanty, podle slov soudruha Drymal, vždyť kradou ale procují pro lid |
B. Rybák 14.10.2013 12:12Re: NEUVĚŘITELNÉ JAK ROZKRÁDÁNÍ DESÍTKY MILIONŮ RÁTHA JE OKRAJOVOU KAUZOU Ano. A můžeme k tomu přidat loupeže pana Grosse, Tvrdíka, Palase, Kavana,...Všechny tyto osobní loupeže jsou téměř zanedbatelné proti bezprecedentně bez výjimek přijímaných pro nás zničujících EU-limitů a pravidel (za pouhou vidinu "pašalíků bruselských) a k nákladnému "lákání", bezperspektivních montoven, arogantních bank a podvodných obchodních řetězců, které zničili většinu našich podniků a všechny naděje na blahobyt srovnatelný se "severozápadem EU" na řadu generací!!! EU-hujerům projde všechno (pokud neokradou "Brusel"). Na úspěšné EU-reálné politiky se nějaká aféra vždy "uplete" (Klaus, Čunek, Parkanová, Topolánek, Drobil, Vondra, Julínek, Svoboda...). Mocná a nikomu se nezodpovídající policejně soudní mafie ochromila naši politiku strachem (nejen o sebe ale i o své nejbližší). http://www.prvnizpravy.cz/zpravy/zpravy/drobil-hra-na-ciste-a-neciste-poskozuje-medialne-ods/
|
P. Běhounek 12.10.2013 14:46V NAŠEM BABÁNYSTÁNU TUPÉ OVCE SPASOU VŠE tak i tato kauza skončí do ztracena, jsme národ zbabělců jak už říkal TGM, v normálním státě by nesli odpovědnost nejen všichni aktáři na straně velení policie SZ a soudu, ale také prezident, který se schází s VSZ, šéfem UHOZ či SZ. |
K. Pavlas 11.10.2013 14:33Razantní akce policie přece přinesla obrovský úspěch. Padla vláda, byla rozpuštěna sněmovna, byly vypsány nové volby, SPOZ a Zeman vládnou. Že se nepotvrdila korupce pana Nečase a jiné "drobnosti", to přece není podstatné Janoušek se úspěšně vyhýbá nástupu trestu, zahraniční soudy soudí rychleji, než naše. Co chceme víc? Právníci by měli patřit mezi elitu národa. A jiné a jiné a jiné... Tak tedy máme to, co jsme si zasloužili. Nic víc, nic míň. |
J. Boleslav 11.10.2013 14:57Re: Razantní akce policie Byl jste rychlejší. |
P. Vítek 11.10.2013 17:26Re: Razantní akce policie Pravni stat je takovy,ve kterem se dari pravnikum. |
J. Vyhnalík 11.10.2013 19:31Re: Razantní akce policie Jakého trestu? On už byl odsouzen? |
V. Váňa 11.10.2013 23:13Re: Razantní akce policie Vážený pane Pavlasi, Váš příspěvek, a to se na mě nezlobte, je typickou ukázkou manipulace fakty, abyste mohl kritizovat. a) Nečas nebyl obviněn z korupce, proto zatím nebylo co potvrdit či vyvrátit. b) Janoušek se nevyhýbá, a to ani úspěšně, ani neúspěšně, nástupu trestu z toho prostého důvodu, že zatím nebyl odsouzen. c) některé zahraniční soudy soudí rychleji než naše, některé ne; otázkou zůstává, jestli ty rychlejší jsou rychlejší ve srovnatelných kauzách. Být právníkem je stejné povolání jako každé jiné. V každém bez výjimky se najdou elitní mistři i babralové, v každém bez výjimky se najdou i sv..ě. Chtělo by to něco postaveného na faktech z reálného života, pane Pavlasi. |
P. Běhounek 12.10.2013 14:34Re: Razantní akce policie Že vy byste uvítel i znárodnění kdyby to bylo ve prospěch vašich ideálů? Pro mne je zase nepřijatelné, aby policie likvidovala vládu zakuklenými komandy a prezentovala nám zásah proti kmotrům a vše se ukázalo jako lež a zůstalo jen u toho svržení vlády pro to co dělají a dělali všichni na celém světě (ať se nám to líbí nebo ne, jiné to ani nikdy nebude a nikde není). V demokratických zemích se vlády svrhávají například vyjdřním nedůvěry. V banánystátech ozbrojenými pučisty. Tato praxe se může obrátit i proti vašim fans. Pokud stačí uplatit jednoho soudce, státního zástupce a policistu, můžeme tu mít obdobné odposlechy předsedů vldáy a svrhávání vlády každé volební období, vítejete v CEZku. |
J. Kadeřábek 11.10.2013 14:06A co těch 150 milionů a hromady zlata? To zůstane Šlachtovi a Ištvánovi? |
J. Vyhnalík 11.10.2013 19:30Re: A co těch 150 milionů a hromady zlata? To se postupně vrací majitelům, jak se o to hlásí. Navíc někteří požadují odškodné, protože třeba cena zlata během doby, kdy ho policie zadržovala poklesla. Ovšem o tom SZ média neinformuje. |
L. Novák 12.10.2013 0:01Re: A co těch 150 milionů a hromady zlata? Průběh zcela podle očekávání... Jen místní trouba Miroslav Šejna si před časem liboval, že i kdyby vyšetřování nepřineslo zamýšlené výsledky, stát se alespoň zahojí "zlatým pokladem" a 150 miliony v hotovosti, které Šlachtovi policajti "převedli do dočasné úschovy státu", aby je z bankovních schránek náhodou majitelé nevybrali.... :-P |
L. Novák 12.10.2013 0:07Re: A co těch 150 milionů a hromady zlata? Tady jsem jeho nesmysly (odkaz v textu) komentoval: |
J. Vyhnalík 12.10.2013 1:09Re: A co těch 150 milionů a hromady zlata? Mýlíte se i Vy. Policie zadržela (nezabavila) obsah bankovních schránek. Obsah schránky je zcela pod kontrolou osoby, která si ji u banky pronajala. Banka tedy nemůže hlásit žádné podezřelé transakce, protože neví a vědět nesmí, co ve schránce je. Pouze tam nesmějí být věci vyjmenované ve smlouvě (drogy, výbušniny atd.). Na druhou stranu nikde není psáno, že obsah schránky musí patřit pronajimateli, takže i kdyby to zlato našli ve schránce pana XY, může patřit panu ZX, který si ho u pana XY pouze uložil. Stačí, aby se o své zlato přihlásil a doložil, že je skutečně jeho a policie mu ho musí vydat. Není možné zabavovat cizí majetek bez soudního rozhodnutí. |
J. Ryba 11.10.2013 9:31NS soud toho naznačil víc, než jen že je to kryto indemnitou http://zpravy.ihned.cz/c1-60310780-ze-je-nase-rozhodnuti-o-imunite-nesrozumitelne-to-me-dojima-rika-soudce-ns-soudu-jurka podobně se vyjádřil i soudce, který soudil Bártu se Škárkou, že by to jako korupci neodsoudil: "Dnes bych to zkusil definovat lépe. Přitom dospěju k témuž závěru: tohle by trestné být nemělo." Zdroj: http://www.lidovky.cz/je-to-spornejsi-pripad-nez-jsem-mel-ja-rika-soudce-sott-o-kauze-nagyova-1zd-/zpravy-domov.aspx?c=A130622_195749_ln_domov_hm |
L. Šarina 11.10.2013 9:25Mouřenín splnil, mouřenín může jít. Zařízeno ,nic se neodsoudí(není co) ale hlavně že padla vláda, to je to oč tu běží,prostě účel světí prostředky a kdo za tím stojí????????????? |
J. Vintr 11.10.2013 9:45Re: Mouřenín splnil, Teď to budou protahovat ještě do voleb, protože by to mohlo ovlivnit nějaké voliče a pak to nechají vyšumět. |
J. Kadeřábek 11.10.2013 14:03Re: Mouřenín splnil, Možná, že 20.10. Nagyovou obviní a 27.10. obvinění zruší. Tak bych to nějak viděl. |
V. Váňa 11.10.2013 23:15Re: Mouřenín splnil, Vážený pane Kadeřábku, Nagyová už dávno obviněna byla. Padá tak v úvahu pouze event. zrušení. |
M. Kadlecová 11.10.2013 10:54Re: Mouřenín splnil, přesně |
P. Lenc 11.10.2013 8:54Hledají,hledají... Začíná to připomínat pohádku o bloudícím Jeníčkovi a Mařence.Světelko ne a ne najít.To, že to byl plánovaný puč, to je jasné.Ono časem vyjde najevo, kdo za tím stál.A pokusy státních zástupců získat nekontrolovatelnou moc, poté co v této kauze předvádí, vyvolává mrazrní. |
P. Lenc 11.10.2013 8:55Re: Hledají,hledají... Mrazení.. |
K. Frauknecht 11.10.2013 13:32Souhlas. No mrazrní taky neni špatný :-). |
E. Vašátko 11.10.2013 6:11Ona celá ta aféra, která zlikvidovala vládu stále více připomíná násilný státní převrat. Bohužel, jeho strůjci za to nebudou potrestáni, ani když se teď ukazuje, že důvod, pro který policie vtrhla na předsednictvo vlády, byla nesmyslná. Ale může si za to i Nečas, v civilizované zemi by prokurátor a policajt, kteří tomu veleli, už seděli za mřížemi. |
K. Januška 11.10.2013 7:17Totální selhání moci soudní. V případě obvinění skupiny občanů (Tluchoř a spol.) soudce okresního soudu, soudci Krajského soudu a soudci Nejvyššího soudu stáli před stejným problémem. Na misce vah měli „podezření z trestné činnosti“ a „základní práva občanů“. Všichni soudci se přiklonili k jakémusi šetření o možnosti hrůzného trestného činu. Presumpce neviny občanů jim nic neříká. Soudci schválili uvrhnutí bezúhonných občanů do vazby. Ve státě, který se řídí demokratickými principy, taková situace nemůže nastat. Použít trestního řádu na bezúhonné občany je jeden z nejhorších pozůstatků totality. Státní zástupci se tváří, že jednají podle zákona. A soudci jim to schvalují a nadále požívají důvěru občanů i novinářů. Ústava a Listina práv jsou pro soudce platné v té podobě, jak ji upravil totalitní systém. |
M. Šejna 11.10.2013 7:33pane Vašátko Strůjcem likvidace vlády bylo Grémium ODS. To rozhodlo, aby Nečas podal demisi. Po zatčení Nagyové se Nečas nechal slyšet, že o demisi vůbec neuvažuje. Uvažovat začal až po nátlakové masáži v grémiu ODS. Policie ani soudy na nečase nijak netlačily. Nemají na to ani pravomoce. Jenže v Grémiu ODS si usmysleli, že vládu zrenovují tak, že vymění Nečase za Němcovou. Zapomněli se ale poradit předem se Zemanem, zda jim tuhle kosmetickou úpravu vlády bude tolerovat. Kdyby byl Nečas chlap, pošle celé grémium ODS do hajzlu a dovládne až do jara 2014, kdy mu končil mandát. Nezapomeňte na to, že po zatčení Nagyové se za Nečase postavili poslanci TOP09 i LiDem. Takže měl ve sněmovně většinu. Policie mohla dál vyšetřovat Nagovou a vláda mohla dál vládnout. |
P. Zeman 11.10.2013 9:02Re: pane Vašátko Kdy už konečně přestanete omílat tu svoji idi0tskou mantru o grémiu ODS? |
M. Šejna 11.10.2013 10:22pane Zemane přestanu ji omílat poté, až mi sdělíte, kdy a kde dostal Nečas od policie nebo státního zastupitelství nařízeno, že musí podat demisi. |
P. Vítek 11.10.2013 17:34Re: pane Zemane Kdyz vas chce nekdo znicit,tak vas znici,i kdyby jste neudelal vubec nic. |
J. Ryba 11.10.2013 9:41Re: pane Vašátko netlačily.... :-) jen vyrobily "!Případ!" ...kde žijete? Topol padl po jedné nevinné větičce v gay redakci |