24.4.2024 | Svátek má Jiří


Diskuse k článku

PRÁVO: ČAK proti Istanbulské úmluvě

V úterý 16. října 2018 se na půdě Poslanecké sněmovny Parlamentu ČR uskutečnil seminář, jehož pořadatelem byli poslanci Pavla Golasowská a Aleš Juchelka.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Anděl 25.10.2018 18:14

Re: Zákaz pohanského slavení Velikonoc je zcela zjevný.

Souhlasím, že pracovat, jak popisujete, je bizarní, ovšem to je problém zaměstnavatele. Ale tedy nazývat dnešní dobu dobou "volného času", to by mě ani nenapadlo.

J. Jurax 25.10.2018 19:27

Re: Zákaz pohanského slavení Velikonoc je zcela zjevný.

A ten zaměstnavatel je kdo? Neziskovka nebo státní správá či firma? Nebo je chlapec něčí protéžé?

A jaký obor ten chytrý mládenec studoval a studuje?

V. Pavelka 25.10.2018 10:24

Jo to

Je to zastrašování rodin,potažmo jejich zničení,orgán GREVIO může být nebezpečný klín do společnocti , je to všechno experiment ! který může špatně skočit.Nezahrávejme si, je to proti přírodě !

B. Rameš 25.10.2018 9:39

Já vidím smysl IU

v onom článku 8, který si překládám jako: budete platit každého, kdo přijde s nějakým tématem týkajícím se genderové problematiky, a to bez diskuze a ohledu na výsledky. Jó, peníze vládnou světem. Právní argumenty uvedené v článku jsou jistě relevantní, ale cloumá mnou podezření, že by stačilo odstranit zmíněný článek a nadšení, s nímž různí aktivisté prosazují ratifikaci Úmluvy, by podstatně kleslo.

P. Lenc 25.10.2018 10:09

Re: Já vidím smysl IU

A jak ten článek "článek" chcete odstranit aniž tím celou "úmluvu" budete torpédovat? Je to jen další v podstatě úspěšný pokus "genderových" válečnic a neomarxistické pakáže rozbít rodinné vztahy a za pomoci sociálního inženýrství likvidovat křesťansko- židovskou civilizaci.Za detaily se většinou skrývá peklo.

V. Student 25.10.2018 9:18

Díky, paní Danielo!

Přesné, výstižné, proto alarmující. Ještě jednou děkuji.

D. Stirský 25.10.2018 9:07

Jen bych připomenul, že

islám v Evropě již je. Asi od 7. - 8. století.

M. Moravcová 25.10.2018 9:09

Re: Jen bych připomenul, že

Vy jste nesmrtelný.

V. Student 25.10.2018 9:24

Re: Jen bych připomenul, že

Já bych ho charakterizoval jinak.

R. Brzák 25.10.2018 10:02

Re: Jen bych připomenul, že

Ano, od té doby se datuje utkávání Islámu s naší civilizací - a od té doby žijí muslimové i mezi námi. Jako jednotlivci či malé skupinky. A tak by to mělo i zůstat - i v jejich zájmu. Protože jako jednotlivci jsou muslimové mnohem méně pod vlivem devastujících dogmat své víry - či spíše strachu, který mají ze svého Alláha a jeho proroka Mohameda, který svou sektu (ummu) ustanovil tak, že jeden druhého členové sekty hlídají a nutí ke zvrhlému překračování základních pravidel lidskosti. Pro mé bratry, muslimy, musím se snažit je ochránit před rozšiřováním ummy - a tam, kde mohu, ummu umenšovat. Tak v nich může opět převážit láska k životu - kterou mají všichni lidé společnou.

J. Lepka 25.10.2018 10:10

Re: Jen bych připomenul, že

Nejen to, pane Stirský, lidská blbost je tu od nepaměti.

P. Zinga 25.10.2018 12:57

Re: Jen bych připomenul, že

A "Stirský" taky.

V. Pavelka 25.10.2018 10:31

Re:

Stirský jděte do háje s tou pouštní naukou pro blbce!

J. Anděl 25.10.2018 18:16

Re: Jen bych připomenul, že

Jojo, i v ČR je něco přes sto let. Ho uznali už za Rakouska-Uherska.

J. Anděl 25.10.2018 18:16

Re: Jen bych připomenul, že

Tedy jaksi správně napsáno na území dnešní ČR, že? :-)

M. Malovec 25.10.2018 9:05

KOnečně

trochu optimismu. Díky za něj poránu.

V. Student 25.10.2018 9:25

Re: KOnečně

Po ránu není nad trochu koránu...

J. Lepka 25.10.2018 10:12

Re: KOnečně

Asi si Korán plete s kávovým výtažkem, ten je ale mnohem stravitelnější.

K. Janyška 25.10.2018 9:02

Společnost, jako celek, nexistuje, marxánko. Občanstvo,

a to je správný termín pro lidské obyvatele států, je spontánním řádem lidské interakce a lidského světa, ne jednotně myslící a jednající osobou, organizací nebo lidským chovným stádem.

A teď k tomu co jste zřemě chtěla říct, ano, máte zhruba pravdu... Dzp.

J. Lepka 25.10.2018 10:15

Re: Společnost, jako celek, nexistuje, marxánko. Občanstvo,

Zvláštní je, milý Janyško, že muslimové si ten spontánní řád představují úplně jinak. Co představují, oni ho mají hotový! A vy tu blbnete s nějakou teorií.

K. Janyška 25.10.2018 14:28

Re: Společnost, jako celek, nexistuje, marxánko. Občanstvo,

Ale to je úplně jedno co si kdo představujete. Bez znalosti teorie spontánního řádu jsou vás miliardy. Nevzdělaných.

Mimochodem, ostatní náboženští blázni, včetně křesťanů, jsou na tom stejně jako muslimové přesto je řídí. Jinak by nepřežili. Je jedinou možností existence lidstva... Dzp.

Z. Lapil 25.10.2018 17:51

Re: Společnost, jako celek, nexistuje, marxánko. Občanstvo,

Pomaloučku začínám získávat dojem, že muslimů je možná víc sort než křesťanů.

Možná by stálo za to (mluvím teď obecně, ne jen k vám) zkusit se v tom trochu orientovat, aby bylo možné aplikovat osvědčenou metodu Rozděl a panuj. Což (možná i vědomě) už Trump dělá - viz jeho vstřícnost k Saúdské Arábii a nevstřícnost vůči Íránu. Z toho, že - přestože snad lépe ozbrojeni - máme proti sobě půl druhé miliardy lidí nekouká nic dobrého.

K. Janyška 25.10.2018 21:11

Re: Společnost, jako celek, nexistuje, marxánko. Občanstvo,

Vývoj lidského světa, zejména jeho uspořádávání, jde dopředu bez lidské zásluhy. Na to lidé nemají. Jsou produkty oněch spontánních sil, které jsou motory vývoje, ne jeho autory... Dzp.

Z. Lapil 25.10.2018 22:26

Re: Společnost, jako celek, nexistuje, marxánko. Občanstvo,

To skoro vypadá, že Hayek byl fatalista!? Neboť bez lidské zásluhy = bez lidského vlivu.

J. Síbek 25.10.2018 8:55

Zajímá mě

jak ro vypadá s uplatňováním "úmluvy" ve státech,které ji již ratifikovaly,co se uskutečnilo,kolik to stálo a jak to funguje v zemích s muslimskými přistěhovalci.

M. Prokop 25.10.2018 9:34

Re: Zajímá mě

Jednoduše. Převážně se na to kašle (podstatné je v jiných, stávajících zákonech), ovšem kdykoliv se může najít dostatečně fanatický jedinec (spíš jedinka), kdo ta kukaččí vejce začne oživovat.

J. Jurax 25.10.2018 20:35

Re: Zajímá mě

S tímhle si na muslimské vetřelce nikdo netroufne. Byly by to rasismus a xenofobie dohromady a navíc ještě útok na jejich náboženství, jehož vyznávání je jim (bohužel) zaručeno zákonem. A užiteční lidskoprávní idioti by začali pištět jak podřezávaná podsvinčata ...

M. Krátký 25.10.2018 8:54

Islám do Evropy nepatří

velmi srozumitelný výklad téhle kraviny - děkuji a přeji hezký den. Jdu si číst diskusi

T. Hraj 25.10.2018 8:52

pokrokářské jezinky strkají "jenom dva prstíčky"

Děkuji paní Kolářové za perfektní analýzu a shrnutí důvodů odporu vůči IU z pohledu advokátů.

Ale nejde jen o to, jestli zmiňované články mohou být hrozbou, či jestli existují sankce při jejich neplnění a pod. Jak již bylo řečeno, dokument je spíše ideologický, než právní. PODPISEM tedy především DEKLARUJEME SOUHLAS S IDEOLOGIÍ, okolo které se celý text vine. Ta ale obsahuje dvě zcela nepřijatelné teze:

1) násilí vůči ženám je GENDEROVĚ PODMÍNĚNÉ a má strukturální povahu. Neboli muži páchají násilí na ženách, protože mají mužský gender (tj. protože jsou muži). /preambule/

2) gender je pouhou SPOLEČENSKOU KONSTRUKCÍ(tj. nemá žádný biologický základ). /článek 3 - definice/

T. Hraj 25.10.2018 8:57

Re: pokrokářské jezinky strkají "jenom dva prstíčky"

Uf! Děkuji paní Kovářové.