29.3.2024 | Svátek má Taťána


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
občan 13.11.2009 13:09

Nepřesvědčivé.

Nesouhlasím s Vámi, ne sice zcela ve všem, ale v hlavní myšlence jistě.

Tx 11.11.2009 17:57

Vážený autore,

to, že odbory dají spoustu ZÁVAŽNÝCH požadavků, na něž se opravdu musí sejít dost lidí a najít řešení a žádají řešení do 2 dnů (!!!), svědčí o tom, že jsou pouhá banda vyděračů, které jde jen o tu stávku, aby ukázala svoji moc. Vůbec bych se nedivil, kdyby je podniky žalovaly o ušlý zisk. Právem. To slušná parta, i když se domnívá, že má pravdu nedělá (já jsem Bémovy argumenty slyšel a jak ho moc nemusím, nepřipadaly mi úplně vedle).

AAA 11.11.2009 15:35

To, že hňup Bém utratil z rozpočtu ...

... desítky milionů korun nijak neopravňuje autobusáky, aby vydírali cestující MHD. Ale vysvětluj to nejspíš oslovi, kterým ja patrně autor článku!

kvetla 11.11.2009 0:35

Vážení přátelé,skoukněte tohle,ekonomický propočet,jak nám DP i magistrát,každý trochu jinak

čůrají na nožičky.A pokud si položíme klasickou otázku .....netřeba dlouho dumat.;-€

http://www.trolejbusyvpraze.net/blbosti_turnikety2.htm

Pese 10.11.2009 19:32

Hřebíček na hlavičku

V příspěvku se objevilo sousloví "stát vykazuje známky rozkladu". Přesné, trefné, pravdivé. Slyšel někdo z vás v poslední době z médií, že stát k něčemu je. Tichá demontáž státu je realita a modla tzv. neoliberálů. Problém je v tom, že vedle moci soudní, výkonné a zákonodárné existuje ještě jedna moc a to mediální, která pochopitelně v době kdy žil  Montesquieu nemohla existovat a pěkně nás masíruje ve smyslu, který jsem popsal. Jsme extrémisti. V 50tých letech zestátníme holiče abychom mohli v 90ých letech zprivatizovat dálnice. Od zdi ke zdi.

jm 10.11.2009 19:29

OSLÍ UŠI PODOBNOSTI KOCOURKOVSKÉ KRÁVY, DPP a ČSA.

 OSLÍ UŠI PODOBNOSTI KOCOURKOVSKÉ KRÁVY, DPP a ČSA.

Trudně podobná jsou rozhodnutí kocourkovských radních, snižovat obecní krávě krmné dávky při poklesu získaného nadojeného mléka pro nárůstající zlodějnu krmiva i nadojeného mléka odpovědnými "krmiči a dojiči" z řad kocourkovských radních, s nápady krizových managerů snižováním počtu řidičů tramvají a tramvajových linek v DPP a snižováním počtu pilotů a letových linek v ČSA zacelit ztráty obou podniků dlouholetými šlendrijány, plýtváním a zlodějnami obou předcházejících managmentů, pod dohledem pražských radních DPP a partajních zástupců státu v ČSA samých radních radních.     Jinak kdo se nemíníte v diskusi odkopávat za pitomce, seznamte se výsledovkou DPP - shledáte, že i kdyby odpadli výplaty tramvajákům, vlakvedoucí a podobným, tak by to bylo stejně málo!! http://www.justice.cz/xqw/xervlet/insl/getFile?listina.@slCis=100897917&listina.@rozliseni=pdf&listina.@klic=b4ff3a94530f412614eafd7947dbe9ed

ASE 10.11.2009 19:16

Stávka DP v Brně

Před nedávnem jsem zažila stejnou stávku v Brně. Ten den jsem měla odpolední směnu, o stávce jsem nid nevěděla. Zvažovala jsem 2 možnosti dopravy do práce - MHD nebo kolo.Naštěstí jsem zvolila kolo. Až po příjezdu do práce jsem zjistila, co se děje, to mne tak rozhodilo a rozzuřilo, že jsem měla co dělat, abych plnila své povinnosti. Proč: považuji tento způsob řešení problémů za velice drastický. Všichni lidé, kteří chtěli cestovat MHD, se stali RUKOJMÍMI Dopr. podniku. Byly jim způsobeny obrovské problémy - co já, do práce dojdu v nejhorším pěšky za 40 minut. Pokud však cestujete MHD 1 hodinu, do práce nemáte šanci se dostat. Jde o to, že se do důležitých provozů nedostanou lidé, na kterých např. záleží lidské životy. Doprava jMHD je děsivě drahá, jako za totáče nadimenzovaná, že si nesednete, všude špína. Navíc každý pracující platí MHD 2x - jednou z daní na dotace, podruhé, když kupujete jízdenku. Napsala jsem tomu molochu DP v tomto smyslu dopis, odpověď nepřišla - čekala jsem něco ve smyslu -Omlouváme se za způsobené potíže- zaslané mailem všemu tomu plebsu, co si stěžuje, ale to bych chtěla moc

hafusak2 10.11.2009 19:46

Re: Stávka DP v Brně

Tohle je normální reakce sobců. Až budou v zaměstnání zametat s Vámi a budete hledat zastání a posily budete škemrat i u těch dopraváků na které teď nadáváte a budou Vám dobří.

jirka.s. 10.11.2009 23:28

Re: Stávka DP v Brně

Tož od tebe, flusáku, opravdu sedí kohokoliv označovat za sobce! Nestydíš se ty  šmejde??? (Y)

Autor: hafusak2 IP: 88.102.122.xxx Datum: 29.06.2009 13:01

 Kašlu na vás vy bando šašků i na vaše přisluhovače a hlásné trouby. Já chci konečně žít podle svého a ne podle rad nějakých politruků. A jestli mám dnes něco prožrat na úkor příštích generací - klidně to prožeru, protože vím že i ty další generace budou oblbovány úplně stejně.

KAZ 11.11.2009 14:00

Re: Stávka DP v Brně

No jestli si vážená myslíte, že díky outsourcingu (jehož omezení je jedním ze zásadních požadavků odborů) bude doprava nadimenzovaná tak jak si představujete(sezení) a současně tak drahá jak si představujete(levnější) - jste hodně , ale hodně naivní. Outsourcing totiž znamená převod prací do soukromých firem, ve kterých magistrát DEFINITIVNÉ ztratí jakoustakous kontrolu a předtava, že když z devítimiliardového účtu za služby proplatí SOUKROMÉ firmě navzdory smluvní objednávce jen sedm a zůstane to bez zastavení takových služeb, soudního sporu a penalizací - je hodně, ale hodně zoufalá.

Pavel 10.11.2009 19:08

Jen malá úvaha...

Někde jsem četl, že ročně je v pražské MHD přepravena 1,0 mld. lidí. DP tvrdí, že potřebuje na provoz 9 mld. Kč. Prostým výpočtem mi vychází, že kdyby každý z nás za jízdu zaplatit pouhých 9,- Kč, tak se celá ta legrace obejde bez dotací. A to za lístek platím buď 18,- nebo dokonce 26,- Kč. Tak jak je tohle možné? Kdo si tedy vozí ty zadky zadarmo???

kvetla 10.11.2009 23:55

Re: Jen malá úvaha...

Stojí za to si ten ekonomický rozbor přečíst.Jasně a jednoznačně,krok za krokem ám demagogii DP odhalí.A máslo na hlavě Magistrátu také.;-€

http://www.trolejbusyvpraze.net/blbosti_turnikety2.htm

josef krouman 10.11.2009 18:38

bez výjimky

jsou všechny odbory vyděračské organizace. Jejich šéfové potřrbují k udržení se u koryta minimálně jednu velkou akci ročně, jak sami v okruhu známých přiznávají.

hafusak2 10.11.2009 19:50

Re: bez výjimky

To je přesně uvažování toho, který se prohlásil za voliče pravice aby se považoval za chytrého a teď tu plácá nesmysly. ;-D

huhu 10.11.2009 18:17

MHD je úpříliš drahá, je třeba stavět okruh, radiály a parkování

kromě jízdného chce DPP od každého z milionů Pražanů Kč. 9000 ročně (750 měšíčně) dotaci - celkem 9 mld.  Za tyhle peníze si strčte MHD někam.

To je levnější stavět okruh, radiály a parkovací domy/garáže, aby auta zmizla z ulic a doprava auty byla plynulejší. Už dnes jezdí, kdo může autem - je to pohodlnější a jak vidno i "společensky" levnější.

Mimochodem za méně nežli 8 mld je dálniční úsek okruhu 514 Slivenec - Lahovice s 2 km tunelů, 2 km mostní estakády přes údolí Berounky a obří křižovatkou Zbraslav.

Minutus 10.11.2009 18:22

Nesouhlasím

Autem se po Praze dá jet jen v určitých časech jinak je to utrpení. A kdyby nebylo MHD, asi by se po Praze nedalo autem jezdit vůbec.

Han 10.11.2009 18:27

Re: MHD je úpříliš drahá, je třeba stavět okruh, radiály a parkování

Ano, ano ,ano, vybudovat třípatrové vozovky po šesti proudech, pak to bude v Praze motoristický ráj.R^R^R^

Martin 10.11.2009 23:58

Re: MHD je úpříliš drahá, je třeba stavět okruh, radiály a parkování

Nechápu co to tady řešíte. Silnice jsou taky potřeba a ne málo. Přes Prahu jezdí celá republika a ještě dost dopravy z okolních států, mají snad všichni jezdit přes Václavák? A taky ne každý veze jenom sebe do práce. Že je ve státě bordel je jasné, je všude, nejen u nás. Ale otázka nestojí, jestli DP, nebo silnice, musí přece fungovat oboje, jinak to nejde. Kdo ví něco málo o způsobu jak hospodaří DP, tak tam by se určitě uspořit dalo a nemám na mysli mzdy obyčejných tramvajáků, za které se to všechno schovává .....

Tx 10.11.2009 16:57

Před válkou

byly Elektrické dráhy v Praze vysoce ziskový podnik, měli vlastní sanatorium (to pak  za komančů sloužilo jako vládní a stranický SANOPZ) a dotovali kdejaké aktivity  magistrátu (tchán byl pův. řidičem tramvaje, posléze úředníkem tamtéž). To ovšem nedělali pitomosti typu Porsche... Teď se handrkují u výši dotací.

Lojza 10.11.2009 17:26

Re: Před válkou

No jo, ale to tehdy jezdili i tři průvodčí a neměli tak kvalitní management! A tramvaje měli kladku, dalo se do ní naskakovat a vyskakovat za jízdy.

huhu 10.11.2009 18:19

Re: Před válkou

především se platilo jízdné, které bylo tržní, žádné dotace. Kdo jel, tak si to plně zaplatil.

Peterka 10.11.2009 19:46

Re: Malý výpočet:

Ještě do 1960 stála jízdenka v Praze  60 hal, potom korunu. Dalo se jet třemi tramvajemi a na okraji města městkým autobusem. Lístek  1 Kčs, 1/4 másla 5 Kčs, brambory zimní cca 0,80 Lčs, rohlík 0,30 Kčs, houska 0, 50 Kčs, nejnižší plat    cca 500 Kčs, běžný 1500Kčs.  Takže cena  jízdenky se rovnala třem rohlíkům ,  dnes cca 5-8 rohlíkům. Že máme metro, to pro mnoho lidí neslouží, příklad: jet ze Střešovic do Troje metro použijete tak na   jednu stanici,  do nedávna ani to ne!  ! 

kvetla 11.11.2009 0:25

Re: Malý výpočet:- pouhé dva překlepy a co způsobí....?

U másla by měla být místo 1/4 správně 1/8,houska 0,45 Kčs.Jinak souhlasí.Trochu to chtělo uvést,že polobotky stály kolem 90-150 Kčs a kafe 12,-/10 dkg,kilo masa,pokud bylo ,bylo za 18-35 Kčs.A u platů to bylo také trochu jinak- prodavačky s prémiemi a přesčasy- kolem 5OO-600 Kčs,,nástupní plat vysokoškoláka kolem 700-900 Kč,ale  např.důchody od 130 Kč.Takže těch 1600,to už byl plat silně nadprůměrný. Ale stále,co jste tím příspěvkem chtěl dokázat ???

lubosek 11.11.2009 18:29

Re: Před válkou

Já se na tu stávku moc těším ,až "naše"bezedná Praha uplně vytuhne.Třeba se k tomu vyjádří i On,božský to ekonom,aby podpořil mazlika.

Kája 10.11.2009 16:45

Vytloukání klínu klínem!

Dnes volí pražská ODS nového předsedu (lídra, řekl by pán Hradu). Jednoho profláklého předsedu možná nahradí jiný - Blažek! O jeho lumpárnách se zatím málo ví, ale nenechte se vy, voliči pražské ODS zmást! Zde je jenom malý příklad jeho lumpáren: http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/209452801240039-reporteri-ct/

Schumacher 10.11.2009 16:38

Za co všechno platíme...

Za experimenty typu Porsche, drncající, cukající, s málo místem, nevhodné do ulic města, za neudržovatelné polstrované sedačky prochcané od bezdomovců, za černé pasažéry a chybějící turnikety v metru, které by se brzy zaplatily, za vandaly ničící  tramvaje a vybavení zastávek a stanic metra...

Slapsky Proud 10.11.2009 15:58

MHD

Mnoho lidi zde kritizuje verejnou dopravu, nevim jaka je jejich predstava ale mne se to nezda zas az tak spatne(Praha) Udelam male srovnani Londyn x Praha. Cena: Praha 550KC/mesic X Londyn 1000/Tyden.Rychlost:  Praha - Za dobu mych studii jsem musel cekat jen jednou na zpozdene metro X Londyn - Nekolikrat ze mesic vypadek signalizace a nasledne znacne zpozdeni a precpani souprav, denne vlak stavi mezi zastavkami v tunnelech a ceka od nekolika sekund az po minuty. Comfort: Praha - Soupravy nikoho neurazi, vetsina po modernizaci, prostorne s prijatelnou teplotou. Autobusy ukazuji zastavky X Londyn O poznani mensi vnitrni prostor diky starym tunelum,absolutni absence jakehokoliv mechanismu kontrolovani teploty v lete 45-50 stupnu ve vagonech.Autobusy uz zacinaji hlasit zastavky(novinka),Druheposchodi v autobusu v lete diky teplote nesnesitelne a nebezpecne nehlede na rocni dobu vzhledem k nebezpeci padu ze schodu. To je jen zlomek toho co mne napadlo, ja jen tak ze obcas je dobre mit prehled...

Minutus 10.11.2009 18:30

Re: MHD

Ano, londýnskou dopravu jsem měl tu čest vyzkoušet, dávám vám za pravdu. V Miláně to bylo podobné. Kupodivu ještě lepší doprava (i když o komfortu se dá diskutovat) byla v Petrohradě. Velmi spolehlivá i v zimě.

Jirka,Tábor 10.11.2009 14:45

Moc tomu nerozumím.

Primátor Prahy tvrdí, že si Praha objednala stejný rozsah dopravních služeb jako v roce 2008, tedy za 7,2 mld Kč. Odborářští bosové tvrdí, že si Praha objednala služby za 9,2 mld  Kč. Chtějí tedy za stejný rozsah dopravních služeb o 2 mld více. Přidat chtějí dokonce 2,5 mld Kč. Někdo lže a podvádí. Odboráři tvrdí, že Bém, ale podklady k hospodaření DPP mu odmítají vydat ke kontrole.

RomanL 10.11.2009 14:46

Re: Moc tomu nerozumím.

Tak ta částka je snad uvedena v nějaké smlouvě, ne?