Děkujeme za pochopení.
občan
Nepřesvědčivé.
Nesouhlasím s Vámi, ne sice zcela ve všem, ale v hlavní myšlence jistě.
Tx
Vážený autore,
to, že odbory dají spoustu ZÁVAŽNÝCH požadavků, na něž se opravdu musí sejít dost lidí a najít řešení a žádají řešení do 2 dnů (!!!), svědčí o tom, že jsou pouhá banda vyděračů, které jde jen o tu stávku, aby ukázala svoji moc. Vůbec bych se nedivil, kdyby je podniky žalovaly o ušlý zisk. Právem. To slušná parta, i když se domnívá, že má pravdu nedělá (já jsem Bémovy argumenty slyšel a jak ho moc nemusím, nepřipadaly mi úplně vedle).
AAA
To, že hňup Bém utratil z rozpočtu ...
... desítky milionů korun nijak neopravňuje autobusáky, aby vydírali cestující MHD. Ale vysvětluj to nejspíš oslovi, kterým ja patrně autor článku!
kvetla
Vážení přátelé,skoukněte tohle,ekonomický propočet,jak nám DP i magistrát,každý trochu jinak
čůrají na nožičky.A pokud si položíme klasickou otázku .....netřeba dlouho dumat.
Pese
Hřebíček na hlavičku
V příspěvku se objevilo sousloví "stát vykazuje známky rozkladu". Přesné, trefné, pravdivé. Slyšel někdo z vás v poslední době z médií, že stát k něčemu je. Tichá demontáž státu je realita a modla tzv. neoliberálů. Problém je v tom, že vedle moci soudní, výkonné a zákonodárné existuje ještě jedna moc a to mediální, která pochopitelně v době kdy žil Montesquieu nemohla existovat a pěkně nás masíruje ve smyslu, který jsem popsal. Jsme extrémisti. V 50tých letech zestátníme holiče abychom mohli v 90ých letech zprivatizovat dálnice. Od zdi ke zdi.
jm
OSLÍ UŠI PODOBNOSTI KOCOURKOVSKÉ KRÁVY, DPP a ČSA.
OSLÍ UŠI PODOBNOSTI KOCOURKOVSKÉ KRÁVY, DPP a ČSA.
Trudně podobná jsou rozhodnutí kocourkovských radních, snižovat obecní krávě krmné dávky při poklesu získaného nadojeného mléka pro nárůstající zlodějnu krmiva i nadojeného mléka odpovědnými "krmiči a dojiči" z řad kocourkovských radních, s nápady krizových managerů snižováním počtu řidičů tramvají a tramvajových linek v DPP a snižováním počtu pilotů a letových linek v ČSA zacelit ztráty obou podniků dlouholetými šlendrijány, plýtváním a zlodějnami obou předcházejících managmentů, pod dohledem pražských radních DPP a partajních zástupců státu v ČSA samých radních radních. Jinak kdo se nemíníte v diskusi odkopávat za pitomce, seznamte se výsledovkou DPP - shledáte, že i kdyby odpadli výplaty tramvajákům, vlakvedoucí a podobným, tak by to bylo stejně málo!! http://www.justice.cz/xqw/xervlet/insl/getFile?listina.@slCis=100897917&listina.@rozliseni=pdf&listina.@klic=b4ff3a94530f412614eafd7947dbe9ed" target="_blank" rel="nofollow">http://www.justice.cz/xqw/xervlet/insl/getFile?listina.@slCis=100897917&listina.@rozliseni=pdf&listina.@klic=b4ff3a94530f412614eafd7947dbe9ed
ASE
Stávka DP v Brně
Před nedávnem jsem zažila stejnou stávku v Brně. Ten den jsem měla odpolední směnu, o stávce jsem nid nevěděla. Zvažovala jsem 2 možnosti dopravy do práce - MHD nebo kolo.Naštěstí jsem zvolila kolo. Až po příjezdu do práce jsem zjistila, co se děje, to mne tak rozhodilo a rozzuřilo, že jsem měla co dělat, abych plnila své povinnosti. Proč: považuji tento způsob řešení problémů za velice drastický. Všichni lidé, kteří chtěli cestovat MHD, se stali RUKOJMÍMI Dopr. podniku. Byly jim způsobeny obrovské problémy - co já, do práce dojdu v nejhorším pěšky za 40 minut. Pokud však cestujete MHD 1 hodinu, do práce nemáte šanci se dostat. Jde o to, že se do důležitých provozů nedostanou lidé, na kterých např. záleží lidské životy. Doprava jMHD je děsivě drahá, jako za totáče nadimenzovaná, že si nesednete, všude špína. Navíc každý pracující platí MHD 2x - jednou z daní na dotace, podruhé, když kupujete jízdenku. Napsala jsem tomu molochu DP v tomto smyslu dopis, odpověď nepřišla - čekala jsem něco ve smyslu -Omlouváme se za způsobené potíže- zaslané mailem všemu tomu plebsu, co si stěžuje, ale to bych chtěla moc
hafusak2
Re: Stávka DP v Brně
Tohle je normální reakce sobců. Až budou v zaměstnání zametat s Vámi a budete hledat zastání a posily budete škemrat i u těch dopraváků na které teď nadáváte a budou Vám dobří.
Pavel
Jen malá úvaha...
Někde jsem četl, že ročně je v pražské MHD přepravena 1,0 mld. lidí. DP tvrdí, že potřebuje na provoz 9 mld. Kč. Prostým výpočtem mi vychází, že kdyby každý z nás za jízdu zaplatit pouhých 9,- Kč, tak se celá ta legrace obejde bez dotací. A to za lístek platím buď 18,- nebo dokonce 26,- Kč. Tak jak je tohle možné? Kdo si tedy vozí ty zadky zadarmo???
kvetla
Re: Jen malá úvaha...
Stojí za to si ten ekonomický rozbor přečíst.Jasně a jednoznačně,krok za krokem ám demagogii DP odhalí.A máslo na hlavě Magistrátu také.
http://www.trolejbusyvpraze.net/blbosti_turnikety2.htm" target="_blank" rel="nofollow">http://www.trolejbusyvpraze.net/blbosti_turnikety2.htm
josef krouman
bez výjimky
jsou všechny odbory vyděračské organizace. Jejich šéfové potřrbují k udržení se u koryta minimálně jednu velkou akci ročně, jak sami v okruhu známých přiznávají.
hafusak2
Re: bez výjimky
To je přesně uvažování toho, který se prohlásil za voliče pravice aby se považoval za chytrého a teď tu plácá nesmysly.
huhu
MHD je úpříliš drahá, je třeba stavět okruh, radiály a parkování
kromě jízdného chce DPP od každého z milionů Pražanů Kč. 9000 ročně (750 měšíčně) dotaci - celkem 9 mld. Za tyhle peníze si strčte MHD někam.
To je levnější stavět okruh, radiály a parkovací domy/garáže, aby auta zmizla z ulic a doprava auty byla plynulejší. Už dnes jezdí, kdo může autem - je to pohodlnější a jak vidno i "společensky" levnější.
Mimochodem za méně nežli 8 mld je dálniční úsek okruhu 514 Slivenec - Lahovice s 2 km tunelů, 2 km mostní estakády přes údolí Berounky a obří křižovatkou Zbraslav.
Minutus
Nesouhlasím
Autem se po Praze dá jet jen v určitých časech jinak je to utrpení. A kdyby nebylo MHD, asi by se po Praze nedalo autem jezdit vůbec.
Vyhledávání
TIRÁŽ NEVIDITELNÉHO PSA
Toto je DENÍK. Do sítě jde obvykle nejpozději do 8.00 hod. aktuálního dne. Pokud zaspím, opiji se, zešílím nebo se zastřelím, patřičně na to upozorním - neboť jen v takovém případě vyjde Pes jindy, eventuálně nikdy. Šéfredaktor Ondřej Neff (nickname Aston). Příspěvky laskavě posílejte na adresu redakce.
ondrejneff@gmail.comRubriku Zvířetník vede Lika.
zviretnik.lika@gmail.comHYENA
Tradiční verze Neviditelného psa. Sestává ze sekce Stručně a z článků Ondřeje Neffa - Politický cirkus a Jak život jde. Vychází od pondělka do pátku.
https://www.hyena.cz