26.8.2019 | Svátek má Luděk



DISKUSE K ČLÁNKU

Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.


PRAHA: Jak jsem se stal "nežádoucím". A nejen já



Řazeno podle času sestupně, seřadit podle času vzestupně
počet příspěvků: 31, poslední: 13.9.2016 20:59, přehled diskusí

Ta diskuse nahrává:
Autor: J. Pospíšil 402 Datum: 13.9.2016 20:59

právě těm zonařům.

Ale problém není v tom, kdo koho omezí, problém je v tom, že místo řešení, to je stavby parkovacích domů i ve staré zástavbě z některých vybydlených činžádků, což je obvyklé v mnoha městech po Evropě, misto stavby podemních garáží pod náměstími, což je taky obvyklé, se nestaví nic a jen se reguluje a vybírají se peníze. Ty P+R parkoviště se hodí jen pro určitý typ cesty do velkého města. Dost často je motoristé nevyužívají, protože jejich použitím se ztrácí možnost něco přivézt, ztrácí se i dost času a žádná extra úspora peněz to není.

Soukromá parkoviště mohou být dle pravidel majitele, to je jeho věc. Ale na ulici a na městských parkovištích by měla být rovnost podmínek pro všechny, co se na nich vyskytují.

A ztráta rovnosti mezi občany, podle místa bydliště být zvýhodněn nebo penalizován, je to nejhorší, co tyto zóny přinášejí.

Bohužel diskuse ukazuje, že právě toto znerovnoprávnění dost lidí obhajuje a rozvíjí boj horňáků s dolňáky, ač ve skutečnosti na to doplácejí obojí.

Vykašlete se na Prahu a jděte na venkov.:
Autor: A. Alda Datum: 13.9.2016 15:31

Ovšem když už jste na venkově, nechtějte nic po Praze.

Upřesnění,:
Autor: J. Fiedler Datum: 13.9.2016 12:10

parkoviště P+R u ČSÚ se zmenšilo a stále funguje.Nevěřící Tomáš se může podívat na sice ohrazené parkoviště vedle Teska které bylo P+R a pro nezájem byla zrušena obsluha a odstrany závory.Je využití tak asi 10 auty každý den.Kdo nevěří ať tam běží.

Blbosti plodí blbosti:
Autor: J. Hejna Datum: 13.9.2016 10:41

Modré čáry reciproční opatření.

Uzákonit povinnost :
Autor: K. Křivan Datum: 13.9.2016 10:15

při stavbě nových domů postavit i podzemní parkování. Pro každý byt a pro každého zaměstnance.

Jednoduché řešení není,:
Autor: J. Fiedler Datum: 13.9.2016 9:16

jsou jen špatná a to dokonale předvedl magistrát.Celý problém je že v Praze je víc automobilů než parkovacích míst.Proto modré zóny nic neřeší,ale magistrát přijde lehce k penězům.Rešením jsou parkoviště u stanic metra,parkovací domy,ale s přijatelným poplatkem.Je ,ale pravdou,že parkoviště P+R jsou nevyužívaná a dokonce ve Strašnicích naSkalce bylo pro totální nezájem zrušeno.Oni ti mimopražští raději parkují v ulicích kde to mají k metru o100metrů blíže a nebo v krytém parkovišti Teska.Tím pádem místní nemají kde během dne zaparkovat a paradoxně musí parkovat na parkovišti P+R které mimopražští nepoužívají.Z toho vyplývá,že řešení není jednoduché,ale řešitelné,pokuď politici na radnici budou řešit problémy města a né vymýšlet trafiky pro rebelující členy zastupitelstva,jen aby se určitá parta zustala u lízu.

Re: Jednoduché řešení není,:
Autor: J. Lepka Datum: 13.9.2016 9:31

Jen upřesním. To parkoviště na Skalce vzalo za své, když stát nutně potřeboval pro své statistiky nové sídlo, jelikož to původní bylo vyplaveno roku 2002. Takže se obešly všechny nutné podmínky stavebního povolení a výsledek se dostavil- stát má spokojené statistiky, co se snadno do práce dostanou autem, ti rovnější z nich mají k dispozici vlastní parkoviště.

Re: Jednoduché řešení není,:
Autor: F. Kusák Datum: 13.9.2016 9:52

Nerad to takto říkám, ale že jsou parkoviště P+R nevyužívaná, je velký nesmysl, tady bych raději řekl lež. Jedu-li ráno k lékaři, tak třeba parkoviště v Holešovicích je plné již kolem sedmé hodiny ranní. Nebo v Letňanech nezaparkujete někdy již po osmé, a to nemluvím o situaci, kdy se na tamním výstavišti koná nějaká akce. Jinak ale bohužel nechápu, proč parkovací plochy před tímto výstavištěm zejí prázdnotou, když žádná výstava není a v okolí, kde je trvale zakázané parkování, řádí strážníci. Mám prostě pocit, že vše podléhá všudypřítomnému chaosu, tedy nikoliv tomu deterministickému.

Re: Jednoduché řešení::
Autor: K. Křivan Datum: 13.9.2016 10:11

Když je parkoviště P+R už v 7 ráno plné, pak musí město ho rozšířit. Do výšky. Postavit tam parkovací dům.

Re: Jednoduché řešení::
Autor: F. Kusák Datum: 13.9.2016 10:22

No to by jistě mělo, ale kdy. A při tom se chlubí, že mají v rozpočtu přebytek 8,5 mld., které nemají jak proinvestovat.

Re: Jednoduché řešení není,:
Autor: J. Tachovský Datum: 13.9.2016 11:37

Ja na Cernym moste zaparkuju vzdy u Makra. A zadny problem v tom neni. Misto je tam porad.

Re: Jednoduché řešení není,:
Autor: F. Kusák Datum: 13.9.2016 12:06

Já jedu z jiné strany Prahy a nepojedu k vůli tomu na Černý most, a to ještě po okruhu, plném kamionů, takže bych se tam dokodrcal tak za další hodinu. To fakt není řešení. Záchytných parkovišť musí být dostatek, jinak nemají smysl.

Re: Jednoduché řešení není,:
Autor: J. Tachovský Datum: 13.9.2016 12:09

Z kazde strany je nejaky obchodak u metra, kde se da parkovat.

Kdo zruší zóny, má můj hlas:
Autor: J. Beran Datum: 13.9.2016 9:11

Parkovací zóny prospívají pouze firmám, které je staví a odtahovým službám v městském žoldu. A taky zastupitelům, kteří potřebují více peněz na přerozdělování pro spřátelené mafiány. Zóny samozřejmě nejvíc omezují samotné Pražany a vytváří nefér podnikatelské prostředí pro živnostníky. Argument o využívání veřejné dopravy je v mnoha případech zcestný. Pokud je někam praktičtější jet MHD, jen blázen se hrká po Praze autem už teď. Tak proč to ztěžovat těm chudákům, kteří v těch zácpách stát z nějakého důvodu musí. Jestliže někdo bude mít v programu zrušení zón, má můj hlas v obecních volbách i kdyby to byl ....no, vlastně skoro každý.

existuje jednoduché řešení:
Autor: M. Šejna Datum: 13.9.2016 8:15

řešením je zakázat všem majitelům aut s pražskou SPZ parkovat ve všech obcích okresů Praha-východ a Praha-západ.

Po zavedení mýta pro vjezd automobilů do Prahy stačí recipročně zavést mýtné při VÝJEZDU z Prahy.

A problém bude vyřešen během pár dnů.

Re: existuje jednoduché řešení:
Autor: P. Rudolf Datum: 13.9.2016 8:40

To je vtipné řešení.

Jen bych skromně doporučil zjistit si napřed jaké SPZ-ky mají auta většiny rezidentů v obcích Praha-východ a Praha-západ!

pane Rudolfe:
Autor: M. Šejna Datum: 13.9.2016 8:59

to je další věc, která by byla mojím návrhem vyřešena. Oni by si majitelé nových domů za Prahou rychle změnili trvalé bydliště.

Re: pane Rudolfe:
Autor: J. Lepka Datum: 13.9.2016 9:33

Jako obvykle, Šejno, střílíte bezmyšlenkově od boku. Již poměrně dlouho vám DI při převodu auta nechá původní RZ / dříve SPZ /

jako obvykle, bezmyšlenkovitý Lepko, netušíte:
Autor: M. Šejna Datum: 13.9.2016 9:45

že již poměrně dlouho vám Inspektorát na vaše vlastní přání při převodu auta registrační značku změní, pokud o to stojíte. Pokud nikoli, musíte počítat s určitými následky (například když přijedete s pražskou RZ do Brna).

Podobně to funguje v Praze. Na modré zoně můžete s výrazně menším rizikem zaparkovat s pražskou RZ, zatímco pokud máte mimopražskou, stanete se okamžitě terčem kontroly, zda máte oprávnění v modré zóně parkovat. Sám jsem tuhle kontrolu zažil na vlastní kůži.

Takže se příště Lepko, lepte, jako hovno na košili, na jiné diskutéry, a mě laskavě vynechte z vašeho úchylného zájmu reagovat na moje komentáře za každou cenu.

Re: jako obvykle, bezmyšlenkovitý Lepko, netušíte:
Autor: J. Lepka Datum: 13.9.2016 15:18

Reagovat na vaše komentáře za každou cenu opravdu nebudu, nebudete - li vy plácat kraviny.

Re: jako obvykle, bezmyšlenkovitý Lepko, netušíte:
Autor: P. Papež Datum: 13.9.2016 20:02

Docela vtipný příspěvek, bohužel zakončený jako vždy hulváctvím, sprostotou a primitivní ubohostí. Proč?????

Re: existuje jednoduché řešení:
Autor: F. Kusák Datum: 13.9.2016 10:19

Máte pravdu. Není to tak dávno, kdy jsem v Praze, v centru, pracoval, ale to se tam dalo ještě zaparkovat. Po zavedení zón to již nešlo, ale využíval jsem velká příjezdová parkoviště, to však již také nejde, jsou plná. A tak, jedu-li třeba s ovocem z naší zahrádky za synem do Prahy, parkuji na modré zóně a riskuji, že zaplatím pokutu. To by se pak to ovoce dost prodražilo. Co jiného, než hloupé oplatit hloupým a chtít po obyvatelích Prahy, aby v každé vesničce nebo městečku platili, pokud tam nebydlí. Jezdí tam přeci vlak nebo jiný spoj. Že se čas prodlouží násobně, je jejich problém. Ale nevím, nevím, oni ti středočeští radní dost často bydlí v Praze a sídlo je také v Praze, dokonce v Praze 5, jenže oni mají stálá parkovací místa, takže nic neřeší.

Úžasně jste to trefil:
Autor: P. Rudolf Datum: 13.9.2016 7:43

A teď si představte, že mnoho evropských měst smíte autem navštívit jen, když máte zelenou ekologickou plaketu za sklem (do Prahy to přijde co nevidět), či v některých ti blázni na radnicích zavedli dny, kdy smí vjet jen ti se sudými, jindy lichými čísly. Fuj, takhle se chovat k automobilistům, těm venkovským především.

Asi založím hnutí za SVOBODU PARKOVÁNÍ, neb jak k tomu přijdeme my, kteří chceme (a zcela oprávněně) parkovat své miláčky kdykoli a kdekoli. Vždyť ti městský si zase recipročně mohou u nás ve Vidlákově, když pojedou třeba na houby, své miláčky zaparkovat taky kde budou chtít ( před mým barákem to bohužel nejde, neb jsem tam umístil krásné šutry). A co záleží na stáří či pojízdnosti auta? S hromadnou veřejnou dopravou, tou levicovou úchylkou, ať na nás vůbec nechoděj. A do boje o svá nezadatelná lidsko-autí práva půjdeme s heslem: "I s odstraněnou SPZ-kou parkuji kdykoli a kdekoli!"

Re: Úžasně jste to trefil:
Autor: M. Prokop Datum: 13.9.2016 8:17

Jo, ta zelená eunijní verbež škodí kudy chodí.

Re: Úžasně jste to trefil:
Autor: R. Langer Datum: 13.9.2016 12:41

Správně, vyhnat z města auta, obchody, kulturní život, a nastěhovat tam místo toho muslimáky. To jsou vyhlídky...

Re: Úžasně jste to trefil:
Autor: P. Rudolf Datum: 13.9.2016 13:58

Správně, divil bych se, kdybyste o prolému měl alespoň ánung podkoního.

A tak chapu to rozhorceni, ale prekvaoeni to neni:
Autor: P. Stepanek Datum: 13.9.2016 7:25

V praze se kradlo od nepameti, pha 6 neni vyjimkou, zadna rovnost uz davno neni, nekdo je si vzdy rovnejsi... Nejsou parkovaci domy, neni obchvat, metro na letiste jede tak, ze se od letiste vzdaluje. Apak si mistnaci stezuji, ze pred barakem nezaparkuji, no a sup, nejjednodusi reseni jsou zony, reseni nereseni, spratelena firma si nahrabe a jedem dal

dopady na ekonomii:
Autor: Z. Žabička Datum: 13.9.2016 6:22

Jistě modré zóny přispějí ke konci malých živností. Jak dopravit větší předmět k opravě? O dopravě dětí či příbuzných s handikepem k lékaři píše autor. Taxíkem? Má smysl mít auto? V Praze nemá a v jejím okolí vlastně je vlastně taky zbytečné.

Navíc je ustanovení drsně proti rezidentům. Je-li manželka rezidentem v Praze 6 a manžel z různých důvodů má bydliště jinde, nemají šanci umístit vůz v okolí bydliště ženy. Přepsat auto na manželku? A co v té jiné oblasti? Jak s bonusy? Přehlásit adresu? Všechny ty změny v různých místech (OP, ŘP, TP, banky, katastr, pojišťovny, časopisy, spolky atp)? Jak na chatu víme všichni. Kam strčit v Praze ten svůj nechtěný vehikl? Zelení mají radost - auto je zbytečný předmět, který je předmětem Nerudových starostí.

Cizáci budou moci zajet jen do Ungeltu a tam budou platit.:
Autor: J. Pospíšil 402 Datum: 13.9.2016 2:30

Tak jsem asi odkazem na tu značku zrušil formátování. Tak ještě jednou bez odkazu.

Tomáši, máš ve všem pravdu.

Ale co považuji za ještě důležitější, ten, co vymyslel modré zony, zrušil rovnost lidí ve veřejném prostoru. Zavedl dvě kategorie, domácí a cizáky, kteří nemají stejná práva na pohyb a pobývání na ulicích. A od obou si nechá platit.

Tento středověký systém, kdy cizáci jsou na ulicích omezováni a mají zvláštní pravidla se pochopitelně šíří a rozšíří nakonec po celé Praze, pak Středočeském kraji až nakonec bude všude. Všichni budou platit za zastavení svého vozidla jak v ulicích svého města, tak ještě daleko více, ať odjedou kamkoliv mimo dosah svého zastupitelsva. Dalším krokem budou zakázané oblasti. Taky to začíná v Praze. Dřív, když jsem byl v Praze často, občas jsem zajel do restaurace Na kopci. Již několik let jsem tam nebyl. Tak nějak mi vadí cedule zákaz vjezdu motorových vozidel s kuriozním povolením pro některé.

Zdravím tě a líbí se mi, že jsi to ještě nevzdal. Jura Pospíšil

Re: Cizáci budou moci zajet jen do Ungeltu a tam budou platit.:
Autor: M. Prokop Datum: 13.9.2016 8:18

Taktéž zdravím Jurape, Tebe i Tomáše.