23.4.2024 | Svátek má Vojtěch


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Leni 21.8.2008 14:30

Re: jen drobnost - beznadejne nacpane metro vypada jinak

Je. Jezdím s tím každý den....

robert 20.8.2008 16:52

zeleni

pokud jsou me informace spravne tak Zeleni jsou proti tomuto navrhu.

nobody 19.8.2008 13:47

Re: Re: Re: Re: Re: Nedovedu si představit

Co jsem zaslech, tak bude napojenej od Chuchle i od Zlíchova, a začínat véčkem někde pod Barrandovem.

nobody 19.8.2008 13:46

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Honzaku, problém je, že víte prd a nechcete vědět víc...

Jenže žádnej průjezdnej směr Benešov-Beroun se pokud vim neplánuje .. nepozdravili by svatýho Václava, i když jen z tunelu. Ona se s tim svatym "průjezdnym modelem" maličko opakuje ideologická situace pražských silničních magistrál, po padesáti letech ;-)

JIří Hrbek 19.8.2008 13:28

Železnice v centru města

Ha, to se povedlo. Když vás v úplně cizím městě (například: Oslo, abychom neuváděli pořád jen Německo) postavím ke kolejím a nechám hádat, jestli jde o železnici, S-bahn nebo metro na povrchu, jsem zvědavý, co řeknete. Moderní MHD samozřejmě zahrnuje i železnici, a to už docela dlouho.

Zatím nemám 18.8.2008 23:06

Re: Re: a co prakticky?

Já bych řekl, že naopak - do velkoměsta (a z něj ven) tolik lidí ničím jiným nenavezete. Zkuste cestovat na dovolenou se zavazadly - nebo s kočárkem - a několikrát přestupovat z autobusu na tramvaj a metro a PAK teprve do vlaku. Nebo jezdit do práce a místo ranního zdřímnutí přestupovat do narvané MHD... Vlak v centru je podle mně vynikající věc.

Franta 18.8.2008 20:47

Re: tak jsem si přečetl

Kdo to jsou pražští radní??? Není tam taky náhodou nějaký Richter??? Jrestli ano, tak to stačí.

Theo 18.8.2008 19:39

Re: tak jsem si přečetl

R^R^R^R^R^

honzak 18.8.2008 18:44

tak jsem si přečetl

diskuzi a zírám! A vzpomínám na ty blbé Švýcary, kteří ve své SAKRA HORNATÉ zemi jedou v taktovém grafikonu a používají hlavová nádraží. A navíc syčáci tahají dálnice a silnice 1. třídy pod zem!

Asi už tam nikdy nepojedu, mezi bandu takových blbů:-D

honzak 18.8.2008 18:38

Re: Re: Re: Re: Nedovedu si představit

velmi správně argumenty. Ale některým to těžko dojde.

Nemáte informaci o napojení "vltavské" části navrhované trati na "první berounský" tunel? Podle mých zdrojů to bude propojené s tím, že na Smíchově by mělo vzniknout podzemní nástupiště rychlodráhy, propojené se stanicí metra.

honzak 18.8.2008 18:32

Re: Re: Re: Re: Re: Honzaku, problém je, že víte prd a nechcete vědět víc...

já jsem si nic nepopletl. Posuny souprav z Benešova do směru Beroun na Hlaváku jsou provozní pitomost. Smysl mají soupravy, které pojedou z Vršovic na Smíchov (a zpět) přímo. A protlačit je v rozumném taktu přes jednokolejnou část trianglu je prakticky neproveditelné.

Navíc stav železničního mostu (připouští se POUZE jeden vlak) bude další úzké hrdlo.

Budiž Bohu žalováno, že jsem sice velký příznivec železniční dopravy, ale 33 let praxe v oboru velmi blízkém dráze mě naučilo hledět na problematiku výkonu dopravy pouze realistickýma očima. Jistě máte svoje informace, zjistěte si tedy, jak je to s rozšířením železničního mostu i jeho pravobřežního předmostí /ve vztahu k památkářům), s organizací dopravy v "rychlotunelu" Praha - Beroun. Obrázek si uděláte sám.

yorik 18.8.2008 17:38

Re: Re: Re: Re: Nedovedu si představit

O kůlnu je prý značný zájem. Mohla by tam být ta knihovna, když konšelé nechtějí žádné novoty.  

nobody 18.8.2008 17:35

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: honzaku, když nic nevíte o nově projektovaném železničním tunelu Praha-Beroun, tak to není moje chyba....

A kde máte průjezdnej model, když rozdělíte hrany? Já bych to napsal, ale systém by to nevzal ;-D

nobody 18.8.2008 17:33

Re: Re: Re: Nedovedu si představit

Železniční most je už dávno navrženej v novym trojkolejnym provedení ale památkáři ho tam nechtěj ani jako repliku, dokonce i ta chráněná kůlna na bejvalym nádraží Vyšehrad spadla hanbou sama, že překáží pokroku, tak si třeba most vezme příklad .. a o ty oblouky se postará právě ten TGV tunel, jinak by se musela narovnávat i Berounka.

honzak 18.8.2008 16:43

Re: honzaku, když nic nevíte o nově projektovaném železničním tunelu Praha-Beroun, tak to není moje chyba....

budeš se synku divit, ale vím toho docela dost, ostatně jsem to sem minulý týden napsal.

Tyto 2 TUNELY (a mezi nimi most přes Lačák) jsou primárně určeny pro DÁLKOVOU DOPRAVU! Příměstská zůstane na ve stávající trase 171..

Napojení na Praha - hlavní je opravdu trasováno tunelem pod Vltavou pod Praha hlavní a dále pod Masaryčkou s výjezdem na stávající I. koridor (trať 090). Realizace v nedohlednu, stejně jako prachy na stavbu.

Jak to ovšem pomůže pro spojení Všetaty - Praha Zbraslav opravdu nechápu a nechám se poučit. Ani Benešovcské panťáky ho směrem na Smíchov nepoužijí...

yorik 18.8.2008 16:31

Re: Re: Nedovedu si představit

Asi by to bylo příliš jednoduché a příliš laciné. Na takové projekty nejsou prachy. Rozumím tomu, že pan primátor a středočeský hejtman chtějí občanům Kolína dojíždějícím do Berouna zajistit přímé spojení ,ale tunel za třicet nebo kolik miliard se mi zdá celkem dost. Při vrozené šetrnosti naší exekutivy, projevující se zejména v oblasti knižní kultury. Dočetl jsem se, že je železniční  most málo široký. A navíc železniční  oblouky kolem Berounky příliš zahnuté. Takže co? Rozšířit a narovnat? Takže" téžévé" asi nebude. Na rozdíl od tunelu.

Jan 18.8.2008 16:29

Re: Re: Re: Re: Re: Re: honzaku, když nic nevíte o nově projektovaném železničním tunelu Praha-Beroun, tak to není moje chyba....

Nobody, no jo....:-). Navíc ty hrany na Wilsonu jsou tak dlouhé, že téměř všechny je možno rozdělit cestovým návěstidlem na dvě. A nebo je možné posílit kapacitu vlaků používáním trojitých souprav Cityelefantů, které se na Masnu nevejdou.

nobody 18.8.2008 16:13

Re: Re: Re: Re: Re: honzaku, když nic nevíte o nově projektovaném železničním tunelu Praha-Beroun, tak to není moje chyba....

Kdepak čtrnáct, první nástupiště bude lichý a bude se používat jen pro Orient expres a vládní delegace, aby to nerušilo hosty v kafírnách .. možná bude stranou nějakej šturc.

nobody 18.8.2008 16:11

Re: Nedovedu si představit

Ještě to protáhněte na ÚAN Florenc. A kdyby někdo prudil, že autobusák nemá v centru co dělat, tak ho pošlete do Londýna na Victoria Coach Station .. jo a hned vedle je vlaková Victoria Station, kupodivu stejně neprůjezdná jak ta Masaryčka. :-)

Jan 18.8.2008 16:08

Re: Re: Re: Re: Re: honzaku, když nic nevíte o nově projektovaném železničním tunelu Praha-Beroun, tak to není moje chyba....

za slovy končit/začínat v předchozím přísprvku chybí text: "ale jen zastavovat"

Jan 18.8.2008 16:04

Re: Re: Re: Re: honzaku, když nic nevíte o nově projektovaném železničním tunelu Praha-Beroun, tak to není moje chyba....

 Nelze odpovědět, neboť spodním patrem Wilsonu se nikdo vážně nezabýval. A taky proč? Nebude-li příměstská na Wilsonu končit/začínat, pak vám pro ni stačí šest nástupištních hran. Totéž platí i pro rychlíky. A už dnes je na Wilsonu těch hran čtrnáct.

nobody 18.8.2008 16:01

Re: Re: Re: Re: honzaku, když nic nevíte o nově projektovaném železničním tunelu Praha-Beroun, tak to není moje chyba....

Určitě tolik, že na nějaký financování podzemního Wilsonu můžete na třicet let zapomenout, ty neexistující VRTky (a nejen na Beroun) budou dráhu tlačit víc.

yorik 18.8.2008 16:00

Nedovedu si představit

větší výhodu železniční dopravy. V době rozkvětu satelitů, kolabující silníční dopravy a parkovacích zón je pro venkovské obyvatelstvo možnost dostat se suchou nohou  na perón centra metropole nenahraditelná. Po připojení letiště rychlodráhou je možno zajistit  tak bezbariérový přístup do celého světa. Stačilo by propojit nádraží Střed a Hlavní podchodem pod Bulharem. Jedná se o vydálenost 800 metrů a převýšení 16 metrů. Mohl by tam fungovat posuvný chodník i pro ty vozíčkáře. V 21. století snad nic neřešitelného.

Jan 18.8.2008 15:57

Re: změna územního plánu v celé Praze !!!

No, vážený  -ok- , blbin jste tady nasmolil už dost.

Jan 18.8.2008 15:55

Re: Re: Re: Územní plánování (nejen) v Praze

Ještě štěstí, že ji nevládnou inteligenti jak  -ok-.

Chris Kelvin 18.8.2008 15:52

Re: Re: Územní plánování (nejen) v Praze

Myslím, že mimo realitu je to, co píšete Vy, ale těžko Vám to vyvracet. Pražští radní však vytvářejí dost slušný tlak na zrušení nádraží, viz onen článek v Lidovkách. A jestli se o něčem diskutuje již sto let, považuji v dnešní situaci opravdu za irelevantní :-)

kocour 18.8.2008 15:52

Re: Re: Re: honzaku, když nic nevíte o nově projektovaném železničním tunelu Praha-Beroun, tak to není moje chyba....

Čili kolik? Stejně jako spodní patro Hlavního nádraží? Víc? Mnohem víc?

Jan 18.8.2008 15:39

Re: Územní plánování (nejen) v Praze

Kelvine, obávám se, že jste asi o 100 let zaspal dobu. Vaše úvahy jdou úplně mimo realitu. Tedy ještě jednou:

O tom, že by Masna měla být zrušena se diskutuje, a to i veřejně už 100 let. Nevýhody hlavového nádraží, kde je navíc jen šest dopravních kolejí, jsou zjevné.

O rušení Masny nerozhodují  ani nemohou rozhodovat radní (což by trochu inteligentní človek měl vědět). Novinářská lůza (jak by řekl jistý Zeman), přesněji jeden pisálek z obskurních novin, prostě něco asi u piva zaslechl a vytvořil "senzaci" . Ti ostatní pak už jen opisovali a opisovali, aniž by pátrali po faktech - to se u českých novinářů nenosí.

No a teď nastane další etapa, kdy se fámy chopí hlupáci, kteří všude vidí "temné síly" a budou ji ještě chvíli přežvykovat. Pak to utichne, neboť všechny ty články byly o prdu.

No a nakonec  (za pár let, až se trochu vyspraví infrastruktura) ČD ta svá "S" rozjedou. A pak někdo s překvapením zjistí, že z Libně/Vysočan do Vršovic/na Smíchov to přes Masnu nejde. A bude po diskuzích.

Chris Kelvin 18.8.2008 15:36

Re: změna územního plánu v celé Praze !!!

Hm... ze stejné líhně může být návrh na zvýšení rychlosti na některých dálnicích na 160 km/h od ministra dopravy, který má zastřít pokus o levné zprivatizování (zprivatizování není totéž co privatizace) ČD Cargo do rukou firem spřízněných právě s ministrem dopravy. Nebo od pohledu nesmyslný návrh na uspořádání olympiády v Praze, jehož hlavní smysl je právě rozsáhlá změna územních plánů bez ohledu na její skutečné konání. Z konkrétních případů mohu upozornit na likvidaci nákladového nádraží Žižkov, kde si radní jakoby vymohli určitou územní regulaci, kterou veřejně prezentují občanům, ve skutečnosti však podali návrh na změnu územního plánu (tajně!!!) zcela jiného charakteru. A dalo by se pokračovat.

ok 18.8.2008 15:26

Re: Re: Územní plánování (nejen) v Praze

Jde o pozemky a změnu územního plánu, a ne jen u Masaryčky.

Prostě jde o PRACHY a o to, v čí kapse ty prachy skončí. Praze vládnou šíbři typu Richter. Rv