25.4.2024 | Svátek má Marek


Diskuse k článku

POLITIKA: Zombie prezident

Slovo „zombie“ pochází z karibského kultu voodoo. Ač neživá, je zombie zároveň nemrtvá. Kdysi lidská bytost, teď už bez lidské duše, může jen otrocky sloužit a slepě vykonávat příkazy šamanů ovládajících černou magii.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Bok 8.6.2021 16:44

Pokud vim, veřejnou šavli předvedl jen Kalousek v televizi. Asi něco špatného vypil...:-):-)

D. Hubáčková 8.6.2021 13:34

R^Přesně, Urban napsal hyenistický HNUS.

L. Novák 8.6.2021 15:17

Ještě to alespoň 3x zopakujte, aby váš hlas nezapadl nepovšimnut...:-P

P. Zeman 8.6.2021 18:32

Smutné je, že všecko na něj sedí ;-). Běžte se vyblít...

V. Povolný 8.6.2021 10:28

Pár poznámek autorovi. Jestliže s něčí politikou, chováním, metodami, způsobem reprezentace, podivnými spolupracovníky v okolí atd. nesouhlasím, tak to ještě neznamená, že dotyčný politik porušuje zákon takovým způsobem, že je to na odvolání. To je právě ten problém. Já se Zemana nezastávám, já bych si taky představoval vrcholného reprezentanta státu jinak. Jenže on má i přes sílící kritiku stále dost podporovatelů, pro které jsou jeho způsoby přijatelné. A prokázat mu něco, co by bylo na impeachment, to bude problém, i když se podle mého často pohybuje na hraně. Jen mě tak napadá, jak je to paradoxní, když prezident Klaus čelil ústavní žalobě kvůli Lisabonské smlouvě a teď tady máme tohle a nemůžeme s tím hnout.

L. Novák 8.6.2021 11:53

Problém asi bude v tom, jak menšina může proti hlasovací mašinérii v parlamentu prosadit, aby byl Zeman zjevně neschopný řádně vykonávat prezidentský úřad a být ku prospěchu této zemi, byl z této funkce ústavní cestou odstraněn... Sám na dobrovolný odchod dost soudnosti nemá. Kdyby ji měl, vůbec by nekandidoval.

J. Vlček 8.6.2021 12:33

Že zrovna vy, který tu kandiduje a kecá si přes pysky denodenně, někomu chcete vyčítat soudnost. Nad tou se zamyslete ve spojitosti s vašimi kecy, kterými tu obšťastňujete ostatní. ;-D

L. Novák 8.6.2021 13:03

Zvláště ty vaše hloupé bláboly. To máte pravdu. S komouši a jejich kecy opravdu mám problém...

J. Vlček 8.6.2021 13:45

Vy máte jediný problém a to sám se sebou. ;-D

J. Ganaur 8.6.2021 12:51

To měl Hitler svého času také!Hloupost není výsadou jednoho národa nebo společnosti.:-(:-(:-(

S. Zemitý 8.6.2021 9:47

Jak rozumět ustanovení §8/4 zákona 153/94, totiž že ...prezident ukládá tajným službám úkoly " s vědomím vlády" ? Zdá se, že vskutku může poslat BISce mejla s žádostí o informace a vládě jen jeho kopii, aniž by ta do toho mohla kafrat !? V tom samém paragrafu ale zákon umožňuje zadávat úkoly BISce i vládě, ale té - pozor - bez povinnosti informovat o tom prezidenta. Takže takový ty kecy, jak squadra kolem Zemana tají své síví, jak psaly naposled třeba LN 6.2.2020 jsou pro blbé.

Máme už druhou vládu, která mohla ty čmuchaly zaúkolovat, se zjištěním jet na Hrad a tam u kafe povědět: " ... Víš Milošu, ti chlapi okolo tebe jsou pro Česko neúnosní, protože ..." Co investigativci Slonková, Kroupa, Klíma .. atd. viz Investigativní žurnalistika Wiki. Jednoho jediného věc nezaujala ? Nebo se bojej víc, než kápa di tutti capi ? No páni ...

Že je Miloš zombie ? Já ho bez velkého nadšení volil, protože se jako zombie jevil spíš Drahoš. A dnes není Miloš jediným prezidentským zombie na světě; čti dnešní článek tady o nepoměrně významnějším, co má přístup k atomovému tlačítku. A kdybychom rozšířili záběr i na vlády, poslance a senátory, eurobyrokraty ... těch zombie by se našel i v malé Evropě pluk.

P. Jirkovský 8.6.2021 10:22

Prokristovydrahýrány .....

L. Novák 8.6.2021 11:45

Vy, co jste zombie Zemana volili, nikdy nepochopíte, že to byla špatná volba. Zbývá vám jediné. Odejít z tohoto světa za Zemanem do zapomnění. Protože na Zemana budou lidé vzpomínat s podobným opovržením, jako na Klementa Gottwalda a jeho komunistické následovníky. Pro naši zem je ;-O Zeman jen ztělesněnou parazitující lidskou ostudou. Rv ;-(

V. Kuhaj 8.6.2021 12:32

Alternativou byl Drahoš! To by byla lepší volba? Pro mě tedy ne.

L. Novák 8.6.2021 13:04

Neříkám lepší. Byla méně špatná.

J. Jurax 8.6.2021 13:47

Drahoš jako méně špatná volba? Tehdy bych to rozhodně neřekl.

Dnes lze jen spekulovat, jak by si Drahoš vedl co prezident; dost možná bychom si říkali, že Zeman by byl lepší ...

V. Kuhaj 8.6.2021 14:00

No jak by si vedl, proEUropsky se vším všudy. Urychlení přijetí EUra, sypání si popela na hlavu za otrokářství, čert vem, že tady žádné nebylo, podpora protiizraelských rezolucí a gender aktivit a la "nebinární Alžbětko", vítačská politika, (neo)levicová orientace, podpora zelenopirátského rovnostářství...

L. Novák 8.6.2021 15:22

Přesně tohle Zemanova ;-O (a Klausova) propaganda omílala před volbami pořád dokola. Jak vidno, s úspěchem. Potíž je v tom, že o všech vyjmenovaných věcech prezident ČR vůbec nerozhoduje. :-P

V. Kolman 8.6.2021 16:54

Můj názor pane Kuhaji je, že zvolení pana Drahoše presidentem by nebyla špatná volba. I když mnoho občanů (bez nějakých důkazů) tvrdí opak.

S. Zemitý 8.6.2021 15:16

1) Zemana, volilo více Čechů, než Dr. Ahoše. Takže ne "vy, co jste volili"; understand ? 2) Do zapomnění, vsaďte se, odejdete i Vy; možná rychleji, než ti, kterými z výšin svého intelektu a vševědoucnosti (v tom schopností věšteckých) tak opovrhujete. 3) Dělej co dělej, méně špatný = lepší. 4) Co takhle věcná reakce na 1. odstavec mého příspěvku ? Neměli ti "demoghati" už dostatek příležitosti s tím stavem něco dělat ? Takže, velectěný, neštěkal bych jen na "komunistické následovníky". Jo a 5) musím ocenit i Vaše zázračné znalosti psychologické, (nebo věštecké ?) jež Vás vedou k železobetonovému přesvědčení, že ... "nadpoloviční většina národa nikdy nepochopí".

L. Novák 8.6.2021 15:24

Měl jsem na mysli voliče jako vy. ;-)

M. Valenta 8.6.2021 9:28

Zombie snad ne, ale v prezidentském úřadě nemá ten člověk co pohledávat.

J. Vlček 8.6.2021 9:39

Pane Valento, obraťte své zraky na vaši kancléřku. To bude pro vás prospěšnější. ;-D

M. Valenta 8.6.2021 10:38

Zdravím pane Vlčku. To víte, snažím se svou skromnou troškou přispět k prodloužení života demokracie, která to má dnes nahnuté více než kdy jindy od konce války. A k té Merklové. Ta, přestože se občas o demokracii zmíní, je ve věci obchodu s nedemokratickými režimy, bohužel podobně pragmatická jako Zeman, což mám obavu, nedopadne dobře.

R. Langer 8.6.2021 10:44

Jo, jenom trochu zapomínáte na to, že o té její "pragmatičnosti" si bruselouši nedovolí ani pípnout, natož aby o ní napsali takový pamflet, jako si dovolil pan Urban. A o její "pragmatické politice" vůči přistěhovalcům se už psát ani nesmí, za to by vás už taky mohli reálně zavřít za šíření "předsudečné nenávisti". Takže co kdybyste se vy bruselouši napřed raději zametli před vlastním prahem, a teprve PAK ZAČALI NĚKOHO POUČOVAT O DEMOKRACII, BOLŠEVICI JEDNI! :-P

V. Kuhaj 8.6.2021 12:30

Přispíváte k prodloužení života demokracie skromným kopancem do prezidenta? Vlastně jo, dokud vám to prochází, tak to znamená, že tady demokracii máme. Ale takhle jste to, pane Valento, nejspíš nemyslel, viďte?

M. Valenta 8.6.2021 13:07

Zřejmě nechtěně jste předvedl jak ten začátek konce znamená. Nekritizovatelností.

V. Kuhaj 8.6.2021 14:05

Ano, já vím. Nekritizovatelností Gréty, migrantů, gender alternativců, to vše pod hrozbou trestního postihu za "šíření předsudečné nenávisti". Víte to vy?

M. Valenta 8.6.2021 14:15

Jděte příkladem.

Z. Lapil 8.6.2021 15:28

Kritizování by vám přinejmenším tady nikdo nevyčítal (dobrá, asi by se našli) , ale nezlobte se na mě - možná je ten článek slovo od slova pravdivý, ale stejně vypadá, jako by autorem bylo něco, co zrovna vylezlo zpod kadibudky.

Aneb jaký to rozdíl proti vlastně stejné skutkové podstatě, ovšem charakterizované jako "podivně temné slušovické nitky".