23.4.2024 | Svátek má Vojtěch


Diskuse k článku

POLITIKA: Zemanův koncert emocí nekončí

Podceňovat Miloše Zemana se nevyplácí. Je schopný stratég a umí si rozvrhnout síly. Ukázalo se od něj jako prozíravé nevyčerpávat se aktivní kampaní před prvním kolem, nýbrž se soustředit na mediální vystoupení v kole druhém.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Ševčík 4.2.2018 14:48

Pane Stirsky presne jste napsal na jednicku

Zajděte si, Skuplíkové a spol. na Parlamentní listy nebo na

stránky IVK. Tam se budete moci mnohokráte ukojiti,

J. Ševčík 3.2.2018 16:32

ten vas zacatek pane autore teda je :):)

Ukázalo se od něj jako prozíravé nevyčerpávat se aktivní kampaní před prvním kolem? Muzete nam spocitat tech desitek navstev a oblbovani prostych lidi se Zeman v prvem kole ucastnil? a kolik ty jeho kampane kterou delal ze statnich penez stala?

J. Fridrich 3.2.2018 13:54

To je žert, pane Jelínek když píšete - " Z

To je žert, pane Jelínek když píšete - " Z hlediska sčítání hlasů je jedno, kolik pravdivých a kolik nepravdivých výroků kandidáti pronesli ?" To by bylo s našimi občany ještě horší než víme, že to je. On ten náš lid není žádná velká sláva, ale pokud by mu zcela nevadili sprosté lži, tak to už by bylo hodně HUSTÝ, až KRUTÝ, jak říkají naši mladí...

J. Křížek 5.2.2018 0:50

Re: To je žert, pane Jelínek když píšete - " Z

Ano, tento výrok pana Jelínka je šokující a nepřípustný. To by pak už nic nemělo smysl.

R. Tichý 3.2.2018 13:34

Uz jste byl na uradu prace, Jelinku? Za chvili socanum vydrazi sidlo a pujdou zpet do tovaren.

P. Čech 3.2.2018 13:00

Prezident se netají tím, že dává přednost projektu, v němž b

A co by měl asi tak jiného dělat? Ostatní politické strany a STAN vyloučily několikrát vstup do vlády Andreje Babiše. Rozumný člověk chápe, že pokud někdo něco vyloučí, tak že to také udělá. KSČM a SPD včetně mnoha členů ČSSD tuto spolupráci nevyloučili a jen z toho může prezident vycházet. Pokud ODS, TOP 09, KDUČSL, Piráti a STAN nechtějí vládnout a tímto způsobem prosadit aspoň část svých volebních programů, nikdo jim v tom nebude bránit. jen si tak uspíší svůj odchod ze sněmovny Dobře jim tak, když naslouchají takovým diletantům jako je Kalousek, Fiala, Bělobrádek, Bartoš či Gazdík.

V. Pavelka 3.2.2018 12:46

No

Jsou to jen kladeči věnců.

Š. Hašek 3.2.2018 11:29

Nečteno.

Nebudu se vyjadřovat.

Žiji svět svého reálného života, informací, vlastních nepočítačových zážitků, sledování cvrkotu.

Nikoliv návodu a "přežvejkávání" typu "co kdy někdo řekl/politických pouček imformbyra Šiklová/Pithart/Pehe/Halík/štrasbrusel/paní Kaslová".

Zkráceno.

F. Navrátil 3.2.2018 9:11

Jelínek jako troska emocí

Úplně mne fascinuje neschopnost politologa Jelínka (a nejen jeho) duševně se vyrovnat s prohrou svého favorita Drahoše. Ještě pozoruhodnější je, že není schopen analyzovat příčinu nezvolení. přitom to není nic složitého. První příčina: Voliči nechtěli vítače. Druhá příčina: Masívní mediální kampaň, trvající týdny, od rána do večera se opět, stejně jako v případě Schwarzenberga, ukázala kontraproduktivní.

J. Lepka 3.2.2018 9:22

Re: Jelínek jako troska emocí

Doplňte: Opět se ukázalo, že zášť, pomluvy, lhaní a nenávist je mocnější u té části elektorátu, která ocení, že MZ používá slovník, jemuž rozumí a stýská se jí po "jistotách socialismu", zvláště o desítce za 1,70.

V. Kotas 3.2.2018 9:34

Re: Jelínek jako troska emocí

Brepto.

J. Vlček 3.2.2018 9:52

Re: Jelínek jako troska emocí

Pane Lepko, jak je možné, že ti co sršeli záští, pomluvami a nenávistí, vůči prezidentu Zemanovi, co spojili své síly a zapojili nejrůznější média k tomu, aby prezidenta odstranili z funkce, dostali nakonec přes všechnu svou snahu od voličů na prdel? Nebylo to tím, že si lidé nakonec uvědomili, že každá změna, kterou tak vehementně pražská kavárna prostřednictvím svých kandidátů nabizela a vnucovala, by byla změna k horšímu?

P. Čech 3.2.2018 13:07

Re: Jelínek jako troska emocí

Lidé nejsou hloupí, za jaké je pražské "elity" považují. A v tom to všechno vězí. Proč myslíte, že dodnes nemáme kvalitní zákon o obecném referendu? Inu proto, že se tohoto zákona politici a zejména ony pražské "elity" bojí jako četr kříže. Jde totiž o to, že tento zákon prosazuje vůli většiny občanů a ne mizivé menšiny pražských samozvanců.

V. Pavelka 3.2.2018 13:10

Re: Jelínek jako troska emocí

Opozice Zemana by měla uvažovat o novém kandidátovi ,zavčas ,nejlépe ženu , třeba kolářovou Dr.

P. Kmoníček 3.2.2018 16:30

Re: Jelínek jako troska emocí

Pane Vlčku, osloidů je na světě bohužel víc.A se svým argumentem se porovnejte u voleb v 1933 v Německu.

J. Ševčík 4.2.2018 17:31

Re: Jelínek jako troska emocí

Pane J. Vlčku vy k vuli nejake Prazske kavarne ani spat nemuzete Jak by mohla vyhrat inteligence kdyz hlupaky ktere oblboval vas prezident Zeman celejch 5 pet let za statni penize po svojich vyletech po republice

R. Langer 3.2.2018 10:57

Re: Jelínek jako troska emocí

Ano, čili protikandidát lhal tak blbě, že mu uvěřilo míň voličů. :-D

F. Navrátil 3.2.2018 12:23

Re: Jelínek jako troska emocí

Ani vy jste nic nepochopil. Miloš Zeman nebyl zvolen PROTOŽE mluví sprostě, pronáší přiblblé bonmoty, cpe se tlačenkou, chlastá a kouří. Byl zvolen PŘESTOŽE toto provádí. Kavárna si přece mohla spočítat, že lidé nezvolí vítače, loutku bez programu a politické minulosti. A vaše řeči o socialistickém resentimentu, to je už úplně ujetý důvod, asi na úrovni estrádního Drahošova výstupu o ruském ovlivňování voleb. Musíte si už konečně uvědomit, že společnost není automat, kam vhodíte minci, zmáčknete knoflík a vypadne vám prezident Drahoš.

P. Čech 3.2.2018 13:33

Re: Jelínek jako troska emocí

To si podporovatelé Drahoše nikdy neuvědomí. Neuvědomuje si to ani Drahoš sám.Místo toho, aby sui užil jistě zaslouženého důchodu, leze do politiky, kde jej většina občanů nechce. Kdyby kandidoval na poslance, mohl i uspět, protože tam neexistuje přímá volba kandidátů- fyzických osob, ale politických stran a hnutí. To, že v přímé volbě prezidenta neuspěl, jednoznačně říká, že neuspěje ani v jiné přímé volbě (senátorů). Na tom nic, ani milony utácené v kampaních nezmění. A zejména na tom nic nezmění ani vnucovaná vůle pražských "elit".

P. Kmoníček 3.2.2018 12:17

Re: Jelínek jako troska emocí

Vy osloide, pochopte že vůbec nejde o prohru Drahoše a ostatních, ale o výhru lháře a mstivého hulváta, který to ještě sám potvrdil, když se poprvé po výhře ukázal na obrazovce.

F. Navrátil 3.2.2018 12:30

Re: Jelínek jako troska emocí

Účastník diskuze, který používá nadávek, nemá argumenty a proto se snaží odvést pozornost jiným směrem. Legrační je, že lidé, kteří obviňují Zemana z vulgárního slovníku, pracují se stejnou vyjadřovací škálou. Chápu, že život je složitý. Možná zlobí děti problémy v práci nebo vám utekla žena, k tomu ještě Zeman prezidentem, to dokáže vytočit.

P. Kmoníček 3.2.2018 16:32

Re: Jelínek jako troska emocí

Pokud tím myslíte mne, tak promiňte, já si totiž myslel, že Vám polichotím.

F. Navrátil 4.2.2018 10:56

Re: Jelínek jako troska emocí

To beru, když urážet, tak bez sprostých a vulgárních slov. Šťouchance do integrity osobnosti jsou v diskuzi tolerovány, jak možná někdy pochopíte. Držím vám palce.

J. Ševčík 4.2.2018 17:36

Re: Jelínek jako troska emocí

Nemate to lechky zivot pane F. Navr8til kdyz vas toho tolik spatneho potkalo Hlavne ze je vse legracni,ale ja osobne vas moc lituji ono neni nic prijemneho kdyz vam utekla zena ,ale zase si rikam ona vedela proc:):):)

J. Brunner 4.2.2018 18:06

Re: Jelínek jako troska emocí

Jste dobrý propagátor slušnosti, pravdy a lásky.

P. Rudolf 3.2.2018 9:08

Ne nezbytně

musí přimknutí k Zemanovi socanům uškodit.

Tam se teď láme chleba. Zdá se, že stranu ovládnou staří známí psi, neb mladé, nové, do čela se deroucí tváře nevidno a sobotkovci jsou v nemilosti. To nasměruje stranu víc doleva (napravo ke středu je ale už obsazeno, tam jim ujel vlak). A nastane problém pro zkostnatělou KSČM, neb v ní se nehýbe lautr nic. A Zeman může být, jako výrazná tvář ČSSD, tím kdo mnoho voličů komoušů převede k socanům.

Jinak slovům Chovance se dá věřit pouze se stejnou mírou naivity, jako těm Zemanovým.

J. Lepka 3.2.2018 9:24

Re: Ne nezbytně

ČSSD byla vždy soft komunistická, nic jiného ostatně od partaje vzývající Marxe nelze čekat.

P. Rudolf 3.2.2018 9:52

Re: Ne nezbytně

Aha. Takže dle vaši teorie by to znamenalo, že ODS jsou jenom takoví soft vandasovci?!

R. Langer 3.2.2018 10:58

Re: Ne nezbytně

ODS je skoro normální sociální demokracie.

P. Lenc 3.2.2018 9:08

Tak jsem se

dozvěděl důležitou věc.Napsal to Jelínek.