16.4.2024 | Svátek má Irena


Diskuse k článku

POLITIKA: Zeman by se měl vzdát funkce

Výsledek voleb znamená naprosto bezprecedentní výprask pro Miloše Zemana a pro Václava Klause - je to naprosté fiasko.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Hajková 28.10.2013 9:30

Re: S autorem- na 100% souhlasím,

uportal.parlamentnilisty.cz/Articles/11065-andrej-babis-dostava-z-vasich-penez-sest-miliard-rocne-to-se-to-zije-a-to-chce-bojovat-proti-korupci-.aspx

V. Hajková 28.10.2013 9:30

S autorem- na 100% souhlasím,

že    Strana   svobodných   občanu-  p.  P.Macha   je  stranou  budoucnosti  a  proto  jsem   je  volila.   Proto  na  ni   nejvíce   utočil-   BABIŠ- BUREŠ

J. Holič 28.10.2013 9:27

Re: Polemika.

S bodem jedna nemohu než souhlasit. Okolo bodu dva bych byl opatrnější, neboť se těžko odhaduje které z nepřeberného množství zelených individuí je horší :-/

J. Holič 28.10.2013 9:25

Re: Pane Hasenkopfe

To je text "plný argumentů". Nemohl byste být konkrétnější a své logické cesty přiblížit i smrtelníkům?

T. Kočí 28.10.2013 9:07

Re: Zbytečný článek

souhlas

T. Kočí 28.10.2013 9:06

Re: Polemika.

souhlas

S. Ševeček 28.10.2013 9:00

Re: No,

Jo - formát nedostudovaného hajného a vesnického hospodského.

Levoboček: Dotknul jsem se země, pravil, když vstával ze služky, kterou klátil na kupce hnoje.

(buran málem králem)

O. Malstoka 28.10.2013 8:59

K lidovcům

I já jsem byl potěšen, že Lidovci se dostali do sněmovny, ale v po včerejších vyjádřeních Bělobrádka mám znovu dojem o nepoučitelnosti z minulosti. Mám obavy, že touha po účasti ve vládě možná bude pro voliče Lidovců velké sklamání. Chějí být za každou cenu "váhami" ve vládě? jen aby nedopadli jako naposledy.

S. Ševeček 28.10.2013 8:56

Pane Hasenkopfe

buď vstupte do politiky, nebo běžte do zadele.

Tyto volby si přáli někteří poslanci Žvanírny. Prohráli oni, nikoliv prezident.

R. Tesařík 28.10.2013 8:36

Re: Polemika.

Liška je škodlivý magor.

R. Tesařík 28.10.2013 8:33

Re: To je skoro všechno správně, pane Hasenkopfe,

Zelení tam nepatří..... a kdyby  byly atd....

H. Gene 28.10.2013 8:24

Re: buran, póvl, svoloč

Nač to sebemrskačství?

M. Koutný 28.10.2013 8:13

Re: Polemika.

 to nejhorší, čím se působení Zelených vrylo do povědomí, je spojeno s Bursíkem.

Ano, např. podpora radaru. To Liška je jiný formát - viz jeho tajtrlíkování před izraelským velvyslanectvím s palestinskou vlajkou.

V. Provazník 28.10.2013 7:17

buran, póvl, svoloč

Š. Šafránek 28.10.2013 6:59

Polemika.

1. Autor bezelstně přiznává, že před tři čtvrtě rokem Zemana volil (že to byl protestní hlas proti KS je irelevantní, mohl nevolit vůbec). Nyní ho vyzývá k rezignaci, protože se v úřadě chová tak, jak  ti, co ho nevolili, věděli že se chovat bude. S nadsázkou to trochu připomíná pozdního Pavla Kohouta horujícímu proti komunismu.

2. Liška je neškodný naiva (důkazem je to, že se Zelení nedostali do sněmovny) ; naopak to nejhorší, čím se působení Zelených vrylo do povědomí, je spojeno s Bursíkem.

B. Michal 28.10.2013 6:58

Zbytečný článek

Kdo tady žil posledních 20 let, měl dost příležitostí vidět, jak se Zeman choval. Nebyl žádný důvod očekávat, že se jako prezident bude chovat jinak. Přesto jste ho volil, tak si nestěžujte - máte, co jste chtěl.

Co se vám nelíbí? Že je alkoholik? Že jeho "bonmoty" jsou stejně nevtipné a urážlivé, jako v minulosti? Že je mstivý? Že lže, kdykoliv se mu to hodí? Ale to přece není překvapení, tak čemu se divíte.

M. Procházka 28.10.2013 6:46

Re: No,

Brepto,jenom Schwarzenberg má formát.Ti dva jsou jenom odvar,spíš logr po kávě.

M. Procházka 28.10.2013 6:44

Poradce....

Byl poradcem prezidenta Klause a máme si proto sednout na zadek,nebo mu políbit ruku za ty jeho řeči.

S. Vaněček Šauerová 28.10.2013 6:20

Vy jste pil, pane Křivánku ?

Vaše zcela mimořádně kultivované příspěvky by tomu odpovídaly.

:-)

J. Křivánek 28.10.2013 1:46

Kolik biliónů musí tento kavárenský zelený demagog rozházet, aby to jeho tupí podporovatelé jako "Z. Jaromír" pochopili?

Kolik biliónů musí tento kavárenský zelený demagog rozházet, aby to jeho tupí podporovatelé jako "Z. Jaromír" pochopili? Sice v parlamentu zelené zrůdy nebyli, ale zákon o solárním šílenství je z péra vrchního zeleného demagoga a ti blbci a blbky od sockomoušů vodhajlujou kdejakou "bohulibou" hloupačinu.

J. Křivánek 28.10.2013 1:37

Proč musím s tvory kreří si říkají "S. Vaněček Šauerová" sdílet tolik genů a dokoce i jazyk.

Proč musím s tvory kreří si říkají "S. Vaněček Šauerová" sdílet tolik genů a dokoce i jazyk. Tolik debilit napsat do tak krátkého příspěvku to je neuvěřitelné!

S. Vaněček Šauerová 28.10.2013 1:01

To je skoro všechno správně, pane Hasenkopfe,

tedy až na ty Zelené (jakkoliv jsem si donedávna také myslela, že s vykopnutím Bursíka Zelení udělali chybu), protože příště už v té sněmovně budou. Patří tam totiž. Jako systémová strana, která má místo ve všech parlamentech Evropy. Tohle beru jako Vaši ideovou zaslepenost a z toho vyplývající špatný analytický úsudek.

Maně však napadá, jestli byste tohle taky napsal, kdyby Vás Zeman nechal sedět v KPR. Co říkáte ?

:-)

S. Vaněček Šauerová 28.10.2013 0:54

Re: No,

Ano, to bych souhlasila. Belobradek ale na sobe potrebuje jeste pracovat, je zrejme, ze nema zkusenost z velke politiky. Pokud jde o Lisku, bohuzel, 3 roky o SZ prakticky nebylo slyset. Pracovat se musi cele volebni obdobi. Jeho predvolebni vystoupeni ale byla velmi dobra, ma talent a cit pro politiku (Zemana i Klause ostreloval docela dobre) i potrebny drive.

Pokud se podari Zemanovi CSSD definitivne rozbit a na dalsi leta tam zakonzerovat ten svuj naftalinovy socialismus, mozna ze by se skutecne otevrel prostor pro neco smysluplneho (pro mestske liberaly). Snazivy svazacek Petr Mach to byt nemuze.

Z. Jaromír 28.10.2013 0:13

No,

a kdyby zelení vsadili na Bursíka a distancovali by se od Lišky, zřejmě bychom si ulevit nemuseli, do parlamentu by se dostali, a to i s liškovci... Uvidíme, s čím přijde LES, projekt vypadá přitažlivě pro městské liberály.

Koneckonců, když jsem tak pozoroval reakce a hodnocení poltiků těsně po oznámení výsledků voleb, vyšlo mi, že opravdu formát politika mají toliko pánové Schwarzenberg, Bělobrádek a právě Liška...