25.4.2024 | Svátek má Marek


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
slavek 20.10.2008 23:55

Chcete říct,že to nebyly demokratické vlby?

Byl to snad hlas lidu nebo ne......!!!!!!!!

Real 20.10.2008 23:20

Tvrdá slova o zdraví

Často se mi vybavuje známá poučka,

že lékaři by měli léčit především nejvíce nemocné a ne nejvíce bohaté. Z toho pohledu přemýšlím, jak rozumný je návrh ODS, aby nemocnice byly zřizovány jako společnosti zainteresované na ZISKU a kladu si otázky:

Jaké chování by se dříve či později mohlo objevit vůči pacientům, jejichž léčba je drahá, dlouhodobá a lékově či operačně náročná? Tvrdě řečeno: z hlediska ziskovosti je nad slunce jasné, že po pohřbu nejen odpadá drahé léčení, ale dokonce se nečerpá ani důchod. Za jak dlouho poté by mohlo vskutku dojít k tomu, že by se skrytě a možná i otevřeně naznačovalo těžce nemocným, postiženým a starým lidem, že jsou společnosti na obtíž, že je dokonce společensky žádoucí (proto očekávané), aby uvažovali o dobrovolném odchodu ze života, aby nekomplikovali život jiným, aby byli - módně řečeno - in ?

I kdyby to nikde, opravdu nikde nenastalo, jak se i bez toho už nyní mají cítit osmdesátiletí a starší, když den co den poslouchají, jak starých přibývá, jak ve zdravotnickém systému 15 % populace čerpá 85 % financí, jak astronomicky rostou ceny lékařské techniky, jak drahá jsou lůžka a stále dražší léky, jak pojišťovny tonou v dluzích. Přemýšlivý starý člověk může vnímat tyto dennodenní rozmluvy jako ataky na sebe, na to, že ještě dýchá. Mohou v něm dokonce vyvolávat pocity viny, za to, že nedokázal včas umřít, a proto ujídá ze společného koláče, že je nejen neužitečný, ale přímo škodí. Mnoha starým lidem těžko vysvětlit, že stávky lékařů a zdravotníků neznamenají, že se jde po nich , aby ubylo práce a zbylo více peněz...

23. března 2006, František VÍZEK

Real 20.10.2008 23:26

Re: Tvrdá slova o zdraví

Dědeček a babička,ujídaj nám chlebíčka ,:

Vízku,to je slogan tvé rodné strany KSČ ,tak co brečíš ?

F.VÍZEK 88.100.57 22.10.2008 14:43

Hlupák - a ještě ztráta paměti?

Smutné, když hlupák ztratí i paměť... Člověk by totiž řekl, že kde nic není, ani čert nebere!

Real 20.10.2008 23:16

Žádné straně nemůže prospět totální volební vítězství

Jen imbecil nevolí ČSSD a oranžová tsunami ;-D;-D;-D Vízku,ty starej komouši,ty si chceš ještě přilepšit k důchodu nějakou funkcičkou ? Dvacet let si udatně bojoval proti komunistickejm soukmenovcům až jsou zpátky ;-D;-D;-D

Pavel 20.10.2008 22:43

nelze než souhlasit

Administrace těchto stránek to asi těžko rozdýchá, ale nezbývá, než dát autorovi za pravdu. Zkusme, vážení přívrženci pravice, se nejprve zbavit balastu levicového myšlení, které tak dokonale předvádí premiér Topolánek - a bohužel i zdejší šéf, pan Neff, kteří prostě nedokážou překročit svůj vlastní komunistický stín. Mohou se zapřísahat čímkoli, ale stále zůstávají tím byvším komunistickým póvlem, jakkoli změnili rétoriku. Hlavně změnili kabát - a to je u současné "pravice" ten největší problém - není autentická, jen si na pravici hraje, jakkoli přednedávnem její protagonisté (vřetně pana Neffa) drželi hubu a krok a spěli ke světlým socialistickým zítřkům. Neradi na to jistě vzpomínají - a mají 1000 a 1 pohádku o tom, jak jinak nemohli. Kdyby byli upřímní, přiznali by, že ani nechtěli. Šlo jim vždy jen o sebe a své pohodlí. Klidně trčeli v KSČ, SSM a udávali své bližní. Šmejd zůstane jen šmejdem.  Ale tihle falešní proroci, kteří ani nepochopili oč tu běží, kteří včera mávali rudými vlajkami, dnes modrými a zítra klidně zase rudými nebo oranžovými (podle toho, kdo jim bude  momentálně vládnout), jsou skutečně ti poslední, jejichž rad bychom se měli držet. Ti nás přivedou do stejného pekla, jako v r. 1938, 1946, 1948 i 1968. Jsou to jen zrádci národa, kterým patří jediné - opovržení všech slušných lidí (pravda, těch tu není příliš, ale najdou se). Pane Neffe, jste obyčejný prázdný žvanil, podvodník a kryptokomunista. Táhněte už konečně do žumpy, kam skutečně patříte,

Ladislav N :-))) 20.10.2008 23:38

Re: Pavel IP: 88.101.237.xxx

Psát tyhle vaše bláboly jako komentář k Vízkově komunistické agitaci, to vyžaduje pořádně vylágrovaný mozek. Ale to je nakonec nemoc většiny českých "bývalých" komunistů, kteří i nadále zůstali krajními levičáky a hlásají komunismus dál, aniž by se za to styděli. ;-P

Montér 20.10.2008 20:04

Jako obvykle

samý blábol, podporující oranžovo rudou totalitu - hlavně s tím lhářem Plocem a Kořistkou, kteří si vše samozřejmě vymysleli na příkaz svých rudých bossů, stejně jako autor tohoto článku píše ty své bolševické lži z Jablonce...

hostinský 20.10.2008 22:27

Re: Jako obvykle

Fando, kluku montérská. Já vím, že si jinak docela hodnej, ale dneska si mi to tady celý zeblil. Až se z toho vyspíš hochu, budeš uklízet.

MUDr Jiří Klilian 20.10.2008 20:04

nashle

loučím se, na ČT 1 dávají vzpomínky na levici. Člověk nemá zapomínat.

Věra 20.10.2008 22:57

Re: nashle

Jo, vzpomínky na levici - ČT 1: Zdivočelá země, V zajetí železné opony; ČT2: Lenin navždy, Vzkaz Ivy Drápalové. Prima pondělí - nezapomeneme!

Iva 20.10.2008 20:00

Na levý hák se odpoví pravým....

Intelektuálové mlčí, hrdiny nemáme a oranžovo-rudá hovádky budou bučet opět hlasitěji...Hurá zpět pod deky a šeptat nebo nás někdo odpráskne! Sic!

MR 20.10.2008 19:32

Kultivace

Nechci se vyjadřovat k Vašim dehonestacím lidí z ODS p. Vízku - chcete argumenty a sám operujete čirými spekulacemi (ohledně osob) a pokud uvádíte Vaše čísla (ekonomická) - tak z nepravd a překrucování Vás již někteří diskutující dávno usvědčili . Co z toho je tedy pravda?

Zaujala mne ale Vaše poslední věta :"Kéž by tyto volby přispěly ke kultivaci našeho  politického prostředí". Tak tedy , pokud chcete někoho kultivovat p. Paroubkem, p.Rathem nebo p.Jandákem (neříkám, že p.Topolánek je vzor všech cností), tak to je opravdu pokus o špatný vtip. Pro tyto lidi nemám jiný výraz než lidská spodina. Tolik arogance, ješitnosti, sebestřednosti, neomylnosti a nejhoršího populismu a sprostoty pohromadě taky už dlouho nebylo.  Kde jsou ti intelektuálové (Svěrák, Smoljak , Kraus  a další), aby protestovali? Anebo jsou schopni akce jen, když jde o peníze pro ně?   

F.VÍZEK 88.100.57 20.10.2008 20:05

Dehonestace ?

Dopustil jsem se dehonestace lidí? V tom, že píšu: 

Topolánko-dalíkovci svou neschopností  hodili přes palubu značné množství svých šikovných, vzdělaných  a talentovaných lidí, kterými se ODS  mohla docela pyšnit v krajích... S většinou z nich se dalo jednat, byli vstřícní a bez ideologické zaslepenosti. Šlo jim o "věc" a byli přístupní posoudit i oponentní návrhy.  Taková je moje zkušenost nejen z Liberecka.  Opakuji: Topolánkova garda v Praze -  která  k vládnutí podle mne nedozrála -  tyto lidi "zabila". Škoda nejen pro ODS, ale možná i pro demokracii v zemi.

Nepřehnal jste to poněkud?  Rozumíte pojmu dehonestace ?

MR 20.10.2008 20:22

Re: Dehonestace ?

Myslím, že jo - tak si přečtěte po sobě, co jste napsal - vy to totiž nenapíšete přímo, že? Na to jste mazaný. Ale tak, aby to každému bylo jasné - že Topolánek přetahoval poslance a nechal uplácet Ploce a Kořistku, co řekl Dalík máte nahráno jistě na svém záznamníku, že?

Spíše by jste měl pořádně poslouchat co říká p. Paroubek.   Možná někdy být lépe ideologicky zaslepený, než gumový pragmatik a populista.

MR 20.10.2008 20:29

Re: Dehonestace ?

Spíše mi odpovězte na tu kultivaci?  To zase bych se mohl zeptat já, jestli rozumíte pojmu kultivace? Já o tom dost pochybuji a hlavně v souvislosti s ČSSD.

Ještě nám jen tak pro informaci sdělte, co říkáte na spolupráci ČSSD + KSČM (je to ta názorová skupina za jejíž vlády jste trpěl? Nebo už je to někdo jiný, demokratický a vše je zapomenuto?).

  

AndyO 20.10.2008 21:38

Re: Dehonestace ?

jste nesmírný lhář, Františku Vízku.

Harpyje 20.10.2008 21:56

Re: Dehonestace ?

A pokrytec.

AndyO 20.10.2008 22:04

Re: Dehonestace ?

a křivák.

F.VÍZEK 88.100.57 20.10.2008 19:06

Volby byly svobodné i demokratické i férové...

Nelze zastřít fakt, že už po dvou letech vládnutí Topolánkovsko - dalíkovské kamarily dali občané ve svobodných demokratických volbách jasně najevo, co chtějí:  Ve všech krajích České republiky jednoznačně ČSSD + KSČM.  S tím nemusí každý souhlasit, ale je to prostě tak. 

Topolánko-dalíkovci svou neschopností  hodili přes palubu značné množství svých šikovných, vzdělaných  a talentovaných lidí, kterými se ODS  mohla docela pyšnit v krajích... S většinou z nich se dalo jednat, byli vstřícní a bez ideologické zaslepenosti. Šlo jim o "věc" a byli přístupní posoudit i oponentní návrhy.  Taková je moje zkušenost nejen z Liberecka.  

Opakuji: Topolánkova garda v Praze -  která  k vládnutí podle mne nedozrála -  tyto lidi "zabila". Škoda nejen pro ODS, ale možná i pro demokracii v zemi.

Lubmejer 20.10.2008 19:14

Re: Volby byly svobodné i demokratické i férové...

Jen tak pro přehled trošku počtů: k těmto volbám přišlo 40%voličí a čssd volilo řekněme 35% znich, tedy asi 400tis lidí..tomu říkám drtivá porážka...

F.VÍZEK 88.100.57 20.10.2008 19:32

Ano !

Volební účast byla v těchto volbách největší za celou existenci ČR. To se týká senátních i krajských voleb.   Mělo by to být  ale ještě lepší, aby legitimita zvolených reprezentantů byla posílena.

jirka.s. 20.10.2008 19:57

Re: Ano !

Správně, francku!!! S takovýmto elektorátem, kterému končí horizont za otevřenými dveřmi ledničky, kterému stačí slíbit dalších 30 Kč na šestou plzeň a tisícovku na pastelky pro parchanty s IQ zděděným po předcích z doby železné, je vítězství v jakýchkoliv volbách  i pro daleko méně vybaveného demagoga než je Bufo bufo velmi jednoduchá záležitost! ;-(

Harpyje 20.10.2008 20:42

JIrko s.

R^R^R^!!

pf 21.10.2008 0:23

Re: Volby byly svobodné i demokratické i férové...

Možná mi něco uniklo a rád bych se politicky zorientoval, takže se ptám:

1) Kdo je ta Topolánkovsko - dalíkovská kamarila a  je to oficiální paroubko-rathovský termín nebo vaše vlastní politologická invence?

2) V jakých volbách řekli voliči, že chtějí ČSSD+KSČM? Vítězství ČSSD jsem zaregistroval, ale že to bylo v koalici s KSČM mi asi uniklo. Ledaže jste teda právě nechteně prozradil, co si Roko a Falmer dohodli.

jirka.s. 20.10.2008 18:30

Pane Wagnere!!!

Je toto opravdu nutné? Já vím, že se budete hájit svobodou slova a demokracií vůbec, ovšem svoboda slova je v naší demokracii, tuším, vyjádřena již dostatečně tím, že zde mohou bez úhony vycházet podobné hnusoviny jako jsou hal/ó noviny, črta, mladá pravda (orgán dokonce zakázaného českého komsomolu), zifčákovo nové bruntálskoa další a další zapáchajíci hnusy!

Mám takový dojem, že kamenolamač soudruh francek vízek by měl pokračovat v uveřejňování svých nejapností dál v jeho oblíbeném tisku, hal/ó novinách, jak tak činí již delší čas!!!

http://www.halo*noviny.cz/index.php?id=23868  (odstraňte si modrou hvězdičku, pan Wagner zcela správně tento hnůj nebere)

F.VÍZEK 88.100.57 20.10.2008 19:12

Tož něco mimo mísu... S omluvou ostatním.

Ani pan Vízek nenese odpovědnost za to, které jeho internetové a jiné texty kdo a kde a kdy a jak použije. Žijí si svým životem, jsopu každému zájemci k mání...  To zaprvé.

A za druhé pro jirku.s., který se osobními bolševickými útoky na autory už "proslavil" a o němž je vcelku známo, že k věci neumí "pípnout"... ještě toto:   Kolik občanů se může prokázat tím, co pan Vízek, který byl tehdejšími totalitními a komunisty ovládanými soudy označen v rozsudcích za antisocialistu, antikomunistu, antisovětistu a pravicového oportunistu?  

Kdyby podobné "hodnocení"  mělo více nestraníků, nemusel minulý režim trvat tak dlouho. 

hulwat 20.10.2008 19:21

Re: Tož něco mimo mísu... S omluvou ostatním.

Jaký význam má když se komouš Vízek ("bývalý černoch"), ohání výnosem jiného komouše.

F.VÍZEK 88.100.57 20.10.2008 19:29

Vysvětli...

Vysvětli, proč záznamy nejen "komoušů", ale dokonce její nejrepresivnější složky - STB - dodnes podle lustračního zákona (a Žáčkova inkvizičního ústavu) rozhodují o lidech, o  kádrech a ničí životy i zcela nevinných lidí. 

Za všechny lze uvést Jiřinu Bohdalovou, která se až u soudu domohla omluvy. Ale kolik lidí na "to" mám ? 

Takže byl-li pan Vízek prokazatelně tehdejšími soudy  označen za antisocialistu, antisovětistu a antikomunistu, který útočí na vedoucí roli strany - je to jeho velké provinění i nyní? Měl by se za to stydět, že se už  ve  svých 27 letech  postavil proti totalitě ? Se  vším, co z toho vyplývalo pro něho a rodinu?

hulwat 20.10.2008 19:43

Re: Vždy't ti píši, že to komanč prohlásil o komkoliv kdo mu nepasoval i když to byl jejich člen. Třeba Slánský..

Vysvětlovat něco blbovi je problém. Viz příklad: Autor: F.VÍZEK 88.100.57 IP: 88.100.57.xxx Datum: 20.10.2008 14:27

Máte právo lišit se a mít jiný názor, než soudy ve věci Ploc a Kořistka. Ty zatím - byť v druhém případu nepravomocně - svoje ANO už řekly. Takže čí lež? V závěrečné řeči soudkyně prohlásila, že nebyl prokázán pokus podplácení, ale dotyčný se ho mohl dopustit... :-)) a proto se odsuzuje...