29.3.2024 | Svátek má Taťána


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Kiri 23.7.2009 10:58

Re: Zase jedna bublina

R^

ladik53 23.7.2009 11:09

Re: Zase jedna bublina

Vy se nechcete mít ještě líp, zvláště když vidíte co se kolem Vás děje? Přesně takové lidi ten dnešní systém potřebuje. Uděláme bu bu bu, oni se zaleknou a stáhnou ocas mezi nohy. A co se týče těch, co přišli o práci a mladé rodiny, tak to je Vážený pane kapitalismus. Ten jsme chtěli, tak ho tady prostě máme, ten jsme si vyzvonili se vším co k němu patří!

j 23.7.2009 11:17

Re: Zase jedna bublina

Když se chci mít lépe tak víc pracuji abych si víc vydělal ale ve vašem případě se vám víc líbí odboráří co podminují fabriku a vydírají ostatní. V tom bude asi mezi námi rozdíl:-)

ladik53 23.7.2009 11:29

Re: Zase jedna bublina

Ale já přece reaguji na to, co napsal ten pán výše a to je 72letý důchodce. Já jsem se svým současným stavem spokojen. A velmi!

23.7.2009 11:33

Re: Zase jedna bublina

Nechci se mít lépe za každou cenu (nakonec bývá vysoká !)

malstoka 23.7.2009 11:29

Re: Zase jedna bublina

Vážený Ládiku, samozřejmě, že každý se chce mít lépe, ale když na to nemám (stát nebo rodina) tak se musím uskrovnit. Všichni ti co naletěli Rathovi na 30 Kč, dnes obvzláště ve středočeském kraji poznávají, že na úkor jejich 30 Kč nejsou peníze na opravy škol, neziskových organizací, nemluvím o silnicích. Byl jsem letos na jaře na dosti velké operaci a odmítl jsem podepsat darovací listinu od hejtmana, nedával jsem žádné všimné, a možná se zaplaceným mým poplatkem umožním alespoň částečně operovat dalšího potřebného člověka.

ladik53 23.7.2009 11:47

Re: Zase jedna bublina

S tou první větou naprosto souhlasím, nechovám se (ani nemohu, ale to asi každý) jinak. O těch 30korunách nemohu posoudit pro naprostý nedostatek informací. Vy můžete alespoň srovnat, já ve Středočeském kraji nebydlím. U nás na Jižní Moravě nepozoruji nějaký podstatný rozdíl. Víte mně nevadí nějakých 30 korun platby, ostatně člověk mnohdy vyhodí daleko víc a za úplné blbosti, ale vadí mi princip. To je ale na jinou diskuzi.

j 23.7.2009 11:57

Re: Zase jedna bublina

a mě se zase princip líbí, jak totiž donutit lidi aby neplítvali. co takových hloupých 30 korun dokáže je s podivem

K. Babák 23.7.2009 11:27

Re: Zase jedna bublina

Připojuji se. Pamatuji se jaký důchod měla moje matka - středoškolská profesorka, co jsem si mohl dovolit v aktivním věku a co mohu dnes. Jachtu ovšem nemám.

Ludva 23.7.2009 11:27

Re: Zase jedna bublina

Hloupý kdo dává, hloupější kdo nebere.:-D Spoléhat se, že vnuci se v budoucím nejistém světě budou mít lépe nezadluženi, je pošetilé.

malstoka 23.7.2009 11:32

Re: Zase jedna bublina

Musím doplnit. A ještě hloupější kdo takhle uvažuje. Jinak Vám přeji pěkný den.

žibřid 23.7.2009 11:34

Re: Zase jedna bublina

Hle - morálka levicového voliče!

malstoka 23.7.2009 11:41

Re: Zase jedna bublina

Musím Vás ubezpečit, že k levici mám tak daleko, jako Vy na Měsíc.

žibřid 23.7.2009 11:49

Re: Zase jedna bublina

Musím Vás stejně silně ubezpečit, že s Vašimi příspěvky souhlasím, tohle byla totiž reakce na Ludvu:-)

Minutus 23.7.2009 17:57

Re: Zase jedna bublina

levice/pravice - pojmy z minulých století. Tady jde o důchody a zdravotnictví. A registraci faktu, že ne všichni jsme na tom se zdravím a schopnostmi stejně. Asi jste na tom dobře, přeji vám to. Ale o vaší pravdě to nic nevypovídá.

Minutus 23.7.2009 17:53

Inu, buďte rád

Třeba jste ještě relativně zdráv a soběstačný. Třeba máte štěstí, že máte rodinu, která má starší v úctě. je tady hodně "třeba". Můj otec pracoval do 73 let a nikdy si neztěžoval, že platí pojistné. Pokud máte jako důchodce víc, než spotřebujete - paráda. Můžete mladé podpořit. O jejich "zadlužování" bych se nebál. Vždy se budou mít líp, než jste se měl vy.

ladik53 23.7.2009 10:53

Jestli se nemýlím...

...tak ČEZ každoročně přisype do státní kasy na dividendách asi 14 miliard korun. Taky se zapomíná, že Kalousek vloni prodal nějaké akcie ČEZu za asi 34 miliard korun. Potom nechápu, co je špatného na plánu ČSSD z nich 5miliard vyplatit důchodcům. Není pravda, že se tím ohrozí stabilita veřejných rozpočtů.

Kiri 23.7.2009 10:58

Re: Jestli se nemýlím...

Tak co ladiku53 ! Už jsi četl http://volby.kategorie.cž a www.investujeme.cz?  Ano? Co tedy říkáš těm socanským dluhům?

ladik53 23.7.2009 11:00

Re: Jestli se nemýlím...

Co? Že jsou to břídilové proti vládám, které prišly po nich!

j 23.7.2009 10:59

Re: Jestli se nemýlím...

dividenta ČEZu se zahrnují do státního rozpočtu takže už jsou třeba i v tom ranku na důchody nebo sociální politiku

ladik53 23.7.2009 11:03

Re: Jestli se nemýlím...

Samozřejmě! Ale žádné díry v důchodovém a sociálním systému nejsou a nebyly. Je totiž i nadále přebytkový. Je to naopak! Z důchodového a sociálního se látají díry v rozpočtu, třeba nenažranost poslanců, zahraniční mise...!

j 23.7.2009 11:11

Re: Jestli se nemýlím...

já jsem nic o dírách nepsal. Jestli jsou ale na důchodovém kontě přebytky tak já bych si je spíš ušetřil když člověk nebude vědět jak to bude příští rok než je teď utratit.

ladik53 23.7.2009 11:20

Re: Jestli se nemýlím...

No vidíte! To co jste teď napsal je samozřejmě úplně jiná věc a já s Vámi souhlasím. Nicméně neudělala to dosud žádná vláda!

:-) 23.7.2009 11:10

Re: Jestli se nemýlím...

Dividendy ČEZu jsou započítány podobně jako daně coby příjem do státního rozpočtu. Takže těch 5 miliard by chybělo. Přidávat těm, kterých se krize dotkne nejméně je přinejmenším zhovadilost. Navíc ten 13 důchod se započte do průměru a tím pádem se oddálí jeho valorizace, ke které by jinak došlo. Takže důchodcům nebude nic přidáno, jen jim bude nějaká částka vyplacena předem, jako záloha, které socani říkají 13 důchod.

Těch loňských 34 miliard je dávno spotřebováno, milý Watsone.

ladik53 23.7.2009 11:35

Re: Jestli se nemýlím...

Podle předpovědi ekonomů přijde po krizi vysoká inflace a to je to, co důchodce velmi poškodí, proto ten přídavek. Za současného stavu , kdy se inflace nezvyšuje, jejich životní úroveň samozřejmě neklesá. Ale několikrát to bylo ČSSD zdůvodněno právě takhle.

:-) 23.7.2009 11:52

Tak to může zdůvodnit jen socan.

Znovu: Navíc ten 13 důchod se započte do průměru a tím pádem se oddálí jeho valorizace, ke které by jinak došlo. Takže důchodcům nebude nic přidáno, jen jim bude nějaká částka vyplacena předem, jako záloha, které socani říkají 13 důchod.

Zvýší li se inflace o x% musí být důchody valorizovány ... tolik zákon. Pokud socan socan zdůvodňuje 13 důchod způsobem, který tu popisuješ, tak nestydatě lže!

j 23.7.2009 11:54

Re: Jestli se nemýlím...

takže dáme důchodcům 13 plat i když inflace nepřišla? Až přijde tak budou důchody valorizovány narozdíl od platů( až na poslanecké a státní správy):-)

ladik53 23.7.2009 13:18

Re: Jestli se nemýlím...

Špatně čtete mne i Volební program ČSSD. Když si ho přečtete ještě jednou a nezaujatě tak možná zjistíte, že to není tak jak tvrdíte. Alespoň já tomu rozumím jinak, než Vy. Ale nechci tady dělat ČSSD mluvčího.

ludva 23.7.2009 10:46

Omezí se tak zlodějna ČEZu

Jen se tak potřebným vrátí část peněz ze zisku státního podniku. Každá koruna dobrá.

Enigma 23.7.2009 9:50

lovy beze zbraní.

13 důchody, nejprve jako krizové opatření, pak recyklováno pro volby do EP bude použito do podzimních voleb, pokud komunisté nezbystří a nevysvětlí svým důchodcům, že jim paroubek nikdy ten 13 důchod nemíní dát, jenom chce ukrást voličské jádro právě KSČM. Vejci ochfístaný paroubek si odfajfkoval mladé.  Socani to mají rozdělené. Paroubek slibuje a Sobotka relativizuje. Nechal se slyšet, že veškeré sociaální dávky mohou být navýšeny jedině když na to budou peníze. Každopádně až po krizi. Takže co tedy platí?! Ale podívejme se blíže na ty důchodce, kterými se socánci tak rádi ohánějí. V jejich podání to mají být ti nebozí starouškové, kteří někde v koutku umírají hlady, protože nemají ani na nájem. Já jsem také důchodce a není to můj případ. Tak, jak jsem žil celý život, žiju dál i v důchodu. Jsem aktivní ischemik po bypassu. A nejsem sám, že pane Krejčí, Malý Astone  a ostatní? Jenže důchodci jsou také bývalí nomenklaturní papaláši, STBácké komando, a různé zkamenělé stranické buňky z doby před sametem. Potkávám je denně. Naše skupina důchodců na paroubkovy milodary a sliby sejří, my máme starost o naše vnuky. Zbývají tedy ti papaláši. Aby bylo jasno.