19.4.2024 | Svátek má Rostislav


Diskuse k článku

POLITIKA: Volby se blíží

Právě jsme oslavili Den české státnosti a už jsou tu volby. Zvláště ty do Senátu budou zajímavé. Třeba takový kandidát Rath. Jeho drzost je nepřekonatelná.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Jurax 4.10.2018 21:45

No jo

U Babiše a ANO při současném rozdělení voličských preferencí by nešlo o korekci, nýbrž o přicmrdování. Viz současná pozice socanů. Pro ODS, která se těžko vyhrabává z propadu, by tohle byl polibek smrti.

J. Jurax 4.10.2018 21:38

Soutěž idejí je už dávno zaměněna za soutěž o koryta

J. Pospíšil 4.10.2018 21:09

Nejsem z toho obvodu.

Takže, ač bych rád dal autorovi svůj hlas, nemohu.

Tak alespoň s chutí dám hlas Láďovi Faktorovi u nás v CB, kterého znám dobře z doby kolem roku 89 a budu doufat, že za poslední roky, kdy jsem s ním nebyl v kontaktu, nezbruselštěl a nezesluníčkoval.

Jsem si jist, že i kdyby, tak bude lepší, než současný senátor.

Oběma a také panu Jaklovi budu držet palce.

Vím, že v senátu jedinec toho moc nezmůže, sám jsem tam dlouho byl, nikdy jsem nehlasoval pro bruselské výmysly, jsem jeden z těch, kteří dávali žaloby k ústavnímu soudu kvůli Lisabonským smlouvám, marně, i když doba ukazuje, že naše námitky byly zcela odůvodněné. Jsem jeden z těch, před kterými varovala Roitová, a vyzývala lidí, aby se nenechali strašit kvůli nějakým imigrantům.

J. Pospíšil 4.10.2018 22:05

Re: Nejsem z toho obvodu.

A hergot, jiný článek. Tato reakce patří pod Kurasův článek.

K. Horák 4.10.2018 19:55

A co Drahoš se svým pověstným vrtulníkem?

Nebo bude v Senátu řezat dříví na zimu ?

J. Lepka 4.10.2018 19:07

Přiznám se, nechápu.

Nechápu proč píšete takové 3.14čoviny jako :" Strana měla příležitost vládnout s Babišem a korigovat ho. Místo toho připustila, aby nám s ANO vládli lůzři pohybující se na pokraji politického propadliště, sociální demokraté."

K takové 6l6osti snad jedinou poznámku: vy byste zkusil korigovat utržený vagón? To já raději počkám až vykolejí. Zřejmě stejně jako prof Fiala.

J. Urban 4.10.2018 18:13

Jo, někomu vadí, že se autor naváží do rata.

Doufám, že ten thymolinový bigamista se nedostane ani do druhého kola. Na druhou stranu: tam, kde 30 procent oprávněných voličů to háže estébákovi imigrantovi, 10 procent fašounovi imigrantovi a 10 procent bolševikovi, je možné i nemožné :-(

V. Lunák 4.10.2018 15:09

Reagoval bych

v návaznosti na vaši otázku:

Kdo může nesouhlasit s požadavkem, aby lidé rozhodovali o svých vlastních záležitostech sami?

Proč bych nesouhlasil, pokud mluvíte např. o snídani, kterou budete zítra mít. O tom má každý skutečně dostatek informací a, věřím, že je plně kvalifikován se v té věci zcela sám rozhodnout.

Na druhé straně, k otázce, zda např. zůstávat v EU, většina obyvatel žádné informace nemá, většina by se o žádné ani nezajímala a jejich rozhodnutí by vycházelo především z jejich momentálního, ne zřídka hysterického, rozpoložení, přibližně stejného, v jakém jste stvořil tento text.

R. Langer 4.10.2018 16:21

Re: Reagoval bych

Podle sebe soudím tebe? Vy znáte názory "většiny obyvatel"? Vy nemáte žádné informace o EU? Aha, zase jeden chytřejší než ostatní, co? :-P

J. Jurax 4.10.2018 21:48

Ano, volič je blbec, informace nemá a rozhoduje hystericky a podle toho, jak se momentálně vyspal. Nejste Vy také volič?

B. Rameš 4.10.2018 14:03

Kudy kam.

Soutěž ideí nespočívá v tom, že vlezete do holportu (nekorektní opis autorova "korigování") s každým.

Se zlem nelze bojovat jiným zlem. Tedy, samozřejmě lze a zhusta se tak děje, ale potom tak jak tak vyhraje zlo.

Demokracie je taková, jací jsou ti, kdo ji vytváří, tedy my, občané. Což pro nás není moc lichotivé, že.

O. Veverka 4.10.2018 11:35

Nejenom, že Rath kandiduje do Senátu,

ale na neviditelném psu píše čím dál tím více tupých hlav. Jedna z nich srovnává RVHP s EU, druhá zase blábolí hurá, kdykoli je třeba šplhnout si v Kremlu.

Vám podobným bych pánové ze srdce přál, abyste se vrátili zpět do bolševické náruče. Oni by vám už komunisté ukázali, zač je v Sajuzu perník. Ještě rádi a s prosíkem byste se vraceli pod křídla "bruselských postkomunistů - neomarxistů.

Vy totiž patříte mezi ty vyčuránky, co háží špínu na všechno, za čím stojí EU. Ovšem prachy a koryta nesmrdí, takže jenom žvaníte, ale žít v dnešním, natož tak bolševickém Rusku, k tomu by vás nikdo nedotlačil ani buldozerem. Že vás hanba nefackuje.

P. Han 4.10.2018 21:38

Re: Nejenom, že Rath kandiduje do Senátu,

Opravdu myslíte, že ten, kdo odmítá šílené počínání současného vedení EU, tím propaguje Rusko? To je to potom s EU hodně špatné, že?

J. Jurax 4.10.2018 21:53

Klid, je to jen další binárně myslící dvouzávitový mozek s bolševickým kdo nejde s námi, jde proti nám - modifikováno na kdo nejde s EU, jde s Putinem - hluboko v obou těch závitech zažraným.

P. Khail 4.10.2018 10:43

Jen autor

trpící ztrátou paměti nebo nedostatkem znalostí může klást rovnítko mezi RVHP a EU. Jistě je také pro zrušení ČT, protože tam jsou historické skutečnosti popisovány, to se mu "do krámu" nehodí.

J. Jurax 4.10.2018 22:00

Ehm ... a žádnou podobnost mezi EU a RVHP neshledáváte? Pravda, RVHP pomáhala maximálně SSSR, což EU jistě nečiní. EU to přece myslí dobře - akorát nevím, s kým.

A. Alda 4.10.2018 9:52

Ano, pane.

SPD jsem zatím nevolil. Ale v příštích sněmovních volbách s tím počítám. Pravděpodobně i v těch eulamentních, co nás čekají příští rok. Letos ale do senátu nevolím a v obci volím nestranicky, ale jednotlivé osoby.

J. Novák 4.10.2018 10:14

Re: Ano, pane.

Vy nějaké osobnosti vidíte? Snad ne toho lumpa a lháře Jakla, který spolu s Hájkem zosnoval Klausův zločinný den otevřených dveří českých věznic?

A. Alda 4.10.2018 14:30

Většinu osob v naší obci kandidující znám.

Pan Jakl ani pan Hájek u nás nekandidují, protože nejsou občany mé obce. Doufám, že ani Vy, protože mít za spoluobčana takového hňupa by bylo velmi bolestivé.

J. Novák 4.10.2018 14:58

Re: Většinu osob v naší obci kandidující znám.

Vy budete zřejmě jeden z těch propuštěných, co by Klausovi i paty lízal.

P. Han 4.10.2018 21:40

Re: Většinu osob v naší obci kandidující znám.

A vás propouštěl už Havel?

J. Jurax 4.10.2018 22:04

A víte, že Jakla bych bral? Názory má rozumné a rozumí aspoň pivu, což je víc než se dá říct o většině kandidátů ... :-)

K. Janyška 4.10.2018 9:01

Pokud nebude mít Senát vyšší kompetence, než sněmovna

a nebude Ústavou vystaven zákaz kandidování politických stran do něho stejně, jako je dnes zakázáno kandidovat jednotlivcům do sněmovny, je úplně jedno kdo bude zvolen.

Senát totiž je tu od vyhledávání tzv. práva právníků v návrzích zákonů poslaných mu sněmovnou, coby zástupcem zájmů voličských skupin a ty se musí prošetřit, zda nejsou narušením jediného práva pravého, které nás všechny řídí, tedy práva soukromého, tedy pravidel základu možnosti existence lidstva, spontánního řádu lidského světa.

V životě totiž platí: všechny předpokládané důsledky z plnění našich zájmů vždy nejprve míněním o tom co je správné, tedy právem soukromým, testujeme. Až pak teprve, pokud nejsme krominogenní nebo zbavené svéprávnosti, své zájmy realizujeme.

Proto by bylo záhodno do Senátu volit zástupce ročníků, ne politických proudů... Dzp.

A. Alda 4.10.2018 9:54

To není špatné.

K. Janyška 4.10.2018 19:24

Re: To není špatné.

Je to demarchie od Hayeka... Dzp.

P. Sulc 4.10.2018 10:43

Re: Pokud nebude mít Senát vyšší kompetence, než sněmovna

Ano, VUSA si volime jednotlivce,ne strany, ktere si u vas dosadi koho chteji a ti musi byt poslusni narizeni sefu stran. Tak blbe to bylo uz za Taticka, ktery dirigoval ''velkou petku'',sefy stran,ti pak porouceli poslancum. Pseudo drmokrat Taticek znal svoje Papenheimske.

E. Pawlica 4.10.2018 6:52

Velmi správně, pane Plzáku!

Domníváte se, že genderové a podobné neziskovky nutno podporovat? Podporujte je, ale přímo, z vlastních peněz. Ne z našich daní.

Proto by se první referendum coby výraz přímé demokracie a vlády většiny mělo týkat schválení daňové reformy a razantního snížení daní.

Genderovky by utřely hubu, poněvadž se obecně ví, že peníze umí nejlépe utratit nebo investovat jen ten, kdo si je sám vydělá.

Osobně bych jim nedal ani floka a své vydělané peníze, o které mě dosud okrádá zlotřilý stát, aby je mohl rozfofrovat neziskovkám, genderovkám, nemakačenkům a nenažraným doktorům, raději dám na vysokoškolské vzdělání mých dětí.

Ámen.

V. Kotas 4.10.2018 7:07

Re: Velmi správně, pane Plzáku!

To lze podepsat, jen peníze by už šly na vzdělávání vnoučat.

P. Khail 4.10.2018 10:44

Re: Velmi správně, pane Plzáku!

Jo a vy to zajistíte, že? Svatá prostoto.

V. Kotas 4.10.2018 10:49

Re: Velmi správně, pane Plzáku!

Moje peníze ano.