16.4.2024 | Svátek má Irena


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
bez brýlí 28.4.2006 9:43

Re: Re: Rozdíl mezi CSSD a ODS je pouze v tom

že si ODS padouchy lépe chrání si opravdu myslím a nejsem sám. S ostatním co píšete souhlasím až na to že "Tam je jádro pudla". To je podle mne v pravidlech a přístupu. Tam u mne ODS jednoznačně prohrává. Téměř socialistické Švédsko má jednu z nejnižších korupcí.

Křupan 28.4.2006 10:46

Re: Re: Re: Rozdíl mezi CSSD a ODS je pouze v tom

Ano? A i přes úpornou - osm let trvající - snahu čistých rukou a grosstapa nikoho nechytili. Pak jsou dvě možnosti:

a) ODS má tak dokonalou konspiraci, že ani slovutný Mossad ji nesahá ani k patám.

b) ODS opravdu nic nespáchala. KSČSSD vaří z vody.

bez brýlí 28.4.2006 11:52

Ze špiček bývalého KSČ nikdo neseděl

"A i přes úpornou snahu"

b) je správně -  opravdu nic nespáchali,  jsou čistí jako ODS :-(

Bilak rusy nepozval, Grebeníček ve vezení nemučil, Černobyl nám nezatajovali, atd.

h 28.4.2006 9:42

Re: Rozdíl mezi CSSD a ODS je pouze v tom

Jojo, presne tak. A chvala ODS nad tim, ze z "nasich vlad" nikdo nesedel... je bud vrchol nevkusu nebo blbosti.

bez brýlí 28.4.2006 9:46

vrchol nevkusu nebo blbosti.

spíše vrchol arogance a výsměchu obyčejným lidem :-(

jeff 28.4.2006 9:48

Re: Re: Rozdíl mezi CSSD a ODS je pouze v tom

to není chvála, to je konstatování faktu, i když pro KSČSSD nepříjemného.

MirekTopshit 28.4.2006 9:53

Re: Rozdíl mezi CSSD a ODS je pouze v tom

Je to prosté - jedním z největších sponzorů ODS je Phillip-Morris - proto ODS vždy hlasovala proti všem zákonům proti kouření a lékař Dr Kubera, ODS to senátor, dokonce prohlásil, že kouření neškodí.  Samozřejmě, že kde je moc, tam je i korupce - viz pravicové vlády Jižní Koreje a jeden korupční skandál za druhým. Ale že ODS bude bojoval proti korupci, to si může myslet jen opravdový debil - viz kupónová privatizace s rozkradenými 650 miliardami korun. Samozřejmě, že korupce je obrovskou ostudou ČSSD. 

  

jeff 28.4.2006 10:03

Re: Re: Rozdíl mezi CSSD a ODS je pouze v tom

Dr Kubera...............  není lékař

kupónová privatizace s rozkradenými 650 miliardami korun.  - A to číslo je přímo z vaší kalkulačky? Nebo věříte šibalům?

MirekTopshit 28.4.2006 10:07

Re: Re: Re: Rozdíl mezi CSSD a ODS je pouze v tom

Pokud je mi známo, je lékařem a starostou Teplic, kam zřejmě informace o škodlivosti kouření nedorazila - prostě nefunguje pošta a anebo, že by snad.... za mrzký peníz...ale to ne, to by v OoDS nebylo možné. Tam to dělá jen poslanec Doležel...

Milý příteli, pokud považujete Finacial Times za šibalské noviny (má je oblíbené i Václav Klaus, bojovník proti korupci výrokem, že nezná špinavé peníze), tak máte samozřejmě opět úplnou pravdu. 

Lea 28.4.2006 10:27

Re: Re: Re: Rozdíl mezi CSSD a ODS je pouze v tom

Nevím,jestli je Kubera lékař. Ale v oblastním vysílání nahlédli do kanceláře Kubery,kde visí cedule "kouření povoleno".

Aleš 28.4.2006 10:41

Re: Re: Re: Re: Rozdíl mezi CSSD a ODS je pouze v tom

no s panem Kuberopu je to daleko horší. On je PRÁVNÍK  a předeseda legislativní komise Senátu. Jo opravdu důvěryhodný člověk pro tuto funkci.

Virtuál 28.4.2006 11:08

Kubera

[][][][][][][][][]  [] [] Jaroslav Kubera (1947), primátor města Teplic.

Po maturitě jsem studoval matematiku na UJEP v Brně a zahraniční obchod na VŠE v Praze. V letech 1967-1969 jsem pracoval v oddělení dovozu Sklo Unionu Teplice a od roku 1969 do roku 1990 v obchodním oddělení Elektrosvitu Teplice. V roce 1990 jsem se stal tajemníkem Městského úřadu v Teplicích. Po komunálních volbách v roce 1994 jsem byl zvolen starostou města Teplic a stejnou funkci zastávám i po komunálních volbách v roce 1998. Jsem ženatý, mám dvě dcery, Jolanu a Vendulu. Od roku 1990 věnuji všechen svůj pracovní i volný čas městu Teplice s cílem, aby se město a okres staly opět cílem lázeňských hostů a turistů, a zbavily se pozůstatků ekologické katastrofy minulých let. Jsem členem Lion klubu a Nadace Martiny Beyerové, která pomáhá především postiženým dětem. Má publikační činnost představuje více než 200 článků a statí v místním celostátním i odborném tisku. Mezi mé koníčky patří lyžování windsurfing a v posledních letech i zahrádka se zaměřením na botanické pokusy. Komentáře

Schůze senátu

Hledání

bez brýlí 28.4.2006 11:45

Surfaři a lyžaři ale většinou nekouří neb milují zdravý vzduch :-)

Zkuste ještě takhle hezky popsat kolik dostává ODS od cigaretářů.  Hned budeme mít  v tom hlasování ODS a korupci jasněji. Nebo že by šlo o přísun budoucích nádorových pacientů do lázní ?

MirekTopshit 28.4.2006 13:26

Re: Surfaři a lyžaři ale většinou nekouří neb milují zdravý vzduch :-)

Milý příteli, musím Vás zklamat, ale pacienti s kuřáckým karcinomem bronchu toho moc po lázních nepojezdí. Zato onkologická léčba je neskutečně drahá a málo úspěšná.

MirekTopshit 28.4.2006 13:34

Re: Re: Surfaři a lyžaři ale většinou nekouří neb milují zdravý vzduch :-)

Julínek na sjezdu ODS na podzim minulého roku:Nádorů neustále přibývá a Rath s tím nic nedělá.

Kouřením proti nádorům. Jak prosté, milí levičáci. 

Sam Křepelka 28.4.2006 8:06

Topolánek opomenul

Pan Topolánek opomenul jednu zásadní věc, kterou KSČSSD v posledních letech zařídila, aniž si toho volič všiml. Podstatné omezení jeho osobních práv. Stát si zvýšil v této oblasti tak výrazně své pravomoce, že mít je v roce 1989 StB, tak jsme nyní ne v EU, ale v Bělorusku. A nedělejte si iluze o tom, že jsou využívány demokratickými bezpečnostními složkami. Bezpečnostní složky díky těmto pravomocem pouze shromažďují informace, které využívá někdo jiný. Např. Paroubek, Rath .....

Lea 28.4.2006 7:58

korupce

v boji s korupcí poslanci ODS v parlamentu bojovali za Doležala jako lvi. Kočárník by byl souzen,kdyby ho vydala poslanecká sněmovna.Korupce jde napříš stranami,ale nevidím jediný důvod,proč bych měla v zájmu boje s korupcí volit stranu s programem,jaký ODS má.Jinak bych chtěla podotknout,že kola korupce se v plné míře roztočila při malé privatizaci,kdy se stačily proprat peníze veksláků / Mrázek,invalidní důcodce, zakoupil pivovar/a bývalých nomenklatur. Pane Topolánek,jste strana bez sebereflexe a ve vaší straně nevidím ani maličkou naději na zlepšení situace. Vaše strana se ke své minulosti nemá stejně tak,jako KSČM. Můžeme apelovat jak chcete, vnímáno očima "celého" působení vaší strany, jsou vaše slova absolutně nevěrohodná.

Malý aston 28.4.2006 8:17

Re: korupce

Korupce vážený,je tam,kde se něco cizího rozděluje.Ti mrtví a možná to není konečné číslo,byli spojeni s ČSSD.Já Vám navrhuji,volte si koho chcete.Ale musím Vám garantovat,že se doba změnila,nejsme v roce 1945,1948,1968,1989,1992.Tyto volby budou o tom,zda se vrátí budouvání socialismu pod vedením KSČ a ČSSD. Všichni,a je nás hodně,včetně rodin a příbuzných budeme volit tu stranu,která má v programu: Zrušit všechny zákony přijaté ČSSD za podpory komunistů a přijdou živnostníci,podnikatelé,lékaři,právníci,učitelé vysokých a středních škol,mladá generace,která jasně pozoruje co se říká a co se provádí,přijdou řidič,přijdou všichni,kteří nechtějí vládu komunistů a jejich předvoj ČSSD.Jde nám o svobodu,demokracii a v neposlední řadě o přežití. My příjdeme a budeme volit. Paroubkovi příznivci nepříjdou,oni nikdy nepřišli.

Lea 28.4.2006 8:31

Re: Re: korupce

milý Malý astone,věřte mi,že zachování demokracie mi leží na srdci stejně,jako vám. Právě proto nevolím žádnou parlamentní stranu.Jinak-jukla jsem na Ihned a jak se dovídám,president nabádá k nechání si otevřených vrátek, s možností utvoření velké koalice. Takže již dříve Kamberský a Mitrofanov nebudou tak daleko od pravdy.

Švrk 28.4.2006 8:39

Re: Re: Re: korupce

Promiňte, milá dámo, pokud nevolíte tak, aby váš hlas byl proměněn v parlamentní mandát, dáváte svůj hlas těm, které jste volit nechtěla (ony se potom ty propadlé přepočtou na mandáty a v poměru výsledků se přidělí těm parlamentním), takže si pak nechoďte plakat na net, ale pěkně doma pro sebe. S omluvou Váš Švrk

Lea 28.4.2006 8:49

Re: Re: Re: Re: korupce

To,co mi říkáte, je mi Švrku jasné. Na druhou stranu přijetím vaší teorie se vzdávám možnosti jakkoli situaci změnit. Když budeme sázet na jistotu, nikdy k výměně nedojde. A parlament, podle mne, potřebuje nutně nový politický subjekt.

šimon klein 28.4.2006 9:09

Re: Re: Re: Re: Re: korupce

to je možná hezká teorie, ale jen teorie - žádný převrat v parlamentu se nebude konat, ta rozhodující většina pojede na jistotu: levice na setrvání svých soudruhů šibalů. pravice bude sázet na jistotu změny - a tu zajistí vzhledem k preferencím jen ODS , jakkoliv má v sobě lidi, kteří mnoha jejím voličům neseděj,  ba přímo vaděj....to je i můj postoj a vidím ho široko daleko okolo sebe...

Jediný způsob výměny nevhodných osobností v jakékoliv straně je postupný (a vzhledem k volební periodě i bohužel velmi pomalý) posun Vámi vytipovaných lidí nahoru formou preferenčních hlasů.....není to vůbec nic rychlého a ani jednoduchého (musíte vybírat z předloženého menu a to bývá dost problém  i v hospodském menu) a musíte k tomu strhnout i řadu dalších voličů.....sysifovská práce.....

pozorovatel 28.4.2006 9:11

Re: Re: korupce

Takže je to jasné !Po eventuelním vítězství ve volbách zrušíte přijaté zákony.A nastane opět slavná doba,kdy ekonomové budou mít právníky za zády.A to co se nepodařilo buď rozkrást,nebo přivést na buben ,bude na pořadu dne.To jsou pěkné vyhlídky !V Anglii platí některé zákony víc než 200 let a nevšiml jsem si,že by při střídání vlád zrušili jediný zákon.

jeff 28.4.2006 9:52

Re: Re: Re: korupce

!V Anglii platí některé zákony víc než 200 let a nevšiml jsem si,že by při střídání vlád zrušili jediný zákon.

Pokud by jim tam vládl takový výkvět jako Zeman-Špidla-Gross-Paroubek, tak by rušili až by se z nich kouřilo.

D.P. 28.4.2006 9:08

Re: korupce

Pokud se oprostíte od konkrétních lidí v jednotlivých stranách, zbudou vám programy. ČSSD má program "já jsem ta změna, kdo bude u korupce a proflákne se to, toho nemilosrdně potrestám - uklidím ho z oč veřejnostií". Vychází z představy, že systém je správný, jenom pár nepoctivců nám to kazí. Nápadně mi to připomíná těch pár nepoctivých řezmníků, zelinářů a jiných obchodníků s deficitním zbožím, kteří nám kazili jinak úspěšný systém. Program ODS vychází z představy, a o tom je článek, že je třenba především odstranit situace, kde je možné za úplatu ovlivnit rozhodování. Zásadní nedostatek diskuse je, že se nediskutuje o tématu, ale o osobách. Je pro vás zásadní a nekompromisní postoj premiéra a ministra financí v aféřa kakového Krause nadějí na zlepšení situace a lepší volbou? Připomínám, odskákal to nedisciplinovaný socdemák, kterému se to zdálo nějaké divné a odvážil se to říci pro televizi. Mimochodem, pan ministr financí i powslanec Kraus dali asi nechtěně za pravdu bývalému ministru finací, který kdysi tvrdil, že je těžké rozpoznat špinavé peníze, Kraus je dokonce prohnal účtem vlastní matžky, a přesto nic nepoznal:-D

Intruder 28.4.2006 13:37

Re: Re: korupce

Velice kvalitní řeč R^

BuBu 28.4.2006 7:45

Není potřeba takto dlouhý článek !

. . . celé osmi-leté působení "vlády" ČSSD, obzvláště pak její poslední rok, se dá naprosto přesně vyjádřit jednou větou : VLÁDA  TALENTOVANÝCH  PRASAT  !!! . . . a poté zajít do chlívku a omluvit se svému Pašíkovi za to, že jsem ho krutě urazil. . . .

(Jestli tato soc-demácká banda zlodějů a korupčníků "přeleze" ve volbách 10% hranici - bude to největší urážka a potupa českého národa jakou si lze představit !!! . . . pak si nezasloužíme nic lepšího než karabáč, a to od rána do večera každý den - až do nových voleb !!!!! )

Prokouk 28.4.2006 7:44

Máte pravdu pane Topolánku

Máte pravdu pane Topolánku,  nejlepší je za státní a krajské peníze zakládat akciovky,

třeba nemocnice. To je pro bratrstvo modrého ptáka zlatý důl, vedení si vyplácí platy dle libosti,

pro akciovku neplatí zákon o zadávání veřejných zakázek, zakázky na dodávky léků, vybavení,

přestavby,  dostanou kamarádi z ODS, cena nerozhoduje. A když dojdou peníze, tak co

kraji a státu zbyde, než tam peníze dosypat.

BuBu 28.4.2006 7:58

Re: Vážený Prokouku,

. . . jestli to, co jsi napsal myslíš vážně, tak jsi moc velký chudák, křížený ubožákem. Nepřeji Ti, aby jsi onemocněl. Velmi těžce by jsi procitl ze svých snů o MUDr. Rathovi. Jedna moje známá mluvila velmi podobně - až do té chvíle, kdy si poranila páteř. Bohužel to bylo zrovna ke  konci čtvrtletí . . . a nemocnice neměla jaksi kvótu, aby jí provedla náležité vyšetření . . . (soudruh Rath zakázal. . . ) Kdyby se nenabídla, že si vyšetření sama zaplatí - nechali by ji klidně chodit a ona by pravděpodobně skončila na invalidním vozíku. To je jen jeden z tísíců dalších příkladů způsobu léčby našeho zdravotnictví Hulvátem Rathem. Tak už konečně přestaň plácat nesmysly, o kterých víš akorát tak ho . . o !!!

Pert1 28.4.2006 8:07

Re: Re: Vážený Prokouku,

BuBu, je třeba používat správné tituly- Rath, synek z STBácké rodiny.