28.3.2024 | Svátek má Soňa


Diskuse k článku

POLITIKA: Víte, co je Evropský bezpečnostní fond?

Minulý týden, při své návštěvě v Praze a v průběhu jednání s premiérem Sobotkou, řekl předseda Evropské komise Jean-Claude Juncker.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Jurax 16.6.2017 23:59

No, nemůžete přece chtít po eurohujerech

co nám vládnou (a které jsme si zvolili), aby nelezli EU do kamsi bez ohledu na zájmy svého státu a zájmy voličů státu, kteří je zvolili.

Občany netřeba moc informovat, nijak to nerozmazávat (média spolupracují), aby občané nebyli znepokojováni a neremcali a i příště správně volili. EU si rozvracet nedáme.

Nicméně - při známé neschopnosti věrchušky EU dojde tak akorát k přesunu peněz do brusele do fondu a k ustavení četných komisí a svolání summitů, jakož i k běžnému masivnímu výronu planých keců bez nějakého efektu. Euroarmáda nebude - Evropa pod vedením EU není schopna ani ochotna se bránit ani proti invazi ilegálních připrchlíků, natož proti hrozbám onačejším.

Mimoto na obranu už jednu strukturu máme, lety ověřenou a každopádně funkčnější, než by kdy mohlo být cokoliv, čemu by politicky velelo něco jako Juncker. Máme NATO; duplicita je nejen nežádoucí, ale taky zbytečná.

J. Kanioková 16.6.2017 21:02

Díky, ostražitost je víc než nutná !

J. Tachovský 16.6.2017 12:02

Budte v klidu, o nic vojenskeho nejde

Vzdyt to rekl Jasne, jde o fond. To znamena poslete penize. Nic vic nic min. Samozrejme, ze EU zadnou armadu nepostavi. Mozna jen posili armadu euredniku.

J. Kanioková 16.6.2017 20:53

Jste naivní !

EVROPA: Armáda salámově - http://jdem.cz/c9uzb6

A. Alda 16.6.2017 11:25

Už před 12 lety

jsem tento problém ventiloval: http://euportal.parlamentnilisty.cz/Articles/327-eurotest-iii-.aspx

Nikoho to ještě nezajímalo.

Ale to nevadí, problém zde je a bude narůstat a i obyčejní voliči bez ambicí na politické funkce se tím budou muset začít zabývat.

J. Kanioková 16.6.2017 20:58

:))))))

V. Student 16.6.2017 11:23

Jednotná obrana?

Čeho? Evropských hodnot, s jejichž výčtem nikdo nepřichází, protože ty tradiční, typu "význam rodiny", úcta k ženě, pče o staré rodiče, solidarita, berou jedna po druhé za své?

Proti komu? NATO na nás útočit nebude. Proti Rusku? Ono chce zaútočit na "Evropu"? Vždyť je samo v Evropě. Možná jeho asijská část... Proti islámu? Řekněte to Junckerovi nebo Merkelové a pošlou vás k soudu.

Jednotnost obrany předpokládá jednotnost názorovou. Jednotlivé státy Evropy jsou názorově jednotné? My se názorově shodujeme s Německem, které se názorově shoduje s Polskem,a to zase s Francií? Počítá se vůbec v tom svazku s Británií. Názorové "shody" se objeví v souvislosti s projednáváním Brexitu, to se ještě budeme divit, jaké "shody" se nám začnou objevovat.

Je to paskvil, nesmysl. Má to pomoci slepit EU prostřednictvím jakéhosi dalšího pseudospojenectví, nemají-li ovšem velcí hráči za lubem cosi dalšího.

A. Alda 16.6.2017 11:30

Jednotná obrana!

Zejména Špidlova důchodu a regulace odrůd rajčat, které smějí zahrádkáři sázet. A také je nutno jednotně chránit zákaz vlastnictví zbraní a kvóty rozdělování uprchlíků.

J. Šimek 16.6.2017 10:20

K ničemu jsme se nezavázali, ale IVK už panikaří :o)

T. Hraj 16.6.2017 10:26

Re: K ničemu jsme se nezavázali, ale IVK už panikaří :o)

Je třeba počkat, až bude závazek podepsán a teprve potom teprve psát komentáře. Tak jste to myslel?

J. Šimek 16.6.2017 10:38

Re: K ničemu jsme se nezavázali, ale IVK už panikaří :o)

Ne.

M. Prokop 16.6.2017 11:07

Re: K ničemu jsme se nezavázali, ale IVK už panikaří :o)

Myslel? On?

I Vy žertéři!

S. Donát 16.6.2017 10:26

Re: K ničemu jsme se nezavázali, ale IVK už panikaří :o)

Žádnou paniku v clanku neregistruji. Jen par zajímavých otázek.

J. Šimek 16.6.2017 10:37

Re: K ničemu jsme se nezavázali, ale IVK už panikaří :o)

Otázky se ovšem týkají věcí, ke kterým jsme se nezavázali :o)

T. Hraj 16.6.2017 10:52

Re: K ničemu jsme se nezavázali, ale IVK už panikaří :o)

Nicméně se o EBF jedná na nejvyšší úrovni a premiér této země vyjádřil zájem závazek učinit. Zmíněné otázky se tedy týkají věcí, ke kterým jsme se zatím nezavázali, ale zavázat chceme. Po větší lopatě už to říci neumím.

J. Šimek 16.6.2017 12:01

Re: K ničemu jsme se nezavázali, ale IVK už panikaří :o)

Já nepotřebuji vysvětlovat to, co jsem sám tvrdil. K ničemu jsme se nezavázali, ale IVK už šíří paniku :o)

P. Han 16.6.2017 21:08

Re: K ničemu jsme se nezavázali, ale IVK už panikaří :o)

Vy nepotřebujete vysvětlovat nic. Je to zbytečné.

S. Donát 16.6.2017 11:24

Re: K ničemu jsme se nezavázali, ale IVK už panikaří :o)

Řekl bych, že by bylo fajn tuto věc prodiskutovat a probrat ze všech stran, než se k ní zavážeme. Zavázat se a pak řešit kdo, co, jak a za kolik by mi připadalo jako méně šťastný postup. Kdybyste si třeba vyřizoval hypotéku, taky byste nejdřív podepsal smlouvu a pak se teprve zeptal na úrokovou sazbu a dobu splatnosti?

J. Šimek 16.6.2017 12:03

Re: K ničemu jsme se nezavázali, ale IVK už panikaří :o)

Ano, bylo by dobré se nejdřív doma poradit a ne hned šířit paniku, jak to dělá IVK :o)

S. Donát 16.6.2017 13:56

Re: K ničemu jsme se nezavázali, ale IVK už panikaří :o)

Žádnou paniku v článku neregistruji. Jen pár zajímavých otázek.

A. Nový 16.6.2017 12:17

Re: K ničemu jsme se nezavázali, ale IVK už panikaří :o)

Šimek je přece západ a vy jste promeškali příležitost mlčet. :-))

J. Šimek 16.6.2017 12:29

Re: K ničemu jsme se nezavázali, ale IVK už panikaří :o)

Zkuste něco k věci :o)

A. Nový 16.6.2017 12:33

Re: K ničemu jsme se nezavázali, ale IVK už panikaří :o)

To je k věci víc než vy dokážete chápat. Vy paniko.

J. Kombercová 16.6.2017 12:34

Re: K ničemu jsme se nezavázali, ale IVK už panikaří :o)

Ale vy k věci taky nic... dokonce o ní vůbec nechcete diskutovat.

I. Schlägel 16.6.2017 12:52

Re: K ničemu jsme se nezavázali, ale IVK už panikaří :o)

Diskutovat lze s diskutérem, ne s jelitem.

S. Donát 16.6.2017 13:57

Re: K ničemu jsme se nezavázali, ale IVK už panikaří :o)

:-)

J. Šimek 16.6.2017 14:53

Re: K ničemu jsme se nezavázali, ale IVK už panikaří :o)

K ničemu jsme se nezavázali. Takže předveďte diskuzi :o)

J. Kombercová 16.6.2017 15:27

Re: K ničemu jsme se nezavázali, ale IVK už panikaří :o)

A vy jste byl u toho a řekl rezolutní NE.

J. Šimek 16.6.2017 16:11

Re: K ničemu jsme se nezavázali, ale IVK už panikaří :o)

Aha, tak tohle je váš etalon diskuze, tak to jó :o)

J. Kombercová 16.6.2017 17:29

Re: K ničemu jsme se nezavázali, ale IVK už panikaří :o)

Protože, jak jste jistě poznal, jsem daleko hloupější než kterýkoliv diskutující zde, vás nevyjímaje, spíš si ráda čtu názory druhých, těch, co do toho vidí. No, vy vidíte, ale napíšete akorát kousavou poznámku. Ku čtení nic. Tak třeba jindy?