19.4.2024 | Svátek má Rostislav


Diskuse k článku

POLITIKA: Velká výzva hnutí Duha?

Takový to byl krásný den. Slunce svítí, přispal jsem si, dobře naladěn se vydal do práce... A pak narazil na propagační plakát Melounů (navrch zelení, uvnitř rudí), kde se "Nečas roku 2030" omlouvá, že "nesnížil závislost na ropě".

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Prokop 16.2.2012 14:55

Re: Zmatený cover72 a realita.

Ano. Jinak byste byl nějaká protoplasma.

Podvodná, možná.

P. Rada 16.2.2012 15:17

Re: Zmatený cover72 a realita.

Ten pohled připouštějící, že dnes druh homo s..s. končí je od Vás přeci jen novinka. To uznávám. Jen to není adekvátní k ostatnímu co kde uvádíte - je to totiž apokapyptická vize.

...."Pan Prokop prostě nerad samozvané spasitele .....  apokalyptických vizí."

M. Prokop 16.2.2012 16:46

Re: Zmatený cover72 a realita.

Ne. O končení druhu homo nepíšu nic, to zase kecáte.

R. Langer 16.2.2012 13:31

Re: Zmatený cover72 a realita.

Ano, přesně to dělají zelení - nabízení neexistující náhradní možnosti - energii z "obnovitelných" zdrojů.

P. Rada 16.2.2012 14:26

Re: Zmatený cover72 a realita.

Ano trochu pravdy máte. Mezi zelenými je dost takových co si myslí, že náhradní technologie budou lepší než ty stávající. Hák je v tom, že za ty současné vůbec NIKDO nemá náhradní stejně efektivní a zároven stejně masivní zdroje.

Ti ke kterým se řadím já pak tvrdí, dokud je čas, naučme se alespon pracoat s těmi obnovitelnými, protože později už nebude ani ten čas už se něco naučit. Současný trend je navíc takový, že OZE zlevnují kdežto JE i fosily zdražují. Jednou se to skutečně asi protne. Ta hladina co si bude ale společnost moci dovolit bude podstatně níže nežli dnes.

Chceteli ryze zelený zdroj - nabídnu pohled Bursíka se kterým ale né ve všem souhlasím:

http://www.energie21.cz/archiv-novinek/Budou-konkurenceschopne-i-bez-podpory__s303x59065.html

B. Hančl 16.2.2012 15:10

Re: Zmatený cover72 a realita.

Zdroje nikdy nedojdou. Od 19-tého století se tvrdí, že dojde uhlí. Kde došlo? To samé s ropou. Netvrdím, že se má plýtvat, ale vše s rozumem. Všude se hledají zdroje-příbojové elektrárny a podobně, ale nechci, aby mi zelení teroristé zakazovali žárovky, které potřebuji v garáži či ve sklepě a nakazovali mi kupovat si desetkrát draří zářivky plné rtuti, které navíc nesvítí. Každá demegogie je na nic. Jsem normální člověk, který třídí odpad a snaží se chránit naše životní prostředí. Proto s ekologickými teroristy nemohu souhlasit.  

P. Rada 16.2.2012 22:28

Re: Zmatený cover72 a realita.

Pane Hančl naše Severočeské uhlí máme pečlivě rozpočítané sotva na 50 let pak konec a max o 10 let déle při prolomení limitů. Zdroje pro jejich konečnou velikost nutně dojdou či přesněji řečeno stanou se nedostupné. Specielně uhlí je na světě ale relativně nejvíce v USA a Austrálii až na 200let. Článek byl ale o ropě a s tou už to do krizového vývoje vypadá na pár desetiletí. Nevím koho vnímáte jako ekologického teroristu - to je pojem vágní - já teror také odsuzuji a tak Vám dám ohledně ropy pár odkazů::

http://cs.wikipedia.org/wiki/Ropn%C3%BD_vrchol

http://www.hybrid.cz/ropny-zlom-uz-nastal

http://www.theoildrum.com/

V. Novák 16.2.2012 16:41

Až budou konkurenceschopné, tak

se někdo jejich budování ujme i bez zeleného vydírání. A pokud nebudou - tak je nesmysl je budovat.

P. Fiala 16.2.2012 8:32

Názor na dění na planetě Zemi

Zdánlivě jsme si, my občané různých států a unií, přisvojili území povrchu kontinentů včetně toho co je pod povrchem i nad povrchem asi tak do 10 km. Se společným vlastnictvím  oceánů a moří jsme překročili svůj stín, stejně tak s planetárním prostorem. Tak jako šlechta a církve si v Evropě přisvolili půdu a lidské bytosti dříve, my "svobodní" občané, dnes konáme děláme hodně podobně. Přisvojujeme si. Ale máme "oprávnění"? Žijeme v souladu s přírodou? Jsou lidé součástí přírody? Přírodou si mysli i Boha, který má stále mnoho podob v myslích těch 7 miliard lidí.

K. Podroužková 16.2.2012 9:29

Re: Názor na dění na planetě Zemi

... učivo základní školy: šlechta a círve si přisvojilyyyyyyy...

A co jsme si jako podle Vás přisvojili? Co to znamená žít v souladu s přírodou? Jaké oprávnění bychom podle Vás měli mít a k čemu vůbec? Píšete jako pravý meloun: navrch zelený, uvitř rudý. Vaše paralela mezi šlechtou, církví a svobodnými občany současnosti mně uniká. Je-li Vaším cílem společnost prvobytně pospolná, pak jste zaspal dobu. A když tak chcete žít, dělejte, jak myslíte, nenuťe k témuž ostatní! Jste to vy, melouni, kteří si chcete přisvojovat a nám ostatním svobodným lidem vnucovat, diktovat a nařizovat vaše bludy. Jděte s tím do háje!

K. Podroužková 16.2.2012 9:34

Re: Názor na dění na planetě Zemi

... a nakonec, vypněte počítač, oblečte staré kůže a mazejte do lesa lovit dnešní oběd. Budete to mít hodně bio a eko a v souladu.

D. Procházka 16.2.2012 10:08

Re: Názor na dění na planetě Zemi

To nejde, protože i zvířata mají svá práva:)

M. Prokop 16.2.2012 10:21

Re: Názor na dění na planetě Zemi

Já jsem vás mluvčím nezvolil, takže si laskavě ono my ve vašich fantasmagoriích račte odpustit.

V. Kain 16.2.2012 11:24

Re: Názor na dění na planetě Zemi

O škodlivosti těchto zelených darebáků a podvodníků toho už bylo napsáno dost.Mám ale obavu,aby se těm zeleným lumpům nějaký ten nesmysl nepodařilo prosadit a to kdyby příští volby vyhráli socialisté.Ti se už jednou předvedli a to uzákoněním dobře dotované fotovoltaiky v r.2005.Socialisté tuto lumpárnu neudělali z přesvědčení,ale zcela jistě pro blaho svých peněženek.Našlo by se jistě dost poslanců,kteří jsou ten solární kšeft napojeni.

P. Rada 16.2.2012 14:04

Re: Názor na dění na planetě Zemi

Pane Kain tím, že napíšete hodněkrát,  že někdo je podvodník a darebák.... třeba 100x - může se to pro Vás stát pravdou - ale jen pro Vás. Ti soudnější všechny teze opakovaně testují. A k té fotovoltaice co ji u nás prakticky rozvinul ČEZ a další podobné státem dotované firmy propojené lobisticky s legisltivou a parlamentem - to bylo ukázkové zneužití myšlenek - jiných a k jiným cílům - k TUNELAŘENÍ.

V. Novák 16.2.2012 16:45

Tunelovat zeleně totiž smějí jen VYVOLENÍ!

Moc jsem se nasmál, jak se nositelka sluníčkové ceny Winkelmann-Heyrovská (chudák pan profesor, ten rotuje v hrobě, nebyl-li rozprášen) pohoršovala, že spalovat biomasu si dovolují i ti, pro které ten zákon přece neprosazovala...

I taková nána by měla vědět, že zákony platí pro všechny.

E. Heusinger 16.2.2012 4:49

Ach ti Zelení,

nedávno pronásledovali Spolanu protože vypouštěla do Labe jedy. A ještě ke všemu ji donutili aby dekontaminovala okolí.

No toto! Vždyt to jsou náklady navíc. Jedy mohly odtéct do moře a mohli jsme mít levnou chemii!

P. Lenc 16.2.2012 7:43

Re: Ach ti Zelení,

Nejste vy blízkým příbuzným frau Netzer ?To by mnohé vysvětlovalo.

I. Schlägel 16.2.2012 7:51

Re: Ach ti Zelení,

Přemýšlení o sovislostech, pane Heusingere, to je disciplína, která Vám opravdu nejde.

R. Sedláček 16.2.2012 8:01

Re: Ach ti Zelení,

Podvodník Lokomotiva nemyslí, nýbrž plní normy, které mu dal jeho zaměstnavatel Lihový dům. Ještě jste neslyšel o placených diskutérech, kteří mají za úkol odvádět pozornos jinam, narušovat diskuze. Podívejte se pod včerejší úvodník co tam tato ikona vyváděla po celý den.

I. Schlägel 16.2.2012 8:09

Re: Ach ti Zelení,

Už jsem se párkrát zařekl, že na toho pána reagovat nebudu, nicméně asi jsem příliš velký altruista :-)

E. Heusinger 16.2.2012 9:57

Sedláčku, bonzáku

Vy byste měl raději držet hubu.

J. Boleslav 16.2.2012 11:05

Re: Sedláčku, bonzáku

Tedy to je argument jako řemen!

E. Heusinger 16.2.2012 12:05

Re: Sedláčku, bonzáku

Pokud si budete všímat argumentů svých soukmenovců jako Langr, Prokop, Bezouška najdete pro svůj příspěvek širší pole působnosti.

P.S.

 R.Š není jenom bonzák. On je i lhář.

M. Prokop 16.2.2012 12:45

Re: Sedláčku, bonzáku

Mládí v Hitlerjugend (soukmenovci)?

NDSDAP už jste asi nestihl. KSČ(M) skoro zaručeně.

M. Bezouška 16.2.2012 8:08

Re: Ach ti Zelení,

pane Schlägele, nechte lokomotivní rozvod (tzv. Heusingerův rozvod) jeho osudu, on vůbec neumí přemýšlet. Asi nemá čím. "Zelení donutili .." - vždyť on vůbec neví, o čem mluví. Patrně čerpá své informace z podobných žvástů, jaké nedávno proběhly ČT. Greenpeace tenkrát podnikli spanilou jízdu na gumových člunech po Vltavě a Labi, možná i jinde a  na různých místech, hlavně u soutoků s menšími říčkami a potoky měřili koncentrace "škodlivin". No a u Bíliny (nebo možná jinde, ono na tom nesejde) naměřili koncentraci čehosi ve výši 2 gramy/litr. Byl to takový úspěch, že se o už o tom neobjevila ani zmínka - kdo by taky chtěl ze sebe dělat úplného vola. A to zcela pomíjím předváděné způsoby odběru vzorků, ani nejpitomější amatér by si něco takového nedovolil.

E. Heusinger 16.2.2012 8:58

Re: Ach ti Zelení,

Bezouško, Bezouško, víte co je to 2 gramy na litr.

A pro všechny.

Když "zlikvidujeme" všechny Zelené nastane nebývalá prosperita. Už jsme udělali první krok. Beztrestné vypouštění škodlivin do vzduchu je DOVO0LENO.

F. Doušek 16.2.2012 9:10

Re: Ach ti Zelení,

Ony ani ty lokomotivy elektrické ekologické nejsou, jak by panu Heusingerovi vysvětlili ti samí "zelení".

J. Hejna 16.2.2012 9:23

Re: Ach ti Zelení,

Někomu nelze vysvětlit nic.

E. Heusinger 16.2.2012 10:00

Doušku,

to Vám nedocvaklo, že nic není absolutní.

Jen na okraj když jste se zmínil. Elektrická lokomotiva přebytečnou energii při brždění využívá pro topení a pomocné pohony. Motorová smrdí i v tomto režimu. Kapírujete?