23.4.2024 | Svátek má Vojtěch


Diskuse k článku

POLITIKA: Vánoce ateistů a jejich prezidenta

Proslov prezidenta Miloše Zemana z 26. prosince vzbudil jednu zásadní otázku, která zní: Proč se tomu vlastně říká vánoční poselství?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
F. Houžňák 29.12.2018 19:22

No, pro méně chápavé nebo ty, co chápat nemají

v popisu práce a chápat nehodlají, to Zeman hned na začátku svého projevu, v psané verzi v prvních třech odstavcích, vysvětlil. Tedy to, proč je to vánoční projev. Chápu, že něco takového je na redaktora rádia a televize moc složité.

R. Neveselý 29.12.2018 19:44

Re: No, pro méně chápavé nebo ty, co chápat nemají

Jste odporný zemanoid jako Š.Hašek!

F. Houžňák 29.12.2018 20:14

Asi i na vás je to moc složité, ale nezoufejte,

zkuste autogenní training. Stačí i menší autogen, v domácím provedení pro kutily.

Š. Hašek 29.12.2018 20:41

Re: No, pro méně chápavé nebo ty, co chápat nemají

Neopalujte kontakty klávesnice kvůli zemanoidům, dokonce odporným. Dám si to na navštívenku, s dovolením.

Ani nevíte, jak jste mě potěšil. Umíte to líp než pí Netzer-ová.

R. Langer 29.12.2018 21:20

Re: No, pro méně chápavé nebo ty, co chápat nemají

Jse evidentně neveselý. Nomen omen.

P. Grigar 30.12.2018 17:53

Re: No, pro méně chápavé nebo ty, co chápat nemají

.. pro stav pana Neveselého mám terminus technicus "much octomil".

V. Čermák 29.12.2018 21:31

Re: No, pro méně chápavé nebo ty, co chápat nemají

A vy budete nejspíš to Individuum Prozodoické....

Š. Hašek 30.12.2018 10:23

Re: No, pro méně chápavé nebo ty, co chápat nemají

Ten objekt pracuje, zdá se, nějak roboticky, jak odhalí určité slovo/slůvko/kombinaci ...... tak se probudí z počítačového spánku.

J. Jurax 30.12.2018 17:36

Re: No, pro méně chápavé nebo ty, co chápat nemají

A čo si predstavujetě pod takým slovom zemanoid, Kefalín?

M. Mikulec 30.12.2018 19:22

Re: No, pro méně chápavé nebo ty, co chápat nemají

:-))) Oni nemaji za ukol to poslouchat. Jejich zadani je kritizovat. :-))

K. Horák 29.12.2018 17:40

Naši katolicti hodnostáři

nejsou žádným křesťanským vzorem. Stejně tak jako KDU-ČSL.

Č. Berka 29.12.2018 16:47

ateisté mají prezidenta? To je mi novina...

https://www.postoj.sk/21463/v-nemecku-sa-uz-nikto-nespoveda?fbclid=IwAR1sYXdalunbdmLSe4yFuSXmn-9xM3iR7-7gG25CeZJCVT9HlfDwCVaXHmI

J. Zaorálek 29.12.2018 16:46

Víte co? Souhlasím samozřejmě s autorem, ale zajímavá je jiná věc, alespoň pro mně. Miloš tak nějak nepřekvapil.

Nicméně. Onehdá - v průběhu prezidentské kampaně - jsem slyšel F.R. Čecha, jak velebi Miloše. A to není nadsázka. Bylo to něco jako náboženské vzyvání. Miloš je bůh, je nejlepší, má ve všem pravdu. Neomylný Miloš. Od té doby to pozoruji neustále. Pro většinu Milosovych příznivců a voličů je Miloš prostě dokonalý bůh. Souhlasí se vším, co řekne, nebo alespoň nedávají najevo, že nesouhlasí. To se mi zdá vážně divné a nebezpečné. Ja jsem zatím nepotkal člověka, se kterým bych se shodl úplně na všem. Soudím ostatně, že ani neexistuje. Já rád přiznám, že se s Milošem shodnu na vztahu k Izraeli, přesunu ambasády, náhled na islám a migraci, možná by se ještě něco našlo. Ale je vic věcí, pro než si Miloš zaslouží kritiku, někdy až pohrdání - za ty svoje lži. Ale nechápu, jak je možné, že většina - díky Bohu ne úplně všichni - Milošovi voliči tak naruzive obhajují každou Milosovu větu a to proti komukoli? Je snad Miloš vážně bůh? Uniklo mi to? Nebo jsou to všichni Milošovi papousci? Nemají vlastní rozum? Zkrátka, jde mi o to, abychom se obecně nebáli říct: volil jsem toho a toho, ale v tomto s ním nesouhlasím, zde si zaslouží kritiku. Abychom hájili vlastní intelektuální čest a nebyli jen papousci.

Č. Berka 29.12.2018 17:00

Re:

F.R. Čech je především humorista ...tak trochu "přehrává" . Pokud to někdo bere vážně... :-D . Já Myloše volil, poslouchat ale toho Brouka Pytlíka nemusím...prostě jsem nechtěl toho manžela paní Evy, co umí stahovat králiky. A taky jsem trochu zlomyslný a baví mě, jak prudí ty lepšolidi a "Spojence" . Jako ateista se právě moc neprojevuje- příliš si konzervativně váží církve katolické. Jaká církev že má mít vážnost ve společnosti? Ta Piťho-Dukovská, nebo Halíkovská? Papežova?

J. Zaorálek 29.12.2018 17:13

Aha, tak to jsem nepochopil a obávám se, že jeho "přehrávání" v tu chvíli pochopil málokdo. Ano, máte pravdu, občas Miloš řekne něco pěkně na rovinu, to kvituji. Jako ateista se neprojevuje, je to pro mně podobná záhada, jako jeho proizraelsky postoj: kde ma svůj původ? K té vážnosti církve: ta Kristova.

Č. Berka 29.12.2018 17:38

Kristova?

Ten židovský chlapec myslím už nežije. Máme tu nějakou KONKRETNÍ současnou instituci s jejími zástupci a představenými- a ta, ne jiná, ztrácí důvěru- a to i u jejích bývalých příznivců. U většiny ateistů nikdy žádné důvěry nepožívala.

J. Zaorálek 29.12.2018 18:29

Souhlasím, co se týče katolické církve. Mne se ani moc nelíbí to označení církev. Máme jich hodně, ale v bibli je zmiňována jen jedna, právě ta Kristova. K tomu se říká takový vtip o Johnu Wesleym, zakladateli metodisticke církve v Anglii v 18. století. (Dokonce někteří historikové uvádí, že díky jeho působení nedošlo v Anglii k podobné revoluci jako ve Francii.) Tak přijde John k nebeské bráně a tam potká Petra, apoštola Petra. Povídá mu: "Nazdar Petře, hele, chtěl jsem se zeptat, v tom Nebi, tam nejsou žádní katolíci, co?" Petr na to: "Nejsou." "Já to věděl," mne si ruce John. "A anglikani, ti tam taky nejsou, že ne?" "Nejsou, vůbec," odpovídá Petr. "Správně. Ale metodisti jsou tam všichni, že?" "Nejsou, Johny, nejsou," odtusi Petr. John vytresti oči a zmateně se ptá: "A kdo tam tedy je?" Petr s úsměvem: "Boží děti."

K. Horák 29.12.2018 18:02

Re: A co nám havloidi nabídli za klauny ?

Horáčka s jeho pochybnou minulosti a se vztahem k StB a k minulému režimu. Stejně pochybného Drahoše, bez sveho názoru na cokoliv, ale vždy připraveného sloužit. Obnažovače Hilšera a všeho ochotného Havlova podržtašku Fischera s nevyjasněným korupčním případem.

J. Chaloupka 29.12.2018 15:41

A kdyby Zeman o vánocích neříkal nic, tak byste byl

spokojený? Já myslím, že byste ho kritizoval za to, že neřekl nic.

Š. Hašek 29.12.2018 17:26

Re: A kdyby Zeman o vánocích neříkal nic, tak byste byl

Přesně. Však již bylo ověřeno v praxi!

President republiky Miloš Zeman se někam nedostaví (kam se tlačí zrovna "všichni") ...špatně! Nebo čerpá dovolenou (nějak a někdy snad může, ne?), špatně! Protože i v době míru má spát v kanadách a třikrát za den musí pronést závažné prohlášení o stavu stíhání Babiše.

R. Neveselý 29.12.2018 19:42

Re: A kdyby Zeman o vánocích neříkal nic, tak byste byl

Jste odporný zemanoid.

Š. Hašek 29.12.2018 20:45

Re: A kdyby Zeman o vánocích neříkal nic, tak byste byl

Ale to já vím dávno! Človíčku, zas s křížkem po funuse.

Zkráceno.

J. Jurax 30.12.2018 17:36

Re: A kdyby Zeman o vánocích neříkal nic, tak byste byl

A čo si predstavujetě pod takým slovom zemanoid, Kefalín?

J. Farda 29.12.2018 13:59

Vánoční poselství?

Třeba takhle ... ? https://www.facebook.com/AndrejKiska/videos/341849053263310/

R. Neveselý 29.12.2018 14:37

Re: Vánoční poselství?

Ano, takto. Od Zemana bylo "vánoční poselství" jen takovým mohutným kravincem.

Š. Hašek 29.12.2018 17:36

Re: Vánoční poselství?

Proč uvozovky? Proč kravinec? Nic tam nebylo o kravičkách a mléce.

Pamatuji doby, kdy president ČSSR hovořil "o souzích zemedělcích, procentech vajec a na závěr pozdravil lid bojujícího Vitnamu". Ta Vaše kritická údernost by se možná tehdy hodila. Dnes už to je obehraná deska. ZemanBabišZemanBabišZemanB.......

Udělat jste si, milý lepšoide, dvacet minut čas? Takové hezké, o něčem plkat a neslyšet to. Taky pamatuji.

J. Farda 29.12.2018 19:56

Re: Vánoční poselství?

Malá replika k Vaší filipice, pane Hašku: Krásný Tony hovoříval v oněch šťastných časech o zemedělcích a o mase, jehož bude v brzku dost, v Novoročních, nikoli Vánočních proslovech. A těmi 20ti minutami plkání, předpokládám, zcela určitě nemáte na mysli všestranně státnický projev pana Zemana ... vinšuji Vám šťastný a veselý!

Š. Hašek 29.12.2018 20:57

Re: Vánoční poselství?

Nikoliv, pane Fardo.

U Kisky jsem si zdříml, u Zemana jsem poslouchal. Docela nevím, proč se zase ječí, neboť "se nic nedílo". Dikce solidní, obsah solidní, celkový projev za 1, ....... . Na pozadí byla na smrčku ovšem jedna nalomená větévka ...... . Možná, že někdo čekal vyhlášení války Rusku a nábor dobrovolníků do Tibetu. Co já vím?

Jsou Vánoce. A pan Hendrych se tady konečně přiznal, že to nesleduje, neposlouchá a počká si na odborné a vyvážené komentáře v TV.

Ten Antonín byl kouzelný, jedno kdy, já byl školák a "musel jsem vydržet", protože po něm a "K mezinárodním událostem" šel nějaký film. Tehdy jsem televizi mohl. I filmy byly večer, nikoliv pohádky. Ty byly v rádiu po obědě v neděli.

Š. Hašek 29.12.2018 18:10

Re: Vánoční poselství?

A pusťte si Kisku, pane Neveselý, já u toho málem usnul. Usnul, ačkoliv to je velice krátké. Je to takové hřejivé, státnicky moudré. Možná měl v ruce držet hořící prskavku pro dítka předškolní a ranně školní.

Ale pusťte si to, já fakt nemám rád povídání o něčem, co někdo ani neviděl.

I. Hendrych 29.12.2018 12:39

No comment

Sado-maso není můj obor a tudíž hradního tlachala neposlouchám...nakonec si to člověk stejně chtě-nechtě, všechno přečte v komentářích.