23.4.2024 | Svátek má Vojtěch


Diskuse k článku

POLITIKA: Trikolóra se vybarvila?

Tomáš Flaška napsal před ustavujícím sněmem hnutí Trikolóra svou úvahu nazvanou Tak se nám pěkně vybarvuje ta Trikolóra. Vytýká tomuto novému hnutí, že chce být pro všechny a straší Benešovými dekrety.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Jurax 5.10.2019 15:02

No, nejsem nakloněn novým spasitelům, co jsou noví, lepší a ještě nic škaredého na ně neprasklo, protože ještě nebyli u koryt, takže neměli příležitost.

Takových bylo - US, DEU, TOP09, Zelení, VV, ANO, Piráti a nejspíš jsem ještě některé opomněl - z těch se uchytili akorát anonisti a eurohujerní rudozelení námořní lupiči (za sebe pravím bohužel uchytili), ostatní jen zasmrděli a zmizeli do bezvýznamnosti či zanikli.

Ona je za tím taková dojemná naděje, že není snad už ani možné, aby ti noví byli až takoví pacholci jako ti, co nám vládnou teď. A ta naděje byla, je a bude pravidelně zklamávána, neboť tak svět funguje.

No a teď tu máme Trikolóru - vypadá sympaticky, přál bych si, aby jí to vyšlo. Neboť i já podléhám nadějím, jež prý umírají poslední.

Š. Hašek 5.10.2019 18:56

Souhlas - s krátkou poznámkou.

Trikolora se mi nejeví jako novospasitel. Spíš "oprašuje staré pravdy". Zkráceno.

Práce, vlast, tradice. To jsou slova, nad kterými se nemůže pohoršovat nikdo. Tedy krom Vrchol09, Stan celtový, Fiala bruselský, hodnotbrusel, Gréta, ........

Jsem upřímný.

D. Mach 5.10.2019 14:51

Pokud se Klaus-Klaus-Klan vyprofiluje jako euroskeptická pravicová strana, která vysává voliče stran typu SPD a jim podobných, pak je to pro mě v pořádku, protože při všem, co proti Klausům mám, tak alespoň nejsou extremisti. Vazby na Rusko se mi samozřejmě nelíbí, ale podezřele také ubývají voliči KSČM. Nevím, jestli mizí k ÁNO a odsud při nestoupající popularitě zase jejich bývalí voliči ke Klaus-Klaus-Klanu. Při ideové vyprázdněnosti našich stran bych se ale nedivil, kdyby voliči KSČM šli přímo ke Klausům právě v domnění, že oni ty vazby na Rusko zachovají. To už tak za úplně malé nebezpečí nepovažuji, když vidím, že k Rusku mají úzké vztahy rakouští Svobodní, italska Liga nebo francouźští Lepenovci.

No a hned ve druhém odstavci pan Bartoň píše "Spíše je to opět střet mezi (neo)liberalismem ..." a nevím čím. Nějak mi (jemu?) utekla druhá strana sporu. Mně by to docela zajímalo, kdo vede spor s něčím, o čem si myslím, že je to jen pseudonálepka.

Š. Hašek 5.10.2019 14:05

Trikolora se nemusí vybarvovat.

Má tři (základní) odstíny. Docela stačí.

A chápu, že ji kritizují vyznavači "moderní šedi", tedy rozuměj vyznavači milionu bruselských hodnot. Ti, kteří dělají z odřezků parmskou šunku, tomu říkají EVROPSKÉ HODNOTY. brusele je nic, Evropa je něco!!!! brusele píši s malými písmeny.

Někdy mě napadá, že hodnotami jsou i tlačenka a koblihy (nadýchané). Zkráceno. Nějaká bruselJourová mi k té Evropě nějak neštymuje. Zkráceno.

V. Církva 5.10.2019 13:58

Pro pana T.Flašku. Napsal jste: :Sama osobnost VKml je pouhým podrazákem, který v ODS tak dlouho provokoval až si vynutil vyhazov, aby ze sebe mohl dělat mučedníka. Už tato vlastnost u mě odsuzuje Trikoloru, kterou založil, na druhou kolej. S morálkou to nemá nic společného."

Myslíte jako že Klaus provokoval, když podporoval Ladislava Jakla v senátních volbách a výroky, které nejsou v souladu s programem ODS (jenže jsou v souladu s názory, jaké by měla mít pravicová strana), podporuje vystoupení ČR z EU, zpochybňuje účast vojáků Armády ČR ve vojenských misích.

No možná Klaus nebyl v souladu s progresivní neomarxistickou linií ODS, to ne, možná by měl člen strany trochu "držet basu" s vedením: Jenže když ti jsou mimo a nedrží basu s voliči? A nezpronevěřila se spíš ODS svým základům?

D. Mach 5.10.2019 14:54

Máte pocit, že pravicovou politiku symbolizuje podpora vystoupení ČR z EU a zpochybnění účasti vojáků Armády ČR ve vojenských misích? To jsou přece základní body politiky KSČM!

J. Jurax 5.10.2019 15:13

To máte těžký.

První Vámi uvedený bod považuji za rozumný a žádoucí, pokud se EU zásadně nereformuje, což mi v dohlednu nepřipadá možné.

Druhý bod - jsou mise a mise. Nejsem si jist, zda všechny jsou pro nás dobré - tedy snad kromě toho, že speciálním jednotkám se dostane ostrého výcviku v určitém typu operací. Jiný význam pro obranu ČR nemají. V Kábulu se za Prahu nebojuje.

P. Grigar 5.10.2019 18:06

..v Kábulu se za Prahu nebojuje, to máte pravdu. Ale ostrým nasazením v tomto prostředí se získávají zkušenosti ve vedení protipartyzánských operací.

V. Církva 6.10.2019 16:54

Vašim uvažováním lze dospět jen k tomu, že Roosevelt a Churchill byli marxisté ,protože bojovali proti nacistům tak jako sovětští komunisté.

Že chtějí komunisté pryč z EU i z Afghánistánu je možné ale to ještě neznamená že to není taktéž v zájmu pravicové politiky. Zasahování v Afghánistánu může být možna pravicovou politikou pro USA, pokud tam chtějí vytvořit režim poslušný jejich zájmů a obchodu (i když výsledek se zatím nedostavuje, a v takovém případě pravicová rozhodnutí mají být, nemařit zbytečně investice). My však takové ambice, ani schopnosti mocného státu nemáme a tak jak tu píšou jini , Afghánistán jen dobrým cvičištěm (a to je snad pravicové ale na mne už moc cynické) Jiný pravicový zájem na tom my ČR nemáme. Co se týká modernistické EU která se islamizuje středověkými migranty. Tam snad vysvětlovat, proč by odchod byl pravicový snad ani nemá smysl.

P. Flener 5.10.2019 12:53

Celá rodina Klausů - ruského původu- se chová v naší zemi jako kůrovec v napadeném lese. Všechno sežerou a všechno zničí.

V. Církva 5.10.2019 13:38

Čeče, to je zajímavé, že přesně to říkají ti, co dobře znají Vaši rodinu o Vás.

J. Jurax 5.10.2019 15:14

Slyšte, slyšte, pastuškové ... :-(

J. Ptáček 5.10.2019 10:32

Pokud AfD tolik vadí Benešovy dekrety a následně Sudety, mohli by se současně podívat taky na Horní a Dolní Lužici. Ta vždy patřila koruně české, nikoli rakouské. Dokud kamarád Marie Terezie Bedřich II. nevyužil její mladosti a násilně jí tato území neukradl. Ať je spravedlnost na obě strany stejná. Ale mluví se jen a jen o Benešovi a Sudetech o obou Lužicích a o Bedřichovi se cudně mlčí. Bavme se dalších třeba 50 let jen o Lužici, ať je diskuze vyvážená. Pak by se to mohlo uvařit z jedné vody a byl by pokoj. Nebo nebyl?

F. Navrátil 5.10.2019 16:04

Jen pro pořádek. Lužici dostal po třicetileté válce jako zástavu saský kurfirst, který jako protestant bojoval na straně katolických Habsburků. Marie Terezie ztratila další část Českého království-Slezsko.

J. Ptáček 5.10.2019 18:27

Díky za informaci. Ale jak může někdo, proti naší vůli, dostat naše území. Pokud je mi známo, stála naše císařovna jak o lužické země, tak o ztracenou část Slezska. Takže pořád si myslím, že výměna Sudet za obě lužické země (nemluvě o Slezsku), by bylo fér. A nebo teda Lužici oželet a o Benešových dekretech už přestat konečně mluvit. Jinak dík!

P. Lenc 5.10.2019 9:58

Čím dál víc vím, proč volit Trikoloru.A ano, ještě pořádně nevznikla, a už je "nebezpečím demokracie".

J. Jurax 5.10.2019 15:16

Ano, uvedl jste velice dobrý důvod, proč Trikolóru volit ...

Š. Hašek 5.10.2019 18:49

Souhlas!

Ale co byste chtěl? Dnes jsou zástupy mudroslavů, kteří budou tvrdit, že nové polobotky na trhu jsou "nebezpečím pro ostatní polobotky". Zkráceno.

D. Polanský 5.10.2019 9:35

Nojo, to víte Fiala se Trikolóře vysmíval, teď je potřeba otočit kurz a nahlížet na ni jako na potenciálního partnera. Jenomže to bude muset být Fiala z ODS vykopnut. Prostě teď se musí odbarvit ODS, vizte vážený pane!

I. Schlägel 5.10.2019 10:09

Kdo by tak mohl pana Fialu nahradit?

P. Spáčil 5.10.2019 11:38

Kdokoliv. (:-))

A. Reček 5.10.2019 12:11

Zatím členstvo ODS musí novému vedení partaje děkovat, že ODS vytáhlo z bláta a existenční nejistoty!!

V. Církva 5.10.2019 13:41

Ano to snad byla jediná dobrá věc, kterou Fiala v ODS před 10 lety udělal. A od té doby už nic.

V. Mokrý 5.10.2019 7:15

Zatím se především vybarvili ti, kterým začíná Trikolora překážet, začínají z ní mít strach.

Š. Hašek 5.10.2019 18:50

Přesně.

P. Portwyn 5.10.2019 6:02

Pane autore, takže jste došel k závěru, že propagandisté Fendrychova typu nevynechají sebemenší příležitost, jak do Trikolóry kopnout, a že z toho zaujatost bude čouhat jak sláma z bot.

To jsme ale věděli hned už předem, ne?

P. Dvořák 5.10.2019 7:08

To je snad důvod to nenapsat?

P. Portwyn 5.10.2019 8:40

Ale není. On to vlastně ani nebyl vzkaz autorovi, článek je v pořádku ;-)

R. Gramblička 5.10.2019 8:46

koukám, že už jste taky bez ikonky :-/

P. Dvořák 5.10.2019 12:20

Nemíním nikam posílat ani občanský průkaz ani svoji skutečnou fotografii. Nevidím jediný důvod, proč by se na mě a na moji identifikaci měl dívat kdejaký hacker třeba v Austrálii nebo všichni cigoši v brněnském Bronxu.

Mimochodem, ta modrá ikonka byl výřez z mého obličeje. :-)