23.4.2024 | Svátek má Vojtěch


Diskuse k článku

POLITIKA: Takových už bylo…?

Předseda ODS Petr Fiala na dotaz ke vzniku nového politického hnutí Trikolora prohlásil, že k tomu „neříká nic“. Bylo přitom jasné, že vyloučení Václava Klause juniora z ODS k tomuto vývoji povede.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Kombercová 13.6.2019 20:22

Re: Voliče ODS Trikolora nezíská

Tak já si taky dovolím tipovat. Volby jsou relativně daleko, může se stát mnohé, přesto tedy můj tip: Nic moc. :)

J. Kombercová 13.6.2019 20:21

Re: Voliče ODS Trikolora nezíská

Já tam rozdíl vidím, sice nepatrný, ale k plusu ODS. Zatím jsem ji nikdy nevolila, jen teď Vondru do EP, čistě jako individualitu, kandidující za ODS. :)

P. Manda 13.6.2019 19:45

Re: Voliče ODS Trikolora nezíská

je to tak i u mne.

J. Minarčík 13.6.2019 18:11

Re: Voliče ODS Trikolora nezíská

To bude váš i Fialův škaredý omyl,no z SPD vytáhne asi hodně,ale z ODS určitě též,vytáhne i zbytky z ČSSD a KDU,takže to může být i nad 10%,test budou kraj.volby-pokud už do nich půjdou a celostát.už budou etablování-ja jim to přeji,ten zákl.program je v pohodě!

J. Kanioková 13.6.2019 16:42

P. Valenta je silný Klausofob..

J. Kanioková 13.6.2019 16:39

1*

J. Kanioková 13.6.2019 16:06

Přesně !

J. Vlček 13.6.2019 15:52

Re: Pozoruhodná "myšlenka". Přímo geniální.

Však ji ty procházky univerzitami nesmazatelně poznamenaly. Stala se z ní chytrá horákyně, která je schopna kecat do všeho.

J. Vlček 13.6.2019 15:35

Re: Prý se Fiala vyjádřil nějakTrikoloře,

No, a pane Valento, i kdyby to tak dopadlo, řeknete upřímně, vám by to vadilo? Poškodilo by vás to nějak? Vše je ve hvězdách, tak proč tolik křiku a obav? Vy už jste jako ti chvilkaři, kteří také řvou kvůli něčemu, co by se mohlo stát, kdyby...

M. Valenta 13.6.2019 15:21

Prý se Fiala vyjádřil nějakTrikoloře,

Ano vyjádřil se a jak se posledních letech vyjadřovali o něm Klausovi, o tom autor raději pomlčel. Takže opět bezcenný článeček jednoho trubky, který už jen s obtížemi zatajuje svůj tajný sen a tím je příští koalice složená z ANO a TRIKOLÓRY.

J. Kanioková 13.6.2019 15:17

Přesně ! Je to tak..

P. Grigar 13.6.2019 15:05

Re: Pozoruhodná "myšlenka". Přímo geniální.

.. nic takového! Dvěma US universitami prošlá..

P. Grigar 13.6.2019 15:04

Re: Jak se kritizuje mlady Klaus, priklad odjinud....

..navíc slouží k plošnému průzkumu názorů a detailní lokalizaci těch podezřelých. Bretschneider by zíral..

P. Grigar 13.6.2019 15:00

Re: Jak se kritizuje mlady Klaus, priklad odjinud....

.. nezoufejte. Snad vaše reakce na p.Fendrycha zůstala uchována v hlubinách internetového archivu(archive.org)

P. Grigar 13.6.2019 14:50

Re: Voliče ODS Trikolora nezíská

.. nepředpokládejte za jiné a mluvte sám za sebe.

P. Han 13.6.2019 14:41

Re: Nešťastná volba

Vždyť on nedělal nic jiného, než že bojoval proti kuřákům a kouření v hospodách. A to už vyhrál, tak nevím, co chce v politice ještě dokázat.

P. Han 13.6.2019 14:39

Re: Voliče ODS Trikolora nezíská

Současná ODS, resp. ti, kdo se tváří, že ji vedou, je něco zcela jiného než původní ODS. Fiala a spol. by klidně mohli přestoupit do TOP 09, případně i ČSSD, a nikdo by nepoznal rozdíl.

P. Han 13.6.2019 14:35

Re: Problémem naší pol. scény je,

A komunisti. Také socani, se kterými se komouši o majetek rozdělili, pokud se jim dál bude dařit neplatit dluhy.

S. Landa 13.6.2019 14:25

Re: Problémem naší pol. scény je,

Ovšem. Zbylo by jen pár stran ovládaných oligarchy...

Ś. Svobodová 13.6.2019 13:49

Re: Voliče ODS Trikolora nezíská

Ono je to tak, že dost bývalých voličů ODS volí poslední roky ANO. Ne z nadšení pro Babiše, ale proto že ODS už volit nechtějí. Hlasy Svobodným a Realistům jim připadají vyhozené a z SPD pro ně udělal mainstream pomalu fašistickou nevolitelnou stranu, i když s jejími názory mnozí souznějí. Pokud se všichni tito lidé obrátí k Trikolóře a přibude k nim pár voličů ODS a SPD, myslím že sněmovnu dají.

Ś. Svobodová 13.6.2019 13:31

Re: Podle reakcí

Vandas nepřišel s touto informací za novinářem. Novinář hledal kontroverzní osobu a požádal jí o vyjádření. Tak se to dělá, když potřebujete někoho očernit. Nezeptáte se váženého lékaře Dr. Pirka, ale profláknuté černé ovce u které ještě pro blbé zdůrazníte její nacionalismus a krajnost.

Nepředstavuji si, co má kdo psát o čemkoliv. Ale silně mi vadí když se spekulace a názory vydávají za objektivní zprávy a líní žurnalisté tyto informace jen přebírají aby zaplnili svá vydání.

P. Lenc 13.6.2019 13:26

Re: Podle reakcí

Paní Svobodová je to zbytečné.Je to člověk, který ve své nenávisti bude tvrdit, že že černá je bílá.

V. Němec 13.6.2019 13:07

Problémem naší pol. scény je,

že "kdosi" vymyslil placení pol. stran ze státních peněz. Nebýt toho, bylo vyčištění "ajn cvajn!"

J. Matuška 13.6.2019 12:33

Re: Voliče ODS Trikolora nezíská

Pane Weingarte, občas, když narazím navíc na kategorický názor, dávám si ho do ́archivu ́. Prof. Zubov prohlásil, že prezident Putin vydrží ve funkci nejspíš půl roku, ale tutově půjde od válu do jednoho roku...

Původně jsem to chtěl udělat i s vaším názorem, ale pokusím se složku, kt. má víc jak 600 různých "zajímavostí" si už dál nezaplevelovat.

V. Patkoš 13.6.2019 12:04

Re: Podle reakcí

Jaká protikampaň? Když Vandas prohlásí, že se jeho program s Trikolorou shoduje na 95 procent, tak by o tom měli snad novináři mlčet? Co přesně si představujete, aby se o Trikolóře psalo? Když to není jen pochvala, tak to je hned protikampaň?

V. Patkoš 13.6.2019 12:01

Re: Voliče ODS Trikolora nezíská

A v kontextu příspěvku, na který reagujete, je to relevantní přesně jak? Sám říkáte, že jste bývalý, ne současný volič ODS. V současné době pravděpodobně volič SPD, Svobodných, Realistů či někoho podobného, předpokládám.

J. Vlček 13.6.2019 12:00

Re: Pozoruhodná "myšlenka". Přímo geniální.

O čem to melete milá vědmo? Jste blbá, nebo zavedená?

S. Netzer 13.6.2019 11:54

Pozoruhodná "myšlenka". Přímo geniální.

Taková Národní fronta Čechů a Slováků nebo spojení KSČ se sociálními demokraty musí být vzorem pro každého demokrata.

J. Poživil 13.6.2019 11:06

Re: Voliče ODS Trikolora nezíská

Nápodobně.

J. Holíček 13.6.2019 10:48

Re: Problémem naší politické scény...

Roztříštěnost názorů je princip demokracie a uměle se přiživuje, aby bylo snadné voličstvo ovládat. Všimněte si té převahy idiotů zde, kteří se šikují za svými idoly a "stranami", aniž je zajímá rácio a vlastní osud. Někdy to vypadá tak, že ten "jejich" je Bůh - a život by za něho položili(y).

IQ voličstva, ale i zkušenosti, jsou rozvrstveny po celé škále. Osobně mám takový pocit, že my Češi zvlášť inklinujeme k potřebě nedohodnout se, resp ukázat jak jsme výjimeční. :-))