20.4.2024 | Svátek má Marcela


Diskuse k článku

POLITIKA: Superman

Od roku 2010 se v ČR postavilo 75 km dálnic. Za stejné období v Polsku 783 km a v menším Maďarsku 447 km. Superman očividně lítá do Polska a Maďarska..

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Mikulec 13.1.2019 21:34

Co se stane,

když mi během parkování v kalamitnim sněhu na D1 vyprší ( nebo vysněží) platnost dálniční známky?

K. Horák 13.1.2019 20:30

Od roku 2010 vládlo ANO ??

Co dělal ministr dopravy za KDU ČSL Šimonovský ? Co.jini ministři dopravy Řebíček,Bendl...Ťok je kus, ale nebyli oni větší ??

V. Kotas 13.1.2019 20:56

Re: Od roku 2010 vládlo ANO ??

Daleko větší.

P. Manda 13.1.2019 9:57

není to už

trochu laciné ?

P. Papež 13.1.2019 12:49

Re: není to už

Že vám nepřišlo laciné, když Bureš že všeho viní Kalouska ?

P. Manda 13.1.2019 14:18

Re: není to už

To mi přišlo jako posedlost.

M. Prokop 13.1.2019 14:34

Re: není to už

Jak co, jak pro koho.

A. Reček 13.1.2019 16:29

Re: není to už

Všiml jsem si, že se čertíte u všeho co napíše zde nějaký lidovec. Oni vám jdou až tak po krku??

V. Kotas 13.1.2019 18:48

Re: není to už

Podrážejí nohy.

J. Urban 12.1.2019 23:25

Situace ve výstavbě dálnic se ihned změní, až

velké stavební firmy budou patřit do portfolia Agrofertu, "ne"vlastněného Burešem. Vzhledem k postupné privatizaci čehokoli - stát nevyjímaje - tím obskurním estébáckým spolkem se toho jistě dočkáme nejpozději v příštím volebním období.

K. Horák 13.1.2019 20:34

Re: Situace ve výstavbě dálnic se ihned změní, až

Rozumbrado velké stavebni firmy mají zahraniční vlastniky. ;-)

K. Janyška 12.1.2019 16:38

Je to vina Babišova.

Jeho poddaní jen plní jeho příkazy. Bůhví co má ten dacan za lubem z hlediska vlastního investování... Dzp.

M. Šejna 12.1.2019 12:40

super-demagog Zdechovský

super-demagog Zdechovský si plete pojem "stavět dálnice" s pojmem "uvést do provozu dálnice". Marně bude těmto demagogům typu Zdechovský vysvětlovat ministr Ťok, že těžko lze dokončit dálnici, když jeho předchodci skoro žádné dálnice stavět nezačali.

Důvod, proč předchůdci nezačali stavět je celkem jednoduchý. Byla ekonomická krize a šetřilo se i na dálnicích. Dokonce se v době krize navrhovalo, že z Budějovic na hranice nepovede dálnice D3, ale jen dvouproudová rychlostní silnice. Dnes už je to jinak, ekonomice se daří a tak se staví, jak to jen jde, a jak to ekologičntí aktivisté dovolí.

Letos má být dokončeno 23 km dálnic, příští rok 42 km a v roce 2021 už ale zas jen 17 km. To je ukázka toho, že po ukončení krize se výstavba rozjížděla pomalu.

Letos se má zahájit stavba 88 km nových dálnic a příští rok 87 km. A to je důležité.

Š. Hašek 12.1.2019 13:07

Re: super-demagog Zdechovský

Souhlas.

P. Papež 13.1.2019 12:50

Re: super-demagog Zdechovský

Hašek a Sejna jsou demagogov3.

A. Nový 12.1.2019 13:53

Re: super-demagog Zdechovský

Po převzetí ministerstva dopravy ANOfertem, byly zrušeny všechny výběrové řízení a některé projekty týkající se liniových staveb v Česku, které vypracovaly předešlé vlády. Asi za dva roky ANOferťáci zjistili, že nejsou schopni tak rychle, jak si představovali, udělat nové výběrové řízení, tak se chtěli vrátit k těm, které už byly na stole, ale pro svoji neskonalou aroganci je shodili ze stolu (všeci kradnů). Jenže mezi tím začaly platit nové tavidla EIA, takže byl návrat téměř nemožný. Nakonec se nad nimi Brusel slitoval a povolil jim u tří liniových staveb pokračovat podle "starých" pravidel.

P.S. Vypsat nové výběrové řízení na mýtné trvalo přes čtyři roky!

M. Šejna 12.1.2019 14:07

nová pravidla EIA

nová pravidla EIA se vztahují jen na stavební řízení, nikoli na výběrová řízení. Jakmile máte stavební povolení, nemusíte řešit EIA. Řešíte jen výběrové řízení.

EIA se týká jen procesu stavebního řízení. V tomto procesu, pokud trvá dlouho a bojkotují to majetkoprávní vztahy a ekologisté, může dojít (a došlo) k situaci, že původní kladné rozhodnutí EIA ztratí platnost.

V. Kotas 12.1.2019 15:30

Re: nová pravidla EIA

Jak se nedávno některý politik zmínil - EU by nás měla nechat stavět dálnice za stejných podmínek, za jakých se kdysi stavěly dálnice v Evropě. To je bez EIA a ekotero ristů.

V. Církva 12.1.2019 17:09

Re: super-demagog Zdechovský

Aha, takže v Maďarsku a Polsku krize nebyla, tak tam mohli mít rozestavěno a my ne. Italsko-kazaško-česká firma která rozvrtala a nedodělala, to nebylo za současné vlády? Sníh překvapivě přišel v prosinci.

Ano zajímal by mne rozbor proč se tu nic nepostavilo. A myslím, že za to asi nemůže jen Ťok ale i zákony o výběrovém řízení, ekologické zákony atd. Ale ostuda to je. Jako platiče daní mne výmluvy nezajímají.

J. Urban 12.1.2019 23:26

Re: super-demagog Zdechovský

Zatímco v Polsku a Maďarsku byla situace v té době naprosto odlišná, krize byla přece jen a jen u nás :-/

L. Dočekal 12.1.2019 11:35

Asi tak

A co ochcete stavět v zemi,kde nějaká selka Havránková osmnáct let blokuje pár metrů pozemku,kde kdejací ekoteroristé do jednání házejí vidle (pokud nedostaneme výpalné,tak se ta žabička zelenomodro pruhovaná neodstěhuje),Kde prostě každý kdo má do riti díru to může připomínkovat,případně zdržovat.Tím se Ťoka nezastávám,ale byli horší.

V. Kotas 12.1.2019 12:50

Re: Asi tak

Vono to bylo také v tomto případě o neschopnosti a aroganci státní správy, regionálních politiků.

V. Kotas 12.1.2019 12:52

Re: Asi tak

O ekotero ristech raději pomlčím. Nerad bych byl bloknut.

M. Prokop 12.1.2019 13:21

Re: Asi tak

Neblokovala Havránková, ale neschopní úředníci.

J. Lepka 12.1.2019 13:32

Re: Asi tak

Celkem si poměrně přesně pamatuji, že paní Havránková vyžadovala celou dobu jedno jediné : přístup ke svým pozemkům na druhé straně dálnice, což byla pro nabubřelé úředníky nehorázná drzost.

M. Prokop 12.1.2019 14:11

Re: Asi tak

Nebo slušnou výměnu.

P. Harabaska 13.1.2019 13:28

Re: Asi tak

Havránková chtěla nikoli přístup k pozemkům na druhé straně, ale pozemky za pozemky. Rád bych ale věděl, kde všude skončily ty nemravné prachy, které nakonec na státu vydyndala. Lze mít za to, že jí někdo vedl ruku resp. pero.

J. Lepka 13.1.2019 15:13

Re: Asi tak

Kde skončily její peníze vás vůbec nemusí zajímat. Daleko zajímavější by bylo dozvědět se, kde a na jaké pozici skončili všichni ti správně politicky orientovaní úředníci, co na oprávněné nároky nechtěli slyšet.

M. Prokop 13.1.2019 17:57

Re: Asi tak

Přesně.

Ale levičáci vidí hlavně "nemravné prachy".

P. Papež 13.1.2019 12:45

Re: Asi tak

Te paní Havrankove slíbilo RSD stejne vykupni ceny jako ostatnim.A ejhle,cena se u ní výrazně snížila.Proto požadovala výměnu za jiné pozemky. To RSD řešilo několik let, dokonce ji jel vyhrožovat Zeman.To byla ta státní hajzlovina, kdy kamarádi dostali několikanásobně vic za pozemek než paní Havrankova. Nyní se nadává ji, i když příčině byla na státu.