19.4.2024 | Svátek má Rostislav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Mirka 1.6.2006 22:09

Re: Strašidlo komunismu?!?!

Já také souhlasím a podepisujiR^>-

Mimozemstan 31.5.2006 12:45

Re: Re: Re: Re: Boj proti komunismu

Vas vycet lidi, kteri drzeli system se da shrnou do jednoho slova. Lenosi. A ti zadny system zadny lenoch nikdy nedrzel; nakonec kdyz se v '89 rozpadl, tak se ti udajni lenosi ani nehodlali zvednout z lenosky.

Kazdy totalitarni system je zalozen na naprostem opaku lidi, aktivnich lidech, kteri vyvolavaji hruzu u tech druhych. Formou vydirani a vyhrozovani. Jenom tak namatkou: "zavreme te, zkopame te, popravime te, tve deti nepujdou studovat, jsi nepritel lidu, spolecnosti".

Bohuzel se v posledni dobe vyrecnost strany ODS prave blizi k presne stejnym vyrazum a cinnum. Zakazovat, vyhrozovat a fackovat. Jako ve 30-tych letech v Nemecku.

čeněk 30.5.2006 23:49

Re: Prof. Jičinský byl jedním z hlavních představitelů Charty77 v letech 1977-1989

Jaroslave, i na zítřek váš výkřik nic nepřekoná 8-o

Podloženej Paroubek 30.5.2006 23:03

kdyby antikomunismus netáhl

tak by tady soudruh profesor neopruzoval.

Tikal 30.5.2006 22:36

Jičínský kryje komunistické zločince !

Doporučuji všem si přečíst právě vyšlou knihu: "Vladimír Hučín, není to o mně, ale o nás". Zde jsou popsány praktiky bezpečnostního aparátu ČSSD, Grosstapa a spol. Po přečtení této knihy si každý soudný člověk může udělat názor na to, zda komunistické metody ČSSD jsou v současnosti nebezpečím. O knize je na www.neviditelnypes.cz  recenze ze dne 29.5.2006 "Dokument doby" >- 

StandaU 30.5.2006 21:59

pokračování 3

Ptám se proto, nebot zde se velice snadno stanete antikomunistou nebo modrým ptákem. A stačí, tak málo stačí pouze nesouhlasit s jediným správným světovým názorem, s jedinou správnou stranou a nebýt obdivovatelem zlodějů, zapomněl jsem ještě, nenadávat na Klause.

A je to, a najednou jste antikomunista nebo modrý pták.

StandaU 30.5.2006 21:47

pokračování 2

To je člověk, který ..... mohu napsat cokoliv a pro některé bude vždy hlasatel těchto názorů antikomunista.

Prosím opět, kdo je nebo co je antikomunista?

Nikdo neodpoví, protože by musel popřít všechno co dělá člověka člověkem, popřít to co nás odlišuje od bytostí bez vlastního názoru, tj od tzv. prázdných nádob.

StandaU 30.5.2006 21:47

Dobrý večer,

někteří operují s výrazem "antikomunista". Prosím o vysvětlení, kdo je nebo co je antikomunista.

To je člověk, který odsuzuje pakt Molotov Ribentrop?

To je člověk, který věří, že v Katyni vraždili lidé ve jménu komunismu?

To je člověk, který odsuzuje Gulagy?

To je člověk, který nesouhlasí s okupací v 68 roce?

Bůchová 30.5.2006 21:24

Máte vůbec svědomí?

Pane doktore. Sice jste se našemu známému omluvil po roce 1989, že jste na něho zavolal v 50.letech ve vlaku policajta a tím mu zkazil možnost studovat na vysoké škole.  A to pouze proto, že jste vyslechl,  když kamarádovi ve vlaku řekl, že na ples nepůjde, protože tam budou ty komunistické svině.  Nemohu pochopit, že se raději s vašimi názory neuchýlíte do ústraní.

H 30.5.2006 21:13

P. Jičínský

P. Jičínský je nepochybně velmi moudrý muž, brilantní právník. Jen si trochu popletl buď místo nebo dobu, kde žije a trousí svá moudra. Myslím, že by si velmi rozuměl s uplakaným Sašou (Dubíkem z Dubé(Dubčekem)). Komunistou byl, je a navždy jím zůstane. 

G. Pašek 30.5.2006 20:45

Pane Vízku, napište jeden důvod proč v demokratické splečnosti je třeba KSČM . . .

.

eva 30.5.2006 20:41

Re: Lidé nejsou hloupí

Lidem věřím málo, jejich paměti ještě méně a strašidlo komunismu je jediná bytost tohoto druhu, které se opravdu bojím. Je podezřele životaschopné, v 89 jsem věřila, že do pěti let pojde na úbytě a heleme se....:-(

F.Vízek 30.5.2006 20:32

Lidé nejsou hloupí

Jak by mohlo strašidlo komunismu u myslících lidí zabírat? Hrozí konec NATO? Skomírá Evropská unie na úbytě a její vazba na USA se trhá?  Křísí se k životu RVHP?  Derou se v Moskvě k moci opět komunisté – bolševici? Lze pozorovat zmrtvýchvstání Varšavské smlouvy? Ruská armáda se znovu stává „Rudou“ a plánuje další „osvobození“ Česka, Slovenska, Polska, Maďarska, případně i Německa? Touží a volají občané zemí někdejšího sovětského bloku po návratu vlády jedné strany? Oslňuje a láká a láká k následování naši mladou generaci kubánský a korejský skanzen? Hledají v něm inspiraci a závidí kvalitní vůdce a myslitele manažerského typu  Fidela Castra a Kim Čong Ila? 

Jsme členy EU i NATO a máme svoje přece svoje zkušenosti. To tak málo věříme lidem, že se musíme bát strašidel?

Michal 30.5.2006 20:29

nevím proč

stačilo mi přečíst nadpis a hned mi bylo jasné, že autorem je prof. Jičínský. to je autor, se kterým nesouhlasím snad vůbec nikdy.

Venkovan 30.5.2006 18:51

Tož o jednem strašidlu

které by mělo táhnůt někam do pryč bych věděl sůdruhu Jičínský.Podívajte sa do zrcadla a řeknite, ty starý komunisto daj už lidem konečně pokoj!!

G. Pašek 30.5.2006 18:42

Jičínský, tobě by měli nakopat do hlavy jako Dolejšímu . . .

Ty by jsi věděl proč . .

divana 30.5.2006 18:24

chci vysvětlit v předposledním odtavci větu:

- Menšinová vláda nepotřebuje nutně k získání důvěry

nadpoloviční většinu všech hlasů

Auiam 30.5.2006 17:52

Mimozemstan z Marsu

Uz vim koho ten Paroubek zval do koalice.

Gregory 30.5.2006 17:15

Re: Re: Re: Boj proti komunismu

Milý Mimozemšťane,

jste na velikém omylu: reřim nedrželi estébáci, esenbáci, kádrováci a funkcionáři, ti na něm jen parazitovali. Režim drželi u moci duševní i tělesní impotenti, líná lůza, kteří si vytvožili ideál života: nacpat si teřich vepřem-knedlem-zelem, vychlemtat 10 piv a žvanit takové nesmysly co vy. Jsme bohužel svědky, že takovéto "plodné podhoubí" má u nás pořád velkou sílu vyznavačů - viz preference ČSSD a KSČ(m) a proto je třeba se před nimi mít pořád na pozoru a pořád proti nim bojovat.

Borek@Exil 30.5.2006 17:00

Re: Soudruhu Jičínský,

Mno...Michael Jackson...výjimka potvrzuje pravidlo.

Bhava 30.5.2006 16:28

Re: Prof. Jičinský byl jedním z hlavních představitelů Charty77 v letech 1977-1989

..a zapomněl si napsat,že taky v 50tých letech stvořil komunistickou ústavu.Tu,která rušila demokracii a nastolila totalitu.Teď popřemýšlej,co je větší svinstvo.To,nebo to..

Jaroslav 30.5.2006 16:17

Prof. Jičinský byl jedním z hlavních představitelů Charty77 v letech 1977-1989

a tedy na rozdíl od drtivé většiny členů a voličů ODS se postavil proti komunistickému režimu.

"Antikomunismus" lidí z ODS ještě v roce 2006 je důkaz slabosti této strany, důkaz toho, že nemají žádný program, který by mohl oslovit lidi. Pouze zastrašují.

Pes 30.5.2006 15:59

Strašidlo nacismu už netáhne?

Dovede si představit bývalého nacistu jak relativizuje nacistickou stranu?Vyměnte v článku slovo

komunista za slovo nacista  nebo název KSČM za NSDAP a máte o tom dokonalou představu.

Auiam 30.5.2006 15:54

Pachatele stale jeste ziji

stejne jako autori komunisticke ustavy Jicinsky a Rychetsky. Bolsevicka justice, na reakci palice, ze ano.

www.geocities.com/treti_odboj

www.geocities.com/kpt_hucin

Auiam 30.5.2006 15:51

Strasidlo komunismu bydli v USTAVE

kterou napsali Jicinsky a Rychetsky a kontinuite s bolsevickym pravem. Ze mate vubec odvahu opustit kanal, pane Jicinsky. (Y)

Šedovous 30.5.2006 14:57

A sem taky ani Janoucha neušetřím :

Jizlivá poznámka, v Rusku vládne organizovaný zločin od roku 1918, v Čechách tak minimálně od roku 1948 ale spíš od roku 1939 a že by to v roce 1989 vzalo nějakou pauzu....;-D

Tak co se tady všichni čílíte...

Malý Aston 30.5.2006 14:51

Re: Strašidlo komunismu?!?!

Souhlasím a podepisujiR^

Jiří Strejček 30.5.2006 14:47

Strašidlo komunismu?!?!

Pan Jičínský sedí v parlamentu a těší jak společně s komunisty udělá z Republiky ráj. Ten ráj ale začal vražděním se mezi sebou (Slánský a kamarádi), vražděním a zavíráním občanů jiného smýšlení a výměnou moci za prachy skončil. Strašidlo komunismu je dnes nebezpečnější než kdykoliv po roce 1989. Demagog Jiří Paroubek to dosvědčuje každý den několikrát. Lidi, prosím, jděte k volbám a zažeňte to hrozné nebezpečí. 

I.L. 30.5.2006 14:13

Re: Jičínský, Jičínský, jdi si kleknout

To, co vidime na tehle strankach komentaru NP neni nahodnych sociologickym vzorkem populace, typicky

cesky "buran" smysli ponekud jinak. Zaplatpanbu...

Wickham Steed 30.5.2006 14:09

Pane autore....

Pane spoluautore socialistické ústavy,spoluatore demagogického zákona o kontinuitě zákonů,po roce 1989,profesore Jičínský.Proč opět matete  občany státu ,kterému Masaryk ukazoval a praktikoval vyšší politické pravdy-zřeknutí se materialistického bludu a dával přednost právům člověka.Sociální zápas se svým zpuštěním a svou záští,svým špinavým úsilím ponechat si nebo uchvátit hmotné výhody,je ubohou náhražkou za lásku                           k bližním.Rozhodně je pravý liberální ideál odleskem křesťanské mravouky.Mezi tímto ideálem a ideálem komunismu,fašismu nebo nacismu je příliš široká a hluboká propast. V současné době se rozhoduje ,kterého ideálu budou občané následovat.>-