30.3.2020 | Svátek má Arnošt



DISKUSE K ČLÁNKU

Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.


POLITIKA: Strach z Babiše



Řazeno podle času sestupně, seřadit podle času vzestupně
počet příspěvků: 108, poslední: 27.10.2017 15:16, přehled diskusí

To jsou zase bláboly...:
Autor: C. Horák Datum: 26.10.2017 23:07

"Za solární tunel, neuvěřitelný podvod, který stojí občany 40 miliard ročně, nebyl nikdo potrestán. (...) Jak to, že ještě na ně, kromě Babiše, nikdo neukázal, nikdo je nesoudí? Zatímco Babiš je obviněn z věcí, které jsou proti tomu naprosté prkotiny a občany téměř nic nestály."

Ve skutečnosti je solární tunel nicotnou lapálií ve srovnání s tunelem řepkovým. Stačí umět sčítat, násobit a aspoň trochu si vidět do úst. Nerad si pomáhám odkazy, ale v tomto případě pro obsáhlost thematu udělám výjimku:

http://denikreferendum.cz/clanek/23130-politicka-ekonomie-repky-aneb-portret-andreje-babise-jako-zluteho-barona

Re: To jsou zase bláboly...:
Autor: M. Vondráček Datum: 27.10.2017 15:16

Když krade Babiš je to vlastně v zájmu všeho lidu :-) :-) :-)

Pane Podracký,:
Autor: Z. Rychlý Datum: 26.10.2017 21:17

máte to pěkně napsané a je to takový poctivý rozbor situace. Nemám sebemenší námitku.

Přidám jen svůj osobní názor. Babiše mám za mocichtivého predátora a moc mu nevěřím. Ale každý třetí má odlišný názor a nezmění ho jen tak. Já si myslím, že jedině pořádná pecka do palice to dokáže změnit. Pokud tu pecku dostanu já, protože jsem se při hodnocení Babiše mýlil, bude to snad ku prospěchu všech (má v programu řadu dobrých věcí, které mají i ostatní), a já si velmi rád na ránu nasypu popel. Pokud se nemýlím a pecku potřebují jeho voliči, dá se to zařídit jediným způsobem - umožněte mu vládnout, a to bez koaličního partnera, aby se neměl na koho vymlouvat, že on by, kdyby oni ...

Jsem si jist, že po cca dvou letech vládnutí by voliči poznali, že žvanírna pokračuje a karavany jdou dál. Hvězda by pohasla a stal by se z ní červený trpaslík. Chce to jediné - umožněte mu vládnout. Mohla by to být stabilní vláda, protože opozice je velmi nesourodá, úlety by se daly hravě eliminovat. Dejte mu prostor, ať se znemožní.

Re: Pane Podracký,:
Autor: M. Prokop Datum: 26.10.2017 21:36

Souhlas.

Všichni za Babiše, Babiš sám za sebe. :
Autor: J. Kanioková Datum: 26.10.2017 22:10

Před vstupem do politiky měl něco kolem 40 miliard na kontě. Teď v závěru vlastní majetek ve výši 88 miliard, jak dokládá Forbes. Je jedním z nás. Říká ahoj, lidi. Říká, že Kalousek a kampaň a že to na něj ušili. Za čtyři roky v politice si vydělal víc, než kolik si vydělal za předchozích 22 let v byznysu. - http://jdem.cz/dhvr22

http://www.forbes.cz/miliardari/

Proti "Umožnit vládnout" nic moc nemám, jenže kdo do toho půjde s ním? Kdo bude chtít riskovat, že dopadne příště jako teď socani ?

Re: Všichni za Babiše, Babiš sám za sebe. :
Autor: V. Čermák 376 Datum: 26.10.2017 23:06

Šermujete tady miliardami, ale jeho největší nepřátelé ho obviňují za dotaci 50 mil před 10-ti lety a to ještě v mezích zíkona. V kapitalismu holt schopné firmy bohatnou. Ať vládne a ukáže co umí pro ČR. A kolikpak miliard získal pro ČR a kolik zaplatil daní v ČR?

Re: Všichni za Babiše, Babiš sám za sebe. :
Autor: Z. Rychlý Datum: 26.10.2017 23:31

přímé vládní angažmá by bylo smrtící pro každou stranu, jen SPD je to jedno. Ovšem vyvolat předčasné volby by mohlo být na straně opačné stejně smrtící. Takže něco mezi tím je vláda ANO menšinová, jednobarevná. Ostatní strany reálnou, stabilní vládu bez ANO nesestaví. Menšinová vláda by za těchto volebních výsledků (jeden hegemon a 8 skoro rovnocenných satelitů) mohla být velmi stabilní - 8 diametrálně odlišných se na odvolání těžko domluví. A naopak přijímané zákony by nemohly být tzv. převálcovány, což je taky dobře. Jsem přesvědčen, že subjekt, který jednobarevnou vládu ANO umožní, bude vnímám spíše vlídněji, než netýkavý morálně křišťálový gigant. Kdyby tohle ODSka udělala, tak já bych se na ni nijak nezlobil. A že tu první opoziční smlouvu jsem jednoznačně odsoudil. Měla totiž jiné důvody.

Možná se najdou nějaké politické děvky, které koalici vytvoří - socani jistě něco spolknou tváří v tvář finanční katastrofě, která nad nimi visí. Kdo ví? Mě zajímá můj kůň ODS a přál bych si, aby vládu Babiše umožnil, aby se ANO samo znemožnilo. Tolik slibů není reálné splnit. A ODS nemá takovou pozici, aby si mohla vymrčovat třeba zrušení EET, když většina občanů ho tak hloupě schvaluje. Uvidíme, řekl slepý hluchému a šlápl do...

Děkuji, pan Podracký,:
Autor: J. Krásenský Datum: 26.10.2017 19:48

vnímám to stejně. Děkuji.

Dobré, pane Podracký, moc dobré! 👍:
Autor: P. Klíma Datum: 26.10.2017 19:35

No :
Autor: V. Pavelka 263 Datum: 26.10.2017 18:44

Zaorálek A jeho kolosální Bláboly V ČT 24,!!!

Je to samozřejmě pravda:
Autor: R. Morava Datum: 26.10.2017 18:04

V každém případě lidé volili protestně: ANO, SPD i Piráty. OKD, solární energie, Opencard, Mrázek, Rittig, to jsou jen špičky ledovce! Invazi Islámu si zavinila Západní Evropa, je to špatně a nikdo z našich politiků jim to jasně neřek. Nikdo se neomluvil a hlavně nezačal novou politiku, snad jen Fiala očistit a ml. Klaus pochopit problemy Evropy a občanů.

Nejde o to jestli je správné volit právě Babiše nebo SPD, ale koho tedy (Svobodní ani Realisté neměli šanci)? Já ANO nevolil. Babiš možná nekale, ale má fungující firmy (i když se špatně placenými zaměstnanci). Čapí hnízdo je proti tomu všemu prkotina a korunové dluhopisy zavedl Kalousek a využili jich i jiní než Babiš. Babišove ministerstvo financí asi likviduje malé firmy, ale alespoň se snaží vybrat daně. Jestli Babiš kradl, tak mu to umožnily předchozí vlády.

Prd, a ne pravda:
Autor: P. Mach 783 Datum: 26.10.2017 18:51

Za prvé, na tom socanském ledovci se agent bureš podílel a slušně se na něm napakoval. Vůbec nejde jen o čapí hnízdo. Viz Lovochemie, viz unipetrol. Ergo volit bureše, jednoho z největších tunelářů ČR a jeho podržtašky, jako protest proti rozkrádání, je projevem pokročilé demence.

Za druhé, jestli něčím záp. Evropa zavinila příliv muslimů, tak jen a pouze svou extrémně štědrou sociální politikou. A toto levičácký populista pitomio neřeší a ani nehodlá řešit. Ergo, volit pitomia v domění, že zabrání invazi musliví je rovněž projevem pokročilé demence.

No :
Autor: V. Pavelka 263 Datum: 26.10.2017 19:11

Se celkem divím že by socani nevyužili proti Babišovi ten pakovací efekt ?!pokud byl .

Za prvé, článků a reportáží, na téma bureš=tunelář,:
Autor: P. Mach 783 Datum: 26.10.2017 19:55

zloděj a podvodník, bylo dost a dost. Problém je ovšem to, že většina české populace má krátkou paměť a už si nepamatuje, co se dělo, když bylo premiérem současné hradní hovado, případně staník gross a další.

Za druhé, zkuste si přehláskovat tato dvě výše uvedená slova "socanský ledovec", možná vám to pak dojde.

Mimochodem, co myslíte, kde agent bureš získal svoje miliardy?

Tak mě napadá... :
Autor: V. Klepetko Datum: 26.10.2017 16:33

Zajímavý postřeh...Vlastimil Podracký reprezentuje v naší psí smečce jakési "My". Jsme neobyčejně různorodí, málo v čem si rozumíme, ale přesto cítíme, že má vlastně pravdu. Shodneme se na jakémsi základním pocitu sounáležitosti k celku, který se už ale pomalu bojíme pojmenovat.

Zato "Oni" to mají proti nám navenek strašně jednoduché, protože jsou "na jedno brdo". Jenže ve skutečnosti je každý z nich nešťastný a trpi jinak. Něco podobného zaznamenal už Lev Tolstoy: šťastná manželství jsou si velmi podobná, kdežto v těcb nešťastných je bolest vždy nově zrozená a utrpení pokaždé velmi specifické...

Astone, Astone... Proč právě Ty přitahuješ do diskusí pod články svých autorů tolik rozrvaných duší? "Strach z Babiše" - to je jen symptom nemoci. Jeji pravou příčinu ale neumím pojmenovat. Raději si půjdu dát panáka!:-))))

Re: Tak mě napadá... :
Autor: V. Podracký Datum: 26.10.2017 18:08

Základem je pravda. Rozervané duše jsou proto, že jsou to ideologičtí zabedněnci žijící ve své bublině. Jakmile vidí, že odpůrce má pravdu, zpanikaří. Začnou nadávat, dehonestovat autora, plivat po něm, protože nemohou pravdivě argumentovat, nebo jsou to blbci. Někdy se to ani nedá odlišit. Typický je Mach. Není to hlupák. Je to ideologický zabedněnec, který do své bedny dal příliš mnoho úsilí, než aby ji mohl opustit. Možná mu také vynáší. Ví, že nemá pravdu, ale prostě už nemůže jinak.

Každý to má trochu jinak. Někdo se kdysi vystěhoval a hájí tento svůj čin, přestože ví, že to byla hloupost nebo tím trpí. Někdo se nemůže odtrhnout z už neexistujícího paradigmatu studené války. Kdyby to udělal, zhroutil by se mu svět, nevěděl by co dál, protože novému světu nerozumí, proto stále vidí v Rusku obrovské nebezpečí a neví jak jinak by to mělo být. ATD.

Re: Tak mě napadá... :
Autor: V. Klepetko Datum: 26.10.2017 20:38

Pane Podracký dobrý večer, děkuji za odpověď! Jsem dnes první den na dovolené za sluníčkem, a proto mohu jen konstatovat obrovský kontrast mezi světem živých, na který odkazuje Váš článek, a podivným světem některých zdejších komentářů... Nenechte se znechutit ani odradit - je nás víc, co se těší na každý Váš nový text!

Re: Tak mě napadá... :
Autor: M. Prokop Datum: 26.10.2017 21:39

A vy ten základ, tedy pravdu, znáte? Nebo se jen domníváte?

Re: Tak mě napadá... :
Autor: R. Morava Datum: 26.10.2017 18:11

Taky bych to viděl chorobně. Babiše jsem nevolil, ale svatého Politika prostě nemáme. Ti ostatní nejsou horší ani lepší.

Jediným vážnějším nebezpečím může být Babišův majetek. Jenže u nás máme i Kellnery, Bakaly a jiné. Ve volbách dostali Babišovci 30%, ne 100%.

Re: Tak mě napadá... :
Autor: V. Klepetko Datum: 26.10.2017 20:52

Máte pravdu. Ona ta "skrytá oligarchizace" vlastně probíhala už dávno - teď je jen vidět, ale právě proto umožňuje vytvářet institualizované protiváhy. Je to jako s lobbingem v parlamentu - když si na to schválíte dobrý zákon, tak se to stává součástí politické kultury. Je to ale věc dost diskutabilní.

Narozdíl od toho, že ty diskuzní příspěvky už pomalu opravdu dostávají klinický rozměr:-))) Svatopluk Kříž hadr:-))))))))))

Babiš maják-Babiš zvon:
Autor: O. Mayer Datum: 26.10.2017 13:33

.. pokud máte alespoň trochu básnické střevo, mohl byste ten článek zkusit zveršovat (literárně se tomu útvaru říká panegyrikon)

A mohl byste ještě přidat informaci, kde a jak přišel k majetku (88 mld jak jsem někde četl)- pokud platí zákon o zachování energie, ty peníze asi někde chybět musí.

Re: Babiš maják-Babiš zvon:
Autor: M. Prokop Datum: 26.10.2017 13:57

No jak, všeci kradnú ...

Re: Babiš maják-Babiš zvon:
Autor: V. Kain Datum: 26.10.2017 15:39

Všechny politické trvalky být už z parlamentu dávno vykopnuty.Bohužel se jim vždycky nějakým zázrakem tu svoji sesli na další čtyři roky podaří uhájit.Potom to vypadá tak, jak to vypadá.Pokud jde o Babiše,tak si v mnoha prasárnách se socany rozuměl.

Re: Babiš maják-Babiš zvon:
Autor: V. Pavelka 263 Datum: 26.10.2017 18:05

Jsi potrefený,Prokop.

Re: Babiš maják-Babiš zvon:
Autor: Z. Lapil Datum: 26.10.2017 18:51

To von ne, pane učiteli, to Babiš :-)

Re: Babiš maják-Babiš zvon:
Autor: V. Pavelka 263 Datum: 26.10.2017 17:58

Kalousek si přivlastnil záchranu svobody a demokracie a s tím si vystačí, lže a jeho ůdajné, odstoupení které ma být ulitbou za výsledek voleb , se nekoná, fakticky nikoho nepustí do čela Top,

Re: Babiš maják-Babiš zvon:
Autor: V. Pavelka 263 Datum: 26.10.2017 18:08

Kalous je velká huba nic jiného.

Re: Babiš maják-Babiš zvon:
Autor: P. Mach 783 Datum: 26.10.2017 19:58

... ale má pravdu, burešův poskoku.

Spojení ODS a ANO by :
Autor: D. Polanský Datum: 26.10.2017 12:51

mohlo přinést v krátké době žádoucí změny. Když se Babiše podaří odstřelit, jako že asi ano, jelikož se na tom tvrdě pracuje kde kdo, i nové předčasné volby nemusí zajistit, že nová vláda bude s to prosadit změny, které by se teď dali poměrně rychle zrealizovat. Politika bez určité míry pragmatismu je jenom vzdušný oblak. Stačí, aby zafoukal vítr a rozplyne se.

Re: Spojení ODS a ANO by :
Autor: D. Polanský Datum: 26.10.2017 12:52

daly