28.3.2024 | Svátek má Soňa


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Zderadíček 27.4.2006 18:11

Už se těším,

co vyjde na světlo za deset o dnešních dnech ČD, o totálním záměrném rozkladu s cílem podhodnotit podnik, vytunelovat "lidské zdroje". Jsou nebetyčné rozdíly mezi tím, co pan generální ředitel píše v podnikovém časopise Železničář v oslavných článcích typu "světlé zítřky" a co člověk denně zažívá za tristní ubohou skutečnost.Mají manažeské platy, manažerské kurzy, ale v podstatě řídí podnik již jen vyvoláváním atmosféry strachu u podřízených, a to i na středních stupních.Porady nejsou poradami, neb tam se nikdo s nikým neradí, jen rozdává úkoly a pouhé vznesení doplňujícího dotazu je málem projevem totální neschopnosti.

Bojáček 1.5.2006 16:59

Re: Už se těším,

Už i Česká televize si všimla, jaký duševní teror v ČD zavládl, že zakízky dostává býválá Bazalova firma a že to jde jen s kopce. ČSSD  tété zlodějně jěště tleská.

petr pavel 26.4.2006 14:43

jeden za osmnáct, druhej bez dvou za dvacet

Upozorňuji čtenáře na článek o pendolinu a psychologovi Matouškovi ze 7.3.2006. PhDr. Milán Matoušek - bývalý bachař z Mírova byl prvním náměstkem Rudolfa Mládka jako generálního ředitele ČD. Dnes je za Bazyly ředitelem Železniční nemocnice v Praze, kterou vede od deseti k pěti. A zároveň je v představenstvu akciovky "Swiss inquiry technology - SIT a.s." (IČO 257 94 256)právě s Ing. Rudolfem Mládkem a jeho ženou, Ing. Danuší Mládkovou. Je třeba říci, že k "socanům" mají tito lidé z vedení ČD hodně daleko. Fakt je, že na sobotním ÚVV ČSSD zazněla ostrá kritika vedení Českých drah a že se jí premiér zabývá. Podání žaloby c kauze Pendolino je něco, čemu se německy říká "Flucht nach vorne", útěk dopředu. Ona přijde nyní žaloba na PhDr. Matouška za podepsání nevýhodné smlouvy s firmou Medistyl, za jejíž zrušení mimosoudně ČD zaplatily kolem 17 milionů Kč a ještě to bylo výhodné než plnění smlouvy s Medistylem. Název článku je komický, ČD jsou pod "křesťanským" dohledem, ale spíš pod vedením olomoucké mafie - počítám k tomu i šedou postavu v zákulisí Vojtěcha Knop-Kostku, který v roce 1995 pomáhal ze zákulisí úspěšně ovlivnit výběr generálního ředitele ČD ve prospěch Rudolfa Mládka. Co se týče paměti, má ji Ing. Mládek jistě dobrou, ale velice selektivní. Přeji mu, aby měl dobře schované všechny doklady, které si jistě a prozíravě odnesl sebou. Čísla, která uvádí o nákladní dopravě Ing. Mládek sedí a premiéra v sobotu také naštvala. Včetně toho, že členem představenstva a náměstkem pro nákladní dopravu je Ing. Rodan Šenekl, který je zároveň od roku 1996 jednatelem spedice CONTAINER TRAIN BOHEMIA, s.r.o IČO 250 70 916, jejímž jediným vlastníkem je CONTAINER TRAIN NEDERLAND B.V z holandského Rotterdamu. Samozřejmě pod Bazalovou taktovkou nemůže jít o žádný střet zájmů.  

petr.pavel@hotmail.com

Kolečko 27.4.2006 13:43

Re: jeden za osmnáct, druhej bez dvou za dvacet

Pan Pavel nevyvrací článek, který poukazuje na očerňovací praktiky minulých komunistických let prováděné  nyní. Jinak netuším, co má nějaký Matoušek a Medistyl co společného s Pendoliny, ale vím určitě, že manažer státní firmy, který nevymáhá penále či sankce ze smlouvy se PROKAZATELNĚ DOPOUŠTÍ TRESTNÍHO ČINU. Bude tedy zajímavé, kdo vlastně co způsobil. Že Mládek má příslušné dokumenty? O tom asi nikdo nepochybuje.Ale to pro trestní šetření není podstatné. Podstatné je, proč Bazala a spol. nevyžadovali plnění smluv s firmou Alstom.

tereza 9.5.2007 0:15

Re: jeden za osmnáct, druhej bez dvou za dvacet

Vite neco o te zalobe za podepsani smlouvy s medistylem?

Pokud vim, medistyl na tom rozhodne neprodelal a jeste dostal bohate odstupne. Budou zalovani i predstavitele Medistylu? !!!?:-/

dekuju za odpoved, petr hruska.

Malý aston 25.4.2006 15:08

Pane bývalý řediteli

Je před volbami,někoho musíme zavřít,prosím Vás ,nás Vaše odborné citace nezajímají.Nám jde o princip.Raději zavřeme bývalého generálního ředitele,Duška ještě budeme potřebovat. Soudy budou soudit,Vy se odvoláte,oni si vyžádají odborné posudky,čas poběží,přijdou další volby,potom ještě k Evropskému soudu, ten Vám přizná finanční náhradu za prosouzená léta a budete mít pár korun pro vnoučata.O co Vám jde!

Jája 26.4.2006 7:43

Re: Pane bývalý řediteli

Tak tohle je to jediné, co socani umí. To je fakt.

kylchap 25.4.2006 13:41

Mládek

za svého generálředitelování zkazil na co přišel.

Jája 26.4.2006 7:44

Re: Mládek

Pane z tiskového oddělení českých drah poněkud Vám chybí důkazy.

Mejla 25.4.2006 7:26

Bývalá st. zástupkyně Benešová, to bylo opravdu eso. Zjev i chování pavlačové drbny.

.

ubu 25.4.2006 7:57

Re: Bývalá st. zástupkyně Benešová, to bylo opravdu eso. Zjev i chování pavlačové drbny.

Byla odporná

La Brador 25.4.2006 8:32

Re: Bývalá st. zástupkyně Benešová, to bylo opravdu eso. Zjev i chování pavlačové drbny.

Ona nebyla nejvyšší, ale nejširší státní zástupkyně.

honzak 25.4.2006 9:18

Re: Bývalá st. zástupkyně Benešová, to bylo opravdu eso. Zjev i chování pavlačové drbny.

napadla mě ošklivá myšlenka - Benešová kontra Volfová, zápasy v bahně. Myslím, že by návštěvnost byla slušná. Bylo by české dámské sumo s minimem adheze.

SUZUKI 25.4.2006 21:44

Re: Re: Bývalá st. zástupkyně Benešová, to bylo opravdu eso. Zjev i chování pavlačové drbny.

Tak to je trochu pod úroveń!!!

honzak 25.4.2006 6:50

poklusím se zjistit

kde jede Pendolino 160 km/h a kde naklápí vozové skříně. Za ty prachy by někde alespoň ukázkově mohlo (něco jako tunel v Drahotuších pro potěchu císaře Ferdinanda).

jonáš 25.4.2006 11:42

Re: poklusím se zjistit

Naklápělo i u Přelouče, když sem s nim naposled jel -- ale na Matějský se poblijete určitě líp ;-D

Zderadíček 27.4.2006 18:26

Re: poklusím se zjistit

Pane, jste další takový takový, který do dnešních dnů šíří nepravdy o "tunelu pro císaře pána". Jestli víte o železnici víc, pak znáte jméno Mojmír Krejčiřík.Tento neúnavný badatel v archivech v roce 1986 zveřejnil svůj nález v brněnském zemském archivu, kde nalezl korespondenci  mezi  stavbyvedoucím  na stavbě tohoto tunelu a nějakou císařskou stavební kanceláří. V uvedeném místě se stavěl  dle projektu zářez.Bohužel stavitelé narazili na nesoudržnou  zeminu, která neustále ujížděla do již vybudovaného díla. Zastavili tedy práci a navrhli změnu projektu, a sice stvbu tunelu otvřeným způsobem, což je praxe, používaná dodnes. Vykope se díra, postaví se tunel, načež se tento zasype. A považte, my dnes mluvíme o zbyrokratizované monarchii  a ejhle: ani ne za pět týdnů přišla souhlasná odpověď  a mohlo se pokračovat. Takže pane: nešiřte již dvacet let vyhlášené bludy a běžte se lehce naklopit! Přeji příjemný zážitek!

zdeněk 25.4.2006 0:39

Mělo se to udělat jinak....

Pendolino se němělo vůbec objednávat, ale měla se uskutečnit zakázka na novou univerzální elektrickou lokomotivu s rychlostí 160km/h, podobného typu jakou mají dnes slovenské dráhy starou 350-ku. Zadat se to mělo škodovce, ta se v tom alespoň vyzná a má zkušenosti, ČKD vyrábělo motorové lokomotivy a italové nerozumí naší železnici. Možná by stačila 362(vím tehdy byla 162 ale rozdíl je jen v trakci,problém je jen 140km/h) , spíše by bylo ale lepší vyvinout nějakou novou, třeba i třísystémovou. trvalo by to stejně dlouho a výsledek by alespoň odpovídal námaze. K tomu jakékoli pohodlné vozy a jezdilo by to stejně rychle. Nehledě nato že by se za to koupilo daleko víc souprav.

Petr 25.4.2006 0:47

Re: Mělo se to udělat jinak....

Máte asi technickou pravdu, ale co s komunistickými rozvědčíky na ČD co si za naše peníze mastí vlastní kpasu?

zdeněk 25.4.2006 1:34

Re: Mělo se to udělat jinak....

Jo a mimochodem 363 je na ss 3kV a stř 25kV,  371 ss 3kV a stř 15 kv 16,7 Hz takže škodovka měla zkušenosti se všemi druhy napájení.