25.4.2024 | Svátek má Marek


Diskuse k článku

POLITIKA: Solitér Klaus

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
sociolog 1.9.2008 9:33

prvni z prikladu jasnozrivosti naseho proziraveho prezidenta

byl opomenut. Pri povstani proti Jelcinovi varoval Klausproti solidarite s Jelcinem a radil, abychom zaujali vyckavaci taktiku. Velmi prozirave, neni-liz pravda? Anebo zaukolovani protrefnictvim KGB?

ok 1.9.2008 9:32

Re: Re: Měli jste se včera večer dívat na ZDF

Jasně, Rusko osvobodilo Čečensko, a teď osvobodilo Osetii. Kdy osvobodí nás? Už se těším, jak budu trhat šeříky - ostatně vy také, že, soudruhu?

jan 1.9.2008 9:32

Re: Re: Gruzínci začali válku

Pokud by mír mezi Saskem a Bavorskem garantovaly mezinárodní dohody a Rusové se spojenci byli jejich garantem, tak jistě ano.

Gruzie napadla J.Osetii a porušila mezinárodní právo, chránící i de facto režimy. Rusko mělo právo reagovat. A to, že Abcházie a J.Osetie získají nezávislost, je v pořádku. Mají na ni řádově větší nárok než Kosovo.

tsstss 1.9.2008 9:31

Re: Re: Re: guru všech panslavistů

Ono úplně stačí, že souhlasí s velmocí, která ať chce, nebo nechce (ta velmoc), se stejně stane demokratickou. Jinými slovy, prezident Klaus respektuje a pracuje s trendy. Já to dělám celý život taky. Proto se vždycky "trefím".

Ve spoustě věcí bych se s panem Klausem neshodl, ale tuhle jeho schopnost respektuji. Opět mu budoucnost dá za pravdu.

Roman 1.9.2008 9:31

Re: Re: Gruzínci začali válku

Pokud by spojenci např. s Bavory  byli v tomto konfliktu jakkoliv "zaháčkování" nedělejte si iluze, že by tam nevkročili.

wandy 1.9.2008 9:29

Beneš

Beneš: "Mou největší chybou bylo, že jsem doposledka odmítal věřit, že mne Stalin chladnokrevně a cynicky obelhával, jak v r. 1935, tak i později, a že jeho ujišťování mně i Masaryka bylo úmyslným a cílevědomým podvodem."  Obávám se, že pan Klaus se dopouští stejné chyby.

Sýček 1.9.2008 9:28

"To však neznamená, že Rusko nyní bude okupovat Gruzii"

Ano, doufám, že se Rusové brzo stáhnou, chyba gruzínského vedení poskytuje okupantovi nemalou legalitu. Za úspěch bych považoval, že v Gruzie zůstane politicky nezávislou zemí, celistvost už nezachrání.

tsstss 1.9.2008 9:27

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: bod pro prezidenta

Nesouhlasím.

jan 1.9.2008 9:27

Re: Klaus je docela obyčejný komunista-panslavista

Bombardování zastavilo akorát likvidaci teroristické UCK, pomohlo čelným teroristům do čela kvazistátu a tím si získat pro svoje nelegální aktivity skvělé zázemí. 

Srovnávat ruskou reakci na gruzínskou agresi vůči J.Osetii s okupací Československa vojsky Varšavské smlouvy doufám nechcete.

ok 1.9.2008 9:27

Re: Re: guru všech panslavistů

Trpíte postpubertálním syndromem vzdoru vůči autoritám? Z toho byste měl být venku už tak ve dvaceti...

Mě je úplně jedno, co si myslí momentální vláda, můj názor to neovlivňuje ani zbla. Já jen vidím, že Klaus nehájí čestně a poctivě zájmy České republiky, a spolupracuje s nedemokratickou velmocí proti ne sice zcela dokonalé, ale nepochybně demokratické a prosperující EU.

pbla4024 1.9.2008 9:24

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: bod pro prezidenta

Tak znovu. OSCE žádnou zprávu nezveřejnila a tudíž tvrzení "Zpráva pozorovatelů OBSE značně přitížila Gruzii za boje v Osetii" není pravdivé. Souhlasíte?

ok 1.9.2008 9:23

Re: Měli jste se včera večer dívat na ZDF

Ta diskuse jen odrážela politickou pozici Německa, které má ropovod přímo z Ruska. Česká republika je v úplně jiné politické pozici. Pakt Molotov Riebentropf je pro Rusko a Německo stále lákavý - takový nový pakt by totiž vyšachoval USA ze hry o střední Evropu. My máme možnost být svobodný stát, nebo být kolonie jednoho z dvojice Německo - Rusko. Vybrat si zatím můžete zcela svobodně.

AndyO 1.9.2008 9:22

Re: Re: Re: nemylímsi, že pan prezident interpretuje situaci z

ano, to je pravý argument , klidně to pište azbukou.

tsstss 1.9.2008 9:22

Re: guru všech panslavistů

Komunisté vždy požadovali, aby lidé přijali a opakovali názory hlavního proudu, stranou a vládou schválené. Podle splnění tohoto kriteria se poznají právě ti komunisti. :-)

Sýček 1.9.2008 9:22

Re: guru všech panslavistů

Víte, měl byste uvést nějaký relevantní citát "guru všech panslavistů", z kterého bude každému jasné, že je to "guru všech panslavistů".

Roman 1.9.2008 9:21

Re: Měli jste se včera večer dívat na ZDF

Protipól tehle diskuze a ukázka stavu našich médií proběhl na ČT 1 v otázkách Václava Moravce. V podstatě tam nezazněl žádný argument jen kňučení, které se táhlo celým pořadem jak červená niť, že Rusko se musí označit za agresora.

AndyO 1.9.2008 9:20

Re: Gruzínci začali válku

pokud by Německo na svém území válčilo¨mezi sebou ( Sasové s Bavory například), tak by tam těžko Rusové se spojenci vkročili, že?

tsstss 1.9.2008 9:20

Re: Re: Re: Klaus je docela obyčejný komunista-panslavista

Měl byste popravdě napsat  - mám nadstandartně dobrou selektivní paměť 

AndyO 1.9.2008 9:19

Re: Měli jste se včera večer dívat na ZDF

proti tomu ale nelze nic říci a jen extrémně zaslepení to tak nevidí. To však neznamená, že Rusko nyní bude okupovat Gruzii - dosud neodešli.

ok 1.9.2008 9:18

guru všech panslavistů

Když tak čtu ty komunistické bláboly zde na této diskusi, je z toho jasné, že komunisté a panslavisté jsou bohužel stále mezi námi - a Klaus je jejich guru.

tsstss 1.9.2008 9:18

Re: Re: Re: Re: Re: Re: bod pro prezidenta

Musíme si chvíli počkat. Teď je na řadě dnešní sezení EU. Jak to pane chcete, tak takovým způsobem se to skutečně nedělá. Tohle není běžná agenda. Copak to není vidět?

AndyO 1.9.2008 9:18

Re: Re: Re: Re: nemylímsi, že pan prezident interpretuje situaci z

není divu, že tu vládli zvolení komunisté...a že ti dnešní jsou čím dál tím drzejší. Tak nadšený kanonenfutter by snad v jiné zemi nemohli najít. Nejde o komunismus jako ideu, ale o způsob vládnutí.

Desítky let bráním Čechy proti paušalizujícím odsudkům, co se týče jejich charakteru. Vidím, že budu muset přehodnotit své názory. Pokud někomu připadá současné Rusko jako země, které dá přednost před demokracií, pak je zbytečné takové osoby nějak chránit. Ochrání je Putin sám.

Sýček 1.9.2008 9:17

"mám nadstandartně dobrou paměť"

;-D A kde ji máte schovanou?

Defurak 1.9.2008 9:16

Re: Re: Re: Klaus je docela obyčejný komunista-panslavista

Když máš nadstandardní paměť, tak si jistě pamatuješ, že masový útěk Albánců v Kosovu nastal až po zahájení bombardování. Takže tolik k těm čistkám.

mare 1.9.2008 9:16

Re: Re: nemylímsi, že pan prezident interpretuje situaci z

debile

pbla4024 1.9.2008 9:14

Re: Re: Re: Re: Re: bod pro prezidenta

Pokud zpráva existuje, uveďte odkaz na tuto zprávu na stránkách OBSE.

Defurak 1.9.2008 9:13

Měli jste se včera večer dívat na ZDF

Byla tam hodinová beseda ke Gruzii. Vedle velmi fundované moderátorky se zůčastnili předseda vlády Lucemburska, velvyslanec Ruska v BRD,bývalý velvyslanec USA v BRD,  vrcholový expolitik Egon Bar, náměstek ministra zahraničí BRD  a další neoddiskutovatelné kapacity. Beseda byla kultivovaná, v přátelském duchu a objektivní a ideologické zaslepenosti prostá. Takové debaty prostě u nás neznáme. Jaký byl výsledek : v podstatě odpovídal názoru Klause. Čili : fatální chyba Skašviliho, nečekaně razantní odpověď Ruska. S Ruskem je třeba jednat jako rovný s rovným - všichni se vzájemně potřebujeme, jsme na sobě závislí. Sankce proti Rusku stejně jako přijetí Gruzie do NATO by byly velmi riskantní kroky, které převážná většina diskutujících odmítla.

ok 1.9.2008 9:12

Re: Re: Klaus je docela obyčejný komunista-panslavista

Víte, já mám jednu výhodu - mám nadstandartně dobrou paměť.

Klaus spoléhá na to, že běžný občan moc dobrou paměť nemá...

ok 1.9.2008 9:10

Re: Re: Zakomplexovaní lidé, jako je pan Klaus,

Jít proti davu není žádná zásluha - ostatně Klaus jde spíš s davem - s davem Rusů a komunistů - tak jaké proti davu? Klaus jen jde bok po boku s těmi "svými".

To není zásluha, to je svinstvo (alespoň potud, pokud Klaus sám sebe nazývá konzervativcem, a přitom dělá proruskou a protievropskou politiku).

Roman 1.9.2008 9:10

Gruzínci začali válku

Gruzínci tuhle válku začali a rusové dokončili. Je to stejné jako,  vyčítat rusům a spojencům, že si dovolili během 2. sv. války vstoupit na území Německa. Holt se v Gruzii při rozpoutání války někdo těžce přepočítal.