19.4.2024 | Svátek má Rostislav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Rad 15.10.2007 20:10

Konečně !

Povedla se další pitomina ! Nasmál jsem se, děkuju. Jelínek je fakt dobrej bavič !

whocares 15.10.2007 18:43

Jelene, Jelene, oči máš červené

Zamysli se trochu, boha... Co asi může Švejnar svým volitelům slíbit ? Možná tak ještě něco Rokovi, ale co ti ostatní ???

nepolitik 15.10.2007 17:05

Další dokonalý JELBLABO dokazující, že

Jelínek se přiživí na čemkoli. Rv(Y)Rv(Y)Rv(Y)Rv(Y)Rv(Y)Rv(Y)Rv(Y)Rv(Y)Rv(Y)Rv

JL 15.10.2007 16:51

Trochu to zavání Marťany.

Myslíte, že člověk žijící v česku na poloviční úvazek je nejvhodnější volba? Člověk mimo českou politiku. Je snadné tvrdit, že "je nad věcí". On by ale muse ty "žabomyší války" zde řešit. Víme jak se zachová, když neměl příležitost ukázat své přednosti ale i nedostatky v reálné české politice? Totéž ovšem platí i panu Pačesovi. O panu Dienstbierovi, Paroubkovi Havlovi a jiných toho víme dost. A proto můžeme s jejich kandidaturou buď souhlasit nebo (spíše) nesouhlasit. Každopádně se ví, co dokáží, jsou známé jejich názory, způsoby řešení problémů, vidění světa, ... Co víme u kandidátů vytažených z klobouku? Máme nyní velmi dobrého prezidenta - je o tom přesvědčena většina obyvatel. Měla by si to uvědomit i opozice, včetně té koaliční.

kurbet 15.10.2007 19:02

Re: Trochu to zavání Marťany.

JL nech už toho lezení do(Y)

JL 16.10.2007 8:50

Re: Re: Trochu to zavání Marťany.

Něco lepšího nevymyslíš. Čím také, že.

Čenda 17.10.2007 15:58

Re: Trochu to zavání Marťany.

Titul prezident není celoživotní a co se týče současného prezidenta vždy se musím pousmát nad hloupostí některých, kteří píši je toto je názor většiny obyvatelstava.A nutí nás předjímat že toto je pravda jediná.Prostě je to funkce volitelná škoda že parlamentem  a věřím že v naší vlasti takových a jistě i lepších kandidátů máme více než dost.

huhu 15.10.2007 16:20

kandidátem Rath

tak mi napadlo, že má čssd i tuhle kádrovou rezervu..:-P

Jakub Vosáhlo 15.10.2007 15:22

Jelínek si najednou vzpomněl

A pročpak si Švejnara dříve nevšiml Jelínek? Nebo některý ze sociálních demokratů, jimž dělal podržtašku? Proč si ho jako nevytáhl při tvorbě své reformy Vladimír Špidla? Až teď, když se začal jako prezidentský kandidát zamlouvat Jiřímu Paroubkovi, tak najednou myšlenkový tank Lukáš píše, že jsme si ho měli všimnout už dávno. Je mi z Vás na nic, pokrytče oranžová!!!

VLK 15.10.2007 15:20

premierem...

Ano, Švejnarovi by podstatně lépe sedělo premiérské křeslo než presidentské. Prezidenta by měl dělat někdo, kdo už se v politice osvědčil a je ve světové politice dostatečně známou osobností, aby z toho presidentského křesla dokázal něco pozitivně ovlivňovat. Jak si vyzkoušeli nedávno Němci s Rauem, u presidenta nestačí, když byl uznávanou autoritou mimo politiku. 

Premiéra může dělat i dostatečně dobrý odborník z oblasti mimo politiku, pokud tato oblast patří mezi klíčové v dané době. Proto bylo dobře, že jsme měli na dobu privatizace premiérem ekonoma Klause, ať už si o výsledku zvolené metody myslíme cokoli. Stejně tak by bylo dobře, kdybychom dnes měli premiérem ekonoma Švejnara. Jenomže - proč by si levicového ekonoma dávala do čela vlády pravice. A levice má svého jiného kandidáta, který sice ekonomice nerozumí ani co by za nehet vlezlo, ale zato nepustí nahoru nikoho, kdo by mohl ohrozit jeho ego.

A tak navrhnou ekonoma sice prosnulého, ale jen v odborných kruzích, na místo presidenta. A tam ho politika, na místě, kde nemá co dělat, zcela zabije.

oakman 15.10.2007 15:27

Souhlasím, jenže....mu to křeslo premiéra nikdo nenabídne, takže zase nic.

Bývalý Ast.on 15.10.2007 15:11

Oakmane, máte pravdu

Dnes v této sen.krovně opravdu nejvíce zazářil lumen používající jméno historik. Ve skutečnosti jde ale o "historičku. Její pravé jméno je Edelmanová.

žaba(k) na prameni 15.10.2007 14:05

Jednoduché řešení

Zjistilo se, že si Češi neumí sami vládnout. Musí se jim tedy věrchuška dodat z ciziny. Proč si nenajmout někoho, kdo opravdu umí vládnout třeba za Zimbabwe. Takový Mugabe by to prezidentování zvládl levou zadní. a to byste zírali, jak to umí!!

Nebo takový Mickey Mouse. To by byl prezident!  Na známkách by se  vyjímal docela dobře.....(Y)

Malý Aston 15.10.2007 14:17

Re: Jednoduché řešení

Nesouhlasím aby tady vládl někdo z Afriky,nám stačí komanči a socky.Když tak všichni horují pro Brusel,tak je nutné udělat pořádek.Zrušit národní prezidenty,zrušit všechny premiéry,ministry a jejich úřady a podle Zaorálka mít jen jednoho prezidenta Evropy a jednu první dámu,jednoho ministerského předsedu.Když Evropa,tak Evropa.:-D

Malý Aston 15.10.2007 14:03

Koho postavit aby vyhrál?

Nevím jaké podmínky si stanovila naše tříkoalice ČSSD+KDU+Zelení pro budoucího prezidenta ale zatím jsou vedle jak ta jedle.Nemohou a nemohou vybrat někoho,kdo by byl důstojným protikandidátem pana Klause.To znamená,že Klaus je ten nejlepší.Snaží se lovit staré politiky,emigranty,akademiky i neakademiky.Proč nenavrhnou Paroubka,ten je nejlepší,nejchytřejší a má pěknou budoucí první dámu.Pěkně vykopněte socky Paroubka na Hrad a máte od něho pokoj.:-D

Historik 15.10.2007 13:45

Jedna poznámka - piš víc oakmane

Pro Autor: oakman IP: 80.188.218.xxx Datum: 15.10.2007 12:46

Ty jsi oakmane hoden svého nicku, předpokládám, že to co v něm máš máš i v hlavě. Občas někde zasmrdí kanál a někdy se stane i něco zábavnějšího a promluví oakman.

Všechno české se snaží napadat kdekdo, ale jen sám ukazuje svoji malost. Pan Havel taky vymyslel čecháčkovství a stále mluví o čecháčkovství, přičemž sám je jeho největším a nejvýznamnějším představitelem a reprezentantem. Myslím, že to samé platí i o tobě oakmane a tvém hodnocení toho českého.

Mel si na mou adresu co chceš, oakmane, předpokládám, že si o sobě jistě namlouváš, že výše tvé jasnozřivosti zde nikdo nedosahuje. Pobavil jsi mě, piš víc.

oakman 15.10.2007 13:54

To české nikdo nenapadá, on ani vesměs nikdo neví, co české je a není. To jen zoufalec v pocitu ohrožení tu volá po jakémsi národu.

Švejnar je Čech, který bydlí v USA. Ty jsi vůl, který bydlí v ČR.

Historik 15.10.2007 14:07

Jedna poznámka - piš víc oakmane

Je mi líto, jasnozřivý oakmane, já nemám co bych dodal k tomu, co jsem napsal o trochu výše. Jak jsem již řekl, mel si na mou adresu co chceš a piš víc, alespoň vynikneš. U tebe myslím funguje nejvíc Pavlovův reflex, že?

Poklop 15.10.2007 14:14

Re: Jedna poznámka - piš víc oakmane

Historiku,to jste poznal teprve teď co je to za vola ten oakman?Jeho rodiče by měli být zavření,že zplodili takového vola a on tu každý den píše bláboly a píše.On už je snad nikdo nečte a on píše a píše.To chce klid.ještě Vám nenapsal,že má má doma pistoli a dále ,že je příbuzný anglické královny.To ještě napíše.

Historik 15.10.2007 14:34

Re: Re: Jedna poznámka - piš víc oakmane

Autor: Poklop IP: 62.209.224.xxx Datum: 15.10.2007 14:14

Díky za dobrou a veselou zprávu, už se moc těším. Už jsem myslel, že tady bude jen nuda a bude se tady jen seriózně klábosit a lidi si budou věcně sdělovat svoje názory a myšlenky. Přeji Vám hezký den a taky zábavu.

historik 15.10.2007 18:30

Re: To české nikdo nenapadá, on ani vesměs nikdo neví, co české je a není. To jen zoufalec v pocitu ohrožení tu volá po jakémsi národu.

Oakmane! Já tady píšu už nějakou dobu pod nickem historik - s malým h. Ten Historik s velkým H je někdo jiný. Ale, na rozdíl od Vás, nikdy nepoužíváme pro své odpůrce hrubosti typu "jsi vůl". Hrubými nadávkami se v diskusi vyznačují slaboši, kterým docházejí argumenty

oakman 15.10.2007 12:46

Dvě poznámky

1) Historik je karikatura svého nicku. Pokud bere Švejnara jako "Američana", je to ještě větší guma bolševická, než jsme tušili. Dále se k blábolům zmíněného oxymorona nemá smysl vyjadřovat. To je jen extrakt z české malé hovězí povahy.

2) Nejsem si zdalek jist, jak bude adjunkt Jelínek adorovat Švejnara, až suše oznámí národu to, co víme už teď - reforma bude ještě ostřejší, jinak se z toho nevyhrabeme.

brok 15.10.2007 12:38

Řekl bych, že nejde o protikandidáta,

ale o člověka, který je dost chytrý, aby mohl kandidovat a dost hloupý, aby se chtěl ztrapnit. Zkušenosti americých prezidentských voleb říkají, že ten, kdo jednou neuspěl, nemá šanci ani příště. Pamatujete si na Pitharta při minulé volbě? Ten výraz uražené ješitnosti? Volil byste ho při nové volbě?

Etat 15.10.2007 12:28

Etat

Pan Švejnar a liberální ekonom?

Koukám, že slovo "liberální" už si před jmnéno může dát kdejaký etatista, finetuner, regulátor a plánovač.

Slyšel jsem jeho názory několikrát a byly to samé rady vládě, jak lépe regulovat, promyšleněji plánovat a přerozdělovat, atd... Toto že jsou názory LIBERÁLA? Opravdu čistá rakouská škola! Velký Ludwig se obrací v hrobě.

Nestranny pozorovatel 15.10.2007 11:41

Švejnar českým prezidentem?

A to by pak byla první dámou komunistka Jana Matesová? 

Historik 15.10.2007 12:12

Albrightová prezidentem ČR?

To by pak první dámou byl Joseph Medill Patterson Albright.

jirka.s. 15.10.2007 11:10

Prý na málo známou tvář si veřejnost těžko zvyká !!!!

Tak nač to vokecávání, ty ozdobo brdských lesů, řekni to na plnou hubu, že nejlepším presidentem by  byl Bufo bufo! Na ten jeho odulý ksicht jsme přece z jeho každodenních tiskových konferencí už dávno a dávno zvyklí!

http://www.photo-base.biz/displayimage.php?pos=-404

qwert 15.10.2007 11:08

Václav Klaus si zaslouží protikandidáta odpovídajícího formátu

Václav Klaus si zaslouží protikandidáta odpovídajícího formátu. Tím rozhodně není kotelník Dienstbier a myslím, že jím není ani Pačes. Z tohoto pohledu se Švejnar jeví nejlépe. Vítězství Václava Klause se pak bude jevit v očích veřejnosti "o to více zasloužilejší" než když proti němu bude stát nějaké politcká zombie, či z nouzecnost kandidát.

Historik 15.10.2007 11:17

Kdo je vůbec ten Švejnar? Neznám.

Mezi 200 milióny Američany by se určitě našel někdo lepší. Proč ale nekandiduje Američan Švejnar za prezidenta v USA? To je stejné, jako kdyby někdo z Čech chtěl kandidovat v USA.

Cricket 15.10.2007 11:34

Re: Kdo je vůbec ten Švejnar? Neznám.

Nic proti tomu, že by si Klaus zasloužil toho nejlepšího kandidáta. Ncméně nedivme se Švejnarově kandidatuře. Klidně mohla kandidovat i Allbrightová, kdyby měla trochu menší smysl pro uměřenost. U nás se najdou lidé, kteří se budou snažit proti Klausovi postavit kohokoliv a za každou cenu. Pro mne to je dobrá známka pro Klause. Pro všechny přijatelný nýmand by takové reakce nevzbuzoval.