20.4.2024 | Svátek má Marcela


Diskuse k článku

POLITIKA: Proč Sobotka prohrává

Právě skončené krajské volby daly záminku k dlouhé řadě komentářů. Drtivá většina z nich se zabývala příčinami úspěchu hnutí ANO a neúspěchu sociální demokracie.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Kyselková 11.10.2016 23:16

Re: Jak jste přišla na Ódu na Babiše ???

Spor v koalici - soc.dem. proti Babišovi - Žantovský jednoznačně straní Babišovi. Sobotkovce nemusím, ale díky Bohu, že se konečně někdo - sice pozdě, ale přece - proti tomu sprostému člověku pochlapil ! Nesouhlasím se Žantovským ani se Zemanem v tom, že hlasy "moudrých", trochu přečíslených koblihů mají vládnout krajům ev. senátu.

J. Kanioková 11.10.2016 21:54

Jak jste přišla na Ódu na Babiše ???

J. Kanioková 11.10.2016 21:44

Nepřinese

Vedoucí lídr strany, pokud chce stranu popostčit dopředu, musí být razantní..

A i když souhlasím, že je to slušný člověk, ODS neprospívá..

J. Kanioková 11.10.2016 21:42

A co je na té analýze špatně ?

J. Kanioková 11.10.2016 21:39

Kecáte

T. Kohout 11.10.2016 18:17

uvidíme

1) Volby jsou od toho, aby se prostřídaly čas od času strany. Není nic podivuhodného na tom, že se tak děje. Ani ta "nejlepší" strana není u moci věčně. Snad jedině Chretien skončil kvůli stáří.

2) Babišovci v detailu žádné hvězdy nejsou. Viz primátorku v Praze, to je holé neštěstí. Podobně vesměs ani jinde nemají lidi na tu práci, co slibují. Časem přijde vystřízlivění.

3) Když jsem dnes četl jedny babišovky, tak jestli to budou provádět takhle nadále, tak ta "záře" co momentálně mají zase pomine.

4) ODS či Top šly od válu protože dělaly hrubé chyby. To socani nemají, tento důvod (snad) dočasného neúspěchu.

J. Chaloupka 11.10.2016 17:19

Ale Sobotka přece v příštích volbách prohrát chce, aby

mohl vystřídat Jourovou v EU a následovat Špidlu. Půl mega měsíčně a stotisícový důchod. No, kdo z vás to má?

J. Kyselková 11.10.2016 15:56

Óda na Babiše

od pana Žantovského je těžko přijatelná. Dosud se jevil jako objektivní, nekoupený novinář.

A. Javůrek 11.10.2016 15:39

Re: Výborný článek!

http://svobodneforum.cz/lucie-sulovska-s-babisem-proti-imigrantum/

A. Javůrek 11.10.2016 15:39

Re: Výborný článek!

Proti imigrantům v proimigrantské frakci

Hnutí ANO zasedá v rámci Evropského parlamentu v Alianci liberálů a demokratů pro Evropu (ALDE). O volby do Evropského parlamentu je v Česku tradičně ještě menší zájem než o ty do krajů a Senátu, ale poslední rok unijního vývoje přinesl výrazný nárůst zájmu o činnost českých poslanců v rámci EP. Zejména otázky spojené s migrační krizí vzbudily nový zájem o těch pár šťastlivců, na které jejich zvolením spadla zlatá vrata.

Lídr frakce ALDE Guy Verhofstadt je v podstatě takový zrzavý Jean Claude Juncker. Evropskou unii by integroval na dřeň, rád by „více Evropy“. Krize EU podle něj není krizí EU, ale nedostatku EU. V rozhovoru, který poskytl při své poslední české návštěvě Blesku, za největší problém EU označil, že při rozhodování o klíčových otázkách „pokaždé všichni musí souhlasit, sedmadvacítka, osmadvacítka předtím, než přistoupíme k činu“.

Verhofstadt za svět zítřka nepovažuje svět národních států, rád by vytvořil Evropskou armádu, důkazem příkladné integrace muslimských imigrantů jsou podle něj skandinávské země. Uprchlické kvóty vítá, dublinská nařízení, tedy praxi navracení migrantů do první země vstupu, by zrušil

F. Kusák 11.10.2016 15:23

Re: Mňo,

Děkuji, to potěší

B. Rybák 11.10.2016 15:15

Re: Mňo,

Ať Vám ta operace dobře dopadne!

B. Rybák 11.10.2016 15:11

Re: Nevím o co jde kritikům Babiše v krajských volbách

Proč by v ODS, která nemá moc ani peníze ti "propálení" zůstali? Co má ODS podle Vás dělat v situaci v níž je ČSSD leckde nejméně EU-hujerskou stranou a TOP09 i lidovci jsou EU-hujerští všude?

A. Javůrek 11.10.2016 15:10

no, pokud

někdo volí exSTBáka Bureše, tak mám hodně velké pochyby o jeho intelektu. Nikdy nepracujícícho, slizkého Sobotku nemusím, ale on evidentně intelekt voločů nepodcenil, on ho přecenil.

A on Bureš sám napomáhá té své "image", ublíženého a odstrkovaného člena vládní koalice. A lidé na to skáčí, tak jako na jeho jediný bod programu:"všici kradů a já sů spasitel".

B. Rybák 11.10.2016 15:00

Re: Nevím o co jde kritikům Babiše v krajských volbách

Souhlasím s Vámi!

B. Rybák 11.10.2016 14:57

Re: Považoval

Symbolem čeho, je náš bezpáteřný premiér Sobotka?

B. Rybák 11.10.2016 14:52

Výborný článek!

Úspěch provládních, tedy EU-hujerských politiků je důsledkem toho, že všechny TV u nás ovládají EU-Hujeři. Proti Babišovi se všichni spojili až když ve svých novinách a projevech zpochybnil politicko-korektní přístup k imigrantům, čímž získal sympatie mnoha našich občanů .

K. Novák 11.10.2016 14:19

Vládne TOP 09.

Kalousek nemůže Babišovi přijít na jméno. Schwarzenberg prosazuje sudeťáky a nenávidí Zemana, protože je to prezident Česka, které by zřejmě nemělo existovat a bez Německa by chcíplo hlady (takhle přímo se to nedá říct, tak je v tom jeho výroku místo Německa Evropská Unie). V Sobotkově jednání se projevují oba vlivy.

J. Fridrich 11.10.2016 14:03

Volby v Česku - Výborně, dobrý voják Švejk-Hašek

Volby v Česku - Výborně, dobrý voják Švejk-Hašek dostal na Moravě výprask. No, jako největší pracant v Česku - cca 27 správních rad a firem - snad nebude muset chodit na polévku k Armádě spásy.... Bylo včera dosti komické jak on a usměvavý, " rovníkový-zoubků " Bohoušek dělali z prohry výhru....

F. Pavlis 11.10.2016 12:02

Považoval

jsem pana Žantovského za slušného analytika. Poslední dobou se mi zdá, že si ho asi kdosi kúpil. Zdejší diskuze zcela jednoznačně dokazuje, že to s tou moudrostí voličů nebude tak slavné, i když je pravda, že to je jen zlomeček populace. Pan Babiš je symbol naprosté bezpáteřnosti. Jak on a jeho kúpení mohou cokoli napravit, to opravdu nevím. On, s jeho minulostí, nevyvětlenými kauzami zisku majetku, podivuhodné kontakty s lidmi ještě podivuhodnějšími má být nadějí demoktratického a slušného státu ? Jen slaboduchá hlava tomu může věřit. Ale tak to už na světě chodí. O Brežněvově obočí se říkávalo, že je to Stalinův knír na vyšší úrovni. ANO jsou VEVERKY na na velmi vysoké úrovni, finančně nesouměřitelé, ale záměr je stejný. Pokud to Andrejovi výjde, bude to asi pro mnohé velmi bolestné probuzení z oblouznění. Chce to jen čas. Po ovoci, poznáte je. Zatím jen stále čekáme na těch 200 miliard...

J. David 11.10.2016 11:52

Proč Sobotka prohrává...

Protože je klasický "křivák". Klasicky žvaní, ale podstatný "skutek utek" v realizaci jeho volebního programu. Blb a žvanil z Telnice. Církevní restituce, revizi budeme žádat, zaklapla po volbách "Ozubená pleš", coby volební slibotechna, jak se dostala ke korytu. Jen bádám, proč ti řadoví socdemáci jsou takoví zarputilci ve svých idejích, a jsou tak blbí, že Sralbotku furt volí. Oranžovou růži. Můj děděk byl SOCDEM, nosil nějaký odznak ČSSD s ozubeným kolem, a snad s nějakou kosou, nikolivěk s oranžovou růží. Nu, rovnátka na zuby Bohuša, a Sorelu na pleš.

V. Němec 11.10.2016 11:47

Re: Nevím o co jde kritikům Babiše v krajských volbách

Volili asi všichni bývalí tuneláři, odkloňovači, ale i ti stále čekající na další příležitost k snadnému bezpracnému obohacení.

K. Frauknecht 11.10.2016 11:41

Re: Mňo,

Není mi jasné, na co se tážete. Nedomnívám se, že by dvěma třetinám voličů bylo jedno v čem žijí. Jejich volební neúčast vidím spíše v intervalu: protest - rezignace.

J. Ráž 11.10.2016 11:21

Re: pane Ráži

Co sem pořád motáte nějakého soustružníka nebo dělníka s lopatou. To jsou hloupé a laciné argumenty, i když socialistický politik by mněl mít alespoň obecný přehled o tom, jaké problémy musí i tito lidé ve svém životě řešit.

Kdyby Kennedyove nevěděli co trápí americké občany, hlavne střední stav, nevystupovali by tak tvrdě proti těm, kdo už v té době americkou střední třídu dusili. Tento boj prohráli. Alespoň se o to pokusili a za to si zaslouží úctu. Za co si má Sobotka zasloužit účtu si nedovedu představit.

Mimochodem: Koho Považujete za "obyčejného člověka"? Já každého, kdo se vlastním přičiněním stará o obživu svou, své rodiny a dělá prospěšné věci pro společnost. A je to každý od toho Vašeho dělníka s lopatou, přes řemeslníka-živnostnika, až po podnikatele zaměstnávajícího desítky lidí. A politik, aby jim mohl život usnadňovat a ne znepříjemňovat, by měl o životě alespoň některé této skupiny něco vědět. Všechny sociální skupiny jsou vzájemně propojeny a když politici znepříjemňují život byť jedné skupiny, pocítí to negativně všichni. A to je přesně to, co dělá Sobotka a jeho lidé ve vleku oligarchů, kteří na ty "obyčejné" lidí kašlou.

R. Langer 11.10.2016 11:20

Re: Mňo,

A ve které věštecké kouli to vysílali? Jak je totiž vidět, tak těm dvěm třetinám unavených, na§raných, nezodpovědných nevoličů je to evidentně úplně jedno.

M. Malovec 11.10.2016 11:10

Re: Nevím o co jde kritikům Babiše v krajských volbách

O hrobuu pro ODS při spojení se socanama není pochyb.Pochybuji však o členské základně ANO. Podle mne je neprůhledná jako po převratu zelení, k nimž nalezli všichni bolševici a ostatní gauneři.

M. Malovec 11.10.2016 11:08

Zaplať Pán Bůh

za nemastného neslaného "my, jako sociální demokracie"- Sobotku. On jako jeden z mála dokáže socany dovést tam, kam kdysi navrátivší se emigrant Jiří Horák. Vytahoval je odtud Zeman.

J. Ráž 11.10.2016 10:50

Re: Nevím o co jde kritikům Babiše v krajských volbách

Hrobníkem ODS jsou dlouho ti, kdo upřednostňují koryta před prosazováním pravicových témat. Když se v kraji s vidinou placených míst v Radě kraje a prebend z veřejných zakázek, spojí ODS se socialisty, kteří mají v programu nepřipustit soukromé subjekty na koleje, zabránit odstátnění zdravotnictví a zestátnit záchranou službu, tak kdo je hrobníkem? Rozhodně to nejsme my, kteří čekali dlouho na to, až se ODS těch regionálních křiváků zbaví, aby mohli ODS znovu volit. Koalice ODS s ČSSD považuji za podraz na pravicové voliče a poslední hřebík do rakve ODS.

P.S. ODS jsem nevolil právě proto, že na kandidátce měli lidí, kteří jsou u nás v kraji dlouhodobě "propáleni" a proto jim vyjádřilo důvěru jen několik málo procent věrných.

V. Heidlerová 11.10.2016 10:49

Re: Nevím o co jde kritikům Babiše v krajských volbách

Kdyby byla nevolitelná, tak by měla 0,05 procenta. Kyvadlo se vychyluje, tu ve prospěch jednoho či druhého, mnohdy ti navrchu jsou počase dole..... Předseda ODS je velmi slušný člověk, který se bohužel mezi šejdíře nehodí, ale ukazuje, že politika se dá dělat i slušně. Možná, že to do budoucna nějaký úspěch přinese.

V. Heidlerová 11.10.2016 10:46

Re: pane Polanský

Jen skromný podotek: a ví Babiš, jak funguje společnost obyčejných občanů, jaké mají problémy? Ten se celý život pohyboval a pohybuje ve zcela pokřiveném prostředí kšeftu i za cenu spolupráce s STB, s pletichami v zahraničním obchodě, s tvrdým podnikatelským prostředím, kde se intrikuje, kalkuluje, podráží - zisk je to hlavní!!! Teď se mi zdá směšné, že dříve se předhazovalo Havlovi a Klausovi, že vlastní vily, např. údajně Klausova vila ve Švýcarsku, která patřila jeho sestře, a teď voličům nevadí miliardář-oligarcha s podivnou minulostí a nečistými machinacemi s majetkem docela určitě ve střetu zájmu!!! Prý nebude krást, když je majetkově zajištěný, háááááááááááá Všetcí kradnú. Ale přijímá zákony, které krádeže a manipulace posvětí. Sobotkovi to patří, že dostal na panímandu, žádný strom neroste do nebe, a ani Babiš tam nevyroste, snad jen dočasně.