24.4.2024 | Svátek má Jiří


Diskuse k článku

POLITIKA: Proč lidé volí Zemana a Babiše

Odpověď na tuto otázku, kterou si kladou skoro každý den nejen politologové a komentátoři, ale čím dál častěji i lidé, s kterými se člověk setkává náhodně či na besedách, je možné hledat i v historii.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Richter 25.8.2019 17:29

Re:

jako že si ty hlasy tam naházel sám a vy, douciferní dementi jste mu je nedali? :-)))

J. Richter 25.8.2019 17:28

Re:

Úmyslně jsem ve výběru voličů Ovara a Bureše vynechal dementy, doufal jsem, že se sami přihlásí. Klaplo to.

Perryman 25.8.2019 16:31

Souhlas. Holt v jednoduchosti je krása.

Perryman 25.8.2019 16:24

Ano, lidé v exekucích s vítězstvím MZ mají určitě něco společného. Řekl bych, že ti mají jiné starosti, než chodit k volbám. Vy máte ověřeny zdroje, že to souvisí? To bych se divil. A pan Zdeněk Svěrák, jeden z těch "Chvilkami" povolených komunistů. No to je arbitr pravdy a lásky jak vyšitý.

V. Čermák 25.8.2019 16:24

Re:

Nechte si to Tykání zase až budete ve své stáji...

V. Čermák 25.8.2019 16:20

Re:

Typický výplach z mozku silně Menšinového voliče, frustrovaného opakovanými porážkami ve volbách. Takový malý pšouk....

Perryman 25.8.2019 16:08

No to zajisté. Horší by už jen bylo, vážit si Drahoše, Fischera či Hilšnera.

Perryman 25.8.2019 16:04

Souhlas. Jak to někdo rozbalí s Hitlerem apod. je jasné, že je v koncích.

Perryman 25.8.2019 16:01

No jak nekdo začne s Hitlerem, tak je vidět, že je to parádní trouba.

Perryman 25.8.2019 15:56

Ano, toje přesné. Viz pan P. Pavel. Z toho ta nezvládnutá nenávist jen stříká.

P. Pavel 25.8.2019 15:08

Recept na burešův či ovarův úspěch je jednoduchý. Říká se mu skleróza. Jak bureš tak ovar se spoléhali a spoléhají na to, že si většina populace už nepamatuje na ty jejich megazlodějiny z dob ovarova premiérování. Takže používají tu nejprimitivnější z prstu vycucanou propagandu ve stylu zloděj křičí chyťte zloděje a bohužel jim to vychází. Významná část populace si prostě nepamatuje, že jak bureš tak ovar jsou ti, kteří v této zemi mají nejvíce másla na hlavě a špíny za nehty.

P. Pavel 25.8.2019 14:55

Takovou míru sebekritiky, bych od tebe nečekal ty iq tykve.

P. Pavel 25.8.2019 14:53

Takže je zbytečné, aby ses tady neustále ztrapňoval, když ovar neví, že existuješ.

V. Mokrý 25.8.2019 14:37

Re:

1*

R. Vacek 25.8.2019 14:37

Re: Protože doufají a často se mýlí

Kdyby Hitler vyhrál, tak by ti hloupí voliči volili správně.

J. Ptáček 25.8.2019 14:23

Re: Protože doufají a často se mýlí

Díky za výraznou podporu, z vaší strany bych to opravdu nečekal. Podtrženo tykáním neznámému, skoro osmdesátiletému, navíc dokonalá gramatika. A jako obvykle brilantní úvaha přesně k tématu.

V. Čermák 25.8.2019 14:07

Re: Vážit si Zemana může jen negramot a slepý primitiv

Inu, Zeman na vás taky kašle, hlavně proto, že ani neví, že existujete....

V. Čermák 25.8.2019 14:05

Re: Protože doufají a často se mýlí

Jak někdo začne s Hitlerem, eventuelně Stalinem, či Gottwaldem, je jasné, že je silně Frustrovaný a Vystresovaný z opakovaných volebních Porážek a neví jak dál. Toš tak, pane Ptáčku.....

V. Čermák 25.8.2019 14:02

Re:

Ale vy nejste Většinový volič. Neměl byste spíš řešit voliče Menšinového, třeba kde on udělal chybu, jakou a proč?

V. Čermák 25.8.2019 13:59

Re: Babiše volilo necelých 18 % dospělých Čechů a zbytek

U voleb se volí Nejlepší z Nejlepších a tam drtivě zvítězil Babiš. Jen Ťulpas šermuje procentama, když na nich nikomu vůbec nezáleží....

V. Čermák 25.8.2019 13:55

Re: proč?

Richtere, vy jste si napsal na čelo - Su Ten Blb. Ale to jste nemusel, Stěrače se nehlásí....

L. Zach 25.8.2019 13:48

@Richternapsu

Jenže tímhle stylem komunikace jen těžko dosáhneme toho, aby - alespoň někteří - současní Zemanovi voliči (nebo voliči ANO) příště volili uvážlivěji. Mimochodem - Zeman ve 2. kole prezidentských voleb v roce 2018 zvítězil nad J.Drahošem o 2,73% hlasů tj. o 152.184 hlasů z 5.554.596 odevzdaných. Pro srovnání - lidí v exekuci, kteří mají 3 a více exekucí (!) bylo v roce 2017 kolem 493.000 .

Viz také manifest Miliónu chvilek, přečtený v závěru letenské demonstrace 23.6.2019, který podle mého má "hlavu a patu": 1) Zaprvé se zajímej, co se děje, na státní i lokální úrovni, ověřuj si zdroje. ### 2) Zadruhé naslouchej, jak to vidí druzí a respektuj je. ### 3) Zatřetí vysvětluj, jak to vidíš ty, nepřesvědčuj, protože tlak vyvolává protiklad. ### 4) Začtvrté jednej a hledej, co můžeš dělat ty. ### 5) Zapáté přijmi svou odpovědnost, protože každý svým dílem rozhodujeme o tom, jak náš společný prostor vypadá.

Odkazy: http://mapaexekuci.cz/index.php/studie-a-analyzy/infografiky/ ### https://www.respekt.cz/spolecnost/dobre-rano-pozdravil-sverak-zaplnenou-letnou

B. Baron 25.8.2019 13:44

Když čtu diskuzi níže, je naprosto jasné proč Zeman vyhrál volby a je prezidentem. Proti takové bandě s IQ tykve která tvořila a tvoří jeho opozici musel vyhrát , i kdyby nechtěl.

P. Han 25.8.2019 13:32

Re: proč?

A kdo jim to říká a sám se tím také řídí? Vy snad?

B. Baron 25.8.2019 13:26

A co když to dělají proto aby nas..ly takové kastráty jako jsi ty?

V. Petr 25.8.2019 13:20

No, tak se můžeme vrátit do roku 1870, kdy třeba

existoval volební census.

Počátkem 60. let 19. století bylo volební právo cíleně nastaveno jako privilegium majetných nebo vzdělaných vrstev: "Byla to taková zásada klasických liberálů 19. století, kteří vázali politické právo na majetek, neboť argumentovali tezí, že o politice, to znamená o rozdělování daní, mají rozhodovat jenom ti, kteří daně platí, respektive ti, kteří platí většinu těch daní. To znamená, že největší podíl na politice a na rozdělování hmotných statků měli mít právě ti nejbohatší, kteří teoreticky platili jejich největší část."

A také, volební právo neměli teenageři, bylo to snad od 24 let.

ALE už od dob antiky také platilo, že právo řídit obec bylo odvozováno od VOJENSKÉ SLUŽBY. V antickém Římě se na volebním sněmu zprvu hlasovalo podle setnin.

To, že volit mohli jen občané bylo do nedávna naprostou samozřejmostí!

L. Zach 25.8.2019 13:15

@Zinga ### Lidé si nejsou rovni (otisky prstů, velikostí nohy, srdce, ducha, intelektu, tolerance, apod.) to je holá skutečnost. Pokusy o to tuto samozřejmost potlačit a znegovat dopadly vždycky a všude velmi špatně. Lze snadno dohledat pomocí Google.

K tématu viz také komentář L. Zach 25.8.2019 13:01

Ve zkratce - (obrazně) splňuje "většinový volič" nároky na nadřízeného, který najímá podřízeného na 4 roky na správu země? Úvaha o váze hlasu ve volbách - prof. MUDr. Vladimír Beneš, DrSc. či Prof. MUDr. Cyril Höschl, DrSc., FRCPsych. vs 150 tisíc osob majících 10 a více exekucí.

L. Zach 25.8.2019 13:09

Souhlas.

viz také L. Zach 25.8.2019 13:01

Ve zkratce - (obrazně) splňuje "většinový volič" nároky na nadřízeného, který najímá podřízeného na 4 roky na správu země? Úvaha o váze hlasu ve volbách - prof. MUDr. Vladimír Beneš, DrSc. či Prof. MUDr. Cyril Höschl, DrSc., FRCPsych. vs 150 tisíc osob majících 10 a více exekucí.

V. Petr 25.8.2019 13:08

Zato ta středověká elita měla k lumpenkavárně sakra

daleko. Nejspíše by ty parazity poslala na galeje, aby z nich byl nějaký užitek!

A nepřizpůsobivé kriminálníky STANDARDNĚ likvidovali pomocí katovských mečů a šibenic a už vůbec by si je netahali do země!

L. Zach 25.8.2019 13:08

viz také L. Zach 25.8.2019 13:01

Ve zkratce - (obrazně) splňuje "většinový volič" nároky na nadřízeného, který najímá podřízeného na 4 roky na správu země? Úvaha o váze hlasu ve volbách - prof. MUDr. Vladimír Beneš, DrSc. či Prof. MUDr. Cyril Höschl, DrSc., FRCPsych. vs 150 tisíc osob majících 10 a více exekucí.