POLITIKA: Prezentace pro duševně zaostalé
Již na přední straně mne zaujala fotografie Davida Ratha pózujícího se zubařskými kleštěmi ve stomatologické ordinaci. A tak jsem zalistoval dál.
Strana 2 je nazvána "Dění v kraji v obrazech" a obsahuje 5 fotografií:
Fotografie č. 1: Rath s cerhenickým starostou v kolínském kostele Nejsvětější Trojice
Fotografie č. 2: Rathův náměstek Chládek vítá prvního středočeského občana
Fotografie č. 3: Rath při návštěvě zahrad jezuitské koleje v Kutné Hoře
Fotografie č. 4: Rath slavnostně otevírá mateřskou školku v Cerhovicích
Fotografie č. 5: Rath se zúčastnil maturitního plesu zdravotních sestřiček
I další obsah časopisu je hutný, posuďte sami:
Strana 4: Velká barevná fotografie Ratha, jak si spolu s dalšími dvěma osobami prohlíží vzácnou iluminaci.
Strana 9: Fotografie, na níž Rath slavnostně přestřihává pásku při otevření městského parku.
Strana 10-11: Článek s názvem "Stop dalšímu tunelování krajských nemocnic" pojednávající o tom, že ČSSD vždy bojovala proti praktikám bývalého hejtmana Bendla, "...který díky bezhlavé privatizaci těchto zdravotnických zařízení připravil kraj o bezmála tři čtvrtě miliardy korun..."
Strana 13: Fotografie Ratha, jak si prohlíží protidrogový vlak.
Strana 14-15: Rozhovor s Rathem, včetně půlstránkové fotografie.
Strana 18-19: Článek pod názvem "Středočeský kraj investuje do svých občanů", který je uvozen konstatováním, že "Středočeský kraj chce pokračovat ve snaze přizpůsobit investice především občanům kraje, nikoliv jednotlivcům, jak tomu bylo v minulosti, kdy kraj vedl Petr Bendl z ODS." Článek je doplněn ilustrativní fotografií Ratha prohlížejícího si zahrady jezuitských kolejí.
Strana 23: Osvěžující změna - otázky pro Vítězslava Jandáka.
Strana 24: Fotografie Ratha s Ivanem Haškem v článku o tom, že Středočeský kraj nakoupil bezpečnější fotbalové branky.
Strana 27: Fotografie Ratha v krajském domově seniorů.
Strana 32: Celostránková křížovka na závěr. Bojím se ji vyluštit, protože se hrozím toho, kdo mi vyjde v tajence.
Vždy, když se domnívám, že úroveň politického marketingu v této zemi již dosáhla svého dna, posune ČSSD hranice ještě níž a ostatní strany ji ochotně následují. Stupidita a buranství propagandy ve výše popsaném materiálu vydaném za peníze daňových poplatníků je šokující. Obávám se, že za čtyři roky už mi bude připadat jako zcela standardní.
Obyvatel Středočeského chanátu