25.4.2024 | Svátek má Marek


Diskuse k článku

POLITIKA: Povládne nám místo vlády NKÚ?

Ministryně financí Alena Schillerová prohlásila v pořadu Události, komentáře na ČT24, že hodnotící zpráva NKÚ o situaci ČR je zpolitizovaná. Musím s tímto hodnocením souhlasit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
B. Rameš 29.4.2019 11:26

Upřímně řečeno,

některé politizující a hodnotící pasáže si NKÚ skutečně mohl odpustit. Zvlášť když museli autoři s mdlobnou jistotou čekat, že pan Babiš zvolí sice tisíckrát omletou, přesto pro jeho elektorát vždy funkční taktiku "je to komplot proti mně, jedinému spravedlivému manažerovi tatíčků a spasitelů všeholidu". Z mého pohledu školácká chyba.

V. Čermák 27.4.2019 20:49

Po BIC a NÚKB i NKÚ

se zařadil mezi Politické Manipulátory....

J. Lepka 28.4.2019 11:26

Re: Po BIC a NÚKB i NKÚ

Zkuste se aspoň jednou zamyslet nad kravinami, jimiž nás tu oblažujete. Proč asi byly tyto organizace zformovány, aby si z nich jakš takš většinou upletená vláda dělala dobrý den?

M. Prokop 28.4.2019 16:54

Re: Po BIC a NÚKB i NKÚ

Zamyslet? On? Čím?

K. Janyška 28.4.2019 20:45

Re: Po BIC a NÚKB i NKÚ

Zločinoide ? Dzp.

J. Balcar 27.4.2019 17:09

Jen tak

Vždycky si s manželkou říkáme, s jakou kravinou ten Bartoň zase přijde a nikdy jsme nebyli zklamáni.

V. Čermák 27.4.2019 20:47

Re: Jen tak

Vypadá to, že Vy ani Manželka žádné argumenty Nemáte, manželce se asi Batroň nelíbí podle ksichu a Vy jako podpantoflák horlivě souhlasíte. Tak to asi bude, že?

M. Vondráček 28.4.2019 11:22

Re: Jen tak

A Vy už nežerte ty koblihy. Blbne se po nich. Tak to asi bude , že ?

L. Novák 28.4.2019 12:11

Re: Jen tak

Bingo! :-)

A. Nový 28.4.2019 12:41

To není koblihami, ale genetická vada

Čermák je blbej od přirození. Pardon, narození.

S. Pavuk 27.4.2019 15:04

NKÚ

Idea ideálneho štátu pochádzajúca z konca 18. storočia hovorila o vyváženosti moci zákonodarnej, súdnej a výkonnej. To je už dávno pasé. V dobrej viere najskôr pribudli v štáte rôzne kontrolné mechanizmy s ktorých dnes najvýraznejším predstaviteľom je NKÚ. Siaha síce po moci, ale táto inštitúcia nie je ojedinelá a pre zdravý chod štátu nie je jej zasahovanie a osvojenie nadpráv tak zhubné ako faktická moc médií, rastúca moc zo zahraničia financovaných a riadených neziskoviek a boh vie aká moc tajných služieb. Súčasná "výkonná moc" sa musí naviac podriaďovať tzv. prijatým záväzkom - (NATO, EÚ, a ďalšie)to sú rámce ktorých rozsah je temer úplne mimo možnosť ovplyvňovania vládou. Jej činnosť sa tak stále viac podobá na šou. Zlatý NKÚ !!

D. Stirský 27.4.2019 13:52

Ano, politické neziskovky nám vládnou: ODS, TOP, ANO, KSČM, ....

J. Farda 27.4.2019 13:37

Je to zkorumpovaná kampaň,

je to zkorumpovaná kampaň, je to zkorumpovaná kampaň, je to zkorumpovaná kampaň, ale ale naši na ně také zakleknou, ale naši na ně také zakleknou, ale naši na ně také zakleknou! Hin sa hukáže, hin sa hukáže, hun sa hukáže ...

V. Čermák 27.4.2019 20:50

Re: Je to zkorumpovaná kampaň,

Huž se to Hukázalo, jste na Šrot, že?

J. Farda 28.4.2019 7:50

Re: Je to zkorumpovaná kampaň,

Když už, tak poctivým chlastem, ne koblihou s LSD ... :-(

M. Vondráček 27.4.2019 13:31

autor

má obavy , že nám vládne NKU. Ale obavy , že nám vládne s největší pravděpodobností zloděj, agent Stb a lhář, to ho patrně nevzrušuje :-)

V. Čermák 27.4.2019 20:55

Re: autor

Vládne nám především Drtivě zvolený Premiér, velmi Schopný premiér velmi schopné vlády. Toto zajímá voliče, tedy sliby a Plnění, obojí dobré. Pokud máte nějaké pochybnosti, v jiných oblastech, mimovoličských, obraťte se na příslušné orgány a neotravujte Voliče...

M. Vondráček 28.4.2019 11:21

Re: autor

Volič s velkým V, to jste Vy ?? Mimochodem Hitler taky vyhrál drtivě volby.

M. Prokop 28.4.2019 16:56

Re: autor

376 je přece většinový (a podle toho to zde taky vypadá). :-P

Nejen Hitler, i Gottwald.

M. Mikulec 27.4.2019 12:49

Možná vládne NKU,

ale to, ze vladnou politické neziskovky, o které se nikdo nepřišli a nikdo je nevolil, to je v pořádku? Strkají nos do politiky a vyrábějí zákony, nad kterými slušný člověk zvrací. V historii už nastalo mnohokrát vítězství zvrhlosti, úpadku a zmaru. Ovšem nepoliticka politika neziskovek totálně vede. Až tak,ze se presumpce neviny změní na možnou a trestatelnou vinu.

D. Stirský 27.4.2019 13:50

Samozřejmě, že politické neziskovky nám vládnou. Jako kdekoli jinde. ANO, TOP 09, KSČM, KDU, ČSSD, ODS...

J. Jurax 27.4.2019 18:59

Zásadně se mýlíte.

Entity, které jste vyjmenoval, jsou politické ZISKOVKY.

P. Zinga 27.4.2019 12:15

Nedalo mi to.

Vy havloidní hovada, kde je právo hodnotit "politiku"?:

(1) Úřad vykonává kontrolu

a) hospodaření se státním majetkem a finančními prostředky vybíranými na základě zákona ve prospěch právnických osob s výjimkou prostředků vybíraných obcemi nebo kraji v jejich samostatné působnosti,b) státního závěrečného účtu,c) plnění státního rozpočtu,

d) hospodaření s prostředky, poskytnutými České republice ze zahraničí, a s prostředky, za něž převzal stát záruky,e) vydávání a umořování státních cenných papírů,

f) zadávání státních zakázek.

K. Salajka 27.4.2019 15:57

Re: Nedalo mi to.

Máte sice pravdu, ale Babiš si přeje řídit stát jako formu - nechce být politik, takže NKÚ dělá politiku za něj.

P. Zinga 27.4.2019 12:10

Havloidé se dnes činí.

Se*u na ně z vysoka.

J. Farda 27.4.2019 13:33

Re: Havloidé se dnes činí.

Holt málo platné, každý dělá jen to, na co stačí, není-liž, vážený pane, pravda?! :-)

M. Krčmář 27.4.2019 11:50

Jediný problém zpráv NKÚ spočívá v nevymahatelnosti nápravy chyb jím odhalených. Souhlasím s komentáři níže,Bartoň je debil.

P. Zinga 27.4.2019 12:05

Re:

Krčmáři, seš kretén.

M. Krčmář 27.4.2019 12:19

Komu tykáš blbečku?

P. Lenc 27.4.2019 10:03

No, tak tento paskvil

naprosto vypovídá nejen o myšlení, ale také o tom, jak si pan Bartoň představuje "nezávislost" nezávislého úřadu.NKÚ je a musí být nezávislý a pokud se jeho zpráva vládě a panu Bartoňovi nelíbí a dokonce si dovolí mluvit o "zpolitizování", tak to lze hodnoti jenom jako další útok na demokratické principy státu.Vlastně u této vlády nic nového."Já nikdy neodstoupím, nikdy"...to je dostatečně vypovídající.