23.4.2024 | Svátek má Vojtěch


Diskuse k článku

POLITIKA: Plukovníci

Plukovníci jsou zvláštní kasta lidí. Jsou sice řazeni mezi „vyšší důstojníky“, ale pořád jsou plni nepokoje, protože nejsou generály.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Krátký 13.6.2016 8:41

Pane Vlku, zase nádhera

Dostal jsem se k tomu sice až teď - v pondělí. JDU SI PŘEČÍST JEŠTĚ KOMENTÁŘE - NÁDHERA - HEZKÝ DEN.

J. Babička 13.6.2016 2:09

poznámka

In 1890, Abdul

Hamid created a paramilitary outfit known as the Hamidiye

which was mostly made up of Kurdish irregulars who were tasked to "deal

with the Armenians as they wished".

To jsem se jen dival na internet a tam jsou dnes politicky nekorektni udaje, ze se kurdi s nadsenim podileli na genociide a casto delali spinavou praci za turky.

J. Urban 12.6.2016 21:40

Bože, dnes Vlkovi

zjevně kapalo na karbid.

P. Han 12.6.2016 21:49

Re: Bože, dnes Vlkovi

Kapáním vody na karbid vzniká acetylén, jak známo z hornických kahanů. Když se zapálí, tak se rozsvítí. Vy máte permanentně zhasnuto.

M. Krátký 13.6.2016 8:42

Re: Bože, dnes Vlkovi

hodně dobrý - děkuji

J. Jurax 12.6.2016 19:28

Technická

"Mimochodem pak při zavádění demokracie nechá provést genocidu Arménů." - míněn Atatürk. Tak - diplomaticky řečeno - o tomhle by se dalo úspěšně pochybovat.

Genocida Arménů se odehrála o nějaký rok dřív a ani usilovné gůglení nevyhrabalo zmínku, že by se na ní Atatürk nějak podílel.

Pane Vlku, dobře se čtete, ale spoléhat se jen na paměť je už v našem věku ošidné ... :-)

M. Prokop 12.6.2016 20:33

Re: Technická

Jo, už si nás pár všimlo.

V. Vlk 12.6.2016 22:22

Re: Technická

Technicky máte pravdu ,ale Atatürk byl členem Mladoturků, které ovládali Talata Paša, Enver Paša a Džamal Paša, kteří měli pod svou kontrolou celou Osmanskou říši. Ti od roku 1915 organizovali násilnosti vůči Arménům . Tato komanda od května 1915 deportovala Armény z východních provincií směrem ke koncentračnímu táboru v Aleppu. Většina z nich tento transport, při drastických podmínkách, nepřežila. Ti, kteří měli větší předpoklady k přežití (mladí muži), byli odvedeni opodál a popraveni. ...Za 1. světové války roku 1915 sehrál jako Atatürk jako velitel 19. divize rozhodující úlohu při obraně poloostrova Gallipoli proti dohodovému výsadku. Pod jm0nem Mustafa Kemal Paša se rázem stal národním hrdinou. Jeho armáda a mladoturci vše řídili. Viz následky_: Operace Nemesis.

J. Jurax 13.6.2016 0:43

Re: Technická

"Za 1. světové války roku 1915 sehrál jako Atatürk jako velitel 19. divize rozhodující úlohu při obraně poloostrova Gallipoli proti dohodovému výsadku." Ano - a v roce 1915 se právě odehrávalo jedno z posledních dějství genocidy - ale dost daleko od Gallipoli :-)

A Atatürk že byl členem Mladoturků - to jistě. On třeba taky generál Petr Pavel - od června 2015 předseda vojenského výboru NATO - byl zamlada v KSČ - a co byli komunisti zač, že ano ... svět není černobílý ...

Atatürkovi lze v dané souvislosti vyčítat leda tak amnestii z roku 1921, která amnestovala i ty genocidní činy - ovšem to už byla spíš politika, že ano.

A operace Nemesis se toho Vašeho výkřiku, že "při zavádění demokracie nechá provést genocidu Arménů" netýká už vůbec.

Prostě Vám to ujelo, což se stát může, takže to raději nerozmazávejte ... ještě že mám recht aspoň technicky ... :-)

J. Pražák 12.6.2016 12:17

Autore, ruku na srdce,

Skutečně si myslíte, že ti vyšetřovaní vysoce postavení "politici" a "lobbisté" (měl bych i trefnější výraz) jsou skutečně nevinní? Vždyť odposlechy vše potvrdily, pouze se to těžko dokazuje s omezeními, kdy ani odposlechy se nedají plně použít.

Mně spíš připadá, že zatím se vylila pouze malá část z té žumpy a že se ty "potrefené husy" odhodlaly ke křiku.

J. Kulheim 12.6.2016 13:42

Re: Autore, ruku na srdce,

Dá se předpokládat, že pan Šlachta, Ištvan a spol. poslouchali pečlivě odposlechy celé. Za tři roky nedokázali prokázat nic. Buď jsou neschopní a měli by jít dělat to na co stačí nebo obvinění bylo účelové. Potom by měli sedět na lavici obžalovaných.

J. Fleiszner 12.6.2016 14:02

Re: Autore, ruku na srdce,

Pane Kulheime jak dokážete posoudit co ti pánové dokázali? Máte víc informací než jste získal z tohoto silně tendenčního článku?

L. Novák 12.6.2016 14:48

Re: ...co ti pánové dokázali?

Stačí sledovat, co vyváděli těsně před jimi vyvolaným pádem Nečasovy vlády. Jak se hroutila (často absurdní) obvinění, která neobstála u soudu. Poslanci Parlamentu ve vazbě! Jestli vám tohle nestačí, tak jste na palici! :-P

I. Schlägel 13.6.2016 12:20

Re: ...co ti pánové dokázali?

Malá technická, jak jsou na tom naše soudy? Bezchybný, dobře naolejovaný stroj padni komu padni? Tím nikomu nestraním. Jenom se mi nezdá spojení Šlachta, Ištván, Bradáčová, st. zástupce Zeman jako pučisté toužící svrhnout nevinné mezi nevinnými, Nečasovu vládu. Dobrat se v Česku spravedlnosti je sakra těžká disciplína. A jakou skutečnou roli v těchto událostech hraje pan Babiš, toho času spasitel českého národa? Pěkný guláš :-)

J. Kulheim 12.6.2016 15:56

,Pane Jane Fleisznere

nic vám nebrání rozebrat tento článek a popsat co dobrého tato skupina právníků dokázala. U pana Ištvana o není pouze tento případ, ale také kauza Čunek a možná i další, které zasahují do politiky. Nikdo nemá právo kriminalizovat nevinné, tahat je roky po soudech. Nejprve je nutné zajistit nějaké důkazy o porušení zákona a potom je možné obvinit.

J. Pražák 12.6.2016 17:02

Re: Autore, ruku na srdce,

Dr. Rath &?? spol,....?

V. Vlk 12.6.2016 22:26

Re: Autore, ruku na srdce,

Všiml jste si,, že Ratha sice odsoudili ale do kriminálu nedostali, páč je to poněkud složitější? Rath bral asi peníze pro ČSSD ,ale důkazy byly chabé a soudní jednání bylo spíše politickým aktem. Takže ani tam Bradáčová a Šlachta vlastně neuspěli.

J. Pražák 13.6.2016 8:33

Re: Autore, ruku na srdce,

Jasně, krabice s 7 mega není důkaz, výpovědi Salačové také ne, odposlechy také ne :-)))

Pouze obstrukce a dobrý právník ho drží mimo krim. V USA (náš nynější vzor) by už dostal Xnásobné doživotí.

J. Kulheim 12.6.2016 10:55

Pan Babiš, Ištvan, Bradáčová, Pelikán, Zeman

se seřadili do jedné řady. Mají obavu o další osud demokracie a právního státu. Snaží se vyvolat dojem, že pan Šlachta je pro udržení demokracie v ČR, nepostradatelný. Pravděpodobně se bojí, že se veřejnost dostanou informace, kdo tyto lidi úkoloval při raziích, které se ukázaly jako problematické.

Za tři roky nenašli nic jenom nezdaněné kabelky. V důsledku této razie padla vláda a změnila se politická mapa v ČR. Kauza Čapí hnízdo je pro ně pod jejich rozlišovací schopnosti.

M. Prokop 12.6.2016 11:59

Re: Pan Babiš, Ištvan, Bradáčová, Pelikán, Zeman

To máte pravdu, ovšem na čistotu pohnutek Tuhého a Chovance bych taky moc nevěřil.

Prohnilí proti prohnilým.

J. Fleiszner 12.6.2016 14:06

Re: Pan Babiš, Ištvan, Bradáčová, Pelikán, Zeman

Jak se tak pročítám níž tak jsem pane Kulheime došel k závěru, že jste dost velkej primitiv. I v Blesku jste se mohl dočíst, že nešlo jen o nezdaněné kabelky. No, na víc asi nemáte, tak hezký den.

L. Novák 12.6.2016 14:49

Re: Pan Babiš, Ištvan, Bradáčová, Pelikán, Zeman

Copak jste to nezdravého pozřel k nedělnímu obědu? :-)

M. Prokop 12.6.2016 15:36

Re: Pan Babiš, Ištvan, Bradáčová, Pelikán, Zeman

Třešně, možná.

J. Kulheim 12.6.2016 15:47

Re: Pan Babiš, Ištvan, Bradáčová, Pelikán, Zeman

O nezdaněné kabelky skutečně na počátku tohoto tyjátru nešlo. O ty jde až teď. Já si myslím, že nešlo o nic menšího než pád vlády Petra Nečase. To se podařilo. Orgány činné v trestním řízení tady nemáme od toho, aby určovaly kdo bude vládnout. V demokratickém systému je potřebné lidi, kteří mají takové ambice důkladně izolovat.

J. Kyselková 12.6.2016 18:21

Re: Pan Babiš, Ištvan, Bradáčová, Pelikán, Zeman

Naprosto souhlasím, pane Kulheime a dokonce myslím, že ta situace je už tak zřetelná, že to lze chápat jednoznačně. Soudruh Babiš, "bodrý kmotr-miliardář" si s námi zkusmo pohrál a jak mu to nasypalo ! Možná ani netušil, že Češi tak snadno poletí na obyčejné koblihy a obvinění z "korupce"....(?!)

Taky nechápu, proč všichni hodnotí pl. Šlachtu jako národního hrdinu, je to neurotický, neúspěšný chaotik. Svým tyátrem a sražením legitimní vlády pořádně provětral státní pokladnu. Intimní odposlechy předsedy vlády byly důkazem, k jakým nekorektním, obludně nafouklým špinavostem se klidně snížil.

P. Han 12.6.2016 17:45

Re: Pan Babiš, Ištvan, Bradáčová, Pelikán, Zeman

Soudit lidi podle toho, co se dočtete v Blesku, může skutečně jen primitiv.

L. Novák 12.6.2016 9:52

Pěkně napsáno!

Zasmál jsem se a pomyslel si cosi o "Božích mlýnech"... (Šlachta, Ištvan a spol.) :-)

L. Bouše 12.6.2016 8:50

Už se smí říkat protektorát ?

Už se našemu pidistátečku smí říkat americký Protektorát Czechia and Moravia ? Nebo budeme čekat na oficiální slavnostní vyhlášení na malostranském US Embassy ?

P. Hlosta 12.6.2016 9:03

Re: Už se smí říkat protektorát ?

Bez hegemona jsme v perdeli! To si prostě musíte uvědomovat. Vazal a zvláště tak nepatrný, jako jsme Česko, se musí přizpůsobovat a držet vize hegemona. Aby bylo rozeznatelné na první kuk kterému hegemonu jsme vazalem, je nutno změnit do anglismu - amerikanismu i ten název státečku. Potom každý ve světě i OSN bude jasně vědít, že jsme schopni i padat za zájmy hegemona ve světě širém.

;-))

P. Han 12.6.2016 11:20

Re: Už se smí říkat protektorát ?

Můžete si říkat čemu chcete jak chcete. Už od té doby, co jsme přestali být ruským protektorátem. Že budete vypadat jako blb, je jiná věc.