24.4.2024 | Svátek má Jiří


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
jirka.s. 14.7.2006 11:14

Re: Re: Jirko s.

Oprava! To samozřejmě bylo adresováno generálu šejnovi.

Mirek Šejna 14.7.2006 11:29

Jirko s.

Najděte si ve slovníku významy slov "call" a "pattern". Až to zjistíte, přejde Vás chuť se do mě navážet.

jirka.s. 14.7.2006 11:49

Re: Jirko s.

Ať si to spojuji jak chci, stále mi to vychází na oblbování zákazníka, v horším případě na krádeže duševního vlastnictví. Že bys snad dělal callboye, to se ti neodvažuji podsouvat, toho blbce zákazníka bych chtěl vidět.

traktorista 14.7.2006 8:23

Díky za brilantní analýzu, ale co dál občánku???

Vážený pane Bárto,

díky za Vaši brilantní a výstižnou analýzu. Dá se jenom souhlasit. Ale co ted dál občánku, cinkat klíčema na Václaváku :-(

jirka.s. 14.7.2006 8:38

Re: Díky za brilantní analýzu, ale co dál občánku???

Ano, opět cinkat klíčema. Ovšen ty klíče musí být montážní, velikosti minimálně 52,ne na Václaváku, ale ve strakovce a ne ve vzduchu, ale o palice Benita a spol.

Haui1 14.7.2006 8:47

Re: Re: Díky za brilantní analýzu, ale co dál občánku???

Souhlas. A mít přitom hole v ruce.

Mirek Šejna 14.7.2006 11:11

Ano, ano, pánové pravičáci

takhle se to dělá. Nadává se na levici a vyzývá se k násilí protí ní. Tak hurá do toho pravicoví "demokraté". Když se vám nepodařilo vyhrát volby tak, abyste bez problému vládli, tak je potřeba ty ostatní násilím zlikvidovat.

StandaT 14.7.2006 11:40

Re: Ano, ano, pánové pravičáci

Vykecávání na Internetu má jenom zlomek nebezpečnosti oproti ovládání a politizace policie a státního zastoupení.

Pavel Bárta 14.7.2006 12:28

Re: Ano, ano, pánové pravičáci

Mirku Šejno, na základě vašeho diskusního příspěvku jsem zpracoval analýzu, proč považuji ČSSD za zbolševizovanou neokomunistickou stranu a proč považuji její parlamentní koalici s KSČM za komunistický blok. Na můj článek jste reagoval již včera na Virtually, měl jste tedy dostatek času vymyslet něco, čím byste mohl zpochybnit fakta a závěry, které jsou v článku obsaženy. Myslím, že takovéto uhýbání je pod vaší úroveň.

Mirek Šejna 14.7.2006 14:12

pane Bárto,

Vy jste udělal analýzu na základě mého diskuzního příspěvku? Sakra, to jsem netušil, že můj názor je tak významný, aby se na základě toho dělala analýza. Včera jsem opravdu reagoval na tento článek na Virtually. Dnes ale nereaguji na Vás. Vy sice analyzujete, ale v rámci demokratických pravidel. Ovšem místní pravicoví diskutěři by chtěli diskutovat ve Strakovce pomocí poněkud nestandardních metod. A na to jsem reagoval, nikoli na Vás.

Mard 14.7.2006 20:08

Re: pane Bárto,

Milý pane, vy si trochu lichotíte. Váš názor osobně je naprosto bezvýznamný, ale protože jste typickým představitelem levicového voliče a jeho myšlenkových pochodů, pak reakce na Váš názor je názorem na průměrný názor levičáka. Nemusíte se příliš honosit tím, že někdo přikládá Vaším názorum mimořádnou důležitost, neb to není pravda. Jste zkrátka jen ten správný průměr!

jirka.s. 14.7.2006 16:43

Re: Re: Ano, ano, pánové pravičáci

To byste se, pane Bárta, sám divil, kde až je šejnova úroveň.

Pavel Bárta 14.7.2006 8:01

Přátelé, děkuji

alespoň mám pocit, že si takhle říkáte, co jste přestali soudruhovat.

Že jsem vám pošlapal kuří oko, jsem pochopil, to už opakovat nemusíte. Teď by to chtělo namísto nadávání uvést v čem se konkrétně mýlím a případně i proč.

Jedno jste pochopili špatně. Mně sice není milé, že volíte ČSSD, ale plně respektuji vaše právo vybrat si ve volbách, co vašemu srdci, případně i rozumu, blízké. Jenom bych chtěl, abyste svoje rozhodnutí čestně obhajovali - i s příjetím faktu, že blok ČSSD - KSČM, postavený na společných ideálech, se stal realitou české politiky, vy jej přijímáte a vám to takhle vyhovuje. To je názor, který sice není mým šálkem, ale je otevřený a čestně vyjádřený. Pokud se ovšem tváříte, že nic takového neexistuje, jste pokrytci, kteří zavírají oči před fakty, aby omluvili skutečné pohnutky své volby (já se mohu jen dohadovat jaké).

Těším se na vaši oponenturu.

Ruda 14.7.2006 8:20

Re: Přátelé, děkuji

Gratuluji, Vaše reakce na některé příspěvky je snad ještě lepší než vlastní článek. Jen poznámka k některým příspěvkům: prostě když nejsou argumenty, tak se musí osočovat, to je typický přístup bolševiků.

Přeji hezký den.

tom 14.7.2006 8:38

Re: Přátelé, děkuji

pane Bárta máte 100 procentní pravdu.Děkuji za vaše názora.Rozumných úvah je bohužel málo.paroubkovi se toho toleruje příliš.Málo kdo si uvědomuje jaké následky může mít jeho vláda s komunisty!

Jogurt 14.7.2006 11:53

Re: Přátelé, děkuji

Oponenturu provedl Václav K za nás, voliče levicových stran. Musíte trochu sledovat dění a ne jen číst PR agentury modrých ptáčků. Kterým se teď hodí, jak vmanipulovali ČSSD do opoziční koalice s KSČM. Tak můžou strašit. Mám v živé paměti bolševismus modrých ptáků, jejich demagogickou nevěrohodnost (a to můžou mluvit třeba o zahrádkaření: mají to prostě v krvi.)

Easy Rider 14.7.2006 7:52

Naprostý souhlas

R^

Josífek 14.7.2006 7:51

Svatá pravda pane Bárto, ale

povídejte to dědečkovi, který přivše z pole role, si oblékl božíhodový oblek a šel k volbám. Volil Paroubka, protože táta volil agrárníky a ty už na seznamu stran nenašel. Teď je dědeček polovinou národa nenáviděn a podezírán z rudé orientace.

Mochas 14.7.2006 7:43

Souhlas

Výstižná charakteristika. Socani začínají být "nesvéprávné servilní stádo" pod kuratelou "Velkého / Drahého vůdce" Paroubka. Již to není k smíchu, ale k pláči. Starý Ládík Zápotocký by asi protrhl měch své heligonky, kdyby vstal z mrtvých.

Jogurt 14.7.2006 11:55

Re: Souhlas

Stejně modří ptáci. Ještě mám televizní krizi natočenou na videu (kdyby mě někdy napadlo, snad v horečce, je volit).

Pavel Bárta 14.7.2006 13:30

Re: Re: Souhlas

Ještěže nemáte v archivu Jasněku a létajícího ševce. To byste si mohl ublížit při zkoušení křídel.

Mard 14.7.2006 20:11

Re: Re: Souhlas

Safra, tím de facto naznačujete že sociální příspěvky jsou tak velké, že si za ně kupují videa. Tedy situaci bude nutné změnit de jure :-)

Doktorka 14.7.2006 7:41

Souhlas.

Pan Bárta mi mluví z duše.Jeho článek je velmi chytrý a výstižný.Jsem ráda, že jsou lidé, kterým to myslí.Ty ohlasy jsou bláboly lidí, kteří se pro neschopnost nechytají a stýská se jim po zaopatřovacím systému.Zároveň fandí ti nemyslící tomu, kdo myslí za ně.A to pan Paroubek předstírá.Že všechno vyřeší a že má na všechno recept se snadným a rychlým řešením.Přitom se panicky bojí okamžiku, kdy by ztratil moc a začaly by se řešit "jeho " kauzy.Sleduje je svůj prospěch samozřejmě - ne Váš - lidičky vzpamatujte se.Všichni diktátoři byli psychouši - všimněte si nestátnických reakcí, když něco nevychází...

spaldings 14.7.2006 10:53

Re: Souhlas.

Máte pravdu - představa, že by se dostal do nějakého stressu, který předvedl po volbách a šlo o ČR je děsná.

BuBu 14.7.2006 7:08

ČSSD = pouze odnož KSČM (KSČ ?)

Naprosto souhlasím ! R^ Paroubek . . . to není žádný předseda demokratické strany, ale Diktátor s velkým D, který je ochoten a schopen pro svůj osobní prospěch a kariéru udělat cokoliv !

Já se ale ptám : Co to je za lidi (bolševiky) ve vedení ČSSD, kterým nevadí Paroubkův povolební projev (a ještě mu tleskají) ? Co to je za zběř, které nevadí, že se musí písemně zavázat, koho mají volit za předsedu parlamentu ? Co to je za demokracii ve vedení ČSSD ? Co to je za členskou základnu - když to ani jednomu, jedinému členovi ČSSD nevadí ?

A já si také odpovím : ČSSD - pod vedením Diktátora Paroubka nemá se slovem "demokracie" vůbec nic společného !   Je to prach obyčejný Rudý hnůj ! Tímto hnojem zůstane do té doby, než se navždy zbaví Paroubka, Sobotky, Zaorálka . . . a dalších čističů řitního otvoru svého předsedy !

Karel 14.7.2006 7:34

Re: ČSSD = pouze odnož KSČM (KSČ ?)

R^R^

Churchill 14.7.2006 7:41

Re: ČSSD = pouze odnož KSČM (KSČ ?)

Ano a budete se toho těžko zbavovat.

Josef 14.7.2006 3:17

orientace na komunisty?

Bodejť by ne, to bude z vděčnosti za to, že Václav Klaus požádal komunisty o podporu a byl jimi zvolen prezidentem, načež si pozval na Hrad syna mučitele vězňů, Grebeníčka, zřejmě  aby mu poděkoval. Tak uvažujte v souvislostech a ne v slepotě předsudků a subjektivních animozit.

vorel 14.7.2006 6:53

Re: orientace na komunisty?

josefe, ty zrejme zadnou animozitou netrpis :-)

A co takhle nejaka mozkova disfunkce ? Nemas s ni problem ? Dle psaneho projevu zrejme silnou ! Nech se lecit...

učitel 14.7.2006 7:44

Re: Re: orientace na komunisty?

Josef má problém s mozkovou funkcí.;-D;-D;-D;-D