19.4.2024 | Svátek má Rostislav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Mjr. Terazky 28.12.2007 22:00

Jako když Grebeníček dosadil Klause, to jste myslel.?

huhu 28.12.2007 22:15

Re: Jako když Grebeníček dosadil Klause, to jste myslel.?

tohle vykládejte mezi svými, asi jako to, že jste bil pravičákov, ech čo vravím bolševíkov (Y)

Halladin 28.12.2007 22:21

Re: Re: Re: ani nemají české občanství

Sovětský velvyslanec byl skutečný místodržící, a naše komoušské vedení zprdával na doby :-)))

huhu 28.12.2007 22:28

Re: Re: Re: Re: ani nemají české občanství

VAŠE komoušské vedení, soudruhu ..(Y)

Halladin 28.12.2007 22:42

Re: Re: Re: Re: Re: ani nemají české občanství

bože huhu, žasnu, jak jste blbej :-D

bubu 28.12.2007 22:11

Re: ani nemají české občanství

huhu je bolsevicky idiot. Nema paru ani o klausovi ani svejnarovi.  Videl je mozna pouze v TV. Ja je znam oba osobne. To se mu opravdu povedlo s tim Heidrichem.  Skoda ze se na bubu nemuze dostat, dal bych mu pres bubu.

huhu 28.12.2007 22:27

Re: Re: ani nemají české občanství

ano, to je ohromující argument, že máte tu osobní známost.  :-D ano o Švejnarovi nemám moc páru a právě proto ho nechci. Jen tak mimochodem píše se Heydrich...

F.VÍZEK 88.100.57 28.12.2007 18:41

Názor do DISKUZE !

Prezident má kultivovat politickou scénu (všichni tomu kývají). Jak se toho zhostil Václav Klaus? Umí účelově hodně mluvit, ale i hodně účelově mlčet - a hlavně má dvojí metr. Mlčí ke zneužívání policie politickými stranami,  mlčel k případu místopředsedy vlády Čunka, když mu státní zastupitelství  znemožnilo obhájit se u soudu, stále mlčí k neodůvodněným výhodám poslanců a senátorů (dopravné, nemocenská aj),  i k tomu, že daň z platu prezidenta je nulová. Přeběhlictví mu hodně vadilo, ale jenom v případě, kdyby posílilo Paroubkovu levici. Některá rozhodnutí Ústavního soudu má za protiústavní (!) a považuje je za útok na demokracii (!). Veřejně tvrdí, že  Evropská unie - tedy „Brusel“ -  znamená ohrožení naší suverenity a opakovaně,  vytrvale až nemístně – přestože je reprezentantem všech občanů nálepkuje, hodnotí a kategoricky  odmítá,  cokoli se mu zachce: tzv.  europeismus, environmentalismus, NGO-ismus, multikulturalismus, humanrightismus, kolektivismus,   sociáldemokratismus,  všechno sociálně tržní, vliv člověka na globální klimatické změny a zásadně se vymezuje i  k urbanismu v architektuře    Vím, že od oponentů si Klaus poradit nedá, ale proč se neobklopil lidmi, kteří by dokázali víc než mu  jenom kývat a „mazat med“  kolem úst –   to je mi záhadou.   

Souhlas s kandidaturou Jana Švejnara není projev nějaké "nenávisti", jak se nám snaží příznivci Klausova kultu osobnosti vsugerovat, ale projev naděje, že výše popsaná praxe v ČR skončí. 

huhu 28.12.2007 18:42

Re: Názor do DISKUZE !

no u vás je jakýkoliv projev jen projevem bolševické stranické kázně...(Y)

F.VÍZEK 88.100.57 28.12.2007 18:44

Doplněk:

 Jan Švejnar odpovídá na otázku, co si myslí o tom, že Václav Klaus s ním  odmítá veřejně diskutovat. Cituji:  „ Absolutně to nechápu, podle mne to je postoj, který se vymyká politické kultuře demokratických zemí. Tady jde přece o volbu nejvyššího ústavního činitele v zemi – jak je možné odepřít občanům té země možnost porovnat si názory kandidátů?!"

Více  a k porovnání:   www.jansvejnar.cz   a  www.klaus.cz 

huhu 28.12.2007 18:46

Re: Doplněk:

je problémem Švejnara a těch, kdo ho kandidují, že občané zrovna tohohle z klobouku vytaženého králíka neznají. V cirkuse králíky představuje sám kouzelník ! :-D

Starý J. 28.12.2007 18:51

Re: Re: Doplněk:

R^R^R^

Mjr Terazky 28.12.2007 19:36

Re: Re: Re: Doplněk:

To máte pravdu, Pepa z Hongkongu alias Venca se nám už představil....

huhu 28.12.2007 19:41

Re: Re: Re: Re: Doplněk:

no ten pepa byl žabař nic jiného nemáte ? jak je to s tou čsob a tunelem 150 mld ?

Mjr. terazky 28.12.2007 20:54

ANo, Venca Klaus je žabař, plně s vámi souhlasím...

jeff 28.12.2007 18:52

Re: Doplněk:

Vízku ale ano, Právě Švejnar se potřebuje zviditelnit, Kalusovy postoje jsou dobře známé a nepotřebuje účinkovat v žádném televizním cirkuse . O pár odstavců výše sám dokazujete svým povídáním jak Klause dokonale znáte.

F.VÍZEK 88.100.57 28.12.2007 19:11

Není dobré "papouškovat" média.

Pokud jde o veřejnou debatu kandidátů :  Přinesla by užitek zejména občanům - a tím naší republice. Prospěch pro jednoho či druhého není podstatný. Je to prosté: život půjde dál s Klausem i Švejnarem i bez Klause a Švejnara.  Modly všeho druhu i mauzolea na Vítkově i obří bilboardy na Letné - snad už  z těchto zeměpisných šířek navždy odvál čas!

huhu 28.12.2007 19:21

Re: Není dobré "papouškovat" média.

zase melete stranická klišé Vízku !? (Y)

Bořek 28.12.2007 20:26

Re: Není dobré "papouškovat" média.

Na jiném článku jsem se Vás  p.Vízku ptál,jaký vý¨znam bude mít dialog.? Neodpověděl jste mi.Domníváte se,že zde půjde o nějaký souboj intelektu, myšlenek ,který bude nějak měřitelný ?Výsledek,ať se národu bude líbit Klaus či Švejnar, je předem dán.ČSSD stejně bude vytrvale presentovat Švejnara a ODS Klause. Jiná situace by byla,kdyby volili lidé.

Honza 28.12.2007 18:58

Re: Názor do DISKUZE !

Pane Vízek, podle vás Klaus může vždy za cokoliv, co se vám nezdá být v pořádku. Skoro bych řekl, že to asi bude víc problém váš než kohokoliv jiného. Berte to tak, že Klaus se v průběhu své politické kariéry probojoval na nejvyšší politický post v zemi, že vás to samozřejmě hodně štve, ale holt připusťte, že je Klaus dobrý, zřejmě nejlepší a netrapte se tím. Vzpomínejte na období vaší práci v lomě, kdy jste podával svoji pomocnou ruku mnohým jiným, kteří vám jsou dodnes svým způsobem vděčni.

F.VÍZEK 88.100.57 28.12.2007 19:08

Když kult osobnosti, tak naplno !

Klaus má na všem leda zásluhy.  Vinu nenese na ničem.  Spokojený ?

Honza 28.12.2007 19:13

Re: Když kult osobnosti, tak naplno !

To jsem ale přece vůbec neřekl. Ale z vás páda pouze jednostranná špína na vše "modré". Buďte pane Vízku víc objektivní.

huhu 28.12.2007 19:22

Re: Re: Když kult osobnosti, tak naplno !

Vízek mele to co STRANA.  Jinak nemyslí...

Bořek 28.12.2007 20:28

Re: Když kult osobnosti, tak naplno !

Trochu laciná reakce.

Kuba 28.12.2007 20:36

Re: Když kult osobnosti, tak naplno !

Vízku,již jednou jsem Vám napsal na Obrazovce odkud jste se se svými kecy o kamenolomu již stáhl,že jste komunistický hajzl,který si léčí svědomí kecy o útrapách,kterým byl podroben za svoji dizidentskou minulost,která se ale sestává z toho,že na Vašich rukách taky lpí krev těch,kteří byli popraveni a perzekvováni v období kdy jste proti komunistům "bojoval" v jejich vlastních řadách-tam jste vstoupil z prospěchu v době,kdy o jejich zvěrstvech věděl již každý .Nikdo Vás nechce popravit,ale považuji za rozumné Vás požádat znovu,abyste alespoň mlčel pokud jsou ostatní tak velkorysí a jako Vaše pokání by to přijali.Nezaplevelujte tento Web dále svými příspěvky-věnujte se vnukům,ale čtěte jim pouze pohádky a nekrmte je svými slátaninami.  

bohuš 28.12.2007 19:11

Re: Názor do DISKUZE !

Vízku u tebe nejde o souhlas s kandidaturou Švejnara, ale o senilitu. Ještě nedávno jsi podobné plky psal na Dientsbiera. Pokud by Paroubek zítra navrhl Brežněva, tak budeš psát stejné ódy na Brežněva, jako dnes píšeš na Švejnara a to přesto, že Brežněva dávno vzal čert, :-D

huhu 28.12.2007 19:25

Re: Re: Názor do DISKUZE !

STRANě věřte soudruzi. Je lepší se mýlit se stranou nežli mít sám pravdu proti straně. Vízek mele co mu STRANA dodá. Nemá vlastní rozum. Někdy má problém, že se neorientuje, kdo ve STRANË je zrovna vlastně ta STRANA a kdo renegát...

Slezan 28.12.2007 19:26

Re: Re: Názor do DISKUZE !

R^Ten senilní blázen tapetuje podle šablon, dosadí pouze kandidáta podle instrukcí z lihového...

Bořek 28.12.2007 20:46

Re: Názor do DISKUZE !

Pane Vízku,Klaus reaguje na dění podle VLASTNÍHO rozhodnutí.Na to má přeci právo.Také má nárok na vlastní názor.Vám by se líbilo,kdybyste byl na jeho místě a nějaký redaktor by Vám vyčítal,že nereagujete na to,na co by on sám reagoval?Také se zde hodně píše,že Klaus hodnotí architekturu ač není architekt,nebo klima,když není klimatolog.I zde přeci může mít vlastní názor a také ho presentovat.Nedovedu si představit,že o nemocech mezi sebou budou hovořit pouze lékaři,protože laici tomu nerozumí,architekti dtto,protože laik nemůže "hodnotit " architekturu,klimatologové též dtto,protože k tomu nemá vzdělání.A tak bych mohl psát dokola.Co když se klima zákonitě mění?I v minulosti tu byla různá období.Pokud to bylo i v minulosti a jde o věc zákonitou,můžeme to vůbec ovlivnit?

Bořek 28.12.2007 20:52

Re: Re: Názor do DISKUZE !

Pane Vízku ,ještě bych chtěl dodat:Co Vy,obklopujete se odborníky a necháte si také poradit,nebo to co píšete je z Vaší hlavy?To je jen paraela Vaší výtky na Klause.