25.4.2024 | Svátek má Marek


Diskuse k článku

POLITIKA: Pane Prymulo, nechte nás už žít!

Roman Prymula při nástupu do funkce ministra zdravotnictví tvrdil, že se školy nebudou zavírat, pak přišla uzavírka škol vysokých, nyní chystá zavření škol středních, otevřené chce nechat školy základní – zatím.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
R. Langer 29.9.2020 10:49

Jo, jenom se dodnes neví, koho tam všechno vlastně započítali, že? ;-)

J. Svoboda 29.9.2020 10:49

Zkoušíte trolit odkloněním mimo meritum věci, ale tak nějak začátečnicky, takže to vyznělo, jako infantilní blbost. Rv

Pěkný den.

M. Šejna 29.9.2020 10:48

Pane Hašku,

ve světě se zatím nakazilo 33 milionů lidí a milion jich zemřelo.

Ale já chápu, že pro Vas to bude epidemie jen tehdy, když se nakazí miliarda a zemře 300 milionů.

R. Langer 29.9.2020 10:48

A kdepak ta oficiální definice té pandemie je? Máte na to nějaký odkaz? Rád se na to podívám, jestli náhodou jenom tak nekecáte. ;-)

J. Svoboda 29.9.2020 10:47

To je trojčlenka.

Už nedokážete být ani vtipný, ale jen trapný. Rv

Pěkný den.

R. Langer 29.9.2020 10:46

Jaká pandemie? 8-o

I. Schlägel 29.9.2020 10:46

Precizní příroda, manšestr, služby, káva, bombardino, vzduch (??? ;-D;-D;-D), Italové, neukradený batoh ponechaný 5 hodin bez dozoru. Alpy, ... Zapomněl jsem na něco?:-)

R. Langer 29.9.2020 10:46

Nekopírujte.

R. Langer 29.9.2020 10:46

Otázkou je KDO? ;-)

M. Šejna 29.9.2020 10:45

Ano, Švédsko má 5880 mrtvých, zatímco my 618. Budíž nám tedy Švédsko příkladem. ;-D

Tak "skvělé" výsledky, jako mají ve Švědsku, budeme mít možná v únoru, pokud se na všechna opatření vykašleme stejně, jako Švédové.

J. Herodek 29.9.2020 10:44

Je mi vas lito.

V. Petr 29.9.2020 10:43

"Kdyby to mělo zachránit jediný lidský život, je to třeba udělat..." Humanoidi toto u jiných případů často opakují.

Zrovna včera na Lidovkách psali o rouškách v San Francisku před 100 lety... Také se proti nim demonstrovalo, ale efekt měly.

J. Herodek 29.9.2020 10:42

Co je to ta precizni italska sjezdovka?;-D;-D;-D

P. Boublíková 29.9.2020 10:41

Nikoliv všechny infikované, ale všechny nemocné s klinickými příznaky. Snad jsem to vysvětlila jasně, ne? A těch je mnohem méně než pozitivně testovaných.

I. Schlägel 29.9.2020 10:39

Zajímavá jsou data z Jižní Korey nebo z Tchaj-wanu. Relativně mírný průběh. Nezavírali se v bunkru ani nenosili atom bordel. Nosili roušky a omezovali vysokou koncentraci lidí. Tenhle způsob by Vám vyhovoval?

I. Schlägel 29.9.2020 10:34

Ano, třeba čínští turisté. Ale své zařídili i čeští lyžaři dojíždějící z precizních italských sjezdovek.

J. Vyskočil 29.9.2020 10:34

Zase si někdo myslí, že by uměl přehlasovat nebo ukecat matematiku a statistiku.

P. Vychodil 29.9.2020 10:33

Mám takovou svou laickou teorii.

Z více prohlášení mi vyplývá, že Covid nezmizí, pokud se nezavřete do bunkru, nebudete nosit atombordel, všemi opatřeními pouze splošťujeme křivku průběhu nemoci populací, aby se nezahltil zdravotní systém. Aby nezemřeli zbytečně někteří. Někteří však stejně zemřou (dokud nebude k dispozici bezpečná vakcína). Podívám-li se na data mnohokrát diskutovaného Švédska, vidím, že v současnosti se prakticky na Covid neumírá. Počet úmrtí hlásí pod 6000. Není to tak, že i u nás bude nakonec zhruba stejný počet úmrtí, akorát rozložený do delšího časového období ? A za cenu devastace ekonomiky ? Nebo si omezeními zaplatíme čas čekání na vakcínu ? Samozřejmě takové myšlení je politická sebevražda. Je průchodnější hlásit čísla tu 10, tu 15...nadávek netřeba:-)

J. Kratochvíl 29.9.2020 10:30

Tak to přesně je. Stoprocentní souhlas !!!

I. Schlägel 29.9.2020 10:30

Tak třeba několik diskutérů včetně autora si to opravdu myslí. Možná si z nás jenom dělají kozy.

J. Kratochvíl 29.9.2020 10:27

Současnou pandemii definovali odborníci epidemiologové a ne žádná televize. A vy se máte snažit dodržovat disciplínu a diskutovat.

T. Zlesa 29.9.2020 10:24

Včera jsem tu psal:

"Nějaké další debaty mezi chřipečkáři a zbytkem jsou vcelku zbytečné. Argumenty nezabírají, strany je neberou jako platné. Článek je toho příkladem."

Tak snad to tu nebudu kopírovat každý den :-)

J. Kratochvíl 29.9.2020 10:24

než přísnou restrikcí všech občanů a jejich disciplinovaným chováním. A jestli autorovi záleží na co nejmenších ztrátách ekonomických, tak tyto ztráty jsou závislé právě na disciplinovaném chování všech občanů a měl by se snažit pomáhat tuto disciplínu udržovat a ne svými bláboli podkopávat.

Š. Hašek 29.9.2020 10:22

Pandemie je definovaná. Medicínsky/číselně. Píšete naprosté bláboly.

Televize používá svoji/jinou terminologii. Mě televize mnoho nezajímá. Jinde jsou k vidění hezčí a chytřejší holky.

J. Kratochvíl 29.9.2020 10:19

Jako občan očekávám od politiků, aby rozhodovali a ne diskutovali s kdejakými Bartoni. Trochu inteligentnímu občanovi je jasné, že současná pandemie se nedá překonat jiným způsobem

P. Černý 29.9.2020 10:19

Pokud někdo nevidí, jak rychle se ten virus začal šířit po krátké době nenošení roušek a po pár dnech od návratu mládeže do škol, pak je s ním zbytečná diskuze.

On si opravdu někdo myslí, že je zcela vyloučeno, že se v krátké době může u nás nakazit třeba milión lidí? On opravdu někdo věří, že při podobných počtech nakažených bychom žili normálně? Že by ekonomika šlapala? Že bychom žili plnohodnotným kulturním a společenským životem? Že bychom volně cestovali za prací i zábavou? Že žádná opatření omezující přenos infekce nepotřebujeme? Nebo že bychom se snad dokonce sami měli aktivně snažit, abychom sebe a své rodiny nakazili co nejdříve, jak v podstatě radí slovutný pan profesor Pirk?

J. Červený 29.9.2020 10:16

R^

J. Herodek 29.9.2020 10:16

Pani Boublikova. Nechci se vas dotknout ale zasadne se mylite. Musite si precist definici smrtnosti. Nemuzete pouzit ve vypoctu jen cca pozitivni testy. Musite do vypoctu zahrnout vsechny infikovane. Tzn infikovane netestovane a tech je podle velmi konzervativnich predpokladu 4% ale s nejvetsi pravdepodobnosti 8% populace. Pak je vysledek korektni.

I. Schlägel 29.9.2020 10:16

Pan Langer nelže. On se pouze hůře orientuje. Což je v některých případech lidsky pochopitelné.

Š. Hašek 29.9.2020 10:13

Ale ono to opravdu patří (podle "anatomie" atd.) mezi chřipečky. Nesledujete cvrkot.

Že to patří k obrně, AIDS, atd ...... to si nemylí dnes snad ani Witowská.

Děkuji za Váš zájem o moje poznámky.