18.4.2024 | Svátek má Valérie


Diskuse k článku

POLITIKA: Pane Prymulo, nechte nás už žít!

Roman Prymula při nástupu do funkce ministra zdravotnictví tvrdil, že se školy nebudou zavírat, pak přišla uzavírka škol vysokých, nyní chystá zavření škol středních, otevřené chce nechat školy základní – zatím.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
I. Schlägel 29.9.2020 11:48

Jsou to fakta. Já tím vystrašený nejsem. Možná by to každodenní "hlášení" mohlo být střídmější, už jenom proto, že to může u lidí vést k "provozní slepotě" a k nedodržování alespoň základních opatření proti šíření viru.

J. Macek 29.9.2020 11:47

Pane Bartoni, píšete o fanaticích zavírání, ale sám jste fanatik nezavírání. Kvůli lidem, jako jste Vy, jsme v současnosti jedni z nejhorších v Evropě, umírá u nás více lidí než jinde a sousední země nás už nechtějí pouštět k sobě. V létě, když se dalo trochu cestovat, jste se mohl podívat, jaká opatření platí u sousedů a jaká u nás.

I. Schlägel 29.9.2020 11:42

Váš původní nekonkrétní dotaz bylo možné zodpovědět několika způsoby. Pokud byste se zeptal konkrétně jako teď, byla by možná konkrétní odpověď. Pochopil jste, pane Langere?

M. Sedláček 29.9.2020 11:41

Blb jste Vy.

M. Strelec 29.9.2020 11:41

Paní Prachařová, slyšel jsem několik projevů a prohlášení pana předsedy SPD. Možná to co říká myslí opravdu vážně, ale moc pochybuji, že je to ku prospěchu většiny občanů.

I. Schlägel 29.9.2020 11:38

Já nečekám a informuji se sám. Pokud samostatně nezvládáte práci s informacemi, je to Váš problém. Vy totiž nezvládáte ani informace v této diskuzi, protože relevantních odkazů je zde dost.

I. Schlägel 29.9.2020 11:33

R^R^

I. Schlägel 29.9.2020 11:32

Souhlasím s euthanazií. Ovšem umírání v nemocnici na chodbě z důvodu nedostatku lékařské péče, léku či přístroje za euthanazii nepovažuji. Vy snad ano?

R. Langer 29.9.2020 11:31

No, já pouze reaguji na příspěvek pana Kratochvíla, že naši odborníci označili nákazu Covidem za "pandemii", tak se slušně ptám, kde k tomuto závažnému prohlášení došlo, a kde mohu dohledat směroplatné informace o té smrtící pandemii v Česku... ;-)

I. Schlägel 29.9.2020 11:30

Není to blb. Je to sečtělý a vzdělaný člověk. Akorát ta bublina, ve které se pohybuje, má trochu podměrečné rozměry. Upřímně, neznám nikoho, kdo by se občas razantně nevyjadřoval k věcem, kterým nerozumí, sebe nevyjímaje. Mnozí se tím i úspěšně živí.

P. Vychodil 29.9.2020 11:27

ano,především důstojněji, s tím plně souhlasím. Souhlasíte s euthanazií. Já ano.

I. Schlägel 29.9.2020 11:26

Plánuji si to celý život. Vy ne?

I. Schlägel 29.9.2020 11:26

Pozorujte, třeba se něčemu naučíte, pane Langere.

R. Langer 29.9.2020 11:26

Ano, tak určitě. Schválně, zkuste si to nějak naplánovat. ;-D

V. Vlk St 29.9.2020 11:25

Jedno je jisté. Autor článku je blb.

P. Vychodil 29.9.2020 11:24

WHO - zde je definice, co je to pandemie, žádná konkrétní čísla se neuvádí - pokud chcete, přeložím z AN

I. Schlägel 29.9.2020 11:23

Jde o to, na jakou nemoc umřít nemusí, případně zda může umřít později při vhodných okolnostech. Nebo důstojněji.

A. Javůrek 29.9.2020 11:23

R^

I. Schlägel 29.9.2020 11:22

První větu jste psát nemusel, to je obecně známá skutečnost, které se navíc můj komentář netýkal. To, co vdechnu zpět ze své infikované roušky je pouhý zlomek toho, co se masivně množí uvnitř mého organizmu v daleko pro vir příznivějším prostředí. Tak že rouška samotná mou situaci příliš nezhorší, ale výrazně zlepší situaci nějakého pana Veselého v narvaném metru. Vidím, že s logikou, případně s vnímáním textu jste na tom stejně jako s matematikou sedmé třídy základní školy. Žádná výhra, nobelisto.

A. Javůrek 29.9.2020 11:21

může, a nejen on, zemřít na spoustu jiných nemocí.

Další dotaz?

A. Renjascu 29.9.2020 11:19

A. Renjascu 29.9.2020 8:50

To, ale bylo před jedenácti lety, dříve než byly k dispozici studie o účinnosti rouše, což i tam ve článku zmiňuje.

https://www.irozhlas.cz/zpravy-domov/rousky-koronavirus_2003180839_jab

https://ct24.ceskatelevize.cz/veda/3148851-i-rousky-site-doma-chrani-pred-koronavirem-shoduji-se-vedci-dulezity-je-ale-material-a

https://www.novinky.cz/koronavirus/clanek/noseni-rousek-pomaha-proti-koronaviru-vic-nez-jina-opatreni-naznacuje-studie-40327446

R. Langer 29.9.2020 11:18

Zatím jste žádný konkrétní odkaz neuvedl. Stále čekám. :-/

R. Langer 29.9.2020 11:17

Ano, ti, co neumí myslet, to potřebují neustále, jak vás tak pozoruji. ;-D

R. Langer 29.9.2020 11:16

Můžete mi dát nějaký odkaz na státní organizaci, kde je tato definice PANDEMIE uvedena, jak tvrdí předřečník, nebo zase plácáte nesmysly bez argumentů? Já se na to ptám od začátku, ale to jste evidentně nepochopil, co? :-P

I. Schlägel 29.9.2020 11:15

Informuji se pravidelně a informace si ověřuji. Já chápu, že Vám to tak nepřipadá. Odpouštím Vám.V

A. Renjascu 29.9.2020 11:15

https://www.lidovky.cz/svet/pouceni-pro-cesko-odmitaci-rousek-brojili-uz-pri-spanelske-chripce-v-san-franciscu-druha-vlna-byla-z.A200922_145758_ln_zahranici_sed

P. Veselý 29.9.2020 11:14

Jako ochranný prostředek proti virům to nefunguje vůbec. I v té reklamě to funguje jen tak, že to nemocný člověk neprská ve velkých kapenkách na jiné. A právě na té roušce toho nemocného nastává ten masakr, kdy vir z vlastních kapének znova masivně vdechuje.

R. Langer 29.9.2020 11:14

To by měli Oteplovací bolševici hromadně podporovat. A jak správně říkáte, o žádnou epidemii se nejedná. :-P

I. Schlägel 29.9.2020 11:14

Vy potřebujete na obstarání si standardních informací kromě kompu ještě sekretářku?

P. Vychodil 29.9.2020 11:13

ne, media nestraší. pouze hlásí "dnes nejvyšší přírustek", druhý nejvyšší přírustek", "nejnižší pokles za poslední...", "nejvyšší přírustek v neděli...":-):-):-)