25.4.2024 | Svátek má Marek


Diskuse k článku

POLITIKA: Ošklivá móda kopnout si do Okamury

„Démonem tuzemské politiky a hlavním nebezpečím pro demokracii se stal Tomio Okamura“ píše ve svém vtipně kritickém článku Petr Holub.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
F. Doušek 2.3.2018 22:22

Mimochodem, ten dopadený důchodce

z Mladoboleslavska, který kácel stromy na železniční tratě, je skalním přívržencem Pitomia.

J. Kanioková 2.3.2018 21:33

1***

S článkem velmi souhlasím. A štvalo mě včera v TV, u pořadu p. Jílkové, jak se tam všichni do Okamury trefovali, a odmítali na své invektivy odpovědi od dalších, kteří stáli na straně s Okamurou. Jako Petr Mach a ještě jeden, už nevím jméno. Vyštěkávali na Okamuru připomínky i čistě ekonomické, kdy se na ten argument snažil odpovědět Mach, jenže to ti hujerští fanatici nedopustili.

Bylo to fakt trapné. Zvláště pan Jan Payne. Ten se choval jako typická "elita". Trapně.

Ti "elitáři" to je fak sorta nafoukaných tvorů, kteří jsou přesvědčení o své jediné pravdě a argumenty druhé strany absolutně odmítají i vyslechnout. Jejich Ego to nepřipustí.

L. Němec 3.3.2018 5:28

Re: 1***

Pozor na užívání slova "Hujer", je to vynález typických pražských kavárníků Svěráka a Smoljaka. Abyste se neumazal, pane Kanioková, pozor na to !!!

J. Pleva 2.3.2018 21:19

Okamuru občas poslouchám

ale zatím jsem od něj neslyšel nic jiného, než starost o dobrou přítomnost i budoucnost českého národa, především s ohledem na islamizaci Evropy. Je otevřený, proti korupci a neslyším nic ani fašistického, politicky korektního ani jinak pobuřujícího. Ušlo mi něco? Kritici, poučte mě!

J. Kanioková 2.3.2018 21:48

Máte pravdu,

a věřím, že to proto tak solidně vnímáte, když vnímáte tu hrůzu u Vás, ve Švédsku. Dík.

J. Pleva 2.3.2018 22:06

Re: Máte pravdu,

Ano, jak se budou Okamurovi kritici tvářit, až budou jako ve Švédsku denně slyšet z nejvyšších míst a všech medií, že jediné o co dnes jde je aby se muslimové měli dobře, lépe než švédští důchodci, od prvního dne v zemi, aby je neprovokovaly kříže v kostelích, aby směli vyřvávat z minaretů, aby je nikdo neohrožoval v jejich no-go-zónách, aby nikdo v ulici kde bydlí muslim neměl psa nebo nežral vepřový atd atd... Zatímco oni zapalují auta, přepadají ženy atd atd.

Dále je těžké pochopit kritika Okamurovy snahy po lidovém hlasování - o švýcarské přímé demokracii neslyšeli? Někdo má podivné představy o demokracii - asi jako švédské vedení, čím blbější, tím víc chce rozhodovat a zakazovat. Teď je svoboda projevu ohrožena přímo vládou, asi bude Vítězný únor nebo něco podobného.

J. Dvorská 2.3.2018 15:31

dodatek

Tyto dvě strany, SPD a KSČM jsou fašisticko-bolševické strany ! A my , slušní lidé, je platíme z daní !

J. Kopis 2.3.2018 16:25

Re: dodatek

A bruselské bolševiky platit 1000x víc vám nevadí?

J. Václavíková 2.3.2018 16:26

Re: dodatek

A proč nám tam ty bolševiky pořád volíte?

J. Kopis 2.3.2018 17:16

Re: dodatek

Jaký, předpokládám, že asi nejspíše duševní pochod, vás dovedl k myšlence, že do Bruselu volím bolševiky?

J. Kanioková 2.3.2018 21:37

:)))))))))))

J. Kulheim 2.3.2018 18:40

Re: dodatek

Nedával bych pana Okamuru do jedné řady s komunisty nebo národními socialisty.

Komunisté, vzali lidem svobodu ekonomickou a politickou. Sebrali jim majetek, udělali z nich nádeníky, kteří byli závislí na benevolenci státu, pořebovali vnitřního nepřítele. Komunisté i nacionální socialistů si vybudovali ozbrojené složky, které terorizovali ty, kteří se k nim nepřidali. Komunisté se pasovali na lidi prvního řádu, národní socialisté likvidovali méněcenné rasy jako židy, cikány, slovany.

Pan Okamura nemá ozbrojené složky, nechce nikoho fyzicky likvidovat, atd.

Nevidím žádnou podobnost. Jako předvolební téma zvolil to co mnohé lidi pálí a s čím nesouhlasí. Je to produkt EU a její politiky.

J. Kanioková 2.3.2018 21:36

Přesně !

J. Dvorská 3.3.2018 8:47

Re: dodatek

To se tedy mýlíte ! Okamura a bolševici svými nápady nás chtějí opět zatáhnout k Rusku !A k ozbrojeným složkám je kousek, když vidím a slyším názory SPD a bolševiků !

J. Kanioková 2.3.2018 21:35

SPD je fašisticko-bolševická strana ???

Kristovanoho !

J. Dvorská 3.3.2018 8:44

Re: SPD je fašisticko-bolševická strana ???

Samozřejmě !

J. Kopis 2.3.2018 15:17

Otázka spíše zní

kdo platí protiokamurovské hnutí?

V. Patkoš 2.3.2018 20:43

Re: Otázka spíše zní

Máte pocit, že kampaň proti straně obsahující takové blbce jako Rozner nebo Staník musí někdo platit?

J. Kopis 2.3.2018 21:16

Re: Otázka spíše zní

Mám spíš pocit, že je Okamura účelově napadán i v případě, že říká pravdu!

A. Alda 2.3.2018 14:46

Okamurovce jsem nevolil.

Ale vzhledem k šíleným útokům proti nim je možná budu muset volit.

J. Kanioková 2.3.2018 21:24

Souhlas

Ś. Svobodová 2.3.2018 12:34

Zlatá slova

Češi mají mimořádný cit na pokusy o úmyslnou a nečestnou manipulaci. A proto volí NAVZDORY lidem, kteří se je snaží manipulovat. Čím více se stupňuje nátlak, tím více voličů získají. Okamura i Babiš to vědí. A tak vystupují, říkají co mi myslí a jsou za to (často poprávu) dehonestováni užitečnými idioty s připravenými nálepkami ale o to mizernějšími argumenty. např. včera debata v TV: přítomní politici Okamuru osočovali hodinu tak, že s ním člověk musel soucítit. Pak student právnické fakulty z publika dokázal dvěma - třema větama ukázat zásadní problém Okamurova návrhu referend a jeho stupidní reakci. Soucit byl okamžitě pryč. Toto je cesta.

T. Hraj 2.3.2018 13:06

Re: Zlatá slova

"Toto je cesta"? myslíte jak na Okamuru? Je opravdu tak důležité s ním zamést? Je on tou hlavní hrozbou?

Ano v mnohých názorech je zjednodušujícím, populistickým tajtrdlíkem. Ale v několika dalších tématech (a pro dnešní dobu právě klíčových), je jediným politikem, nazývajícím věci pravými jmény a navíc nabízejícím logická a jednoduchá (zcela správně, protože očividná) řešení.

Ś. Svobodová 2.3.2018 13:41

Re: Zlatá slova

Je třeba odlišit Okamuru od jeho návrhů. Okamuru netřeba vůbec komentovat. Ale je chybou jeho návrhy dehonestovat proto, že je předkládá on. Je potřeba jeho návrhy brát zcela vážně a jednat s nimi stejně, jako s jinými. Pak zcela pragmaticky většinu z nich zamítnout, protože obsahují ve své jednoduchosti takové legislativní "díry", že by jejich přijetí mělo nedozírné následky. A nebo přijmout, pokud budou vypracovány pečlivě a v kontextu platné legislativy.

J. Kopis 2.3.2018 17:40

Re: Zlatá slova

Paní Svobodová, pro přijetí jakékoliv legislativy existuje tzv. připomínkový a schvalovací proces. Návrhy Okamury jsou pouze návrhy a tudíž je zcela logické, že nebudou přijaty tak jak jsou navrženy. Vytváření divadla okolo těchto návrhů z důvodu jejich legislativní nedostatečnosti je jen bouří ve sklenici vody. Je to stejné, jakoby byl designer osočen z konstrukčních nedostatků navrhovaného výrobku!

J. Kanioková 2.3.2018 21:40

Naprosto přesně..

J. Kanioková 2.3.2018 21:39

............

"Pak student právnické fakulty z publika dokázal dvěma - třema větama ukázat zásadní problém Okamurova návrhu referend a jeho stupidní reakci."

Jaká stupidní reakce ? Vždyť ho nenechali odpovědět.

A. Reček 2.3.2018 11:55

Ani KSČM a také SPD nejsou přijatelní

O komouších je zbytečné se rozepisovat, ale pravým důvodem existence SPD je jejich šíření polarizace společnosti. Tedy na ano, ano či ne, ne u nesložitých problémů. Hlavní témata mají jen 3! Jde o imigranty, referenda k čemukoli a pak náš odchod z EU a NATO. Toto oni budou opakovat do omrzení. Při dotazu jak chtějí vylepšovat ekonomiku, školství atd. zůstanou stát s otevřenou hubou!

T. Hraj 2.3.2018 13:09

Re: Ani KSČM a také SPD nejsou přijatelní

Ano, jinými slovy jsou nesystémoví (protože neřeší celek). Nicméně imigrace a členství jsou dnes tématy s fatálními dopady. A Okamurovy názory na tyto otázky podepisuji.

J. Kanioková 2.3.2018 21:43

"Hlavní témata mají jen 3! "....... No A ?