Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
POLITIKA: ODS ztopkovatěla...
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
V. Petr 26.3.2019 15:51Kvůli Klausovi mladšímu ne. ALE kvůli příklonu Fialovy ODS k P&L ano! Když někdo nechce socany ani P&L, kdo mu zbývá? |
M. Prokop 26.3.2019 15:13Re: Doleva - doprava ? Nemyslím. Levopravé rozdělení má svou logiku a význam tehdy, jestliže strany nějak levopravě rozlišené mají po volbách možnost dělat svou politiku, ty levicové dluhově rozhazovačnou a přerozdělovací, ty pravicové a liberální méně přerozdělovací s větší svobodou a zodpovědností jedince. Tomu ovšem u nás brání příšerné mandatorní výdaje, které nelze rychle zrušit a poměrný volební systém, generující koaliční vlády, s malou možností nějaké změny. |
M. Prokop 26.3.2019 15:09Re: reforma EU je nesmysl Pokud ano, tak pravděpodobně změny k horšímu. |
M. Prokop 26.3.2019 15:08Re: Levicová ODS V rámci možností ... Pravicovost nebo liberálnost je v Česku sice možná, ovšem znemožňuje dosažení většího počtu voličů (viz Svobodní). "Nejsou lidi". |
L. Severa 26.3.2019 14:34Re: Doleva - doprava ? Nemyslím. Vážená paní Zuckerová, ve své poznámce jsem nenapsal, že patřím k těm nadprůměrným. Považuji se spíše za ty průměrné, protože nečtu programy stran a politické dění sleduji spíše okrajově. Chtěl jsem tím jen říci, že to levopravé rozdělování se mně zdá uhozené. Protože tu politiku nesleduji tak úporně, tak mám možná mylný dojem, že partaje dělají vše proto, aby získaly co nejvíce voličů, aniž by se zamýšlely zda směřují doleva či doprava. Můžete namítnout, že když patřím mezi ty průměrné tak volím ty slibotechny. Na sliby však nevěřím od dob kdy mně rodiče jako klukovi slibovali kytaru a koupil jsem si ji až v dospělosti. |
R. Nenechal 26.3.2019 13:51Re: No, ono se také může stát, že k SPD přejde i část Klaus Jnr. dostane jen dva hlasy od komouse taty a od Zemana mozna jeste utrhne Ocacaka |
R. Nenechal 26.3.2019 13:47Re: ODS nikdy nebyla skutečně pravicová A ty jako ses inteligent Langre? ja mluvit umim ( cesky --perfekt anlicky a co ty? snad neco rusky ze? ale zde se jen pise trubicko |
O. Zuckerová 26.3.2019 13:46Re: Doleva - doprava ? Nemyslím. Pane Severo, trochu víc pokory a sebereflexe. Co jste Vy? Nadprůměrný občan? Podle čeho se to pozná? Že sledujete "pozorně" politické dění? A podprůměrný ho nesleduje? Já myslím, že podprůměrných ho sleduje stejně jako nadprůměrných. K tomu nemusíte "sedět nad stranickými programy", už proto ne, že sezení nad stranickými programy(v nichž se nic neděje) určitě nelze nazvat sledováním politického dění. |
P. Götze 26.3.2019 13:46Re: RE Co je spravne je v tomto irelevantni. Podstata je v tom, ze ODS neni pravicova strana a volici ODS nejsou pravicovi volici. To je cele. Pokud to v ODS nekdo t5vrdi, je to obycejna lez. |
J. Svoboda 26.3.2019 13:46Re: No, ono se také může stát, že k SPD přejde i část Kterej trouba by ze ztráty VK jr. šel volit ANO? Pěkný den. |
R. Nenechal 26.3.2019 13:45Re: RE Co to je ty cestinari ? Za b) cvoku |
J. Svoboda 26.3.2019 13:45Re: VK mladší patří do SPD a stesky z jeho ztráty pro ODS Jsem rád, že nerozporujete mé tvrzení, že jste napsal jen nenávistnou lež a nálepku. Pěknýž den. |
R. Nenechal 26.3.2019 13:41Re: ODS nikdy nebyla skutečně pravicová Copak Romanku nevzali te komousi do strany ? myslim ze vylozeny potapi tam neberou mas smolu kuglufe |
F. Houžňák 26.3.2019 13:37Ale prosimvás, válet by se samozřejmě mohl a nemusel by si nechat nadávat. Dotace dostává Agrofert z povelu moudré Evropské Únie, dluhy, tedy provozní, má každá firma, podstatné je, jak to vypadá pod čarou a jaký je cash flow. Vy jste taky takový podnikatel-teoretik, co? To jako myslíte, že Babiš, kdyby jeho podniky zkrachovaly, půjde pod most? Znám osobně několik podnikatelů, tedy bohatých, zpravidla se otáčejí ve svém podniku, ale jeden z nich, developer, se už jenom válí a jednou týdně dochází do své firmy pojebat zaměstnance, aby si moc nemysleli, a jinak se věnuje svým koníčkům. Prachy má v bance a v nemovitostech. I Babiš, chtěl-li by, by to tak mohl udělat. No a Babišova schopnost, chytrost a pracovitost má sloužit především jemu a ne vám, vám má sloužit VAŠE schopnost, chytrost a pracovitost, a pokud ji nemáte, žádný Babiš to za vás neudělá. Když chcete příklad, prozatím se mu podařilo zabránit, aby do Čech houfně táhli Arabáši a jiní muslimové a vyžírali nás. Ostatně, v té větě vám chybí předmět, zkuste nejdřív zlepšovat svoje vyjadřovací schopnosti. Vám Babiš něco slíbil? Mně nic, jak jste toho dosáhnul, že vám něco slíbil? Vaše reakce je typickou reakcí naříkavce. Když se vám Babiš nelíbí, jděte do toho sám. Vy si myslíte, že miliardový firemní konglomerát, jaký vybudoval Babiš, se dá dohromady nějak sám, aniž by jeho majitel resp. ten, kdo o všem rozhoduje, byl schopný, chytrý a pracovitý? Věříte i na jiné pohádky? Co jste vybudoval vy? Pochlubte se. |
R. Langer 26.3.2019 13:13Re: ODS nikdy nebyla skutečně pravicová Ty se raději napřed nauč mluvit, inteligente... :-P |
R. Langer 26.3.2019 13:12Re: RE Za b) je správně. |
M. Sedláček 26.3.2019 13:08Re: No, ano, z té celé zoufalosti nakonec vypadne Babiš Na vás dvou je hezky vidět, jak uvažují Babišovi voliči a v jakém žijou omylu. 1. "Má vyděláno, může se válet....". Ani omylem! Celý jeho business je postaven na dotacích a dluzích. Bankám dluží několik desítek miliard. Copak nevidíte, že "jede na tygrovi" a když seskočí, tygr ho sežere? 2. "Schopný, chytrý a pracovitý" Prosím o uvedení jediného příkladu, kdy svými schopnostmi, chytrostí a pracovitostí zlepšil lidem této země. NIC. Jedno velké houno, akorát slíbil každému všechno. |
R. Nenechal 26.3.2019 13:07Re: ODS nikdy nebyla skutečně pravicová Nebyla mate pravdu a hlavne kdyz ji vedl rosofil Klaus st. |
R. Nenechal 26.3.2019 13:04Re: Levicová ODS To zlo uz tam neni myslel jste toho zmetka Klause Jnr.? toho uz ODS pane Kain vyhodila.. |
R. Nenechal 26.3.2019 13:01ODS udelal 100% sprvnou vec ze se zbavila pro ruskeho blba To je stejny jako Klaus chce zalozit pravicovou stranu a sam bouri do leva k Rusku . Kdyz vedl ODS nevedel jak ji ma poskodit Myslim ze vyhozenim Klause Jnr strana dokazala ze chce byt pravicova Klaus ml. kdyby mel moznost tak dovede celou CR ke komunismu ,proto ma od nich take volice a k Rusku I Babis rekl ze Klaus bylo to nejvetsi zlo co CR ma a i kdyz ho nemusim v tomto mel 100% pravdu |
R. Nenechal 26.3.2019 12:55Re: Levicová ODS Nesmysl |
A. Reček 26.3.2019 12:38Re: Levicová ODS ODS skutečně někdy byla plně pravicovou stranou? I za Klause staršího? |
A. Reček 26.3.2019 12:35Re: reforma EU je nesmysl To si myslíte vy. Po eurovolbách budou změny! |
V. Kain 26.3.2019 12:34Levicová ODS S článkem naprostý souhlas.S těmi kteří jsou dnes v ODS je návrat doprava takřka nemožný. |
V. Petr 26.3.2019 12:14Dělicí čára dnes neleží mezi pravicí a levicí, ale mezi vlastenci a zrádci! |
V. Petr 26.3.2019 12:11No, ono se také může stát, že k SPD přejde i část bývalých voličů ODS. Nikdo jiný, než ANO a SPD jim totiž reálně NEZBÝVÁ. Sice to není to pravé ořechové, ale jiná možnost v současné době NEEXISTUJE! |
M. Prokop 26.3.2019 12:01Re: VK mladší patří do SPD a stesky z jeho ztráty pro ODS Chápu, že se vám to nelíbí, ale je to tak. |
M. Prokop 26.3.2019 12:00Re: ODS nikdy nebyla skutečně pravicová Věděl, ale dělat to nemohl, ze dvou hlavních důvodů: Koaliční vlády a levicovost většiny zdejších voličů (občas i nevědomá, prohlašuje se za pravici, chová se levicově). |
V. Čermák 26.3.2019 11:57ODS zbavená Klausů ztratí sice spoustu voličů, ale získá "Kredit". Už na tom pracuje Clověk z Člověka v tísni, nějaký Strachota... https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Verite-Klausum-Hlupaci-naznacil-Fiala-Clovek-z-Cloveka-v-tisni-jeste-pritvrdil-575354?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=z-boxiku |
V. Povolný 26.3.2019 11:47reforma EU je nesmysl něco takového Německo a Francie nikdy nepřipustí. Ostatně, nejsem si ani jist, že by to prošlo u nás. |