25.4.2024 | Svátek má Marek


Diskuse k článku

POLITIKA: ODS nejenže topkovatí, ona hlavně blbne

Podle řady vyjádření jejích čelných představitelů, počínaje předsedou strany a konče komunálními politiky, se ODS mění ve stranu s podivným programem. Voliči jí také nepřibývají a ona chřadne.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Dvořák 13.12.2019 16:15

No vidíte. I kondicionál poznáte. Nebýt vašeho limitu v asociaci významů, mohli jsme se o něčem pobavit.

Tak mi nezbývá než souhlasit s vámi ohledně užitečnosti naší debaty. :-)

V. Halašta 13.12.2019 16:02

Ano, je tam kondicionál - nebude-li pršet, nezmoknem.

Asi zbytečná debata.

M. Dvořák 13.12.2019 13:16

O volitelnosti nepíšu nic. Jen jsem probral alternativy k ODS, kterou vy nemusíte jak vysvítá z vašeho příspěvku.

Za "nepomůžu", což by se dalo vzít jako náznak arogance, jsem se omluvil. Kde jsem vás napadl za vaše hodnoty ? Že by tohle : "Pokud se vaše hodnoty protínají s unijními..." ?

To snad ne, nebo považujete výraz "unijní hodnoty" za něco urážlivého ? Navíc ta věta byla podmíněna a tedy se nedá brát jako podsouvání.

V. Halašta 13.12.2019 9:45

Zeman je tak pozorný čtenář, že Ovčáček hledá dodnes ;)

Ne, Zeman není pozorný čtenář ale lhář. A v také.

V. Halašta 13.12.2019 9:28

No nevztahuje. Vy píšete o volitelnosti TOP. A víceméně mě napadáte za mé hodnoty, ovšem které si sám vytvoříte.

B. Rameš 13.12.2019 9:04

Když ohlédnu od emotivních výstředností á la Blesk a od soutěže o nejzhovaděliješí výrok na adresu M. Zemana (bohužel pan Lang nad panem Honzákem vyhrává o stejný parník, jako Konzervativci britské volby), leze mi ODS poslední dobou taky už dosti na nervy.

M. Dvořák 12.12.2019 23:45

Psal jste o volitelnosti ODS a že každý má svůj žebříček hodnot. K tomu se vztahuje moje reakce

(M. Dvořák 12.12.2019 16:48)

Jak vidíte, chci vám pomoci. Za to "nepomohu vám" se omlouvám.

Š. Hašek 12.12.2019 23:26

Překrucujete. Já zapomněl a špatně Vás pochopil.

3. Nechtěně jste na sebe práskl, že jste ledabyle četl Peroutku. Minimálně jste vynechal asi tři důležité články roku z 1938. Temata: Židé, Třetí Říše. President Miloš Zeman je podstatně pozornější a důkladnější čtenář jak Vy. Nečetl jste a kecáte. Kecáte o lži.

M. Trubka 12.12.2019 22:55

Amíci je nevydali Rusům z důvodu, že by "soudili jejich činy;-(" nýbrž z důvodu, že bylo vojensky-politicky neúnosné je v danou chvíli Rusům nevydat. Z hlediska Čechů v Praze je to problematické, když Praze fakticky pomohli.

M. Trubka 12.12.2019 22:47

Já s vámi souhlasím. Takhle přesně to bylo. Nazývejte to klidně alibi. A nikoho nechci pozlacovat ani špinit protože vím, že nikdo nebyl povinen se o Čechy postarat a ani nevím jak bych se jako Čech zachoval, kdybych v té situaci byl.

V. Kříž 12.12.2019 22:41

jen k Trikoloře: starý Klaus tam mladého nasadil jako Franco pátou kolonu, aby ODS rozložil zevnitř, protože jí nemůže zapomenout rok 1997 a všechno, co se týká ODS, nenávidí, stejně jako Zeman nenávidí ČSSD kvůli volbám a vše, co uškodí ČSSD, Zemana potěší.

Je jen dobře, že se ODS mladého Klause zbavila. To jim ale ve volbách moc nepomůže.

P. Spáčil 12.12.2019 22:40

No a amíci asi správně hodnotili jejich činy, když je vydali zpátky rusům.

V. Halašta 12.12.2019 22:40

Kdy se ODS doslova lámala na vztah ke kmotrovství a špinavým penězům a kdy to mohl každý poznat byl rok 1997, ne 2013 ;)

P. Spáčil 12.12.2019 22:38

Když se cítíte jako kozel, proč ne. :-)

F. Navrátil 12.12.2019 22:36

Zásah vlasovců bezesporu pomohl v nejkritičtější chvíli Pražskému povstání, aby ho jednotky wehrmachtu a waffen SS, které v panice prchaly před jednotkami maršála Koněva, neutopili beztrestně v krvi. Vlasovci si takto chtěli vytvořit alibi před spojenci. Když je velení povstalců odmítlo uznat jako bojovníky proti německé armádě, sbalili si vercajk a táhli spolu s německým vojskem do amerického zajetí. Nebojovali v Praze z přesvědčení, ani pro lásku k Praze, ale z vlastních zájmových důvodů. Jejich role je tragická. Není třeba ji špinit, ani pozlacovat.

B. Michal 12.12.2019 22:25

Tak si přečtěte třeba Solženicyna (Souostroví GULAG), tam o Vlasovcích taky píše.

Můžete třeba i tady: http://chrudimskenoviny.cz/kategorie/z-medii/solzenicyn-o-vlasovcich-0

V. Halašta 12.12.2019 22:11

Tak to mi tedy laskavě vysvětlete, tu relevanci.

Jenže vy mi "nepomůžete". Protože nechcete nebo protože neumíte?

V. Halašta 12.12.2019 22:03

Pokud rozumíte psanému textu tak chápete, že výraz "kmotrovská ODS" jsem převzal. Je tedy zbytečné se mnou diskutovat, zda je nebo není kmotrovská. Já to netvrdil. Zase vedle.

Konkretizace "rozplizlá všelevostrana štrasbruselských hodnot" je nesmyslná, rozplizlá, nicneříkající a nemající oporu ani v programu ODS ani v jejich reální politice, např. v hlasování v PS nebo ve Štrasburku. Už vůbec ne, ve srovnání s ostatními stranami (mimo Svobodné). Kdybyste uvedl konkrétní příklady, dalo by se o tom diskutovat. Takhle ne.

M. Dvořák 12.12.2019 21:54

Přečtěte si znovu svůj vlastní příspěvek (

V. Halašta 12.12.2019 16:27) a jestli nepoznáte relevanci mé reakce ne s debatovaným ale s vaším příspěvkem, nepomohu vám.

V. Halašta 12.12.2019 21:53

1) Vy jste tvrdil, že používání takových výrazů je normální (a tedy běžně tolerované) i u frekventatntů mateřských škol. Děkuji, že jste změnil názor a dal mi za pravdu.

3) Také předpokládám, že s mým tvrzením v tomto bodě - vámi ponechaným bez komentáře - souhlasíte. Děkuji za potvrzení toho, že ste uvedl sprostou lež.

Nekomentované body komentuji celkově - jde o subjektivní názory.

V. Halašta 12.12.2019 21:45

Uspokojivý závěr by byl, že jste svým útokem na mě trefil kozla.

V. Kain 12.12.2019 20:34

Vy byste Trubko mohl psát dějiny,to by bylo počteníčko.Muselo by se to ale číst na WC neboť by hrozila řídká stolice.

M. Trubka 12.12.2019 20:02

Ohledně ODS souhlas. Ale nemá to nic společného s pomníkem. Prahu osvobodili Vlasovci a nikoliv Koněv. Koněv čekal, jak to dopadne stejně tak jako když čekal před Varšavou. Vlasovci zcela zákonitě vznikli z rudoarmějců tím, že je bolševici sami odepsali poté, kdy ne vlastní vinou padli do zajetí Němcům. Nejsou to zrádci, protože zcela logicky začali bojovat proti bolševikům, kteří je zradili. Pomník není trucpodnik Rusům, nýbrž Rusové se ozvali následně sami. To, že tam byl Žáček nemá nic společného s ODS. Pan starosta Novotný je možná extravagantní, ale alespoň se umí ozvat na rozdíl od Zaorálka, který na Rusi zaštěká a pak zaleze. A jak je vidět, tak ruští agenti ve vrcholných státních úřadech nejsou Putinovi nic platní, když se věci řídí zdola. Na to Rusové nejsou zvyklí.

Š. Hašek 12.12.2019 19:43

Nehádám se.

Ale už třicet let ty housky dlabu, někdy odlamuji ze tří zároveň ...... pokud koupíte dobrou tlačenku, tak to jde.

T. Hraj 12.12.2019 19:35

Co je špatného na restitucích? Nebyly náhodou nápravou křivd?

T. Hraj 12.12.2019 19:33

Ani já ji volit nebudu. Ovšem z opačných důvodů. Zkráceně, kvůli onomu topkovatění.

T. Hraj 12.12.2019 19:30

O Zemanovi polemizovat nechci (Drahoš by byl sice kultivovanější, ale mnohem, mnohem horší prezident pro ČR).

Autor článku zde ale nekritizuje vulgaritu jako takovou, ale nekonzistentní postoj ODS k vulgaritě ve vlastních řadách. Proto je poznámka o Zemanovi irelevantní (o koze).

J. Jurax 12.12.2019 18:51

Ano.

Ačkoliv dlužno dodat, že ODS bývala pravicová především hubou, do rukou jí to nepřešlo. Nicméně dnes už ani hubou ...

J. Jurax 12.12.2019 18:45

Nicméně, mezi námi, pekař je břídil a neumětel, takže ty housky stojí za vyližkapsu ...

V. Heidlerová 12.12.2019 18:32

Je od Vás moc hezké, že umíte projevit cit tak krásný, jako je soucit a lítost. Dnes se to moc nenosí. Nevím ovšem, jak to souvisí s mým příspěvkem, argument to rozhodně není, ale je to milé. Přeji pěkné vánoce plné citu a slitování.